Реклама Гугл на Амазон (google ads amazon ebay)

Гугл реклама на Амазон Контекстна реклама

Привіт. Я Яна Ляшенко – Google логіст. Займаюсь доставкою цільової аудиторії бізнесу з необхідними параметрами. Сьогодні хочу поговорити, як запускати Google рекламу на платформи як Amazon і eBay. Чи потрібно це робити? Чи є підводне каміння? Як запустити цю рекламу так, щоб був справді добрий профіт, отримували чимало рентабельних продажів.

Особливості трафіку Amazon та eBay

Поїхали. Перевага платформ полягає в тому, що про них знає досить широка маса, аудиторія користувачів, хто як говорить безпосередньо. Говорить про те, що трафік самостійно приходить на платформи, отже, не треба над цим паритися.

 Amazon і Ebay

Є невелика, а для деяких інтернет-магазинів – велика проблема. Загвоздка полягає в лояльному трафіку безпосередньо до платформ – до Amazon та до eBay. Не до вас, як до окремого інтернет-магазину продавця на майданчиках. Для покупців практично безликими стаєте. Так само, як на прайс агрегатор люди заходять, шукають найвигіднішу угоду та купують. Вигідна угода за ціною, умовами продажу, гарантіями, іншим визначається.

Аудиторія лояльна до цих двох платформ, а не до вас. Скажете, не дуже критично. Критично виступає у той момент, коли платформи починають допилювати алгоритм показів різних магазинів, продавців у видачі.

Приходжу на платформу Amazon, шукаю масажер. Зараз найхайповіший, популярніший, у вигляді пістолета з вібрацією ручною. Чи багато видачі за масажерами, в принципі, зараз побачу? Її безліч у різному ціновому діапазоні, різних брендів, моделей, комплектації, інше.

Видача за запиту на Амазоні

Беремо платформу Amazon – є внутрішня система оптимізації видачі. У першу видачу, верхню, виходитиме продавець, який має найоптимальніший рейтинг серед інших. Якщо молода крамниця, хочете на це зайти, звичайно, від ніші до ніші все відрізняється. Якщо над цим запарюватиметеся, то стане простіше. В основному, почнете з’являтися на якихось наступних сторінках, але не в самих топах. Простіше кажучи, зменшує обсяг аудиторії, що заходить безпосередньо на Amazon і змогла б купити. Критично чи не критично? Не надто критично. В принципі, можете допомогти, запустивши інші канали трафіку на товари, що розміщуєте як продавець на платформах.

 Картка товару

Проблеми генерації трафіку

Випливає нюанс. Який вид трафіку запустити? Можна запускати всередині Amazonівську рекламу. Від багатьох чую більше негативу від неї. Насправді, в ній не фахівець і не можу точно сказати. Другий і третій канали, про які зазвичай згадують при згадці про рекламу – Google реклама або таргетована реклама Фейсбук.

 Таргетована реклама у Facebook та Google Ads

Обирають серед них. Є нюанси. Багато подібних платформ як Amazon, у тому числі Amazon, вони мають рейтингову систему. Будете генерувати надто великий обсяг трафіку з високим відсотком відмов, то рейтинг в очах Amazon, усередині, як продавця, почне вниз скочуватися. Є зачіпки, нюанси.

Наступний мінус. Для деяких може бути не дуже критично. Чи згодні? Знизиться мій рейтинг – отримуватиму продажі. Безпосередньо буду генерувати трафік.

Зараз цей момент завершимо у наступних пунктах. Другий мінус, що може випливати із цієї ситуації. Реклама з Google, створення реклами Google на Amazon. Ці платформи та інші платформи не дозволяють поставити можливість фіксації глибокої аналітики поведінки користувачів на міні інтернет-магазині. Міні в порівнянні з Amazon. Правильно?

Що я маю на увазі під глибокою аналітикою? Не потрібен там розворот шаленої статистики по скроллінгу, перегляди сторінок та інше. Потрібно розуміти, як багато товарів додали до кошика, як багато завершили замовлення користувачів, на яких етапах вони відходили, інше. Вже ці дві платформи не дозволять відстежувати за допомогою сервісів Google Аналітика. Надаючи Google інформацію про завершені замовлення, по суті Amazon ділиться величезним обсягом статистичних даних. Amazon – один інтернет-магазин. На ньому розміщуєтеся. Інформація про те, як роблять замовлення люди на найбільшій платформі. Достатньо конфіденційна інформація.

Випадаємо з блоку фіксації глибокої аналітики. Сподіваюся, багато хто може сказати, зможу подивитися кількість, обсяг замовлення, в CRM або тому ж кабінеті Amazon або eBay. Що не побачу скільки продавалося товару, що потрібно відправити і скільки я заробив? Не питання. Тут більша інформація потрібна для оптимізації рекламного облікового запису.

Якщо говоримо про запуск суперефективної реклами Google, то завжди говоримо у розрізі запуску рекламних кампаній під автоматичні стратегії. Завжди. Це найоптимальніший варіант реклами, апріорі. На ручній ставці можна змінюватись. Все одно призведе до того, що Google змусить перейти на якусь автоматичну стратегію.

Він почне блокувати ручні ставки. Такі умови аукціону. Він хоче більше продажів, щоб більше вкладалися в Google рекламу. Як змусити вкладатися в Google рекламу? Дати більше профіту – вона пропорційно підсадить на голку цієї ефективності.

Головна заковика. Щоб автоматична стратегія коректно працювала – потрібні статистичні дані у добрій вибірці саме тих дій, які хочете досягти. Хочете досягти чогось? Продаж товарної позиції, отримання продажу.

Якщо говоримо про ринок у плані Google реклами запуску ефективної реклами, то ще говоримо про smart шопінг. Для смартшопінгу особливо важливо розуміти, як діє аудиторія, яка робить замовлення на сайті.

Якщо налаштовували динамічний ремаркетинг у себе на якомусь іншому сайті виставили тег конверсії, інше на фінальну сторінку «success», «дякую». Цей список збирається і збереться – цю інформацію смартшопінг використовуватиме, щоб стало простіше знаходити аудиторію.

Спочатку зі смарту отримуєте хороші рентабельні продажі – означає те, що розуміє хто конвертується.

Якщо смарт довго розгойдується, то в більш ніж половині випадків це пов’язано з тим, що цей список тих, хто здійснював конверсії в динамічному ремаркетингу, ще не дозбираний.

Тут проблема. Платформи не дозволять зібрати список ремаркетингу під страхом страти. Виходить, що не зможемо оптимізувати рекламні кампанії вже під прибутковість. Щодо трафіку можемо це генерувати. Потрібен не обсяг трафіку, а потрібно, щоб трафік конвертувався на замовлення.

Не сперечаюся. У даному випадку – хайповий товар, на ньому зараз стоїть супер-знижка, то без особливих проблем можна Google рекламу генерувати на Amazon та eBay і це почне давати профіт.

Варіант створення власного інтернет-магазину

Якщо говоримо про стабільну рекламу, стабільне масштабування, збільшення, звичайно ж, прибуток або вихід на нові країни збуту, все одно доведеться прийти до того, що доведеться створювати персональний інтернет-магазин.

Для чого? Збирати цю аналітику та статистику. Далі дозволили автоматиці масштабувати цей результат. Ручне коригування ставок – найуніверсальніша ставка. Після появи smart шопінгу, після закінчення року цілого його допилювання, гуглери постійно допилюють. Вважаю, що смарт шопінг зараз – найкрутіший. Йому немає зараз аналогів, у принципі, щодо генерації продажів для інтернет-магазинів. Немає аналогів цьому каналу продажу, в принципі.

Навіть у чорну п’ятницю може робити великі продажі і рентабельні. Коли решта каже, що в період чорної п’ятниці переходьте на ручні коригування. Дуже багато трафіку, продажі можуть стати нерентабельними або автоматика божеволіє. Смартшопінг не збожеволів. Це дуже здивувало. У 2020 році, в період чорної п’ятниці, єдиний вид рекламних кампаній, який зробив профіт – це смартшопінг.

Розпродаж на чорну п'ятницю

Якщо чесно, його запускала заради просто протесту. Вже не сподівалася отримати продаж. Перед чорною п’ятницею на цю нішу налилося чимало трафіку. Продаж уже йшов у мінус. Не було надії на те, що смартшопінг допоможе у цій ситуації. Він перебив цю історію з мінусами та зробив клієнту абсолютний профіт.

Якщо говоримо про запуск реклами на Amazon або eBay, можемо говорити про пряму таргету реклами Google на картки товарів лише у двох випадках. Перше, не женіться за рейтингом на платформах. Не важливо, де здастеся.

Друге, тут справді хайповий продукт за найвигіднішою ціною. Найвигідніша ціна – не завжди найнижча чи найбільший відсоток знижки. Найвигідніша ціна – оптимальна якась середина, за якою переважно люди купуватимуть.

Інакше – хочете зробити з цього щось системне, масштабоване – потрібно пиляти паралельно сайт і запускати Google рекламу. Нехай те, що на Amazon – буде на Amazon. Буде окремо генеруватися на сайт – даватиме прибутку більше.

Плюс перевагою того, що почнете пиляти власний сайт, полягає в тому, що почнете робити власний брендинг, позиціонування, будете з максимальною гнучкістю розміщення різних елементів, можете дизайн перепилювати під себе, можете переписувати текстівки, як хочете.

>

Якщо добре прописано брендинг позиціонування інтернет-магазину чи певних товарних позицій, то вже аудиторія, яка заходила чи купуватиме – більш лояльна, ніж до якоїсь знеособленої платформи, на кшталт як Amazon чи eBay, інше.

Запуск Google реклами прямим трафіком

Чи можна запускати Google рекламу прямим трафіком на eBay чи Amazon? Можна, можливо. Замислюєтеся перетворити системне, легко масштабоване – краще подумати про власний сайт.

Тож які види реклами можна запускати на eBay – у принципі, практично будь-які. Смартшопінг можна запустити на Amazon. Проблема в ефективності смарту, що прагнутиме до нуля, оскільки немає статистики щодо зібраних конверсій. Його ефективність не дуже.

Запускаєте трафік – просто робите трафік. Потрібно виробити власні внутрішні, якісь критерії щодо оцінки якості трафіку. Якість трафіку – найнижча цільова. Не види компанії, а націлення, що йде не даним, а трафік цільовий. Цільовий трафік має йти на посадкові сторінки.

Підсумки

Коротше, якщо підсумувати. В ідеальній ситуації, якщо ви думаєте генерувати трафік з Google реклама на eBay, Amazon – створюйте web-сайт прокладку. Звучить некрасиво. Правда? Сайт-прокладка. Своєрідна посадкова сторінка. З неї можна зібрати статистику по зібраним конверсіям, додаванням до кошика, якщо людина вирішила оформити замовлення. Не буде чиста статистика щодо зібраних грошей, інше. Це більше варіативності в статистиці, ніж якщо просто вели на Amazon.

Що це сайт-прокладка? Міні інтернет-магазин, його можете запиляти в будь-якому форматі. Просто, коли людина захоче додати щось у кошик або купити якусь товарну позицію, його вже редиректити буде на безпосередньо картку товару на Amazon, eBay. Ідеальний варіант, якщо не хочете створювати свій інтернет-магазин, хочете генерувати трафік на eBay та на Amazon.

Деякі можуть сказати, що це абсолютно застаріла схема генерації трафіку і, відповідно, отримання продажів з двох даних платформ. Вважаю, що це стара перевірена схема, яка дає більше профіту. На цьому сайті прокладці є можливість зробити власний брендинг, візуал запиляти власний, який відрізняється від Amazon, прописати будь-які умови, фішки, плюшки, переписати цю посадкову сторінку у вигляді лендінгу пейджа, додавати відео, інше. Зробити красиво, конверсійно.

Перевага, що є можливість на сайт-прокладку посадити аналітику Google та збирати цільові дії. Не збиратимете замовлення, якщо генеруємо з сайту прокладки людини на Amazon. Трохи більше статистики, ніж, якби була аналітика із самого Amazon та eBay.

Якщо відео корисне – постав лайк. Витрат менше хвилини – для мене корисно. Якщо щось залишилося незрозумілим, з’явилися нові питання, ти хочеш якусь нішу, історію, питання розібрати на youtube каналі – чекаю у коментарях. До зустрічі у нових випусках.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї