Налаштування реклами Google Ads на Wix

Настройка рекламы Google на Wix Контекстна реклама

Зовсім недавно платформа Wix, відома своїм багатофункціональним конструктором для створення сайтів, зробила черговий крок назустріч користувачам, запустивши функцію Google Ads with Wix. Ця інтеграція дозволяє підприємцям та маркетологам створювати рекламні кампанії безпосередньо з панелі керування Wix.

Завдяки цьому інструменту, налаштування реклами Google для платформи Wix стає більш простим і ефективним. Користувачі можуть створювати привабливі оголошення прямо в інтерфейсі платформи, що допомагає залучити потенційних клієнтів, які активно шукають продукцію чи послуги, які пропонує компанія.

Переваги налаштування реклами Google через Wix

  1. Зручний покроковий процес налаштування. Навіть якщо ви раніше не працювали з рекламним кабінетом системи AdWords, налаштування реклами Google на Wix не займе багато часу. На панелі адміністратора на платформі Вікс можна знайти покрокову інструкцію з підказками щодо роботи з рекламною кампанією на всіх етапах — від вибору цільової аудиторії до створення привабливих оголошень.
  2. Служба технічної підтримки. Цілодобова підтримка клієнтів Wix готова допомогти з будь-якими питаннями або проблемами, які можуть виникнути як у процесі створення сайту на цій CMS, так і при роботі з рекламним кабінетом Google.
  3. Вбудовані рекомендації. Під час створення оголошень через Wix платформа надає корисні поради. Вони ґрунтуються на аналізі конкретного бізнесу, цільової аудиторії та конкурентного середовища. Виконуючи ці пропозиції, Ви зможете створювати більш релевантні оголошення, які підвищать ефективність рекламної кампанії.
  4. Повна інтеграція із сайтом. Для відстеження активності клієнтів з реклами не потрібно встановлювати на сайт додаткові розширення, цей функціонал уже вбудований у платформу. Це гарантує отримання достовірніших даних для оцінки ефективності реклами.
  5. Бонус для нових рекламодавців. Якщо Ви раніше не використовували Google Ads, можна отримати бонус у розмірі до 500 доларів США при створенні першої кампанії через Wix. Для цього необхідно витратити на кліки з реклами $500 протягом перших 60 днів після запуску реклами.
  6. Вбудована звітність. Платформа надає докладну статистику з кліків, конверсій та витрат. Ця інформація дозволяє оцінити ефективність кампанії та виявити можливі точки зростання. Крім того, Ви отримуєте персоналізовані рекомендації щодо оптимізації рекламних кампаній на основі аналізу системи.

У чому мінуси створення рекламної кампанії через Wix?

  • Комісія платформи. При налаштуванні рекламної кампанії Google через Wix система утримує 15% від рекламного бюджету у вигляді комісії. Це означає, що лише 85% коштів фактично витрачається на кліки, що може стати суттєвою статтею витрат, особливо за високого маркетингового бюджету.
  • Неможливо підключити існуючий обліковий запис Google Ads. Не вдасться інтегрувати із сервісом Ваш поточний рекламний кабінет. Доведеться створювати новий обліковий запис і переносити в нього налаштування.
  • Обмеження функціонала. Хоча інтерфейс Google Ads with Wix зручний і інтуїтивно зрозумілий, деякі специфічні функції рекламної платформи в ньому не доступні. Тому для досвідчених інтернет-маркетологів і фахівців з контекстної реклами робота з рекламним кабінетом буде більш зручною. li>
  • Залежність від платформи. Якщо в майбутньому виникне необхідність перенести сайт на інший хостинг або CMS, доведеться знову налаштовувати контекстну рекламу, що може стати серйозною проблемою для великих проєктів.

Як відбувається налаштування Google Ads для платформи Wix?

Налаштування Google Ads для платформи Wix

Завдяки докладним інструкціям та інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу навіть користувачі-початківці зможуть впоратися з налаштуванням реклами Google для сайтів на Wix. Для цього перейдіть до розділу «Маркетинг та SEO» в особистому кабінеті, а потім відкрийте підрозділ «Google Ads». Далі дотримуйтесь інструкцій.

Етап 1. Підготовка сайту на платформі Wix

Підготовка сайту на Вікс до запуску реклами

Перед тим, як запустити рекламу Google на Wix, необхідно переконатися, що сайт відповідає необхідним вимогам:

  1. Створіть та опублікуйте вебсайт. Переконайтеся, що на ньому розміщено всю необхідну інформацію для відвідувачів.
  2. Перейдіть на платний тарифний план у системі. Використання функції Google Ads with Wix не доступне у базовому безкоштовному пакеті.
  3. Підключіть власний домен. Це обов’язкова умова запуску контекстної реклами. Крім того, наявність персоналізованого домену підвищує довіру до бізнесу та покращує сприйняття бренду.

Після виконання цих кроків відкрийте розділ Google Ads і натисніть кнопку Створити рекламну кампанію.

Етап 2. Налаштовуємо параметри кампанії та ключові фрази

 Налаштовуємо геотаргетинг

  • Визначте цільову сторінку. Вкажіть Landing Page, на який будуть перенаправлятися користувачі після натискання. Слідкуйте за тим, щоб посадкова релевантна запиту користувача пошукової системи. Наприклад, якщо він шукає саме хімчистку диванів, не варто йому показувати головну сторінку сайту клінінгової компанії із загальною інформацією.
  • Вкажіть мову. Виберіть основну мову інтерфейсу користувачів, для яких будуть відображатися оголошення. Зверніть увагу, що можна вибрати лише одну мову.
  • Визначте місце розташування цільової аудиторії. Система дозволяє вибрати певне місто, область, поштовий індекс або обвести радіус навколо певної адреси на карті.
  • Налаштуйте розклад показів. Визначтеся, чи показуватиметься оголошення постійно або лише у певні години. Для максимального охоплення аудиторії краще показувати рекламу безперервно, але якщо Ваша мета — збільшення кількості конверсій, має сенс обмежити покази робочим часом.
  • Підберіть семантичне ядро. Введіть до 10 варіацій ключових слів, що відповідають товарам або послугам, які Ви просуваєте. Вони допоможуть потенційним клієнтам побачити Вашу рекламу у пошуковій видачі Google.

Після того, як реклама буде запущена, всі дані автоматично синхронізуються з Google AdWords. Крім того, інформація про кампанію інтегрується зі звітами Wix Аналітика та Огляд маркетингу, що дозволяє отримати повну картину ефективності Ваших маркетингових зусиль в одному місці.

Етап 3. Створюємо оголошення

Створюємо оголошення для рекламної кампанії Google

  1. Придумайте 3 заголовки та 2 описи до кожного оголошення. Заголовок за розміром має бути не більше 30 знаків, а опис не більше 90. При написанні тексту враховуйте, що система може змінювати порядок заголовків та описів, якщо автоматичний алгоритм вважатиме це доцільним. Тому переконайтеся, що всі варіанти поєднуються один з одним і мають сенс у будь-якій послідовності.
  2. Використовуйте попередній перегляд. Праворуч від полів для введення тексту, Ви зможете побачити, як буде виглядати оголошення в результатах пошуку Google у режимі реального часу. Це допоможе оцінити візуальну складову та внести необхідні коригування.
  3. Додайте кнопку «Зателефонувати» (за потреби). Якщо потрібно, щоб користувачі могли набрати номер Вашої компанії безпосередньо з пошукової видачі, позначте пташкою «Показати кнопку дзвінка в оголошенні».

Етап 4. Визначаємо бюджет і запускаємо рекламу Google на Wix

Задаємо рекламний бюджет

  • Встановіть щоденний бюджет. Чим він вищий, тим більше переходів Ви отримаєте. У розділі «Встановіть бюджет для кампанії» визначте денний бюджет, пересунувши повзунок на потрібне значення. Під ним буде позначена сума, яку система списуватиме щодня з Вашого рахунку та зразкову кількість переходів.
  • Внесіть платіжну інформацію. Щоб завершити налаштування реклами Google для сайту на Wix, необхідно вказати платіжну інформацію. При цьому система працює за принципом післяплати. Тобто кошти за кліки будуть списуватись з карти наприкінці дня.

Як підвищити ефективність реклами Google для сайтів на Wix?

Базове налаштування Google Ads на Wix — це лише перший крок на шляху до успішного просування бізнесу. Щоб максимізувати віддачу від вкладених коштів та залучити цільову аудиторію, необхідно постійно оптимізувати та вдосконалювати рекламну стратегію.

Насамперед, важливо чітко визначити бізнес-мети та рекламні завдання. Які продукти чи послуги Ви просуватимете? На яку аудиторію орієнтуєтесь? Які дії очікуєте від користувачів після переходу на сайт? Відповіді на ці запитання допоможуть сфокусувати зусилля та внести правильні налаштування.

Підбір семантичного ядра

Правильно підібрані ключові слова дозволяють залучити цільову аудиторію, зацікавлену у Вашій продукції, та підвищити ймовірність конверсії.

При складанні семантичного ядра скористайтеся такими рекомендаціями:

  1. Не просувайте багато ключових слів у межах одного оголошення. Зазвичай релевантності можна досягти при додаванні лише 7-10 фраз. Інакше конверсія падатиме.
  2. Надайте перевагу запитам «з довгим хвостом». Ключові фрази повинні точно описувати Вашу пропозицію. Наприклад, при показі реклами на запит «кави на мигдальному молоці поруч зі мною» можна залучити набагато більш релевантну аудиторію, ніж на запит «кав’ярня Київ».
  3. Уникайте дублів ключових слів. Якщо в одну групу запитів Ви додали «замовити гаражні ворота», то під фразу «гаражні ворота Київ» окрему групу створювати не потрібно, адже вони конкуруватимуть між собою за покази. Один пошуковий інтент – це одна група об’яв.
  4. Використовуйте мінус-фрази. Вони допоможуть фільтрувати нерелевантні покази. Наприклад, якщо Ви продаєте керамічну плитку, додайте «тротуарну» до списку мінус-слів.

Географічний таргетинг

  • Якщо Ви надаєте локальні послуги, обмежте покази об’яв певним радіусом навколо Вашого офісу або магазину.
  • Якщо компанія здійснює доставку лише у певні міста, показуйте оголошення тільки в цих регіонах.
  • Враховуйте графік роботи Вашого відділу продажу, а також налаштуйте покази реклами таким чином, щоб вони збігалися з часом, коли Ваша цільова аудиторія є найактивнішою та готовою до взаємодії.

Тексти оголошень

  1. Будьте короткими та конкретними. У вас є лише 30 символів, щоб привернути увагу користувача та передати суть вашої пропозиції. Використовуйте чіткі та ємні фрази, які моментально дають зрозуміти, чим ви займаєтесь та яку вигоду отримає клієнт після звернення.
  2. Увімкніть релевантні ключові слова. Використовуйте в заголовках ключові фрази, за якими ви хочете просувати свій сайт. Це підвищить релевантність для цільової аудиторії та збільшить ймовірність кліка.
  3. Сфокусуйтеся на розв’язанні проблеми клієнта. Подумайте, яке завдання вирішує Ваш продукт чи послуга. Відобразіть це у заголовку, щоб привернути увагу зацікавлених користувачів.
  4. Спробуйте вбудований редактор тексту на основі ШІ. Wix дає можливість генерувати описи та заголовки за допомогою штучного інтелекту. Після активації інструменту Вам буде запропоновано кілька варіантів, з яких можна буде вибрати відповідний за змістом.

 ШІ редактор

Бюджет рекламної кампанії

Чим більше коштів Ви готові інвестувати, тим частіше Ваші оголошення будуть показуватись потенційним клієнтам та привертати їхню увагу. Щоб маркетингова активність була ефективною та приносила плоди, на рекламу потрібно виділяти щонайменше 5% від щомісячного доходу.

При цьому, якщо Ви тільки починаєте освоювати контекстну рекламу, спробуйте стартувати з бюджету $150 на місяць. Головне — вибрати комфортну суму, яка дозволить забезпечити достатню частоту показів.

Попрацюйте над юзабіліті сайту на Wix

Не забувайте, що ефективність реклами багато в чому залежить від якості посадкової сторінки, на яку користувач потрапляє після кліка. Загальне правило таке — контент на лендингу повинен відповідати обіцянкам, повідомленим в оголошенні.

Переконайтеся, що потрібну інформацію легко знайти на сторінці, а процес конверсії (реєстрація на захід, купівля товару, запис на послугу) інтуїтивно зрозумілий та зручний.

Також приділіть увагу дизайну та візуальному оформленню сайту. Професійний та привабливий зовнішній вигляд підвищує довіру користувачів та збільшує ймовірність здійснення цільової дії.

Пам’ятайте, що створення успішної рекламної кампанії — безперервний процес. Регулярно слідкуйте за результатами, проведіть A/B тест двох різних версій цільової сторінки та виберіть найкращу з них.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї