Налаштовуємо таргетинг оголошень в медійній мережі

Види таргетингу в медійній мережі КММ

До Медійної мережі Google AdWords підключений неймовірно широкий діапазон сайтів, які готові до демонстрації реклами від замовника.

Ці платформи мають різну тематику і відвідуваність, таким чином, налаштування таргетингу в КММ Google Ads стане хорошою базою для проведення грамотної рекламної кампанії та збільшення кількості заходів і переглядів сайту.

Таргетинг дозволить відсіяти нецільових користувачів і залучити більшу кількість потенційних покупців. На майданчиках також можна розмістити банери для підвищення впізнаваності бренду.

Види таргетингу в медійній мережі

Google Ads з кожним роком розвивається, удосконалюються і видозмінюються рекламні інструменти. Якщо раніше було всього пару варіантів налаштування таргетованої реклами, то зараз їх існує вже 18. Основним двигуном розвитку націлювання оголошень у Медійній мережі стало збільшення кількості користувачів інтернет-ресурсів. Вдалий підбір аудиторії буде базою для успішної рекламної стратегії.

Методи націлювання оголошень

Основна маса рекламодавців застосовують всього близько 4-5 видів таргетингу в КММ, випускаючи з уваги інші. Хоча часто буває, що у Вашому випадку може спрацювати менш поширений формат, який не використовує Ваш конкурент. Тому найкращим рішенням буде протестувати всі можливі налаштування і вибрати оптимальну комбінацію, яка буде максимально покривати Вашу ЦА.

AdWords дає можливість комбінувати кілька варіантів таргетингу для певної групи публікацій. Потрібно розуміти, що при цьому звужуються розміри цільової аудиторії, адже вона повинна підходити всім заданим параметрам одночасно.

Таргетинг оголошень в КММ за ключовими словами

Найбільш зрозумілим базовим видом таргетингу в медійній мережі стала вибірка за ключовими словами. Для налаштування застосовуються ключові для однієї групи публікацій, згідно з якими будуть підбиратися сторінки для розміщення реклами. Точність пошуку сайтів для демонстрації досить низька. Системі складно підбирати сторінки, які будуть поєднувати всі задані ключі, тому ставитися до вибору слів і фраз потрібно зважено.

З травня 2019 року цей вид таргетингу був автоматично змінений на Custom Intent або аудиторії по намірах, в тому числі й в уже створених рекламних кампаніях.

Метод таргетування по місцях розміщення

Даний метод таргетування в КММ Гугл дозволяє самостійно підібрати майданчики, мобільні додатки і відео канали для розміщення різних типів рекламних оголошень. Він дозволяє виділяти конкретні інтернет-сторінки і портали для демонстрації публікацій. Вибравши необхідну тематику, AdWords відкриє перелік сайтів, а замовник зможе відзначити найбільш релевантні з його точки зору ресурси.

Увага! Налаштовуючи рекламу по місцях розміщення, можна вказати індивідуальні ставки для окремих інтернет-ресурсів, якщо за прогнозами вони продемонструють більшу ефективність.

Таргетування в КММ Google за темами

Цей тип рекламних кампаній дає можливість охопити аудиторію, яка ніколи не вводила в пошук відповідні ключі, але потенційно цікавилася схожими товарами і послугами. Дозволяє відібрати майданчики, які підходять під задану замовником тематику.

Створюючи рекламні повідомлення, краще вибрати широку групу тем, а пізніше, вивчивши статистику, відключити нерентабельні точки дотику з ЦА і пропрацювати місця розміщень.

Увага! Такий таргетинг можливий виключно в КММ. Для точної і максимального дієвої рекламної кампанії краще поєднати вибірку згідно з темою та місцем розміщення, а також задати в налаштуваннях точне охоплення.

Цей формат націлювання оголошень в КММ надає розширені можливості демонстрації реклами в рамках одного великого сайту, що висвітлює певну тему. Найкраще працює з тематичними форумами, блогами, інформаційними ресурсами.

Схожі аудиторії

Налаштування реклами на підставі списків ремаркетингу. Замовник створює аудиторію, базуючись на відвідувачів свого сайту. Це можуть бути люди, які придбали певний товар або подивились конкретні позиції і сторінки. Далі протягом декількох днів проводиться аналіз і підбір схожою за параметрами аудиторії. Система в автоматичному режимі підбирає відвідувачів, максимально схожих з представленими в списках ремаркетингу людьми.

Оновлення списків відбувається автоматично. Якщо користувач присутній у переліку ремаркетингу, в новоствореній аудиторії його не буде. В результаті у замовника збільшуються охоплення, розширюються масштаби відвідування і напрацьовується загальна клієнтська база.

Для впровадження схожих аудиторій в початковому списку ремаркетингу допускається як мінімум 100 візитів різних відвідувачів за останні тридцять днів. Налаштування можливо в КММ, пошуковій видачі, Ютубі, Гугл пошті і мобільних додатках.

Об’єкти ремаркетингу

Ремаркетинг спрямований на користувачів інтернету, які вже відвідували цільовий сайт, але ще не розмістили замовлення. Для активації цього виду таргетування майданчику рекламодавця присвоюється індивідуальний код. Останній потрібен для формування списків відвідувань.

Підключаючи ремаркетинг Ви можете поширити покази на такі групи користувачів:

  • Всі, хто відвідав інтернет-ресурс;
  • Додали товар в кошик, але не купили його;
  • Відвідувачі певної сторінки;
  • Всі, хто розмістив замовлення;
  • Ті, хто не завершив оформлення заявки;
  • Відвідали певне число сторінок ресурсу.

Існує два типи ремаркетингу – класичний і динамічний. Перший допомагає відображати новинки, акції, знижки. Найчастіше використовується інтернет-магазинами, туристичними агентствами і сайтами з продажу та оренди нерухомості.

Динамічний ремаркетинг дозволяє демонструвати товари і послуги, які користувач раніше переглядав, але поки не купив. В цьому випадку під час перегляду відео на YouTube або серфінгу по сайтах з партнерської мережі Гугл йому будуть транслюватися рекламні оголошення про даному продукту.

Важливо! Розмір списків грає ключову роль: для пошукових систем він повинен складатися мінімум з тисячі позицій, для КММ – зі ста. Дані в переліках ремаркетингу зберігаються протягом 540 днів.

Налаштування показу оголошень за інтересами

Таргетинг в КММ по інтересам

Нестандартний спосіб налаштування, що базується на оцінці інтересів користувачів інтернету. Гугл проводить аналіз пошукових запитів і дій людей при відвідуванні різних веб-сайтів, і як результат створює конкретні категорії інтересів. Такий таргетинг буде ефективний для розширення аудиторії та нарощування охоплення.

Таке налаштування доступне в КММ, розміщення відеофайлів в пошукових мережах в якості скринінгу реакції відвідувачів.

Тип таргетування по пристроях

Допомагає проводити рекламні акції серед власників певних мобільних пристроїв. Наприклад, можна провести презентацію нової версії смартфона для власників застарілих моделей або прорекламувати аксесуари для техніки певної марки. Найчастіше цей тип таргетингу в КММ використовують власники онлайн-магазинів техніки, чохлів і плівок для телефонів і інших подібних майданчиків. Він доступний для використання в рамках КММ і місць для розміщення відеофайлів.

Цільова аудиторія для рекламної кампанії може поділятися на:

  • Власників конкретних мобільних девайсів;
  • Власників техніки на базі обраних ОС (Apple, Android, Windows і т.д.);
  • Користувачів бездротових мереж.

Важливо! Цей тип таргетингу краще не застосовувати в поєднанні з іншими, бо можна в рази зменшити охоплення.

За демографічними ознаками

Простий і надійний спосіб звузити розміри аудиторії. Найчастіше використовується в комбінації з іншими типами націлювання.

Вибір аудиторії виходячи з демографічних критеріїв можна проводити за наступними критеріями:

  • Вік;
  • Стать;
  • Сімейний стан;
  • Отримана освіта;
  • Наявність дітей;
  • Наявності у власності нерухомості, транспортних засобів.

Найбільше вписується в рекламні оголошення в медійній мережі та пошукові кампанії.

Таргетинг по радіусу

Дозволяє вибрати конкретну територію навколо пунктів продажу продукту, і поширювати покази реклами тільки на вказаний периметр. Цей тип націлювання оголошень в AdWords аналізує розташування і інтереси потенційного покупця, і показує йому варіанти торгових точок для відвідування поруч з ним.

За допомогою сегментації по радіусу можна істотно підвищити потік потенційних покупців і продажів в оффлайн-магазинах, салонах краси, перукарнях, ремонтних майстернях і т.д.

Пріоритетними майданчиками для демонстрації стануть відеохостінги, КММ та реклама в пошуку.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї