ТОП-11 кейсів з Performance Max Google Ads 2022

Кейси з Performance Max Google Ads 2022 Кейси
 

Привіт. Мене звуть Яна Ляшенко, Google логіст. У сьогоднішньому відео хотіла поділитися кейсами Performance Max. Найбільш свіжими, практично кінець червня, липень 2022 року. Чому вирішила поділитися цими кейсами? По-перше, кейси будуть більшою мірою позитивні. Не всім подобається дивитись позитивні кейси. Тому будуть і невдалі кейси. Хлопці буде дуже цікаво, якщо фахівці дивляться. Буду пояснювати чомусь невдалі. Потім тисне жаба або, умовно, прокидається синдром самозванця, дика тривога, що якийсь не такий. Спробую прокоментувати пару кейсів, щоб коротко ввести в курс. Плюс, чому хочу зняти ці кейси? Вже опублікувала Google marketing live 2022 на Youtube каналі. Вже висловила свою особисту картинку бачення, як повинен працювати перформанс, на що звертати увагу. Раз.

Друге. Вже опублікувала кілька відео з перформансу. Кейси вже попередні, про які говорила, що треба спостерігати. Взяла найскладніші проекти, де чимало нюансів. Перегляньте відео. Вже опублікувала відео із рекомендаціями. У шортах дивіться, що важливі три параметри для хорошої роботи перформансу.

Наступне. Вже як перейти зі смарт шопінгу на перформанс. Сподіваюся, що на момент публікації відео, вже вийде повноцінне відео, монтажер перестане доробляти, – «Як створювати Перформанс макс». У ньому покажу все на живому проекті. У ньому багато блюру. Відео розтягується в часі і вийде вже після цього відео, як швидко вийде. Щоб не було враження, що балаболю, розповідаю від ліхтаря на Youtube каналі, що бачили те, що розповідаю на Youtube каналі, є можливість брати Control+C, Control+V та відео віддаватиме офігенні показники рентабельності, хлопці.

Що ж? Приступимо. Покажу скріншоти кейсів, щоб монтажникові простіше все зліпити, змонтувати. Плюс було б досить актуально, цікаво все подивитись і мінімум блюру. Коротше, приступаємо до чого?

Кейс №1. 3 товари. Роздублювання товарів. Більший вихлоп української картки товару

Перший скріншот. Нішу точно не назву. Відразу спалить клієнта. Потім деякі товариші фігачать нецільових лідів, як це сталося з марафоном по Google шопінгу. Ніші тут точно випущу. Коротше, видно на графіку. Дата старту 29 червня – 5 липня 2022 року, хлопці. Результат. Внизу другий, третій і четвертий рядок – звичайний. Коротше, друга, третя – звичайна товарка. Четверта – смарт. Ну, смарт запускався паралельно. Потім одночасно запустився смарт. Смарт нічого з себе видавити особливо більше не може. Бо запустився перформанс. Результат із перформансу бачите. Навіть порахувала. ROAS = 2092%. Будь ласка, 51 тисяча доходів. Трохи менше ніж сім днів. 29 числа, вважаю, стояли на нулях.

 ROAS 2092% для кампанії Performance Max

Який нюанс у даному кейсі? Усього три товарні позиції. Лише три. Звичайно тут українська та російська картки товару. Все-таки стартували з української картки товару. Українська картка товару дає більший вихлоп. До речі, це нюанс, що не на всіх проектах спостерігався до 24 лютого.

Ще нюанс. Щоб трошки збільшити видачу, опублікую відео чому кількість товару не особливо важлива. Усього три товари. Їх роздублювали. У ніші все одно динамічний ремаркетинг не запуститься. Ця схема працює. Усередині мерчанта роздублювали. Поліпшили тайтли, назви, переробили опис. Коротше, будь ласка, результат. Звичайно, все сталося за інструкцією, опублікованою в «Як створювати Перформанс макс». Важливо, щоб якість оголошень була на максимально високому рівні, хлопці. Висока якість, розділ, який в огляді Перформанс макс.

Кейс №2. Великий інтернет-магазин. Товари для дому та саду

Наступний кейс. Покажу великий інтернет-магазин. Бачите – один, два, три, чотири, одразу п’ять перформансів. Ті хлопці, що розповідають – все потрібно в одному перформансі – марення.

 Окупність для різних рекламних кампаній

До речі, цікаво, чому його взяла у кейсі. Тут фіксується одразу дві цілі. Рингостат – усі дзвінки. Статичну цінність проставили. Нею орієнтуємося. Плюс є транзакції із третьої аналітики. Відразу бачите – конверсії, яких і результат приблизний. За першими двома компаніями, здається, що рентабельність низька, але за рахунок дзвінків нормально з окупністю.

Третя, четверта рекламні кампанії. Вже бачите, з урахуванням дзвінків рентабельність: у третій – 2600 відсотків, у четвертій – 1200. І третя рекламна кампанія. Щодо така собі, «примхлива дамочка». П’ятсот сімдесят один відсоток. Звісно, конверсії треба нарощувати. Вже бачите, що стоїть статус «Обмежена бюджетом». Це і підкошує трохи статистику. Точніше, статистику щодо конверсій, легкість масштабування. Не можемо збільшити денний рекламний бюджет. Ці штуки все одно доведеться зараз прибирати. Як уже казала, це смертний вирок рекламної кампанії. Період, як бачите вгорі – 30 червня – 6 липня. Абсолютно свіженький кейс.

Кейс №3. Товари для декору

Далі. Скріншот. Тема декору. Будь ласка, 30 червня – 6 липня. Дивіться досить приємна рентабельність 1073, 2420, 3710. Не дуже багато конверсії. Як би бажання вписується у максимально можливі рентабельності. Період фактично за сім днів. Триває робота, щоб масштабуватись. Так як тематика декору, продукції не супер зараз термінові покупки. На даний момент масштабуємось повільно, але впевнено. Щоб уся реклама окупалася.

 Масштабування рекламної кампанії у товарах для декору

Кейс №4. Тематика «Білизна»

Наступне. Допустимо, тематика білизни. Чи не білизни. Скоріше це обріжу, тематика, запікаю її. Щоби не нафігачили нецільових лідів. Так як можна обчислити з цієї всієї історії. Дивіться, коротше, рентабельності не дуже високі. Цільове значення вище чотирьох. Видно, що друга компанія 382 відсотки робить. Один великий аспект. Тут показую проміжний етап. Чому проміжний етап? Проблема яка? Важко масштабуватись у бюджетах. Клієнт каже, давайте в мінус, більше. Не виходить. Зі смартом не виходило зробити більше. Перейшли на перформанс. Тут триває робота.

 Компанія Максимальна ефективність для інтернет-магазину білизни

Коротше, посегментуємо цю першу компанію за цінником та додатковою структурою. Як виведемо найдійніші позиції, дійні корівки, в окремі рекламні кампанії. Можливо, наголосимо на потенційних зірочках товарів, які можуть потенційно перейти в розділ дійні корови. Коротше, один із елементів надалі, у подальшій оптимізації буде розсегментація всередину. Поглиблення сегментації. На смартах також тестувалася різна структура. Перформанс має трохи іншу механіку показів. Та сама історія тестуватиметься, коротше. Жодної рекламної кампанії з максів, які годуються, як можна висловитися. Такс.

Кейс №5. Бьюті-товари

Наступний кейс показую. Тематика beauty товарів. Відразу заблюрила ціну, за конверсію ціни, щоби не вирахували чеки, відповідно не знайшли клієнта. Ну, плюс, то можу пояснити. Коротше, період взяла трохи більше. 16 травня – 6 липня. Побачте показники рентабельності. Перфоманси вже давно працюють. На них перейшли раніше, ніж у решті проектів. Смарти почали зітхати. Почали зітхати дуже суттєво. Обсяг трафіку зменшився, відповідно списки динамічного ремаркетингу схудли сильно. Тут від початку вже почалася гіпотеза zpc Перформанс максу.

 Порівняння Перформанс Макс та Смарт Шопінг

Для ніші, як б’юті, наполегливо рекомендую ще раз переглянути відео з Google marketing live. Там використовуються штучки, на яких акцентую увагу у трендах. Важливо для всієї ніші б’юті, хлопці. Ніша б’юті, там візуальчик, ну, прямий, дуже важливо. Плюс комбінації із відео. Рекламодавець дуже запарюється із відео. Думаю, з ним підростемо, повернемо ті ж обороти, що були до 24 лютого.

Кейс №6. Товарний лендінг

Далі. Показую кейс не інтернет-магазин, але товарний лендинг. Ціль на ліди. Будь ласка, є назва компанії Leads. Перша мета, яку вибираєте при створенні перформансу, якщо хтось пам’ятає продажі, ліди, трафіки, сайти та пішло-поїхало.

Залучення лідів через Performance Max

Ліди. Будь ласка, останні 14 днів 31 конверсія по 94 гривні ціна за лід, вельми приваблива. Завдання ще розкачати. Можливо, вдасться трохи зменшити ціну за конверсію. Не вказую, що зроблено. Давайте у товарному лендінгу. Тут нюанс у чому? Раніше дуже добре качали КМСку, discovery. Відео добре йшло, пошук. Пошук є брилом, яка приносить основну частину лідів. Потрібно залізти у цей перформанс. Нюанс у тому, що це не інтернет-магазин. Особливих транзакцій не фіксуємо. Фіксуємо, до речі, завантаження статусів CRM-системи, що згодом куплено.

Є кілька, скажімо, фіксацій конверсії. Умовно, конверсія “залишив заявку”. Після підвантаження CRM-системою в Google аналітику статус вже куплено. Покупка, кінцевий статус замовлення. Пошук можемо качати з цією метою. З розумінням кінцевого вихлопу у конверсіях. Не просто, припустимо, доставили лід і дивимося на якість лідів. Додатково можемо, прямий, побачити скільки лідів із цього в реальні гроші зайшло. Це для проектів, як товарні лендинги чи послуги, досить актуальна історія.

Можете з цим заморочитися – буде чудово, полегшитись просто завдання щодо фіксації, точніше за правками надалі рекламної кампанії. Тут, коротше, було запущено Перформанс макс. Поки що її лише відносно розгойдуємо. Тут є приваблива ціна за клік.

Конверсії не дуже багато. З пошуку, звісно, трохи більше. Думаю, її підкачаємо. Не активно йде у конверсії. До речі, нюанс, що перформанс – не панацея. Не робить мільйон обороту, буквально за лічені секунди, хвилини. Потрібно підкачати.

Що означає підкачати? Завдання плавно збільшувати рекламні бюджети, щоб збільшитись у конверсіях та вчасно дублювати рекламні кампанії з тестом на різні аудиторії. Ці сигнали аудиторії. Це сигнал та аудиторія дивиться відео як створювати Перформанс макс. До речі, за сигналами аудиторії рекомендую подивитися відео, як робити менеджери аудиторії, створювати кастомні сегменти. Для КМСки, щоправда, розповідаю, проте механіка схожа на перформанс. Переглянути для розуміння, які аудиторії можна тестувати.

Кейс №7. Електроніка для дому

Наступний кейс. Гадаю, покажу. Тут вичепила чотири скріншоти з одного проекту. Дивіться один день роботи перформансу максу. Чому хотіла показати один день? День, коли зроблено скріншот, звісно. Плюс, дивіться тут пмакси, що отримані за допомогою перетворення з смартшопінгу в пмакси. Більш-менш почали запускатися та отримали перші, вважаю, перші продажі. Видно, що компанія 200, 200 помножити на 100. Скільки виходить? 1000 рентабельність. Вийшло обмаль, звичайно, конверсії. Усього на 27 гривень. До речі, цей проект рекламується за кордон. Не у просторах України отриманий результат.

 Кейс з реклами на закордонний ринок

Перші два перформанси з метою продажу. Тут на продаж. Вказано мету Sales. Як бачите, результат 1238, 2135 відсотків рентабельності. Поки розгойдується рекламний обліковий запис. Хотіла б у ньому ще показати порівняння, коротше, роботи смартшопінгу та перформансу, коротше. Скажу, відразу спочатку в обліковому записі запускали рекламу на зовсім іншу країну. Теж зарубіжна. Вона зовсім не пішла. Ніяк не пішла. Лише смарти під кінець, коли клієнт почав виконувати рекомендації по сайту, це те, що на колінах стали просити у клієнта робити, зробити, коротше, внести зміни до посадкової. Вона була у найжахливішому стані. Лише під кінець періоду тестованого для цієї країни почав smart знаходити ці мікроконверсії додавання в кошик, ще ці нюанси. Смарт, не проста товарка. Перформанс злив, трошки підлив трошки грошей і дуже непривабливо було. Залишився душок, осад від перформансу не надто позитивний.

Коротше, що хочу показати? Де воно? Допустимо, дивіться, це Перформанс макс. Коротше, тут два скріншоти. Один – smart шопінг, а другий – перформанс. Смартшопінг угорі, а в перформенсі – побачите. Там значок відрізняється. Такий графік. Дивіться, коротше смартшопінг в період з 20 – 26. Вже зовсім інша країна. До речі, вони працювали паралельно, але під кінець вже smart вимкнули, віддали всі переваги перформансу. Запускали їх паралельно. Будь ласка, витрати на смарті, обсяг конверсій, рентабельність 521 відсоток.

Ціна конверсії для Smart Shopping

Вартість конверсії для Performance Max

Перформанс уже останні сім днів, коли вимкнули смарти, вже прибрали внутрішню конкуренцію. Щодо, до речі, моменту, коли, умовно намагаєтеся одні й самі товари рекламувати. Однакові товари під різними айдішниками, під різними GTINми, по суті одна й та сама товарна позиція. Намагаєтеся їх рекламувати паралельно. Результат буде не дуже гарний. Забираєте. Залишаєте те, що працює. Смарт прибрали. Залишили перформанс. Працює зараз чудово. Дві тисячі сто відсотків. Здається, це чудова історія за результатом. Що ще хотіла?

До речі, дивіться, у проекті найбільша складність з адекватними GTIN і MPN. Продукція почала отримувати трафік. Спершу йшла дуже повільно у покази. Кліки якісь незрозумілі. Трафік незрозумілий. Поки що не почали розбиратися в чому проблема. Виявилося, клієнт за стартом. Дивіться, коротше, тайтли чудові на товарні позиції. Краще не бажати. На кейси з цієї товарної позиції зі смартом. Зараз окремо розповім. Коротше, багато груп товарів, що запускаються у проекті, що рекламується за кордон. У ньому… Нині покажу загальний результат. Спільний результат показувала. Так? За четверте число. За різними товарними категоріями. Нюанс у чому полягає? Не могли зрозуміти, чому погано йде у покази чи CTR досить низький. Не могли дійти. Що тільки не витворяли. Тайтли чудові були на товарних позиціях. Найпрекрасніші.

Коротше, доперла. Дізналися, що GTINи, які клієнт простовив, не відповідають цим товарним позиціям. Коротше, попросили клієнта їх поміняти. Клієнт змінив, але поставив знову ж таки не ті. Дивіться, не заглиблюватимуся в моменти, де чому взяв не ті. Безліч різноманітних нюансів. Постачальники дають не ті GTINи, що потрібні. Коротше, їх випарували з Інтернету. Знайшли вручну, щоб розуміли, купа ручної праці. Немає якогось парсера під ці GTINи.

Знайшли їх вручну, проставили. Нарешті пішла справа. Відразу приріст кліків. Відразу приріст трафіку і рентабельність, до речі, пішла дуже добре. Думаю, грішу, що, можливо, і в тій країні, першій, де заходили, причина та сама була. Посадкова там реально була жахливою. Поки що клієнт не почав її переробляти. Посадкова – база. Без нормальної, більш-менш адекватної посадкової. Ну, погана посадкова, щоби розуміли, не мається на увазі, що щось з точки зору конверсії не дописано. Просто припустимо текст, що поїхав, картинки якісь неадекватні, припустимо, займає, основні ж конверсії йдуть з мобільного пристрою. Одна картинка, якась обрізана. Весь простір кілька екранів займає.

Потому рекламується офіціал із цієї продукції. Офіціал, маю на увазі, магазин, який товари та виробляє, офіційний дилер. У офіційного дилера зараз під’їдаємо ці конверсії. У офіціалу все нормально з картинками. Все ОК. Провелася робота. Знову сказано, що поправити, розписані скріншотами, наведено приклади, як усе зробити. Коротше, частину лише цих рекомендацій клієнт виконав. Все відмінно. Відразу початку ця країна конвертується. Але, клієнт сказав давайте скасувати. Давайте йти на перевірений ринок.

Поки що так. В порівнянні, де показую скріншот смартшопінгу в порівнянні з перформансом по одній групі товарів. Розповім ще, що зробили. Тут були коротуличні тайтли. GTINи знову вручну підбирали. Клієнт поставив зовсім не те. Плюс на кілька товарних позицій були GTINи, що дублюються, що природно, система не може активно пропускати покази.

Одна лише з цих товарів може виходити на покази. Вручну знайдені GTINи. Проставлені. Вручну оптимізовано тайтли. З двох слів зробили нормальний повноцінний тайтл, що почав конвертуватись. До речі, тайтли у перформансі почали віддавати добрий результат через внесені зміни. Чому внесені зміни? Як уже говорила, Google починає брати активніше у націленні все, що вносите після закінчення семи днів після внесення глобальних змін у фід. Це потрібно враховувати. Щотижня зможете побачити, приблизно, кінцевий результат.

Кейс №8. Декор для будинку. Ринок США (Поганий кейс)

Наступний. Покажу поганий кейс по перформансу. Почнемо з лайтової версії. Ні, не з лайтової версії. Дивіться, найстрашніший кейс по перформансу. Ринок продажу – США. Просто обійняти та плакати, хлопці. 9600 загалом витратили. Тестували із різною структурою. Показую лише перформанс. Смарти, проста товарка з різними структурою, типажем, вставками. Кажу, що перформанс – не панацея. Що планується зробити? Переробляється та доробляється.

 Ціни за клік для ринку США

Коротше, почали з одних тайтлів. Тепер зовсім інші тайтли, щоб розуміли, кардинально переробилися тайтли. До речі, це нюанс, коли звернули увагу, що спочатку билися дешевим трафіком. Билися із бюджетниками за ліда. Як би не парадоксально, проте бюджетники з нами не могли продовжувати битися. Як бачите, ціна за клік кусається.

До речі, у проекті Гугль неадекватно відобразив ціну у планувальнику охоплень. Насправді ціна за клік виявилася значно дорожчою. У звичайній товарці виходить значно дешевше. Перформанси не хочуть, при досить високій рентабельності в 4,5 тисячі відсотків, давати ставку нижче значень, що бачите. Довелося спершу переробити повністю тайтли, щоби піти з сегмента, де боремося лише з бюджетниками. Плюс. Інше. Бюджетники продавали одні товари, а люди шукають зовсім трохи іншого плану. Ще бюджетнішим, ніж те, що пропонуємо. Коротше, були перероблені тайтли. Раз. Інше. Сьогодні, фактично, змінилася істотна статистика аукціону. Конкуренти дуже сильно змінилися на аукціоні. Наразі спробували відмовитися від усіх бюджетних товарів. Перейшли більш дорогі товарні позиції. Рекламнуватимемо, чи вийде вже за цією ціною за клік з перформансу витягувати продажі.

На ринках як США, Канада, Великобританія – автоматика працює краще. Зі звичайної товари досить важко йдуть продажі. Не знаю чому, більшість фахівців, скажімо у Великій Британії, моляться на цю стандартну товарку. Припустимо попередній кейс, який дивилися, зі звичайної товари лише стільки йде продажів. Перформанс відразу почав лупцювати нормально.

Кейс №9. Декор для дому. Ринок України (Поганий кейс)

Подивимось поганий кейс. Будь ласка, ще один поганий кейс. Щодо поганий кейс. Тут клієнт погоджується. Поки розгойдуємося. Це ринок уже України. Ніша та сама. Будь ласка, йдуть конверсії. Вартість. Клієнт готовий йти на розгойдування. Рентабельність, як бачите, не дуже хороша.

 Конверсії в тематиці Декор для дому

Залежить від продукту та попиту на продукт. Ще від цінника та якихось додаткових нюансів. Ця продукція більше емоційно приймається рішення щодо купівлі. Причому, що посадкові вилизані досить добре та прийнятні до того, що на ринку. Це сильні посадкові. Щось є, що з ринку не вловлюємо. Як казала, є перший закон Гугл-логіста, якщо все добре за попитом, за пропозицією щодо посадкової, то як би погано не було налагоджено рекламну кампанію – продаж будете веслувати лопатою.

Не проблема, що перформанс не конвертує – дуже дивно. На це наголошую. Є ніші, проекти, де все складно. Звичайно, розумію, що моя команда заточена на те, щоби вирішували такі складні проекти. Іноді це психологічно витягувати дуже важко.

Кейс №10. Смарт шопінг

Далі. Ще один кейс. Тут смартшопінг. Думаю, дивіться, не пам’ятаю, чому взяла цей кейс. Тут лише смарти працюють. Перейдуть, повністю все поступово переведуть на перформанси. Сайт не дуже класно працював у пошуку. Наскільки розумію, може й працював у пошуку. Бажають обережно перейти. Бачите, рентабельності зі смартшопінгу.

 Рентабельність для кампанії Smart Shopping

Кейс №11. Смарт-шопінг, перехід на Перформанс макс

Наступне дивимося. Будь ласка, порівняння. До речі, ще один проект порівняння смартшопінгу та перформансу. Смартшопінг взяли за 20 – 26. І 1 – 7 липня буквально робота Перформансу максу. Смарти зараз вирубають повністю.

Кейс переходу з Smart Shopping на Google Performance Max

Ціна конверсії

Товари ті самі. Немає сенсу. Ті ж, умовно, одна й та сама товарна позиція. Термос там, термос там. Немає сенсу рекламувати. Результат буде. Дивіться. Дивлячись, що вважати поганим результатом. Бачите тут, скажімо, з 20 по 26 смартшопінг. Перший віддавав 7600 відсотків. Другий майже 5000. Другий. Третій та четвертий – 2300-2200 рентабельності. Останній 838. Багато хто про таке лише мріє. Перформанс макс почав віддавати 8840, 8400, 2600. 217 вже помножте. Скільки? 21 тисяча відсотків рентабельність. Будь ласка. Прохання не створюйте додатковий геморой, коли роздублюєте, херову хмару товарів створюєте. Був клієнт, який нафігачив сотні товарів, зробив, не знаю, скільки тисяч товару і не може справлятися з цим.

Не кількість товарів робить магію, а правильний аналіз, правильне налаштування та правильне відстеження результатів разом із подальшими правками. Що дасть приблизно такі ж результати. Чи не обсяг товарів. Не 500 товарів, не тисячі товарів, не сто тисяч товарів безпосередньо в рекламному обліковому записі.

Рекомендації щодо вдалого налаштування Перформанс макс

Короче, не затягуватиму більше відео. Частина кейсів, які показала за перформансом. Звісно, ці складні кейси, що були в першому моєму кейсі з перформансу, де говорила, ще придивлятимуся. Потрібно до перформансу придивлятися. Є проекти, де перформанси не хочуть виходити нижче за певну ціну за клік і не особливо рентабельні або якась проблема з продуктом у контексті трьох складових елементів за законом Google логіста.

Короче, є нюанси. Як із товаришем, де довго розповідала про GTINи, MPNи. Один ринок, ну, не заходить. Потрібно жорстко редагувати цю посадкову сторінку. Її потрібно переробляти, додавати елементи, якими користуються інші рекламодавці. До речі, цей проект є досить барвистим, у контексті того, що не має значення офіціал на ринку, не офіціал. Амазон, E-bay на ринку також можна отримувати блок продажів, безпосередньо на ринку. Теж окей. Не зможете вичавлювати продаж як Walmart або, умовно, як Amazon. Бюджет, відповідно, не як у Амазона і Волмарта.

 Перформанс Макс у порівнянні зі звичайною товарною кампанією

Одна з базових рекомендацій. Тут більшість клієнтів сиділа на автоматичних платежах. Прохання вчасно поповнювати картку, з якою система знімає автоматичний платіж. Щоб на картці лежала вчасно, був запас. А то, хлопці, почали розгойдувати, розгойдувати. Гроші закінчилися, з картки не може зняти, поки поповнили, поки що – проходить багато часу.

Це все, що хотіла показати. Коротше, хлопці, дивимося відео “Як створювати перформанс”. Повторюємо. Отримуємо щастя, безпосередньо. Звісно, треба стежити за цим. Одна настройка дива не зробить. На багатьох проектах довелося виїжджатися дуже сильно і активно, щоб… У проектах багато ручної праці зі збору даних, оптимізації фіда. До речі, без оптимізації фіда будь-який перформанс працювати завжди буде погано. Важливий нюанс. Тут іде все в комплексі.

Було корисно – чекаю like. У коментарі, якщо лишилися питання. До зустрічі у нових випусках.

Яна Ляшенко
Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї