Як вибрати стратегію управління ставками в Google Ads?

Стратегія призначення ставок в Google AdWords Контекстна реклама

Вибір правильної стратегії визначення ставок в Google Ads гарантовано допоможе Вам знизити витрати на рекламну активність. Однак це завдання не таке просте, як це може здатися.

Річ у тому, що в AdWords є цілих вісім автоматичних стратегій установки вартості переходу та одна ручна. Дана стаття допоможе користувачеві вибрати найбільш слушну з них для використання в конкретній ситуації.

Що враховувати при виборі стратегії призначення ставок в Google Ads?

Визначення найбільш ефективного методу призначення ставок здійснюється при початковому запуску та налаштуванню параметрів кампанії в Google AdWords. Враховуйте наступні аспекти:

  1. Визначення біда в ручному або автоматичному режимі. Автоматизація дозволяє не возитися з налаштуваннями. Це зручно і не забирає багато часу навіть тоді, коли мова йде про акаунт з десятками, а деколи і сотнями діючих кампаній. Недолік такого варіанту полягає в тому, що система повністю контролює весь процес. Велику свободу управління акаунтом дають стратегії з ручними налаштуваннями. Всі параметри задаються і редагуються рекламодавцем в будь-який момент часу. Але на це потрібні значні витрати часу. Цей метод не варто використовувати, не маючи достатнього досвіду роботи з Гугл Едвордс. Новачкам зазвичай рекомендують застосовувати автоматичний вибір бідів;
  2. Мета кампанії. Потрібно розуміти, якої мети Ви хочете досягти, налаштовуючи рекламу – збільшити охоплення, отримати переходи на сайт, підняти число замовлень. Кожній з цілей відповідає свій алгоритм призначення ставок в Google Ads, який краще використовувати в тому чи іншому випадку.

Ручне управління ставками в Google AdWords

Ручне встановлення ставок

Ручна стратегія визначення ставок Google AdWords дає високий ступінь контролю над налаштуваннями акаунту. Вона незамінна при наявності розуміння, які ключові фрази найбільш ефективні і де має розташовуватися оголошення. Надається можливість встановлювати максимальну вартість кліка як для кожного ключового запиту, так і для переліку оголошень. Управління вкрай просте – якщо позиція недостатньо висока, слід всього лише підвищити ціну за клік.

До переваг ручного управління відноситься повний контроль за параметрами РК. Головні недоліки – значні витрати часу на коригування та аналітику, а також необхідність мати достатній досвід роботи з рекламним кабінетом.

При включенні в рамках ручного управління «оптимізатора ціни за конверсію» система може збільшувати ставку в межах, встановлених рекламодавцем, якщо ймовірність конверсії висока, і зменшувати її при зниженні цієї ймовірності.

Принцип, за яким задаються ставки вручну при запуску нової РК, виглядає наступним чином:

  • Найвищі встановлюються для запитів, що володіють найбільшим потенціалом;
  • Для досягнення високих значень показника якості біди на старті повинні бути вище запропонованих Гугл на третину. В іншому випадку показник якості знизиться до 2-3 і будуть потрібні значні зусилля для його поліпшення;
  • Далі потрібно визначити взаємозв’язок позиції оголошення на сторінці, і вартості переходу;
  • При отриманні стабільних результатів суму, в яку обходиться клік, можна поступово коригувати в меншу сторону.

Автоматичне встановлення ставок в Google Ads

Автоматичні стратегії Google Ads

Автоматичні стратегії – хороший спосіб витрачати бюджет на досягнення конкретних цілей замість маси переходів по неефективним запитам. Розуміння алгоритмів системи та їх сфери використання дозволить витрачати кошти з найбільшою вигодою. На цей момент існують 8 стратегій, про які мова піде далі.

Цільова ціна за конверсію

При її використанні Гугл автоматично змінює біди для оголошень, демонстрація яких з підвищеною вірогідністю призведе до необхідної конверсії. Алгоритм налаштований на максимізацію числа цільових дій по необхідній вартості. В середньому підсумкова ціна за дію буде близька до встановленої, але іноді відрізнятися від неї в більшу або меншу сторону. Найбільш ефективно стратегія працює, коли немає обмежень по бюджету, але вартість конверсії жорстко фіксована.

Використання актуально тільки якщо до цього в акаунті зібраний достатній обсяг статистики. Тоді механізм Google AdWords в автоматичному режимі скоректує цінові показники.

Якщо відразу встановити бажані розцінки, то збільшується ризик втрати трафіку і, як наслідок, числа необхідних дій на сайті. На початковому етапі слід встановити фактичну ціну, аналізувати рекламну кампанію не менше двох тижнів, і тільки після цього поступово змінювати розцінки до потрібного рівня.

Цільова рентабельність інвестицій у рекламу

При застосуванні цієї стратегії можна задати обмеження коефіцієнта рентабельності вкладень (часто використовується скорочення ROI), а система встановить ціну кліка так, щоб забезпечити потрібний ROI.

Застосовується вона там, де є потреба збільшення бюджету при збереженні поточної рентабельності. На початковому етапі оцініть роботу системи, вказавши стандартний ROI. Після того, як система почне витримувати необхідний рівень ROI, можна підвищувати витрати.

Максимум конверсій

Ідеальна стратегія при необхідності збільшення кількості заявок. Єдине доступне обмеження – денний бюджет кампанії. Ціна ж самої конверсії рекламодавцем не фіксується. Система самостійно встановлює ставки орієнтуючись на максимізацію кількості отриманих замовлень в рамках заданого бюджету.

Не використовується при загальних бюджетах, тому що витрати та середня вартість конверсії значно коливаються.

Важливо! Необхідно контролювати значення денного бюджету, тому що в цій стратегії він використовується на максимум. Це може привести до підвищених витрат.

Оптимізатор ціни за конверсію

Коли є обгрунтований прогноз збільшення трафіку, наприклад, розпродаж або різкий сезонний сплеск попиту, дана стратегія підходить як ніяка інша. Щоб встигнути навчити алгоритм, налаштовуйте її за кілька днів до передбачуваного збільшення трафіку.

Є два механізми показу: стандартний і прискорений. Алгоритм працює ефективно при відсутності дефіциту бюджету і цілодобовому показі. Якщо бюджет на рекламу скромний, то частина користувачів не буде її бачити. Адже як тільки денна межа буде досягнута, покази зупиняться.

Порада! У періоди різкого підвищення попиту конкуренція значно посилюється, тому розумно на цей час підіймати ставки Google Ads.

Максимальна кількість кліків

Працює наступним чином: користувачем обмежується тільки щоденний бюджет, а система в його рамках забезпечує якомога більше кліків. Підхід затребуваний інтернет-порталами, де важливі не заявки, а трафік. Наприклад, вона підійде для новинних сайтів.

У рекламодавця також є можливість зафіксувати ліміт максимальної вартості переходу, але це налаштування не активоване за замовчуванням. Для того, щоб його увімкнути, активуйте «оптимізатор ціни за конверсію».

Цільове положення на сторінці пошуку

Якщо потрібно зафіксувати оголошення на першій сторінці з результатами пошуку або на першому місці над видачею, то це підходяща стратегія. Але для КММ вона не призначена.

На вибір доступні такі варіанти:

  • Перше місце в рекламних результатах пошукової видачі;
  • Будь-яке місце на першій сторінці видачі.

Цільовий відсоток виграшів

Дозволяє рекламодавцю встановлення частоти перемог в аукціоні з конкуруючим доменом, обмеживши максимальний розмір біда. Система розраховує оптимальну позицію оголошення в порівнянні з конкурентом, але не забезпечує присутність на першій сторінці.

Ця незвичайна і цікава стратегія застосовується досить рідко. Має сенс її використовувати, якщо у рекламодавця невелике число конкурентів або є найбільш важливі суперники з великого переліку.

Цільовий відсоток отриманих показів

Механізм роботи схожий з алгоритмом «Цільове положення на сторінці пошуку», але є можливість задати необхідну частку показів в певній частині початкової сторінки пошукової видачі, обмеживши при цьому максимальний розмір ставки.

Увага! Найбільш ефективна робота можлива тільки через певний час, який потрібен для накопичення статистичних даних.

Яку стратегію вибрати в AdWords?

Яку стратегію вибрати в Google Ads

Визначатися з тим, яку стратегію вибрати в Google Ads, потрібно грунтуючись на певних даних, а не в довільному порядку. У розрахунок приймайте не тільки цілі рекламної активності, але і підходи, що застосовуються конкурентами.

Поліпшити впізнаваність допоможуть «Цільове положення на сторінці пошуку», «Цільовий відсоток виграшів». Якщо завдання – залучити найбільшу кількість клієнтів, слід використовувати «Максимальну кількість кліків». Найбільшої кількості замовлень на сайті можна досягти, застосовуючи інші, більш просунуті стратегічні рішення.

Важливо! Стратегію можна змінювати в будь-який час, проте для оцінки результату доведеться почекати 1-3 тижні.

Регулярний аналіз проміжних підсумків дозволяє досягати цілей при мінімумі витрат.

Як використовувати агресивне управління ставками?

Зазвичай щоб побачити результати від зміни алгоритму потрібен певний час. Однак є спосіб скоротити час очікування. Для цього:

  1. Ставка фіксується на тому рівні, який достатній для першої позиції у видачі. Дорогі кліки допоможуть зібрати більше трафіку і збільшити клікабельність. Протягом декількох тижнів показники якості покращаться;
  2. Наступним кроком має стати зниження ставок до рівня другого місця. Як результат – відчутне зниження витрат на кліки, при збереженні високої позиції та результативності РК.

Порада! Гугл пропонує зручний інструмент для прогнозу вартості розміщення в ТОПі за певним запитом – планувальник ключових слів.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї