Стратегія призначення ставок «Цільова ціна за конверсію»

Стратегія призначення ставок «Цільова ціна за конверсію» Контекстна реклама

Суть однієї з автоматичних стратегій визначення ставок в Google Ads, «цільова ціна за конверсію», полягає в отриманні максимального числа конверсій за заданою рекламодавцем вартістю.

В її основі лежить інтелектуальна технологія машинного навчання, яка виконує ряд завдань, спрямованих на оптимізацію і підбір ставки для кожного аукціону в автоматичному режимі. У статті розглянемо алгоритм роботи цієї стратегії та зупинимося на тому, як правильно її налаштувати.

Як працює стратегія призначення ставок «цільова ціна за конверсію»?

Припустимо, Ви робите і реалізуєте якийсь продукт. Ваші витрати на його виготовлення і транспортування, а також заробітну плату персоналу становлять 1000 гривень. Продукт можна продати за 1500 гривень. Значить, щоб не піти в мінус, на залучення нового покупця ви можете витратити не більше 500 гривень. Це і є максимальна вартість конверсії, при якій рентабельно оплачувати рекламу.

Відповідно до стратегії призначення ставок «цільова ціна за конверсію» система аналізує зібрану статистичну інформацію за тривалий відрізок часу.

Вона фіксує контекстні критерії – присутність в списку ремаркетингу, територіальне розташування, тип гаджета і встановленого на ньому браузера, час – щоб потім на основі цих даних підібрати лояльну Вашого продукту аудиторію, готову укласти угоду. Така статистика допомагає оцінити кращі можливості для показу реклами.

Якщо моніторинг конверсії правильно налаштований, то Google надасть відомості про те, скільки покупців привернуло оголошення, і суму доходу по операціях з цими клієнтами.

Що потрібно для ефективної роботи цільової ціни за конверсію?

Стратегія «цільова ціна за конверсію» ефективна, якщо для оптимізації зібрано достатньо інформації. І чим більше статистики накопичено, тим вище рентабельність вкладень в рекламу.

Порада! Перш ніж перейти на нову стратегію, переконайтеся, що для її коректної роботи в системі накопичено достатньо відомостей – не менше 30 конверсій за минулий місяць. Важливо, щоб їх розподіл за часом було рівномірним, і за останні дні не фіксувалися різкі скачки.

Отримати попередні результати застосування стратегії ще до її старту можна за допомогою зручного інструменту, який в AdWords називається «симулятор ставок кампанії». Для його запуску, шукайте в системі таку іконку:

Симулятор ставок кампанії

Якщо необхідно зібрати додаткову інформацію по будь-якій кампанії або групі оголошень, відобразиться закреслена іконка симулятора:

Недостатньо даних про переходи в кампанії

Як налаштувати стратегію «цільова ціна за конверсію» в Google Ads?

Для встановлення стратегії «цільова ціна за конверсію» в Google Ads, встановіть галочку біля необхідної кампанії, далі в який з’явився переліку дій натисніть на «Змінити стратегію призначення ставок»:

Міняємо стратегію визначення ставок в рекламному акаунті

Відзначте стратегію «Цільова ціна за конверсію» зі списку:

Налаштовуємо стратегію «Цільова ціна за конверсію» в Google Ads

Якщо всі зміни внесені коректно, збережіть їх.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї