Як налаштувати шаблон відстеження в рекламі Google Ads?

Шаблон відстеження Google Ads Контекстна реклама

Успіх контекстної реклами, налаштованої в сервісі Google Ads, безпосередньо залежить від ефективної оптимізації та постійного моніторингу активності користувачів.

Збір, зберігання та аналіз даних по клієнтських кліках дозволяє своєчасно отримувати узагальнену інформацію про потенційних покупців, часу найбільшої активності на сайті, аспектах, які спонукають їх зробити замовлення, або відштовхують від цього.

Після переходу по рекламному оголошенню відстежити дії зацікавлених відвідувачів можна за допомогою шаблону відстеження в Google AdWords.

Що таке шаблон відстеження в Google Ads?

Шаблон відстеження – поле з даними, які автоматично вносяться в самий кінець рядка URL. При його допомозі інформація про переходах по контекстній або медійній рекламі передаються для подальшої обробки в системи аналітики.

Важливо! Шаблони можна налаштувати як для групи оголошень, так і для цілого аккаунта. Якщо одночасно їх діє кілька, то враховуються пріоритети. Першочергово система обробляє шаблони оголошень, потім груп і в останню чергу – всього акаунта.

Таким чином, шаблон відстеження в Google Ads являє собою набір параметрів, що передаються в систему аналітики разом з посиланням, по якій потенційний клієнт переходить на сторінку сайту з реклами. Аналізуючи ці параметри можна працювати над ефективністю рекламної кампанії, що в підсумку призведе до зростання продажів.

Перевага такого підходу в порівнянні з UTM-мітками в тому, що не потрібно редагувати URL в кожному оголошенні. Досить змінити один шаблон, а це суттєво економить час, який фахівець витрачає на роботу з РК.

Завдяки використанню цього інструменту можна аналізувати ефективність РК безпосередньо за допомогою Google Ads. Є звичайно й сторонні сервіси, що дозволяють це зробити, але шаблони були впроваджені спеціально для того, щоб PPC-фахівець міг робити це безпосередньо в інтерфейсі системи.

Їх налаштування дозволяє збирати дані про обставини показу оголошення, інформацію про користувачів, які перейшли на сторінку. Це дає підстави видаляти і коригувати ті оголошення, які не привели до бажаного результату і створювати продукт, що приносить найбільший прибуток, а також розбивати клієнтів по групах для подальшої роботи з ними.

Шаблон відстеження може надати такі відомості:

  • Зазначену користувачем геолокацію;
  • Фактичне, дійсне місцезнаходження;
  • Тип і модель гаджета, з якого був здійснений клік (наприклад, ноутбук Asus, смартфон Apple і т.д.);
  • Пошуковий запит, який призвів до переходу за посиланням;
  • Інтернет-ресурс, на якому була розміщена реклама та здійснений перехід;
  • Джерело і тип трафіку та ін.

Узагальнюючи, шаблон відстеження в Google AdWords дозволяє підвищити ефективність РК за рахунок аналізу та роботи з даними про користувачів і майданчики розміщення реклами.

Чому Гугл впровадив шаблони відстеження?

Шаблони відстеження вирішують відразу кілька проблем, які назрівали з появою і розвитком великих рекламних мереж.

Додаткова модерація

Налаштування шаблону відстеження ніяк не впливає на посилання, тому після його введення або зміни не потрібна повторна модерація URL. Наприклад, якщо раніше при інтеграції UTM-мітки посилання повинно було бути повторно перевірено, то застосування шаблонів позбавило від цієї необхідності. В результаті модерація проводиться швидше, рекламні кампанії запускаються без зайвих затримок.

Економія часу

Налаштування досить просте, воно полягає в заповненні основних полів, де вказується той вид даних, які будуть збиратися.

Спрощення редиректів

При зборі інформації сторонніми програмами і трекерами, посилання на сайт продавця товарів або послуг зазнає істотних змін. У підсумку, клієнт потрапляє на сайт через велику кількість переадресацій, а стороннє посилання в рекламі може відлякати користувача. Тому використання шаблонів відстеження в форматі тексту в кінці адреси сторінки виключає редіректи та сторонні URL.

З чого складається шаблон відстеження?

Він являє собою послідовність елементів трьох типів:

  1. URL на сторінку з рекламним продуктом, має макрос <lpurpl>. Це обов’язкова для заповнення частина, вона відзначається в полі «кінцевий URL»;
  2. Знак питання, що розділяє основу і <lpurpl>;
  3. Комбінації «параметр = значення» з розділовим символом «&». За допомогою цих пар і передається вся інформація про користувача.

Всі ці елементи в момент призначеного для користувача переходу за посиланням заповнюються реальною інформацією і несуть в собі повідомлення про клік, інтернет-ресурс, з якого відвідувач перейшов на цільову сторінку, відомості про оголошення та ін.

Всі отримані характеристики перетворюються в текст посилання, утворюючи унікальний URL, що веде на сторінку продавця.

Як налаштувати шаблон відстеження в Google Ads?

Базове налаштування шаблону відстеження в Google Ads починається з визначення параметрів, які необхідно фіксувати та збирати. Розглянемо налаштування на прикладі пошукової кампанії, для якої необхідно моніторити джерело і тип трафіку, найменування РК, пристрій, з якого був зроблений клік по рекламі та позицію рекламного оголошення, через яке здійснювався перехід.

Тоді під час налаштування РК потрібно буде прописати наступне:

{lpurl}? Utm_campaign = camp_name &utm_source = google &device = {device} &utm_medium = cpc &utm_content = {adposition}

Цей рядок потрібно скопіювати в поле на скріншоті нижче. Після цього можна натиснути на кнопку «Перевірити», щоб система визначила, чи не допущено якихось помилок під час складання:

Параметри URL оголошення

Підсумковий шаблон складається з 5 модулів, ліва частина яких (до знака «=») позначає запитуваний параметр і його значення (після знаку «=»). У прикладі ми запросили такі параметри:

  • utm_source = google. Запитуємо джерело трафіку. У прикладі було запитано Гугл;
  • utm_medium = cpc. У нашому прикладі нас цікавить трафік з контекстної реклами (тобто cpc), також можемо вказати «organic» для отримання даних за безкоштовними переходами з пошуку;
  • utm_campaign = camp_name. Ім’я РК, яке Ви вказали в інтерфейсі AdWords при створенні;
  • device = {device}. Пристрій, з якого користувач перейшов за посиланням на сайт. Якщо отримане значення «m» – значить клік був зі смартфона, «c» – персональний комп’ютер і «t» для планшетів;
  • utm_content = {adposition}. Динамічне значення, передає позицію оголошення в пошуковій видачі. Наприклад, якщо переданий результат – 1t3, то його можна розшифрувати так: оголошення було показано на першій сторінці вище результатів органічної видачі («t» – від англійського слова top) і займало третю позицію зверху.
Порада! Отримані дані можна проаналізувати в будь-якій системі веб-аналітики. Для цієї мети підійде Google Analytics, Yandex.Metrica і будь-які аналогічні аналітичні сервіси.

В таблиці нижче наведена розшифровка всіх доступних параметрів. Використовуючи їх можна самостійно скласти формулу, яка відповідає Вашим цілям і задачам:

Значення динамічних параметрів в шаблоні відстеження

Резюме

Шаблони відстеження дозволяють вивести збір інформації про трафік з контекстної реклами Google Ads на новий якісний рівень. Завдяки їх застосуванню вдається в умовах одного сервісу отримати відомості про потенційних покупців, їх ключових запитах, на які відповідає рекламний продукт.

Аналіз цієї інформації призводить до підвищення ефективності РК, збільшуючи конверсію і заробіток рекламодавця без істотних додаткових вкладень.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї