- Що враховувати під час вибору стратегії призначення ставок у Google Ads?
- Ручне управління ставками в Google AdWords
- Автоматичне призначення ставок у Google Ads
- Цільова ціна за конверсію
- Цільова рентабельність інвестицій у рекламу
- Максимум конверсій
- Оптимізатор ціни за конверсію
- Максимальна кількість кліків
- Цільове положення на сторінці пошуку
- Цільовий відсоток виграшів
- Цільовий відсоток отриманих показів
- Яку стратегію вибрати в AdWords?
- Як використовувати агресивне управління ставками?
Вибір правильної стратегії призначення ставок у Google Ads гарантовано допоможе Вам знизити витрати на рекламну активність. Однак це завдання не таке просте, як це може здатися.
Річ у тім, що з AdWords доступно цілих вісім автоматичних стратегій встановлення вартості переходу й одна ручна. Ця стаття допоможе користувачеві вибрати найбільш підходящу з них для використання в конкретній ситуації.
Що враховувати під час вибору стратегії призначення ставок у Google Ads?
Визначення найефективнішого методу призначення ставок здійснюється під час початкового запуску та налаштування параметрів кампанії в Google AdWords. Враховуйте такі аспекти:
- Визначення біда в ручному або авто режимі. Автоматизація дає змогу не возитися з налаштуваннями. Це зручно і не забирає багато часу навіть тоді, коли йдеться про акаунт із десятками, а часом і сотнями діючих кампаній. Недолік такого варіанту полягає в тому, що система повністю контролює весь процес. Більшу свободу управління акаунтом дають стратегії з ручними налаштуваннями. Усі параметри задаються і редагуються рекламодавцем у будь-який момент часу. Але на це потрібні значні витрати часу. Цей метод не варто використовувати, не маючи достатнього досвіду роботи з Гугл Едвордс. Новачкам зазвичай рекомендують застосовувати автоматичний вибір бідів;
- Мета кампанії. Потрібно розуміти, якої мети Ви хочете досягти, налаштовуючи рекламу – збільшити охоплення, отримати переходи на сайт, підвищити кількість замовлень. Кожній з цілей відповідає свій алгоритм призначення ставок в Google Ads, який краще використовувати в тому чи іншому випадку.
Ручне управління ставками в Google AdWords
Ручна стратегія визначення ставок Google AdWords дає високий ступінь контролю над налаштуваннями акаунта. Вона незамінна за наявності розуміння, які ключові фрази найефективніші і де має розташовуватися оголошення. Надається можливість встановлювати максимальну вартість кліка як для кожного ключового запиту, так і для переліку оголошень. Керування вкрай просте – якщо позиція недостатньо висока, слід лише підвищити ціну за клік.
До переваг ручного управління належить повний контроль за параметрами РК. Головні недоліки – значні витрати часу на коригування та аналітику, а також необхідність мати достатній досвід роботи з рекламним кабінетом.
У разі ввімкнення в рамках ручного управління “Оптимізатора ціни за конверсію” система може збільшувати ставку в межах, встановлених рекламодавцем, якщо ймовірність конверсії висока, та зменшувати її в разі зниження цієї ймовірності.
Принцип, за яким задаються ставки вручну під час запуску нової РК, має такий вигляд:
- Найвищі встановлюються для запитів, що мають найбільший потенціал;
- Для досягнення високих значень показника якості біди на старті мають бути вищими за запропоновані Гугл на третину. В іншому разі показник якості знизиться до 2-3 і будуть потрібні значні зусилля для його поліпшення;
- Далі потрібно визначити взаємозв’язок позиції оголошення на сторінці і вартості переходу;
- При отриманні стабільних результатів суму, в яку обходиться клік, можна поступово коригувати в менший бік.
Автоматичне призначення ставок у Google Ads
Автоматичні стратегії – хороший спосіб витрачати бюджет на досягнення конкретних цілей замість маси переходів за неефективними запитами. Розуміння алгоритмів системи та їхньої сфери використання дасть змогу витрачати кошти з найбільшою вигодою. Наразі існують 8 стратегій, про які йтиметься далі.
Цільова ціна за конверсію
При її використанні Гугл автоматично змінює біди для оголошень, демонстрація яких з підвищеною ймовірністю призведе до необхідної конверсії. Алгоритм налаштований на максимізацію числа цільових дій за необхідною вартістю. У середньому підсумкова ціна за дію буде близька до встановленої, але іноді відрізняється від неї в більший або менший бік. Найефективніше стратегія працює, коли немає обмежень за бюджетом, але вартість конверсії жорстко фіксована.
Використання актуальне тільки якщо до цього в акаунті зібрано достатній обсяг статистики. Тоді механізм Google AdWords в автоматичному режимі скоригує цінові показники.
Якщо відразу встановити бажані розцінки, то збільшується ризик втрати трафіку і, як наслідок, кількості необхідних дій на сайті. На початковому етапі слід встановити фактичну ціну, аналізувати рекламну кампанію не менше двох тижнів, і тільки після цього поступово змінювати розцінки до потрібного рівня.
Цільова рентабельність інвестицій у рекламу
При застосуванні цієї стратегії можна задати обмеження коефіцієнта рентабельності вкладень (часто використовується скорочення ROI), а система встановить ціну кліка так, щоб забезпечити потрібний ROI.
Застосовується вона там, де є потреба збільшення бюджету при збереженні поточної рентабельності. На початковому етапі оцініть роботу системи, вказавши стандартний ROI. Після того, як система почне витримувати необхідний рівень ROI, можна підвищувати витрати.
Максимум конверсій
Ідеальна стратегія за необхідності збільшення кількості заявок. Єдине доступне обмеження – денний бюджет кампанії. Ціна ж самої конверсії рекламодавцем не фіксується. Система самостійно встановлює ставки, орієнтуючись на максимізацію кількості отриманих замовлень у рамках заданого бюджету.
Не використовується при загальних бюджетах, тому що витрати і середня вартість конверсії значно коливаються.
Важливо! Необхідно контролювати значення денного бюджету, тому що в цій стратегії він використовується на максимум. Це може призвести до підвищених витрат.
Оптимізатор ціни за конверсію
Коли є обґрунтований прогноз збільшення трафіку, наприклад, розпродаж або різкий сезонний сплеск попиту, ця стратегія підходить як ніяка інша. Щоб встигнути навчити алгоритм, налаштовуйте її за кілька днів до передбачуваного збільшення трафіку.
Є два механізми показу: стандартний і прискорений. Алгоритм працює ефективно за відсутності дефіциту бюджету і цілодобового показу. Якщо бюджет на рекламу скромний, то частина користувачів не буде її бачити. Адже щойно денна межа буде досягнута, покази зупиняться.
Порада! У періоди різкого підвищення попиту конкуренція значно посилюється, тому розумно на цей час піднімати ставки Google Ads.
Максимальна кількість кліків
Працює так: користувачем обмежується тільки щоденний бюджет, а система в його рамках забезпечує якомога більше кліків. Підхід затребуваний інтернет-порталами, де важливі не заявки, а трафік. Наприклад, вона підійде для новинних сайтів.
У рекламодавця також є можливість зафіксувати ліміт максимальної вартості переходу, але це налаштування не активоване за замовчуванням. Для того, щоб його підключити, активуйте “Оптимізатор ціни за конверсію”.
Цільове положення на сторінці пошуку
Якщо потрібно зафіксувати оголошення на першій сторінці з результатами пошуку або на першому місці над видачею, то це відповідна стратегія. Але для КМС вона не призначена.
На вибір доступні такі варіанти:
- Перше місце в рекламних результатах пошукової видачі;
- Будь-яке місце на першій сторінці видачі.
Цільовий відсоток виграшів
Дозволяє рекламодавцю задати частоту перемог в аукціоні з конкуруючим доменом, обмеживши максимальний розмір біду. Система розраховує оптимальну позицію оголошення порівняно з конкурентом, але не забезпечує присутність на першій сторінці.
Ця незвичайна і цікава стратегія застосовується досить рідко. Має сенс її використовувати, якщо у рекламодавця невелика кількість конкурентів або є найважливіші суперники з великого переліку.
Цільовий відсоток отриманих показів
Механізм роботи схожий з алгоритмом “Цільове положення на сторінці пошуку”, але є можливість задати необхідну частку показів у певній частині початкової сторінки пошукової видачі, обмеживши при цьому максимальний розмір ставки.
Увага! Найбільш ефективна робота можлива тільки через певний час, який потрібен для накопичення статистичних даних.
Яку стратегію вибрати в AdWords?
Визначатися з тим, яку стратегію вибрати в Google Ads, потрібно ґрунтуючись на певних даних, а не у випадковому порядку. У розрахунок беріть не тільки цілі рекламної активності, а й підходи, що застосовуються конкурентами.
Поліпшити впізнаваність допоможуть “Цільове положення на сторінці пошуку”, “Цільовий відсоток виграшів”. Якщо завдання – залучити найбільшу кількість клієнтів, слід використовувати “Максимальну кількість кліків”. Найбільшої кількості замовлень на сайті можна досягти, застосовуючи інші, більш просунуті стратегічні рішення.
Важливо! Стратегію можна змінювати в будь-який час, однак для оцінки результату доведеться почекати 1-3 тижні.
Регулярний аналіз проміжних підсумків дає змогу досягати цілей за мінімуму витрат.
Як використовувати агресивне управління ставками?
Зазвичай щоб побачити результати від зміни алгоритму потрібен певний час. Однак є спосіб скоротити час очікування. Для цього:
- Ставка фіксується на тому рівні, який достатній для першої позиції у видачі. Дорогі кліки допоможуть зібрати більше трафіку і збільшити клікабельність. Протягом кількох тижнів показники якості покращаться;
- Наступним кроком має стати зниження ставок до рівня другого місця. Як результат – відчутне зниження витрат на кліки, при збереженні високої позиції і результативності РК.
Порада! Гугл пропонує зручний інструмент для прогнозу вартості розміщення в ТОПі за певним запитом – планувальник ключових слів.