Як налаштувати шаблон відстеження в рекламі Google Ads?

Шаблон відстеження Google Ads Контекстна реклама

Успіх контекстної реклами, налаштованої в сервісі Google Ads, безпосередньо залежить від ефективної оптимізації та постійного моніторингу активності користувачів.

Збір, зберігання та аналіз даних щодо клієнтських кліків дає змогу своєчасно отримувати узагальнену інформацію про потенційних покупців, час найбільшої активності на сайті, аспекти, які спонукають їх здійснити замовлення або відштовхують від цього.

Після переходу за рекламним оголошенням відстежити дії зацікавлених відвідувачів можна за допомогою шаблону відстеження в Google AdWords.

Що таке шаблон відстеження в Google Ads?

Шаблон відстеження – поле з даними, які автоматично вносяться в самий кінець рядка URL. За його допомогою інформація про переходи за контекстною або медійною рекламою передаються для подальшого опрацювання в системи аналітики.

Важливо! Шаблони можна налаштувати як для групи оголошень, так і для цілого акаунта. Якщо одночасно їх діють кілька, то враховуються пріоритети. Першочергово система обробляє шаблони оголошень, потім груп і в останню чергу – всього акаунта.

Таким чином, шаблон відстеження в Google Ads являє собою набір параметрів, що передаються в систему аналітики разом із посиланням, за яким потенційний клієнт переходить на сторінку сайту з реклами. Аналізуючи ці параметри можна працювати над ефективністю рекламної кампанії, що в підсумку призведе до зростання продажів.

Перевага такого підходу порівняно з UTM-мітками в тому, що не потрібно редагувати URL у кожному оголошенні. Достатньо змінити один шаблон, а це суттєво економить час, який фахівець витрачає на роботу з РК.

Завдяки використанню цього інструменту можна аналізувати ефективність РК безпосередньо за допомогою Google Ads. Є, звісно, і сторонні сервіси, що дають змогу це зробити, але шаблони були впроваджені спеціально для того, щоб PPC-фахівець міг робити це безпосередньо в інтерфейсі системи.

Їх налаштування дає змогу збирати дані про обставини показу оголошення, інформацію про користувачів, які перейшли на сторінку. Це дає підстави видаляти і коригувати ті оголошення, які не привели до бажаного результату і створювати продукт, що приносить найбільший прибуток, а також розбивати клієнтів по групах для подальшої роботи з ними.

Шаблон відстеження може надати такі відомості:

  • Зазначену користувачем геолокацію;
  • Фактичне, дійсне місцезнаходження;
  • Тип і модель гаджета, з якого було здійснено клік (наприклад, ноутбук Asus, смартфон Apple тощо);
  • Пошуковий запит, що призвів до переходу за посиланням;
  • Інтернет-ресурс, на якому було розміщено рекламу і здійснено перехід;
  • Джерело і тип трафіку та ін.

Узагальнюючи, шаблон відстеження в Google AdWords дає змогу підвищити ефективність РК завдяки аналізу та роботі з даними про користувачів і майданчики розміщення реклами.

Чому Гугл впровадив шаблони відстеження?

Шаблони відстеження вирішують відразу кілька проблем, які назрівали з появою і розвитком великих рекламних мереж.

Додаткова модерація

Налаштування шаблону відстеження ніяк не впливає на посилання, тому після його введення або зміни не потрібна повторна модерація URL. Наприклад, якщо раніше під час інтеграції UTM-мітки посилання мало бути повторно перевірено, то застосування шаблонів позбавило від цієї необхідності. У підсумку модерація проводиться швидше, рекламні кампанії запускаються без зайвих затримок.

Економія часу

Налаштування досить просте, воно полягає в заповненні основних полів, де вказуються той вид даних, які будуть збиратися.

Спрощення редиректів

Під час збору інформації сторонніми програмами і трекерами, посилання на сайт продавця товарів або послуг зазнає істотних змін. У підсумку, клієнт потрапляє на сайт через велику кількість переадресацій, а стороннє посилання в рекламі може відлякати користувача. Тому використання шаблонів відстеження у форматі тексту наприкінці адреси сторінки виключає редиректи і сторонні URL.

З чого складається шаблон відстеження?

Він являє собою послідовність елементів трьох типів:

  1. URL, що веде на сторінку з рекламним продуктом, має макрос <lpurl>. Це обов’язкова для заповнення частина, вона зазначається в полі “кінцевий URL”;
  2. Знак питання, що розділяє основу і <lpurpl>;
  3. Комбінації “параметр=значення” з розділовим символом “&”. За допомогою цих пар і передається вся інформація про користувача.

Усі ці елементи в момент користувацького переходу за посиланням заповнюються реальною інформацією і несуть у собі повідомлення про клік, інтернет-ресурс, з якого відвідувач перейшов на цільову сторінку, відомості про оголошення тощо.

Усі отримані характеристики перетворюються в текст посилання, утворюючи унікальний URL, що веде на сторінку продавця.

Як налаштувати шаблон відстеження в Google Ads?

Базове налаштування шаблону відстеження в Google Ads починається з визначення параметрів, які необхідно фіксувати і збирати. Розглянемо налаштування на прикладі пошукової кампанії, для якої необхідно моніторити джерело і тип трафіку, найменування РК, пристрій, з якого було зроблено клік по рекламі і позицію рекламного оголошення, через яке здійснювався перехід.

Тоді під час налаштування РК потрібно буде прописати таке:

{lpurl}?utm_campaign=camp_name&utm_source=google&device={device}&utm_medium=cpc&utm_content={adposition}

Цей рядок потрібно скопіювати в поле на скріншоті нижче. Після цього можна натиснути на кнопку “Перевірити”, щоб система визначила, чи не допущено якихось помилок під час складання:

Параметри URL оголошення

Підсумковий шаблон складається з 5 модулів, ліва частина яких (до знака “=”) позначає параметр, що запитується, і його значення (після знака “=”). У прикладі ми запросили такі параметри:

  • utm_source=google. Запитуємо джерело трафіку. У прикладі було запитано Гугл;
  • utm_medium=cpc. У нашому прикладі нас цікавить трафік із контекстної реклами (тобто cpc), також можемо вказати “organic” для отримання даних щодо безкоштовних переходів із пошуку;
  • utm_campaign=camp_name. Ім’я РК, яке Ви вказали в інтерфейсі AdWords при створенні;
  • device={device} Пристрій, з якого користувач перейшов за посиланням на сайт. Якщо отримане значення “m” – значить клік був зі смартфона, “c” – персональний комп’ютер і “t” для планшетів;
  • utm_content={adposition}. Динамічне значення, що передає положення оголошення в пошуковій видачі. Наприклад, якщо переданий результат – 1t3, то його можна розшифрувати так: оголошення було показано на першій сторінці вище за результати органічної видачі (“t” – від англійського слова top) і посідало третю позицію зверху.
Порада! Отримані дані можна проаналізувати в будь-якій системі веб-аналітики. Для цієї мети підійде Google Analytics, Yandex.Metrica і будь-які аналогічні аналітичні сервіси.

У таблиці нижче наведено розшифровку всіх доступних параметрів. Використовуючи їх, можна самостійно скласти формулу, яка відповідає Вашим цілям і завданням:

Значення динамічних параметрів у шаблоні відстеження

Резюме

Шаблони відстеження дають змогу вивести збір інформації про трафік з контекстної реклами Google Ads на новий якісний рівень. Завдяки їх застосуванню вдається в умовах одного сервісу отримати відомості про потенційних покупців, їхні вподобання, ключові запити, на які відповідає рекламний продукт.

Аналіз цієї інформації призводить до підвищення ефективності РК, збільшуючи конверсію і заробіток рекламодавця без істотних додаткових вкладень.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї