Google Marketing Live: тренди на 2022-2023 роки

Google Marketing Live Контекстна реклама
 

Привіт. Мене звуть Яна Ляшенко – Google логіст. У сьогоднішньому відео розберемо, що ж вигадали на Google Marketing Live 2022 року Google, що презентували цікавого, що стане головними трендами в гуглівській рекламі. У маркетингу наступного року, як мінімум, і може більше. Це була важлива конференція. Хтось дивився, припустимо, не має достатньо якихось технічних знань, можливо, не змогли б зрозуміти загальної концепції. Дивіться. Презентували Google Marketing Live. Чесно – подобається менше, ніж попередня, тому що більшість презентованого функціоналу знаходиться в розділі «coming soon», близько до реалізації, але не запущено. Весь функціонал класний, крутий, на даний момент лише для США. Невідомо, коли підійде до нас. З урахуванням динамічно змінюваних подій у світі, не здивуюся, якщо апдейднуть масово, по всіляких ринках.

Сьогодні розповім про важливі речі, тренди з конференції, що читаються між рядками. Що озвучували на конференції, можете подивитися, почитати у переписків. Видачу загугливаєте. Читаєте будь-кого. Озвучу, що читається між рядками. Важливі моменти, які варто брати зараз до уваги, над чим працювати безпосередньо. Дозволить втекти на кілька кілометрів уперед конкурентів, доки вони не дійшли цього. Їх Google також притисне. Це важливо. Озвучу, що прописано між рядками конференції. Як сприйняла як фахівець, до чого готуватись. Плюс щось із новин зараз озвучу. Performance Max теж зачепимо. Переходимо до розгляду.

Безпека збору даних

Перший важливий блок, який хочу винести у пріоритет. Виділю йому мало часу. Плюс Google крізь нього обійшов, але також виділив шматочок часу на презентації. Це важливий тренд. Коротше – безпека збору даних. Скажете, ну, млинець, що особливого? Додаєш політику конфіденційності, кажеш, що не збираю, не передаю даних, інше. Ні! Коротше, друзі, тут ніби зміна масштабніша, ніж думаєте. Є низка країн, які хочуть на законодавчому рівні заборонити Google Analytics. Звичайно, Google Analytics в контексті Universal Analytics, цієї GA3 або GA4. Як із юридичної точки зору – не знаю. На даний момент лише в новинах мусолитися. Звичайно, деталі справи юридичної не розглядала. Як мінімум, Франція, Італія хоче зробити це в Європі. Ще одна країна, якщо згадаю сюди запишу. Вставлю вставку з новин, щоб не думали, що вигадала, вигадала.

В США хочуть заборонити Google Analytics У ЄС хочуть заборонити систему Google Analytics Бан Google Analytics в Італії

Коротше, щоб розуміли, йде заборона Google analytics. Про те, що користувачі iOS можуть блокувати збори даних, знаєте вже давно. Деякі хлопці у таргетованій рекламі це дуже відчули в ефективності. Не має значення. Коротше йде боротьба за безпеку даних. Природно Google, який постійно рекламує автоматичні стратегії, розуміє, що, Фейсбук теж, що підсадити на голку рекламодавців на постійне поповнення, витрачання грошей не може без автоматики. На щастя, на жаль, лише роботи Гугла, не роботи, автоматичні стратегії ставок, дозволяють робити вихлоп більше, рентабельніше у великих обсягах.

Без хорошої аналітики, як поводяться користувачі, взаємодія з сайтом, які конверсії здійснюють, які товари беруть додають, видаляють із кошика – не можна. Якщо з’явилися країни, де забороняють Google analytics, то «Що ми робитимемо?»

Використання Google ads conversion tag

Порекомендую одну штуку. Ніде не бачила в новинах, пабликах, якихось розбірках заборона про вид конверсії, який називається Google ads conversion tag. Зараз не блукають. Незалежно від обсягу конверсії тематики подумайте зараз про встановлення цієї мети безпосередньо на кінцеву сторінку, на якісь важливі нюанси на сайті. Називається Tag conversion Google ads. Думаю, не стане прямий супер принципово для більшості в плані фіксації конверсії. Це важливо.

Google Ads Conversion Tag

Даєте рекламу на ті ринки, де момент із блокуванням Google analytics відразу ставите тег покупки і не паріться. Послугами займаєтеся, зовсім інші теги конверсії. Є цілий набір для використання.

Теги покупки не красиві у плані розкласти за аналітикою Google ads. Google цього уникнув у цьому блоці, нічого особливо не озвучував. Єдиний момент торкнулися, що буде своєрідний sandbox. Через нього проходитимуть нібито всі дані. Через, sandbox можна буде скористатися аналітикою Google analytics. Розповіли, що турбуються про безпеку звісно. Ха-ха, Гугл з Фейсбуком, які слухають, локацію записують переміщень без дозволу, при будь-якому буддику питають дозволити, дозволити певне використання сервісів. При цьому, якщо не дозволиш, не дадуть сервісом користуватися. Як би паряться про конфіденційність та безпеку. Коротше, Google з Facebook все одно знайдуть схеми обходу. Особливо Google зі збору даних. За це можете особливо не перейматися. Якщо можливо, то на тих ринках, де буде заборонено Google analytics, використовуйте Google ads conversion tag. Поки що не забороняється.

Особливості для збору динамічного ремаркетингу

До речі, це стосується й збору динамічного ремаркетингу. Є мамонти, які продовжують збирати списки динамічного ремаркетингу через Google Analytics. Рекомендую перейти на збір динамічного ремаркетингу тега Google ads. Вашого безпосередньо рекламного облікового запису. Не даєте рекламу Google, все одно створіть рекламний обліковий запис, поставте через нього збір списків. У майбутньому може стати в нагоді. Шопінг почнете запускати. Це важливо. Як мінімум динамічний ремаркетинг зможете будь-якої миті запустити на готових зібраних списках, ніж почнете збирати похапцем, за новою в якійсь ситуації. Клієнти знають, і на консультації хлопці, які приходять, знають – ставимо динамічний ремаркетинг лише Google ads, якщо є можливість Google бізнес вертикаль, якщо говоримо про рітейл. Для інших ніш, коротше, йдуть інші параметри, атрибути. Із цим завершили.

Про вимоги локального законодавства щодо збору даних

Ще нюанс. Якщо є бажання виходити на нові ринки якихось продажів, це особливо актуально зараз для більшості українців, які запускають інтернет-магазини в Європі, США, Канаді. Пам’ятайте, що є певні вимоги щодо законодавства у певних локальних ринках зі збирання, безпеки даних тощо.

Допустимо, для Каліфорнії є окремі параметри. У європейських локальних ринках є певні речі. Якщо немає можливості наймати юриста або розбиратися в ніші, відкриваємо двадцятку конкурентів за вашими продуктами, дивимося, що прописують, за privacy policy, terms and conditions у різних варіаціях. Важливо запам’ятати. Коротше, з політикою конфіденційності, безпекою, коротше закінчили, завершили.

Омніканальність та диверсифікація каналів/джерел трафіку

Другий, важливий тренд, до речі, прямий те, від чого неможливо відмовитися. Назву його словом омніканальність. Коротше потрібно диверсифікувати всі канали трафіку природно, як ефект канали продажів. Хочете цього чи не хочете. Є дві причини.

Перша причина – події, що відбуваються в країні і з якою можете зіткнутися практично в кожній країні, залежно від законодавства. Зараз, здається, світ збожеволів. Потрібно бути готовим до всього.

Друга причина, що Google зараз кардинально переробляє SEO видачу. Видача на мобільному пристрої. Якщо раніше… Скажу передісторію чомусь хоче це зробити. Звичайно, на перше місце виводить корисний досвід використання кінцевого користувача Google пошукового рядка. Хочуть покращити experience, досвід взаємодії через Google. Будете задоволені, постійно користуватиметеся. Google – корпорація. Інвестора цікавить не п’ять зірочок Гуглу, а трохи інші речі.

Їхня задача збільшувати, масштабувати прибуток. Як це можуть зробити? З одного боку, 30-40 відсотків залежно від ринку, людей, які принципово не тиснуть на рекламну видачу. Є такий бздик. Був негативний досвід у минулому, просто негативно ставляться до цього. Коротше, не має значення чому не натискають. Є відсоток. Думають, як дістатися до них. По-перше, відсоток. З іншого боку є користувачі, яким все одно платна, не платна видача. Шукаємо вирішення питання. Як з користувачів можна піджати гроші. Чому піджати грошенят? Як би платять гроші рекламодавці, але заробляє то Google, завдяки клікам по рекламі. Витрачаємо гроші рекламодавців, що не користувачам падають у рахунки, а падають на рахунки Гугла.

З нас можна натиснути трохи більше грошей. Як це зробити? Єдиний логічний варіант – збільшити обсяги рекламної видачі. Ну, погодьтеся це легко, просто реалізовано. Коротше, кріпимо ці два складові елементи. Що потрібно зробити?

По-перше, для першої категорії потрібно розмити видачу, щоб не розуміли, що рекламна видача. Другим ніби все одно. Звали все одно на різні видачі і продовжуватимуть. Потрібно збільшити кількість видачі. Це особисті домисли. Може гуглери подивляться і скажуть – «куку». Насправді, все не так. Думаю так. Коротше, хочете вірте, чи згодні чи не згодні, відпишіться будь ласка в коментарях. Якось монолог в один бік іде.

Короче, зараз змінюють SEO видачу. Вона максимально буде переплетена. Переплетена, по максимуму. Покажу приклади видачі, які показували на Google Marketing Live. Якщо уважно подивитися на цю видачу, порівняти із видачею, що раніше була. До цього зверху була платна торгова видача. Потім могли йти, припустимо, умовно платні текстові оголошення. Потім Google карти, відео трохи і звичайна SEO видача. Внизу можливо знову платний блок реклами. Так по колу.

Рекламна видача Google

Легко обчислює де платні, безкоштовні, корисно та не корисно, умовно. Зараз все розмилять, перемилять, перетасують між собою і опиняєтесь у новій реальності. Чому потрібно диверсифікувати трафіку? Щоб більше позичати видачі. Ви займаєтеся органікою, додаєте Pinterest, ще якісь ресурси, форуми, блоги, Youtube, свою інформацію. Це дозволяє за одну ітерацію показу займати більше видачі, якщо, звичайно, займалися цим. Це важливо. Почуйте.

Товарна реклама

Не просто мати якесь органічне просування за посиланнями, в текстовому вигляді, а ще Youtube, відео формат. Можливо, Пінтерест. Ну, дивіться, зараз не говорю про Інстаграму, Фейсбук. Рідко зустрічаю видачу, де індексуються якісь пости, статті з Фейсбуку, Інстаграма тим більше. Ця річ не береться до індексації. Хтось може зі мною погодиться, хтось ні. Звичайно, якщо пишете «Інстаграм Google логіст», то видасть Instagram Google логіста.

Шукайте, умовно, допустимо: «Який стимулятор росту застосовувати для орхідеї». Інстаграма, Фейсбук не побачите. Є великі блоги на цю тему, а Ютубчик бачите, Пінтерест і якісь блоги, форуми досить активно. Плюс блогів, форумів дуже активно чіплятиметься прямо у видачу візуальна складова. Ну, до візуалу підійдемо. Уважно дивіться на цю видачу нову з точки призми, а що додати зараз у стратегію просування, щоб зробив, зараз показувався. Звичайно, розбавлять це платною рекламою і першої категорії, що принципово не натискала на рекламу як варіантара не залишиться скоро. Все одно дракон Google заробить грошей.

Це другий тренд – загальна динаміка. Чи не локальна якась вимога тільки для ринку США. Це чекає на всіх. Подумайте. Можливо, варто подивитися блоги сеошників, які все розшифрують детальніше. Як тільки торкнемося візуалу Youtube, трошки розшифрую з погляду платної реклами це все.

Youtube – обов’язковий майданчик для розміщення

Наступний тренд та важливий блок, якому приділили досить суттєвий шматок презентації на Google Marketing Live – Youtube. Зараз багато хто скаже, що про Youtube вже чули. Яна, з тобою все добре, все гаразд? Далі. Не-а, хлопці. Назву кілька важливих пунктів, чому варто зараз звернути на Youtube, якщо не звертали увагу до цього, якщо вже звернули увагу, то трохи покращити роботу, взаємодію з цією платформою. Пам’ятаємо, що Youtube – друга пошукова система у світі після Гугла. «Хочете бути, де ваша аудиторія – онлайн відео треба купувати». Зафіксували.

Реклама на YouTube

Це істина, не опротестована. Пошук товару починається із цієї пошукової системи. Змінюємо місцями. Спочатку в Ютубі гуглимо, а потім йдемо в Google пошук шукати. Ті, хто уважний відразу ж почнуть вибудовувати рекламну стратегію безпосередньо на майданчику Ютуб. Наведу зараз приклад, хто не зрозумів крутості цієї речі. Коротше, дивіться, умовно, хочу купити миючий пилосос. Приклад примітивний, наведіть інший – інше щось розповім. Миючий пилосос. Дивіться, що миючі пилососи бувають різні, під різні завдання.

  • Умовно хочу заробляти на клінінгу квартир, на генеральних прибираннях. Потрібен потужний миючий пилосос на великий літраж, з багатьма насадками. Чи згодні? Раз.
  • Друге, можу бути домогосподаркою, яка схиблена на чистоті, хоче все вилизувати в будинку. Два.
  • Третє, є дитина, набір дітей із 5 штучок умовно, які вічно смітять, обмазую умовно диван, постіль, шпалери, інше. Хочу це чистити, тому що хімчистка є накладною, оскільки це потрібно робити часто.

Як мінімум три назвала різних аватарів. Перше, якщо беремо якісь із аватарів, що не знайомі з нішою миючих пилососів. Що робитимуть? Йти спочатку в Youtube, дивитися який миючий пилосос підійде для таких-то і таких-то цілей, або про які бувають професійні миючі пилососи. Хтось просто йшов Епіцентром, побачив Керхер пилосос. Керхер, здається, так вимовляється. А саме думає, зараз подивлюся відгуки про цей миючий пилосос у Ютубі. Бачите, наскільки різниця? У всіх випадках першим майданчиком комунікації буде Youtube. Та ж історія з дитячими колясками, з якимись специфічними філіжанками, жорсткими дисками, якщо монтажите, з окулярами. Все це може починатися з YouTube. Це важливо.

Оголошення у Ютубі

Що можемо розміщувати на Youtube? Є кілька форматів розміщення на YouTube майданчику. Потрібно зафіксувати що Youtube – перший майданчик до покупки. Бажаєте цього, не хочете. Не заходьте сюди – втратите чимало. Усі – фініта ля комедія з продажами.

Види розміщення реклами на Youtube

Як розміщуватись на Ютубі? Є кілька форматів видачі. Ну, найпростіше – відеореклама, коли постимо відео. Цілком гідний варіант.

Друге, товарна видача. Товарна видача може бути різною. Раніше смартшопінг просто показував якусь видачу. Нині змушують переходити на перформанс. Перформанс може з’являтися у кількох варіаціях – ролик із видачею, в шортах може показувати, Youtube short, аналог Tic Tok-а і ще кількох варіаціях. Просто товарна видача, хто заходив шукати щось прямий зверху товарна видача в серединці, в кінці може майоріти в каруселі. Під відео також є товарна видача. Є багато варіантів платної реклами.

Товарна видача під відеороликом Рекламна вставка перериває основний відеоролик Google Shopping оголошення на відеохостингу Ютуб

Створення свого Youtube каналу

Другий варіант, який рекомендую робити. Хочете, не хочете, стосується другого тренду про диверсифікацію джерела трафіку – свій Youtube канал. Складно, боляче, хтось чинитиме опір, кричатиме. Не хочу, не дістати іншого. Ви чи конкурент. Що переборотись? Лінь чи конкурент. Конкурент цим займеться – чудово.

Зрозумійте, в Ютубі для екомерса немає конкуренції. З ким хочете конкурувати? З якимись блогерами, оглядачами? Це не конкуренція. Більшість користувачів вже давно знають, що блогери отримують за цю рекламу. Більшість блогерів не можуть пояснити концепцію використання продукту. Вільно, без відчуття величезної конкуренції, заходимо у Youtube та знімаємо ролики.

Завдання вигрібати весь трафік, який ви можете. Високочастотний, середній, низькочастотний. Низькочастотний вигрібається ще простіше. Навіщо потрібно робити?

По-перше, не для попадань у топи в Ютубі, умовно з миючих пилососів. Щоб ролики були в органіці пошуку Google. Пам’ятаємо про розмилену видачу Гугла і там буде Youtube. Youtube буде багато. Відео стане багато в наступні роки.

Маємо пам’ятати – добре оптимізований ролик, з гарною концепцією потрапляє у двох пошукових системах у топи. Тут не влучив у топ, а у другому може легко потрапити. Пам’ятайте про це. Youtube зараз – база без якої, ніби екомерс… На що сподіваєтесь, хлопці? Без Youtube – все. Повірте, створіть Youtube, потім за півроку почнете шкодувати, що не заводили. Багато хто думає, нав’язую Youtube тому, що веду Youtube.

По-перше, хочете – розповім цілі, чому створила Youtube, що отримую з нього. Хочете – відпишіться у коментарях. Раджу, тому що це тому, що працює для екоммерс. Працює на послуги. Працює всім. Не тільки тому, що розкриваєте товар краще ніж на сайті. А з, як мінімум, причин у першому блоці озвучених. Видача. Видача збільшується пропорційно. Тим паче безкоштовно.

Акцент на якісний візуал

Ще тренд. Підбираємось трошки до перформансу. Перформанс трохи далі торкнемося. Візуал. Нині SMM-щики залікують, скажуть, говорили, говорили, давайте на фотографії складатися. Шутка. Одні оцінять, інші не оцінять.

Фотографії товарів Рекламні креативи Відгуки на товар

Коротше, візуал. Візуал стане важливою складовою, важливим трендом. Візуал підтягуватиметься у SEO видачу. Візуал працює навіть у картках товару, коли наводите туди користувача. Зараз не говорю про суперську систему, візуал якийсь вигаданий. Умовно забрали перфоратор. Якось із перфоратором незвичайно сфотографувалися. Нині не про те. Про якісний візуал, про якісну картинку, картинку з різних ракурсів товарної позиції. Декілька разів стикалася з ситуацією, коли фото контенту на сайті товару мало або фото контент не відображає як користуватися товаром або саму товарну позицію. Зараз не про перфоратора. Діти, не про перфоратор.

Беремо ювелірні прикраси. Як виглядають на шиї, як виглядають сережки у вухах, умовно. Одяг. Та сама історія. Що? Коляски. Така сама історія. Сумки, одяг, комп’ютери, телефони. Що завгодно. Пилососи. Важливим є фото контент. Візьмемо той самий приклад, який мусолю в постах та інше вже котрий рік. Додайте просто якісну картинку на сайт. Бувають ситуації, коли заходиш на сайт – бачиш просто піксельну картинку. У жахливій якості. Розумію, що малюнки берете десь у постачальників. Значить довбати постачальника, щоб напружив жопку і підправив фото контент. Або самостійно робіть фотоконтент.

Візьмемо тематику новорічну. Новорічні гірлянди. Жах! Дивишся на видачу – біла гірлянда на білому тлі, на світло-сірому тлі закручено. Скажіть, як гірлянду купуєте? Типу раз вибрали і все? Ні, гірлянда купується для візуалу. Як виглядатиме на ялинці, густа, не густа, як світиться – жовтим, білим, сіро-буро-малиновим кольором. Це причина, чому у переходах на метро дуже активно гірлянди продаються. Вони включають у розеточку – гірлянда світиться. Це прийоми маркетингу, які багато століть придумані. Просто візуальна демонстрація роботи продукту. Вже не морочіть відео. Зробіть фото, як виглядає. Даватиме віддачу.

Хлопці, насправді, це важлива складова. Може на деяких речах умовно комбікорм для тварин не особливо важлива історія. З цим для більшості ніш доведеться морочитися. Особливо якщо продаєте одяг, взуття, прикраси, аксесуари. Щодо продуктів першої необхідності. Одяг чому не перша потреба? Можна умовно купити базовий набір та носити. Потрібен візуал. Бажаєте, не хочете. Прийміть просто, проковтніть, почніть робити нарешті.

Фото товару у форматі 3D Можливість розглянути товар з різних сторін Додавання якісних фото в оголошення

Акцентую увагу. Не кажу про якийсь суперський, вигаданський візуал. Коли супермодель фотографується із, умовно, якимись ремкомплектами. Ні. Просто кажу про хороший якісний візуал, хорошу якість фотографій у рекламі, в Мерчант центрі, на сайті. Це важливо. Зафіксували момент.

Автоматизація будь-яких видів рекламних кампаній

Йдемо в ще один тренд. Повна автоматизація реклами. Йдемо до того, що ніяка з рекламних кампаній на ручних ставках працювати не буде. Причина не в тому, що некоректно налаштували, а причина у Гуглі. Що хоче підсадити на голку автоматики. Хочете цього чи не хочете. На автоматичних стратегіях отримуємо результат краще, більше.

Автоматичні стратегії в Google Ads

Що стосується Перформанс макс? Скажу, що у презентації його трішки погладили, сказали, що ой Боже, інновація і пішли далі.

Це зроблено через те, що перше інструмент до кінця недопилен. Озвучили, що класний інструмент буде показуватися в різних ресурсах у вигляді пошуку, discovery, відеореклами, шопінгу, коротше, ремаркетингу, локально. Коротше, скрізь, де можна буде показуватись.

Performance Max дає на 20% більше конверсій

Кейси, які наводили, якщо чесно, для нашого ринку заслабкі. Навели кейси Ordinary. Косметика для обличчя. Чи не бюджетні, до речі. Вихваляються кейсами п’ять до одного. 500 відсотків. Таких кейсів… Відкрийте Google, прочитайте кейси, які пишуть. Нема кейсів, на які хочете п’ять тисяч відсотків, дванадцять тисяч відсотків. Навіть немає подібних кейсів. Не про це йдеться. Це великий дзвіночок, дзвіночок про те, що Перформанс макс не є тим рятівним інструментом, який позиціонують. То як озвучують. По-друге, Перформанс макс – типу рекламних кампаній, які не можете розкласти на складові. Там потрібно все максимально якісно робити.

Як підготувати оголошення для кампанії Performance Max

Що означає максимально якісно? У візуал додаємо банера офігенно круті. Придумайте різну концепцію банерів. Робіть, додавайте незамилені, не піксельні картинки. Заморочіться, зробіть хоча б по три розміри. Три розміри нескладних. Прямокутник, квадрат і хмарочос своєрідний – 960 на 1200. Важко назвати його хмарочосом. 1200 на 628, 1200 на 1200 і 960 на 1200. Заморочіться, зробіть хорошу якість картинки. Зробіть це.

Чому на цьому наголошую? Не уявляєте, як багато туди рекламодавці заливають аби шо не бути. Саме аби шо не бути. Є робот-пилосос, умовно продають. Піксельна картинка робота пилососа, де не розрізнити, що це робот-пилосос. Заморочтеся гарним візуалом. Важливо це.

Лайфхакі для Перформанс макс

Інше. Перформанс макс є лайфхак. Точніше два лайфхаки, які можете використовувати. Перше, додаємо відео. Зараз знову відео. Задовбала! Діти, для перформансу максу бажано створювати окремі креативи. Відео рулить. Відео у перформансі допомагає. Не додаєте відео, перформанс самостійно робить відеоролик. Повірте, якість монтажу така собі. Ну, просто картинки одна за одною йдуть. Ну що за монтаж. Ролик повинні до перформансу додавати максимально конверсійний. Із закликом до дії. Не «в далекому майбутньому, у минулому мріяли про існування такої продукції». Або – «яке блакитне небо». Ні. Чітко, у справі. “Продаємо каву-машину”. Ціна. Де купити. Який термін закінчення акції, коли акція. Чітко, у справі.

Якщо, умовно, продаєте косметику, зробіть шестисекундник, 15-тисекундник, 30-тисекундник із чіткою перевагою – «прибирає те, пігментні плями, лущення, чорні крапки». Чітко, у справі. 1, 2, 3, 4, 5, 6. Зробіть супер-креативним монтажем, за 2000 доларів, зробите самостійно, за допомогою телефону – все одно, коротше. Концепція монтажу – не має значення. Головне конверсійне значення. Гарна картинка, природно, без 3-мегапіксельної камери на Sony Ericsson знята. Думаю, природно, хлопці. Не треба нагадувати про це.

Ще лайфхак, який потрібно додавати. Додайте завжди до оголошення якийсь один з headline менше, ніж 15 символів. Повірте, якість оголошення одразу злітає до високого, при додаванні цієї коротульки. Такий лайфак.

Важливий елемент. Ретельно продумуєте структуру перформенсів. Кейси, що демонструє Google, не дуже класні. Ну, можливо, у якогось великого рекламодавця на обсягах великих прибуток виходить великий. Якщо дрібний рекламодавець, середній і зараз паритеся над окупністю, варіантів небагато. Потрібно працювати з тим, що є, вичавлювати з нього більше, ніж потрібно. Важливо стежити за окупністю товарів, особливо у перформансі.

У перформансі, мабуть, зніму окреме відео. Якісь певні важливі пункти у перформансі, що варто враховувати. Перформанс, перше, не панацея, судячи з даних кейсів, що показали. Друге, хочуть посадити на голку. Голка досить оманлива. Не зрозуміло звідки перформанс братиме рентабельний продаж, щоб виконувати відсотки. Третє складове – для перформансу, як і інших видів автоматик потрібні конверсії. Без конверсії буде важкувато. Добре, якщо одразу підуть. Якщо ні – трохи складніше буде у вашій ніші. Доведеться нашкребати по засіках конверсії, щоб перформанси працювали добре. Така собі історія із перформансами.

Найбільше пробігли, сказали офігенно, створюйте сигнал, додавайте об’єкти, буде диво. Як свідчить практика, не п’ятдесят на п’ятдесят. У когось спрацьовує, у когось не спрацьовує. Якщо все добре, чудово – перехреститеся або комусь молитеся, скажіть спасибі.

Є більшість рекламодавців, яким не заходить. Ну умовно приходив товариш на консультацію. Вісім тижнів чекав, витратив десять тисяч доларів, отримав десять продажів на загальну суму триста чи п’ятсот доларів. Усі. Ось кейс перформансу, виготовлений за інструкцією гуглерів. Говорять чекати чотири мінімум тижнів, а потім кажуть шість-вісім тижнів, десять-дванадцять. Коротше, не важливо. Не думайте, що то панацея. Зафіксували момент. Перформанс звичайно класний, але краще залишили б смарт – залишилася б можливість вибрати, що краще працює. Наразі його забрали. Така історія.

Ще нюанс у перформансах. Так як використовується вид локальних компаній, коли є фізичні точки, де підчіпляєте Google Мій бізнес, робите обов’язково, пов’язуєте Google Мій бізнес з Google Ads. Є фізична точка, куди люди можуть прийти, але немає Google Мій бізнес – створюємо Google Мій бізнес.

Щоб показувалося у вигляді локальних компаній, якщо немає фізичної точки, куди людині можна прийти, умовно, офіс знаходиться, але немає обслуговування, товару красиво розставленого – не робіть, не підчіплюйте Google Мій бізнес. Зробить гірше. Робить парафії туди. Не потрібні вони. Є локальні точки – є можливість підвантажувати офлайннівські конверсії в Google Ads. Є можливість, хочете заморочитися – заморочіться. Буде більше парафій у фізичному магазині. Ось кілька речей, що потрібно знати у перформансі.

Перформанс, обіцяю, працюватиме краще. Зараз у перформансу багато збоїв іде. Все smart перетворює на перформанси. Змінюється аукціон, конкуренція. Дивитимемося, спостерігатимемо за перформансом. Як, що являє собою, який це звір і як боротися. Це все тренди, які слід розглянути.

Порівняння Перформанс Макс та ДПО

У перформансі можу додати один важливий нюанс. Пам’ятаєте, у минулих Google трендах говорила, що вони запилять якийсь інструмент, автоматизований для пошуку. Думала, що викинуть, викинуть якусь ДПОшку, динамічні пошукові оголошення, що працюватимуть. Частково виявилася права. Це налаштування направляти на релевантні сторінки УРЛів на сайті, що є в перформансі – це, наприклад, аналог ДПОшки.

Один великий нюанс. ДПОшка не у всіх працювала добре. По-перше, залежить від якості трафіку, що генерувала. Погано SEO оптимізований сайт – трафік буде поганим. Умовно продаєте ремкомплекти. Лінзи, запчастини, лінзи для фар чи інше за типом. Так, хлопці? А почнуть йти лінзи для очей. Google вважатиме, що точний тип відповідає, слова лінзи схожі. Через скученість, наваленість у перформансі, не завжди зрозуміло, що і в якому вигляді працюватиме.

Бо казала, що ДПОшку автоматизують, просто її вліпили до Перформансу макс. Зліпили щось. Тепер ДПОшка може працювати якось. У перформансі не можна сегментувати за місцями розміщення, де хочете показуватись. Можливо, проблема у роботі перформансу в тому, що ДПОшка не може працювати, віддає поганий трафік, коли висока ціна за клік. Один з варіантів, що рейтинг оголошення дуже поганий – потрібно працювати над фідом для покращення посадкової.

Оптимізація сайту та Перформанс Макс

Важливий елемент. Подумаєте над створенням перформансу – купіть, будь ласка, пару годин у сеошника, запитайте, як добре прописати, оптимізувати сайт, щоб Google правильно зчитував ключові слова з сайту. Ось-ось, не пошкодуйте грошей, знайдіть сеошника, проконсультуйтеся. Найкраще найміть сеошника, що це зробить. Вплине на вихлоп із перформансу. Хочете, не хочете – пошук туди приліплений. Пошук досить агресивний. Найчастіше пошук дорожче в ціні за клік, ніж товарка.

Якщо перформанс збожеволів у ціні за клік, просів у рентабельності, витрачає гроші, то з частиною оптимізації під ключові слова проблема, з посадкової, а не фіда, посадкової сторінки. Не виходить саме через це, точніше перформансу не виходить правильний трафік підбирати.

Такі нюанси, хлопці, міні тренди на наступний рік-два. Не розповідатиму про функціонал нововведений. Він чисто для локальних ринків.

Словили кілька інсайдів, щось записали – поставте лайк, пишіть у коментарі спасибі. Витрата менше хвилини, мені – величезна користь. Стільки часу витратила. Ще Marketing Live розглядала. На дві години розтягли купа фігні. До зустрічі у нових випусках.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї