Підключаємо динамічний ремаркетинг на WooCommerce

Подключаем динамический ремаркетинг на WooCommerce WooCommerce (WordPress)
Зміст
  1. Що розглядатиметься в цьому відео?
  2. Створення акаунта в Google Tag Manager-е
  3. Вставка Google Tag Manager у WooCommerce
  4. Налаштування плагіна Google Listings & Ads для WooCommerce
  5. Де почитати офіційну інструкцію щодо плагіна?
  6. Налаштування тегу аналітики
  7. Де завантажити готовий контейнер для Гугл Тег менеджера?
  8. Завантаження завантаженого контейнера Google Tag Manager
  9. Редагувати GA4 – Тег події
  10. Перевірка результатів роботи Гугл Тег Менеджера
  11. Корекція відображення декількох View_item_list
  12. Повторна перевірка результатів після налаштування View_item_list
  13. Усунення дублювання Begin_checkout
  14. Налаштування динамічного ремаркетингу
  15. Перевірка переданих даних динамічного ремаркетингу, що передаються
  16. Переробка тега “Google ads – rem – events”
  17. Перевірка результатів налаштувань
  18. Корекція дублювання View_item_list
  19. Перевірка спрацьовування тега, доопрацювання
  20. Налаштування динамічного ремаркетинга
  21. Вибір тригерів
  22. Перевірка правильності передавання даних
  23. Коригування правильності передавання даних
  24. Повторна перевірка правильності передавання даних
  25. Налаштування окремої передачі Add_to_cart
  26. Перевірка та редагування тегів View_item
  27. Редагування та перевірка події Site Search
  28. Редагування ремаркетингу
  29. Підбиття підсумків – що налаштовано
  30. Зв’язка Google Ads з Мерчант центром
  31. Зв’язка аналітики з Google Ads
  32. Налаштування передачі конверсій
  33. Підсумки. Анонс наступного відео
 

Усім привіт! Мене звати Яна Ляшенко, Google-логіст. У сьогоднішньому відео почнемо реалізовувати такі завдання для WordPress, що обов’язково необхідні, щоб запускати Google Shoping або Performance Max, що захочете.

Що розглядатиметься в цьому відео?

Перше з чого почнемо – з налаштувань цілей. Цілі – зазвичай, встановлення аналітики з фіксації всього, що роблять користувачі на сайті. Друге – обов’язкове встановлення динамічного ремаркетингу на сайт. Для WordPress-а в даному відео зробимо по режиму безкоштовний (фрі режим), станемо користуватися максимально безкоштовними тулзами. У даному випадку спробуємо реалізовувати налаштування електронної торгівлі динамічного ремаркетингу через безкоштовний плагін Google Tag Manager для WordPress-а Томаса Гейгера. Хочете, можете замінити чимось іншим. Показую цю безплатну тулзу, що працює у всіх підряд, практично безперебійно.

Єдиний нюанс. Оскільки це безкоштовна штука, у ній немає оптимізації під усі можливі варіації, події, ситуації. Оскільки кожен сайт, то використовуєте WordPress або якусь іншу платформу, яку можна якось змінювати. Якщо сайт за швидкістю завантаження важкий, можливо розглянути інший варіант цієї інтеграції, імплементації всієї історії.

Створення акаунта в Google Tag Manager-е

Зараз подивимося на прикладі Google Tag Manager-а. Потрібно поставити плагін на WordPress. Далі потрібно обов’язково (зараз позакриваю зайве) створити акаунт Google Tag Manager-а. Це нескладно робити, покажу як створюється, потрібно перейти за посиланням tagmanager.google.com, створити акаунт. Тут назва такого характеру, її не побачите.

Єдина рекомендація – називайте акаунти назвою бренду або шматочком доменного імені, бо буває, що люди пишуть туди різноманітну фігню і його важко знайти в масиві даних.

Назву контейнера вибираємо обов’язково “Web”, натискаємо “Створити”.

Можете перечитати те, що потрібно. Варіантів не особливо багато: або підтверджуєте, або користуєтеся, або не підтверджуєте і не користуєтеся. Спочатку вискочила інструкція. Якщо перейдемо сюди в розділ “Теги” тут немає абсолютно нічого.

Покажу максимально лайтовий спосіб налаштування, зокрема від самого плагіна. Зараз покажу що будемо робити.

Вставка Google Tag Manager у WooCommerce

Потрібно зробити для цього – насамперед скопіювати це цифрове буквене позначення – код ідентифікатора таг-менеджера.

Далі повертаємося в плагін. Він відкритий Google Tag Manager for WordPress options. У General, у блоці обов’язково вставляємо ідентифікатор Google Tag Manager-а. Далі обов’язково увімкніть Container code On/Off у режим “On”, щоб працював.

Налаштування плагіна Google Listings & Ads для WooCommerce

Далі переходимо в блок Integration, переходимо в блок WooCommerce і виставимо такі налаштування: перше, “track e-commerce” обов’язково ставте галочку. Заради чого з усім цим морочитися і без цього нічого особливо не вийде. Зараз пройдемося налаштуваннями плагіна, далі скажу до чого будемо повертатися.

“Products per impression”. Тут поставлена одиничка. Стандартно 10 або 15 цифра, як захочете, з view_item_list-ами на WordPress може бути проблема. Для view_item_list зробимо трошки кастомну мануальну терапію в налаштуваннях. Тут не принципово важливо, що вставите. Ідеально щоб стояло п’ять штучок. Можете більше залишити.

Далі обов’язково потрібно поставити галочки за бажанням, тут немає ніяких суперкритичних якихось моментів. Залиште на “Customer data”, “Order data”. Практично завжди виключаю податок із доходу. Якщо хочете рахувати якісь граничні цифри нормальні, виключаю shipping (доставки). У дохід має включатися але, якщо рахуємо без доставки. Для України не особливо актуальна історія.

Наступний блок налаштувань йде для динамічного ремаркетингу Google Ads. Обов’язково Google Ads Business Vertical поставте “Retail” якщо інтернет-магазин. Все інше – для освіти, польотів, готелів, для інших видів діяльності. “Ритейл” залишаємо.

Ще в “Product ID prefix” стоїть така штука як gla_. Зараз поясню, чому вона поставлена. Вивантажую фідси WooCommerce безкоштовним плагіном, під назвою Google Listings & Ads. Ця приблуда робить такий ідентифікатор.

Бачите? Є цифрове значення і gla_. Для динамічного ремаркетингу принципово важливо, щоб ID у фіді сходилися з ID-шниками, що є безпосередньо на сайті, які будуть передаватися. Тут, оскільки в плагіні не можу прибрати цю gla_, а відповідно правила перетворення для Content API для ID-шника тут неробочі, як бачите. Якщо досвідчений, то буде в курсі. Вручну додаю префікс. Ця штука додана окремим пунктом, гадаю, що поширена історія, коли різні плагіни додають якісь префікси до ID-шників. Не питаєте навіщо так роблять. Не знаю. Усе. Далі потрібно обов’язково натиснути “Зберегти зміни”. Пам’ятаємо, що ввімкнули, поставили базові налаштування.

Де почитати офіційну інструкцію щодо плагіна?

Далі повертаємося в блок “Integration”, переходимо сюди в WooCommerce і переходимо за посиланням Official Guide.

Не хочу мучити вручну створенням купи найрізноманітніших змінних, щоб вчилися оперувати Таг менеджером. Якщо онлайн-магазин, то максимально б простим швидким способом все налаштувати. Якщо потрібно розширений мануал, показати, як беруться змінні, інше – пишіть у коментарях, зніму окреме відео. Думаю, це більше для фахівців цікаво. Що потрібно зробити? Обов’язково рекомендую почитати цей мануал, він максимально простий.

Налаштування тегу аналітики

Нам що тут потрібно? Поставити спочатку Google Tag. Що таке Google Tag? Ідентифікатор, точніше тег гугловської аналітики потрібно поставити на сайт. Вибираємо Google Tag і сюди потрібно вставити Tag ID. Де взяти Tag ID? Відразу розпорошуємося на різні сервіси. Йдемо за посиланням analytics.google.com. Обов’язково створюємо новий акаунт. Не стану зупинятися в цьому відео щодо моменту створення Google аналітики. Важливо в цьому всьому, не кількість співробітників, не інші якісь моменти, а щоб задали правильно назву аналітики. Якщо туди впишете, скажімо, “Тест для ГА4”, то потім, якщо буде багато акаунтів, не знайдете той, що відноситься до нього, оскільки поки що в пошуку аналітики за ідентифікатором воно не знаходить, знаходить лише за назвою.

Далі переходимо обов’язково блок “Адміністратор”, якщо не в “Адміністраторі”. Знаходите блок під назвою “Потоки даних”.

У цьому потоці даних тапаєте сюди. Знаходите буквено-циферне позначення. Тут J-M-966 і пішло-поїхало.

Натискаю кнопочку “Копіювати”, повертаюся в Google Tag Manager. Вставляю.

У “Тригерінгах” можете зробити так само ідентично, як просить товариш цей. Тут обрано “Triggering” – “Initialization – All pages”. Тому можна поставити на “All pages”, але робимо як просить цей товариш.

Далі обов’язково обзиваєте цю всю історію. Зберігаєте.

Звісно, поки розмовляли Google сказав, що дані застаріли. Зараз швиденько повторюємо всю процедуру в прискореному режимі. ID. Спрацювання. Зберегти.

Де завантажити готовий контейнер для Гугл Тег менеджера?

Далі повертаємося до інструкції.

Потрібно викачати template (шаблон). Не лякайтеся, тут просто. Правою кнопочкою в порожньому місці “Зберегти як”, натискаєте “Зберегти”.

Усе, ця штука викачує в потрібному форматі.

Завантаження завантаженого контейнера Google Tag Manager

Повертаємося в Google Tag Manager, йдемо в розділ “Адміністратор”, натискаємо “Import container”, вибираємо “choose” контейнер, “Відкрити”. Далі що пропонується?

Обрати робочу область нову або існуючу. Через те, що повністю порожній Таг менеджер, тому обираємо “Existing”. Нашу “Default workspace”. Далі пропонує імпортувати, перезаписати весь контейнер або об’єднати. Якщо раніше не було Google Tag Manager-а, то можете вільно залишити “Overwrite” (перезаписати) і все. Якщо є якісь теги або щось рідненьке – можете взяти перезаписати. Можна перейменувати якісь теги, що конфліктують, якщо дублюється, або перезаписати якісь речі. Обираю перезаписати. Як бачили – мій контейнер повністю порожній, бачите він наскладав купу всього.

У принципі тут основний блок полягає… Чому робимо через імпорт? Тут щоб не морочитися зі створенням усіх змінних, це мавпяча робота, невдячна. Можна просто – за 2 секунди зроблено. А так довелося б вручну їх прописувати. Не супер складно. “New”. Створювали б максимально простим способом. “New”, де тут Data Layer Variable і її сюди прописували.

Просто частина з них вона проста, просто ecommerce.transaction_id. А можливо щось було б складніше, orderData.customer.billing.phone_hash. Складність полягала б у тому, що Ctrl+C Ctrl+V робили б кілька разів. І таких штук 18. Це одна складність.

Редагувати GA4 – Тег події

Далі. Не права була, перезаписала контейнер. Знову стерла Global Tag. Це відео перезаписую вкотре. Він створив тег “GA4 – Event”.

Тут потрібно обов’язково поправити цю штуку. Її стираєте, натискаєте “Плюсик”, натискаєте плюсик “Variable Configuration”. Шукаємо такий блок, під назвою “Константа”, вставляємо сюди ідентифікатор аналітики.

Обзивайте як хочете, його тут залишу номер. Далі обов’язково має підсвітитися галочка “Google tag found in this container”.

Перевірка результатів роботи Гугл Тег Менеджера

Цю всю штуку можете не міняти. Єдине, що зробимо… Зробимо це пізніше. Зберігаємо це в такому вигляді. View_item_list супер великий WordPress-ах. Щоб трошки почистити цю всю аналітику – зробимо це коректніше.

Далі. Потрібен мій сайт. Копіюю, вставляю. Натискаю “Connect”. Далі. На моєму сайті, звісно сайт не побачите, вибираємо якусь картку товару. Заходимо в неї. Секунду. Зараз вийду з WordPress-а обов’язково. Ще раз Preview. Заходжу в якусь картку товару, натискаю “Купити”. Можу перейти в мій кошик. Коротше, до оформлення замовлення. Хочемо побачити базову якусь інформацію. Це головна сторінка була, а ось це тут…

Такс, ще раз. Тут просто кілька Google Тег Менеджерів. Зараз, секундочку. Публікуємо. Натиснемо Preview. Якийсь непередбачений збій стався. Зараз перевіримо ще раз. По ходу минулого разу просто збереження змін не збереглося. Вибило, через це збій стався. Виходжу зі свого WordPress-а, натискаю Preview, шукаємо картку товару. Знайшли. Наша картка товару. Є View_item, бачите 1, 2, 3, 4-ри якихось View_item_list-а є. Це від шаблону залежить. Дублюється інформація. Використовуємо просто один view_item_list.

Що бачимо? Бачимо, що в блоці “Теги”, коли навели на View item, написано, що тег, який раніше створювали, він спрацював.

Звісно, за такого налаштування тут особливо начинки не побачимо. Що зробимо? Повертаємося в нашу аналітику, йдемо в “Відображення даних”, блок називається “DebugView” і очікуємо випадання таких подій. Можуть вони одразу ж впасти як тут, можуть з якимось запізненням 1-2 хвилинки.

Що робимо? Натискаємо View_item і перевіряємо щоб обов’язково був Value, обов’язково була Currency, елементи. Елементи, бажано, щоб повністю сходилися з тим, що переглядали в картці товару. Природно, бажано переглянути, чи все коректно передалося, як Item_ID. Є Quantity, пішло-поїхало. Ці View_item_list-и, бачите, у них Value вже немає параметра. Бачите, клацаю, хоча Currency є. А в елементах різні товари сидять.

Звідки беруться View_item_list-и? З перегляду якогось набору товарів. Не особливо принциповий цей View_item_list. Що зробимо? Трошки підправимо тригери, щоб спрацьовувало витонченіше.

Далі. Обов’язково натискаю “Купити”. Важливо, щоб з’явився add_to_cart. Він є. Те саме дивлюся в четвертій аналітиці, закриваю цю штуку. Чекаю поки з’явиться add_to_cart, оскільки вона автоматично сюди падає. Бачите, трошки із запізненням. Обов’язково щоб Value була, Currency (валюта), елементи. Той товар, що додавала. Цю саму історію бажано проробити з кількома товарними позиціями.

Корекція відображення декількох View_item_list

Що зараз зробимо перед тим, як зробимо тестове замовлення? Обов’язково заходимо в GA4. Можемо зайти сюди в тригери і прибрати View_item_list зі списку.

Продублюємо цей тег для View_item_list-а. Потрібен лише один View_item_list, багато не потрібно. Це все залишаємо таким самим. Цю штучку видаляємо. Заходимо. Натискаємо плюсик “Trigger configuration”, гортаємо вниз. Вибираємо Custom Event, вставляємо сюди нашу цю штуку, що скопіювали. Натиснути “Save”.

Ще сюди переходимо в “Advanced Settings” (розширені налаштування) і вибираємо “Once per page” (один раз на сторінку).

Повторна перевірка результатів після налаштування View_item_list

Тепер ще раз робимо повністю перевірку спрацьовування всіх тегів. Це лише з аналітикою справляємося, з Google аналітикою. Що потрібно зробити? Звісно, бажано зробити повністю тестове замовлення. Запам’ятати, який товар додали в кошик, “Купити”, перейти в кошик нашу обов’язково, видалити якусь товарну позицію. Далі. На 99 гривень щось залишилося. Провести тестове замовлення обов’язково. Оплата на картку, я прочитала, “Підтвердити”. Та, щось забула заповнити. Адресу забула. Адреса – Київ. “Підтвердити”. Є фінальна сторінка.

Далі обов’язково, дивіться, бажано що побачити? Пам’ятаєте, тут далі переглянули view_cart, це кошик. Є Remove_from_cart (видалення з кошика). Є кілька Begin_checkout. Бачите, дублюються, отже, доведеться зробити такі самі як Add_shipping_info. Shipping info не дублюється. Begin_checkout дублюється і Purchase.

Повертаємося в четверту аналітику, закриваємо цю всю історію. Дивимося що дублюється, не дублюється. Що бачимо?

View_cart не дублюється. Супер, чудово! Можемо подивитися, тут було 2000. View_cart. Remove_from_cart, що видалили. 2000. Пам’ятаємо, іграшку видалили.

Тут два Begin_checkout на 100 гривень. З Begin_checkout зробимо те саме, що зробили з View_item_list-ом. Не супер складно. Потрібно, бачите, перевіряти ще раз всю інформацію. Value – 99, Shipping_info, Add_payment_info.

Що тут не подобається – те що десь округляється цифра до сотні, десь 99. Це сайт передає дані. Пам’ятаємо, все дешево-сердито намагаємося зробити, тому така картинка виходить, трошки десь не суперточні цифри. Add_payment_info і, звісно, Purchase.

Purchase – найважливіший. У ньому обов’язково перевіряємо – валюта, правильна, неправильна, Shipping передається, такси, Transaction_ID. Перевіряйте ще раз, щоб ID товару відповідав Transaction_ID тому що бачимо Transaction_ID номерам замовлення. Щоб нічого не переплуталося. Важливо переглянути Value, щоб приблизно сходився з тим, що є. Є 100, оскільки тут 100 передається. Це рівень даних робить. Тут не змінимо цієї цифри.

Обов’язково перевіряйте ще раз, щоб ID-шники всі були красиві, все коректно. Щоб ніде не пропала якась частина інформації. Бачите, все красиво оформлено. Для четвертої аналітики все йде досить красиво. Плюшка – це що зробили. Усе супер, чудово зроблено для четвертої аналітики.

Усунення дублювання Begin_checkout

Потрібно лише Begin_checkout підправити. Дивіться, на цьому акцентую увагу, щось підправляти з погляду, щоб якщо в когось дублюватиметься зовсім інший варіант подій. У когось View_item буде дублюватися, у когось ще щось буде дублюватися. Щоб не залишили це якось у цьому акаунті, а поправили.

Begin_checkout дублюється, тому що робимо? Правильно – звідси Begin_checkout прибрали.

Тег дублюємо, обзиваємо його, природно, як Begin_checkout. Аналітика була б корисною, тому вважаю за краще, щоб усі події фіксувалися правильно, коректно. Це прибираємо. Triggering натискаємо. Створюємо Custom Event. Усі інші події не дублюються.

Зараз, у принципі, завершили налаштування для четвертої аналітики. За цілями практично все готово.

Налаштування динамічного ремаркетингу

Але хочу доробити динамічний ремаркетинг. Для чого? Якщо говоримо вже про роботу Performance Max-а, про повну начинку. Всієї потрібної інформації для саме Performance Max-а, для його штучного інтелекту і машинного навчання, то бажано його доналаштувати. Що зараз і зробимо. Це не супер складно. Все що потрібно – це поставити Google Tag на вже, що стосується Google Ads-а.

Де його взяти? Потрібно зайти безпосередньо в рекламний акаунт Google Ads, зайти в блок “Інструменти”. Далі потрібно вибрати “Загальна бібліотека”, вибрати “Менеджер аудиторій”. Обов’язково перейти в блок “Ваші джерела даних”. Це “Ваші джерела даних”. Тег Google Ads. Він уже активований. Можливо щось на кшталт “Налаштувати” або якась інша кнопка.

Натискаю сюди просто “Деталі”, “Налаштування тега”. Обов’язково переходжу в блок “Використовувати Google Tag Manager”.

Копіюю цю штучку цифрову, що є.

Далі обов’язково вибираю All pages. Його називаю “Google Ads – ID” і тепер потрібно доналаштувати динамічний ремаркетинг що для цього роблю?

Натискаю “Tag Configuration”, вибираю обов’язково Google Ads, обираю той самий “Google Ads Remarketing”.

Він попросить цей “Conversion linker” створити.

Усе проклацала в такому вигляді, що є. Можна нічого не правити.

Conversion ID дублюю той, що взяла на попередньому етапі. Обираю “Sent dynamic remarketing event data”. Далі. Пам’ятаєте, створювалася купа найрізноманітніших евентів? Що робимо?

Приблизно можемо зробити ту саму історію, що робили для четвертої аналітики. Сюди візьмемо “Event”, “Event value”. Візьмемо “Ecommerce value”. Зараз усе перевіримо. Обов’язково за загальною картинкою. “Ecommerce items” візьмемо. Бачите, є Google_business_vertical “Retail”. ID-дишничок є. Візьмемо “Ecommerce Items”. Зараз перевіримо, чи все коректно береться. Якщо є якісь нюанси, деталі, то вручну це все переробимо.

Далі вибираємо “Triggering”. Можна взяти той самий принцип – “Ecommerce events”, що були. Тут “Google Ads rem – events”. Зберігаємо і зараз все перевіримо ще раз і дублюємо на ті ж івенти, що дублюються, які потрібні.

Перевірка переданих даних динамічного ремаркетингу, що передаються

Для динамічного ремаркетингу що потрібно? Потрібен обов’язково View_item, щоб передавався перегляд картки товару. Щоб передавався Add_to_cart. Бажано щоб передавався Purchase і View_item_list. Що дивимося?

Такс, знову якийсь збій іде… Зараз перейдемо на якусь картку товару. Це щось із WordPress-ом. Він малює що його немає. Але, як може не бути, якщо на попередніх етапах був. Це дуже подобається. Потрібно мислити позитивно. Правильно? Це магія WordPress-а. Зараз уже все працює.

Що робимо? Переходимо у Variables, обов’язково перевіряємо. Пам’ятайте, у ремаркетинг потягнули евент, щоб він просто фіксувався. Event “Ecommerce value” і “Ecommerce items” є. Евент уже чомусь undefined, хоча евент є. Обожнюю цю всю історію. Є. Такс, View_item. Якщо зайдемо сюди, є набір даних, якщо бачите. Ідентифікатор, Value, “Елемент події” з різними ID-шнічками та інше.

Як рекомендує, в принципі, робити цю інтеграцію розробник плагіна. Пропоную це трошки переформатувати, щоб було контрольованіше. Дублювати найрізноманітніші ці речі немає сенсу.

Переробка тега “Google ads – rem – events”

Що зробимо? Переробимо тег. Приберемо “Send dynamic remarketing event data”. Вручну позадаємо параметри.

Потрібно що? Потрібен Event. Потрібно передати ID товару. Потрібно задати “Google_bussines_vertical”, буде та сама. Зараз задамо Event. Event візьмемо константою. А ID-шник доведеться створити, створити змінну. “Ecommerce.items.0.id”. Зараз зробимо, лише є всі Ecommerce івенти, що потрібні.

Перевірка результатів налаштувань

Бачимо евент, що бачимо? View_cart є, ID “gla_” і “Google_bussines_vertical”. Єдине, зараз товариш цей лається, що User consent mode. З ним проблеми. Зараз до цього, можливо, дійдемо. Що бачимо? “Ecommerce.items.0.id”, цей з “gla_”.

Обов’язково ще зайшла в той же самий “Мерчант центр” і спробувала на місці знайти ідентифікатор товару. Є, супер коли сходиться. Прямо те, що потрібно.

Передавали ID, “Event”, “Google_bussines_vertical”. Це базова інформація, що потрібна. Можете додати, що хочете Value, інше. Для Гугла принципова ця річ.

Корекція дублювання View_item_list

Пам’ятайте View_item_list дублювався, потрібно його трошки підправити.

Якщо все не переробимо, то воно продовжує дублюватися, для цього заходимо в “Ecommerce Events”. “View_item”, “Purchase” тут немає.

“View_item_list” обов’язковий, “Purchase” обов’язковий. Решта, в принципі, як зробили для “Begin_checkout”, вони не особливо принципові для ремаркетингу.

Що стосовно Consent mod. Не потрібно ніяких для цього товариша, для цього клієнта. Не входимо в зону US. “Initialization”.

Перевірка спрацьовування тега, доопрацювання

Перевіряємо ще раз спрацьовування тега. “View_item”. “View_item_list”, ця штука спрацьовує. Її потрібно зараз поправити, щоб не спрацьовувала по кілька разів. “До кошика”, view_cart. Один. Головне, щоб “Add_to_cart” був. “View_cart” передаємо, як пам’ятаєте. “View_item_list”. Ці товариші спрацьовують, оскільки є “View_item”. Доведеться переробити Тригер.

“View_item” звідси приберемо і для “View_item” зробимо окремий блок.

Як то кажуть, дешево-сердито. Перевіряємо ще раз. “View_item” один, “View_item_list” один, не повторюється. Те, що хотіли. Ідеально ще зробити повністю “Purchase”, щоб переконалися, що коректно передається, все правильно, всі ID-шники, всі потрібні ідентифікатори та інше, що все коректно фіксується. Це прямо ідеальна картинка того, що просить Google. Усе, перестав лаятися.

 

Налаштування динамічного ремаркетинга

Що потрібно, щоб налаштувати динамічний ремаркетинг. Повертаємося в Google Ads акаунт, йдемо в Tools, в Шаред бібліотеку, вибираємо менеджер аудиторії. Далі йдемо в блок “Ваші дані”. Тут буде блок найрізноманітніших налаштувань. Що робимо? Знаходимо Google Ads tag, натискаємо “Set up”.

Вибираємо “Збирати дані людей на базі та показувати персоналізовану рекламу”. Обов’язково вибираємо Retail, все-таки це інтернет-магазин.

Ця штука потрібна лише для Каліфорнії, Колорадо, відповідно США. Можете ставити, можете не ставити. Тут не буде активна галочка. Натискаємо Save and Continue. Продовжити.

Вибираємо Tag Manager. Тут буде лише Conversion ID. Що потрібно зробити для налаштування динамічного ремаркетингу?

Теж не суперскладна історія. Повертаємося в Google Tag Manager. Натискаємо “New”, вибираємо “Конфігурація тега”, вибираємо Google Ads, вибираємо “Google Ads remarketing”.

Тут вставляємо Conversion ID з попереднього етапу. Label уже не потрібен. Можемо вибрати налаштування: вибрати динамічні, щоб усе бралося з рівня даних або задати вручну (Manual).

Покажу як можна динамічно зробити. Що робимо? Вибираємо івенти. Евенти можемо взяти готові, змінну {{Event}}. Далі Event value. Щоб зрозуміти, звідки value брати, потрібно просто взяти Data layer, подивитися кінцевий шматок коду і purchase, у тих же View_item, View_item_list був, Ecommerce value, між ними немає ніяких додаткових параметрів. Можемо що зробити? Event value – Ecommerce value вибрати.

Event items – змінна, яка стосується збору параметрів, таких як google_bussines_vertical, разом з ID шниками товарів. Потрібен ID товару і “бізнес вертикаль”. Благо Томаса Гегера GTM for WordPress створив увесь готовий набір даних, тому все, що зробимо, – виберемо Ecommerce Items і зараз почнемо, природно, перевіряти весь набір даних.

Далі обов’язково спускаємося в Advanced settings. Обов’язково тут вибирайте – потрібен Consent мод чи не потрібен. Якщо говоримо про Україну або Штати – вони не входять до цього блоку, тому тут Consent мод не потрібен, крім штатів, про які говорили в попередньому етапі, коли створювали код. Роблю універсальне відео, тому показую універсальну історію.

Вибір тригерів

Вибираємо тригери. Тригери можна по-різному вибрати. Можна вибрати всі події, що є. Якщо перейти сюди на них і подивитися – тут величезний набір різних даних.

Якщо їх усі почнете передавати Гуглу – нічого страшного. Він, у принципі, вимагає лише набір із п’яти обов’язкових подій:

– View_item (перегляд картки товару)

– View_item_list (перегляд лістингу)

– Add_to_cart

– Переглянути_результат_пошуку

– Придбання

Усього п’ять подій.

Якщо переживаєте, чи все коректно передається – натискаємо плюсик, вибираємо конфігурацію тригера, Custom Label.

Сюди тапаємо, вибираємо, що автоматично не випадає. View_item хочемо? Потім Select_item не потрібен. Add_to_cart підходить. Remove_from_cart не потрібен. View_cart – не потрібен. Begin_checkout – не потрібен. Це не потрібно. Ще View_item, Purchase. Потрібно View_item_list, для цього потрібно View_item_search_result і View_item_list. Для лістингу можемо скористатися переходом на сайт у якийсь розділ каталогу. Припустимо, хочу зайти в Unisex.

Переходжу сюди, знаходжу подію View_item_list, копіюю її звідси. Вставляю. Знову вертикальний слеш.

Ще б бажано Search_result. Зараз напишу якусь абракадабру. Тут точно буде View_search_result. Не перевідкрився. Зараз це все збережемо. Ще додамо в івенти, оскільки вилогінило з цього сайту, у всякому разі. Або можна залишити той самий набір подій, що був для товариша Ecommerce.

Далі що робимо? Зберігаємо цю історію, називаємо “Ремаркетинг”.

Перевірка правильності передавання даних

Зараз ще раз усе перевіримо ще раз, бо важливо, щоб усе коректно передавалося, і плюс відкоригуємо події, які потрібні. Є Каталог, Картка товару, Додавання в кошик. Є якийсь Search_result. Є обов’язково Purchase, що зараз зробимо. “Go to registration”. Проходимо всі етапи, “До оплати”. Усе прочитала. Підтверджую.

Зараз перевіримо весь набір подій, що є. По-перше, натискаємо на Summary (Підсумок), бачимо, що 14 разів ремаркетинг спрацьовував. Бачимо, що п’ять разів на View_item_list, тут ще, ще… Зараз поправимо події.

Принципово важливі які? View_item_list, щоб передавався набір даних. Що є? Буде показано багато різних даних. У цих параметрах точно є ID і Google_bussines_vertical. Те, що супер важливо.

Далі обов’язково потрібно, щоб передавався View_item. Якщо зайдемо знову-таки є ID і google_bussines_vertical. Все підійде Google Ads ремаркетингу.

Те ж саме потрібно перевірити, щоб в add_to_cart передавалася та ж сама історія. Аdd_to_cart багато товарів передалося. Те ж саме має бути для товариша Purchase. Що тут? Бачите, один Purchase. Звісно, зараз перевіримо ще раз, поправимо всі події.

Коригування правильності передавання даних

Що станемо зараз робити? Зробимо красиві події конкретно для динамічного ремаркетингу. Відкриваємо, редагуємо. Що зробили для збереження Custom Event-и. View_item. Add_to_cart. Purchase, View_item_list. Залишився View_search_result, він не зробив його. Ну нічого. Site Search. Є все. Усе плагін зробив. View_search_result, знову вертикальний слеш. Залишився лише Purchase. Ні. Purchase є. 1, 2, 3, 4, 5 – усе. Усі події є. Можемо назвати “Events – rem”. “Save”.

Закриваємо. Вибираємо його. Де ремаркетинг? Зберігаємо, перезавантажуємо. Єдиний нюанс рекомендувала б зробити – поправити таку штуку. У збережених “Once per page”, щоб View_item_list та інших фіксувалося менше. Краще менше data передавати, ніж більше.

Повторна перевірка правильності передавання даних

Зараз зробимо ось історію. Натиснемо “Preview”. Знову виберемо якусь картку товару. Йдемо в Preview Mode. “Додати в кошик”, Search_result.

Уже повернутися. Каталог, Кошик. Обов’язково перевіряємо оформлення замовлення. “Go to registration”, перевіряємо це все. Summary. Що в Summary є? Щось не застосувала тут. Секундочку. Забула сказати – потрібно ставити галочку “Use regex matching”. Що означає, коли довго пишу відео.

Робимо прев’ю. Щоб було швидше – Додавання в кошик, Каталог, Search_result, Кошик, оформлення замовлення. Є. Йдемо сюди, дивимося. Є ремаркетинг. Бачите – вже спрацював менше.

Налаштування окремої передачі Add_to_cart

Немає тільки add_to_cart, зараз add_to_cart перевіримо. Чогось немає в add_to_cart. Такі нюанси бувають. Add_to_cart чогось не спрацював. Підемо в івенти. Add_to_cart правильно задано.

Страхуємося. Add_to_cart приберемо звідси і зробимо дублікат, але лише на add_to_cart. Відкриваємо Тег натискаємо “Copy”. Усе правильно, бувають різні ситуації. Обов’язково задаємо add_to_cart. Тег прибираємо, створюємо новий. Навчіться добре редагувати все, що потрібно. Add_to_cart. Зберігаю.

Зараз перезавантажу цю сторінку. Може інтерфейс Гугла бажить. Натискаємо Preview.

Дивимося, Summary. Один раз спрацював. Чудово! Лістинг не потрібен, що внизу. Його люди могли дивитися, могли не дивитися. Обов’язково перевіряємо Add_to_cart. Є, спрацював.

Єдиний нюанс – багато всього. Чому 4010, 4004, 4023? Зараз подивимося. Буде збій іти, якщо не вилогінимося з адмінки. Не питайте чому так у Гугла працює, але у Гугла працює воно так. Це не проблема самого WordPress-а, а проблема Гугла.

“Connect” і зараз подивимося. Додавання в кошик, лістинг, пошук, зараз оформлення замовлення. Подивимося. Йдемо сюди. View_item є спрацював, усе супер, та сама позиція, що дивилися. View_item_list, але вибрали єдиний раз і add_to_cart спрацював. Супер! У add_to_cart все одно йде купа подій. Друзі, перевірила – в аналітику все коректно йде.

Лише в Таг менеджері така історія. Хочу дати простіший мануал. Коли йде багато товару – зробимо трошки по-іншому, айтемси для всієї історії. У add_to_cart зробимо трошки змін, буває історія така.

Нова змінна – Layer. Візьмемо cartContent.items. Може бути просто глюк, уже втомився Google. Оскільки вже вилогінилася з ОпенКарту, продовжує ту саму історію робити. Зробимо те ж саме із сумою (value). Бачите, value рахує правильно, пушить чотири позиції, але роблю режим онлайн, буде мануал як це все виправити. Те ж саме перевірте – якщо сума value відрізняється, тут 855.

Це, в принципі, відповідає сумі даного товару, що додала. Не потрібно ще value змінювати. Якщо не збігається – візьмете cartContent і total. Все. І в підсумку – вирішено це завдання.

Перевірка та редагування тегів View_item

Тоді з подібним акцентом обов’язково перевіримо теги за View_item. Одна позиція. Супер! View_item_list, захочете, можете ще передати. View_item_list, щоб один раз спрацьовувала. View_item знову-таки. View_item_list зробимо окремо ще. Що бачу? Не спрацьовує. Щоб усе було красиво, чудово. Copy. Тут обов’язково “view item list”. Обов’язково можна “Once per event” уже поправити. Тут обов’язково виберемо “View_item_list”.

Є, “Save”. У даній історії View_item_list приберемо. Є. Знову пробуємо.

Сьогодні Google не хоче зі мною працювати. Змусимо. Потрібна назва. Ось вона. Додаю товар у кошик, Каталог, пошукова історія. Зараз перевіряємо, дивимося.

View_item, ремаркетинг спрацював – одна позиція. View_item_list спрацював. Той, що передається, чудово! Add_to_cart спрацював, одна позиція 855. Супер, чудово! Далі, це лістинг був. Правильно? Десь захована подія Site Search. Site Search спрацював. Не передаються дані.

Зараз Site Search поправимо. Потрібно йти через cartContent. Бачите? Буває доводиться трохи більше коригувань внести, щоб усе було чудово. Що тут? Event “view_search_result”. Якщо потрібен повністю такий контейнер – напишіть, скину. Search_result, подія потрібна View_search_result, правильно. Усе зберегли.

Потрібно items-и або value взяти зовсім по-іншому. Зараз подивимося, які змінні передалися. Value, у принципі, не обов’язково передавати, але зараз розберемося як його передавати. Беремо нові змінні. Value прибираємо звідси. Натискаємо плюсик. “Створити нову змінну”. cartContent. Це хочемо value взяти. Так, totals.

Те саме зараз зробимо для Items-ів. “New variable”. Здається, вже була cartContent, правильно? Була вже змінна? Назвемо cartContent.items. “Save”.

Ще раз прев’ю, додати в кошик, Каталог, Search_result, найдовші, відносно, довгі етапи. Але все потрібно перевірити, щоб бути впевненими, що все працює так, як потрібно. Йдемо сюди, Summary.

Search_result один раз. View_item_list – п’ять разів, це точно. Add_to_cart був один. Ads ремаркетинг шість разів спрацював, його зараз виправимо, оскільки не потрібна вже велика кількість подій. І purchase. Сподіваюся purchase є? Є. Позиція Event Value. Одна позиція, а потрібно кілька позицій, щоб передавалося.

Ecommerce Items, лише одна позиція. Перевіримо що в аналітиці. Купили одну позицію чотири штуки. Прошу вибачення. Усе правильно – чотири штуки, просто одна позиція. Усе коректно відпрацювало. Тільки що?

Редагування ремаркетингу

Ремаркетинги, що потрібно поправити? Аdd_to_cart немає, view_search_result прибираємо. Тут буде view_item і purchase.

Є п’ять подій. View_item, покупка, add_to_cart, view_item_list і search_result. Усе супер зробили.

Підбиття підсумків – що налаштовано

Ще раз можете перевірити цю історію – працює вона чи не працює. Фактично динамічний ремаркетинг зараз налаштований. Зараз у Google рекламі підсумково є що? Є збір, бачите, вже lists створено, лістинги, вони зануряться автоматично. Уся інформація зараз створиться. Бачите, уже є. Не впевнена, що спочатку в джерелах даних уже з’явиться якась інформація. Бачите, немає інформації. Фактично, почне вже фіксуватися ремаркетинг.

Як підсумок є четверта аналітика. Є окремо налаштований Тег купівля, конверсія. Є окремо динамічний ремаркетинг.

Не завершена лише одна історія – зв’язка додатково Google Ads з Мерчант центром. Потрібно зв’язати ще Google аналітику з Google Ads, щоб усі сервіси були пов’язані. Думаю, що буде включено у відео, присвячене, безпосередньо, вже налаштуванню самого Перформанс Макса. Перевірити ще раз, але зараз ще раз дозавершимо.

Зв’язка Google Ads з Мерчант центром

Що потрібно, щоб зв’язати Мерчант Центр? Потрібно перейти в Data manager Merchant Center Google Ads.

Тут обов’язково, якщо є зв’язка, якщо запит іде. Не той Мерчант Центр пов’язаний. Його unlink робимо. Натискаємо плюсик і вибираємо правильний. Це “Parfum”. “Submit”.

“New campaign”. Campaign уже не будемо робити. Заходимо в Data manager, перевіряємо правильність, коректність Мерчант центру. Є домен коректний.

Повертаємося в Мерчант центр, можлива рекламна кампанія в іншому джерелі, правильно? Переходжу в діагностику. Пише, що акаунт Google реклами не приконекчений. Шукаю “Linked accounts”.

Знаходжу Google Ads, бачу що збігається за номером, за номером 0954 з тим, що є. Помилка незабаром зникне.

Бачу в діагностиці, що почали довантажуватися товари, вони пішли на перевірку.

Зв’язка аналітики з Google Ads

Тепер потрібно ще з’єднати аналітику з Google Ads. Чому це потрібно зробити? Щоб усі сервіси були між собою. Переходжу в розділ “Адміністратор”, переходжу сюди в “Link to Google Ads”, “To tie”.

Тут вибираю Google Ads. Він єдиний. Це якщо немає Google Ads, перевірте, щоб у доступах адміністративних були пошта в Мерчант центрі, в Google Ads і в аналітиці. Далі все підтверджую. “Enable auto-tagging” можна залишити. “Далі”. “Save”. Потім можна це переробити.

Налаштування передачі конверсій

Ще одне налаштування, що залишилося по конверсіях – обов’язково зайти в конверсії, в Settings. Оскільки через Google Tag Manager налаштовували передачу всіх конверсій, тут вибрати Google Tag Manager. Зберегти.

Підсумки. Анонс наступного відео

Підсумок. Мета? Ціль налаштована. Супер. Динамічний ремаркетинг є? Є і налаштований. Чи пов’язаний Мерчант центр із Google Ads? Пов’язаний. Чи пов’язана Google аналітика з Google Ads? Є зв’язка. Усе чудово. Практично, база. Потрібно лише дочекатися, поки пройде перевірку Мерчант Центр перед тим як створювати рекламні кампанії. Це вже в наступному блоці відео.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї