Кейс: просуваємо Ельф Бари через Google Performance Max

Просуваємо Ельф Бари через Google Performance Max Кейси
 

Всім привіт. Мене звати Яна Ляшенко і я Google логіст. Я займаюсь доставкою цільовій аудиторії бізнесу з необхідними параметрами. І в сьогоднішньому відео я хочу з вами поділитися специфікою продажу відносно заборонених товарів по типу як ельф бари через Google шопінг. Я не знаю до яких пір буде доступний цей функціонал, в принципі, реклами даних товарів в інтернеті. Я вам розповім як умовно проходить ця модерація, що для цього потрібно робити і, в принципі, плюс-мінус який результат можна, наприклад, витягнути з акаунту. Умовно, якщо там запускатися якийсь певний час.

Попередній огляд рекламних кампаній

На екрані ви бачите дві рекламні кампанії по ельф барам, дорогим і дешевим. Рентабельність відповідно ви бачите: 548 по дорогим і 337 по дешевим. Це вам до питання того, чи вигідно продавати супер дешеві, якісь бюджетні варіанти товарів, тому що ви вважаєте, що вони супер круто будуть продаватися.

Нюанси реклами ельф барів

Нюанс в цьому магазині полягає ще й в тому, що оскільки сам мерчант ми розбанювали до цього. тому ми прибрали будь-яку інформацію про предоплату. Всі ельф бари відправлялися по передплаті. Хтось там замовляв більше, хтось менше, відповідно. Це період, який я вам показую 22 июля – 7 августа. Там був взагалі період реклами, але в мене на цьому Google Ads висвітився в періоді. Тому я думаю не буду вже переводити на інший.

Так, дивіться. Чому ельф бари досить важко продавати в Google шопінгу? Перший важливий нюанс – це те, що офіційно – це заборонена історія в продажі. Тому що це тематика пов’язана з курінням. Всі засоби, все, що пов’язане з курінням, воно офіційно заборонено в рекламі в Google шопінгу.

Проходження модерації. Редагування описів, атрибутів

Що можна зробити для того, щоб пройти модерацію? Я про це писала в своєму чаті в телеграм-каналі «Google логісти» . Але ще раз повторю. Для того, щоб вам було простіше проходити модерацію, ви повинні бути готові до того, що вам потрібно правити позиції. І друге, скоріше всього, перестворювати ці позиції на вашому сайті. Зараз буду розповідати.

Перше, що ви повинні зробити – це прибрати з описів, тайтлів, з будь-яких інших атрибутів будь-які згадування про куріння, сигарети, вейпи і оцю всю іншу історію. Тобто, щоб не було навіть малейшего намека.

Проходження модерації. Вимоги до картинок

В картинках ви можете залишати ту продукцію, яку ви хочете продавати. За картинки… Ну, поки що, я не наблюдала того, щоб Google банив за картинки. Скоріше всього, можливо там через півроку, вони введуть таку історію. Але ні, я такого не наблюдала за картинку. А тому фотки ви залишаєте. Google прекрасно розуміє, що це за товар.

Переваги використання перформанс макс

А якщо ви використовуєте перформанс макси зі звичайною товаркою буде дуже важко це рекламувати. Тому що для системи буде досить важко зрозуміти, що це за товари, кому йому показувати. Тому краще з перформанс. Тому, що там використовується аудиторний таргетинг.

Якщо людина зрозуміє, яка аудиторія на цю продукцію ведеться – вона її знайде вже без врахування того, що у вас в тайтлах, описах чи інших атрибутах немає необхідної інформації.

Необхідність перевірки правильно вказаної категорії продукту

Я можу вам сказати, що ще один з нюансів, який вам потрібно буде зробити – це слідкувати за Google product category, яку вам присвоює Google безпосередньо в Мерчант центрі. Тому що він, якщо ви не назначите цього Google product category, а вам потрібно її знайти якусь нейтральну, умовно, пов’язану з цією історією, але більш нейтральнішу.

Тобто, там не потрібно, наприклад, умовно ставити постельное белье, а щось ближче до цієї ніші, до цієї продукції умовно. Тому, що якщо він поставив свою, а він автоматично може засоби для куріння визначити і ви не зможете рекламуватися відповідно. Це другий нюанс, який ви повинні враховувати.

Постійні бани окремих товарів при модерації. Методи виходу

Третє. Частина товарів буде постійно банитися. І це реальність з якою вам прийдеться зіштовхнутися. Що для цього треба робити? Для того, щоб не морочити собі голову в мерчант центрі. Тому, що перестворення, перезаливка товарів з різними айдішниками в мерчант центрі вона допомагає частково.

Найпростіший варіант, це якщо у вас товарні позиції блокуються в Мерчант центрі, то ви їх перестворюєте на сайті або міняєте id-шник товарної позиції в сайті. Просто є частина платформ в яких можна змінити id-шник, а частина платформ сайтів в яких не змінюється цей id-шник. Тому деяким простіше просто перестворювати ці товари. Тобто Ctrl+C Ctrl+V і вони вивантажуються новою товарною позицією. Це третій нюанс.

Необхідність модерації на нейтральних товарах

Четвертий нюанс. Якщо ви починаєте з нуля, вам потрібно, щоб ваш сайт пройшов модерацію на абсолютно нейтральних товарних позиціях. Я не знаю, якісь кухонні губки чи ще щось типу цього.

Для чого? Тому що зараз останній квартал. Я знімаю період… Який це? Листопад у мене тут. 30 листопада 2022 року. Google досить активно модерує в Мерчант центрі всі сайти. Тому бажано, щоб на момент проходження першочергової модерації у вас навіть не були в прихованих ваші вейпи, пари та інше. Краще, щоб у вас повністю сайт був наповнений, умовно там, не знаю, десятком товарних позицій, які взагалі з цими товарами не пов’язані.

І після цього, якщо ви проходите модерацію після 7, там 14 днів, після того як, в принципі, запустилась там реклама, умовно. Ну, вигадаєте якийсь товар. Ви можете підливати там свої власні ельф бари, проходити модерації. Вони зазвичай не так жорстко підлягають уже далі перевірці. Але можуть також поставити статус «искажение фактов». Тоді треба знову по тій самій ітерації проходити.

Якщо у вас все чудово, відразу ви залилися в ельф бари – ваша задача тільки перестворювати товарні позиції для того, щоб вони активувалися. Вони можуть не активуватися в динамічному ремаркетингу по безкоштовних оголошеннях, але для платної реклами вони досить активно рекламуються, відповідно.

Уточнення при відправці за передоплатою

Є ще один нюанс. Якщо у вас є дуже важлива задача принципово писати людям, що ви відправляєте товарні позиції лише за передоплатою, тому можете спробувати на деяких товарних позиціях підливати картинки на яких буде відображено, що ви відправляєте такі то категорії товарів лише за передоплатою. Тому, що в даному випадку в телефонному режимі озвучувалось це клієнтам.

Огляд результатів кампаній

Так, який же ж результат можна вижати? Я не скажу, що прям дуже класний тут результат ви побачите. Скоріше всього хтось може показати значно краще результати. Але враховуючи з постійними відхиленнями та тим, що фід по суті голий, ми ж прибираємо якісь умовно важливі орієнтири для системи кому це показувати, то це плюс-мінус досить непоганий результат. Тут є 137 транзакцій за цей період, з 22 июля по 7 августа. Це не досить довгий період, якщо порахувати дні. 96,000 грн, рентабельність 548.

Дуже важливо враховувати, що частина з цих замовлень, що прозванювалися, можливо, хтось дозамовив більше, хтось менше, хтось відмовився, почувши після передоплати. Але більше відмов, коли клієнт нам зводив таблицю лідів, коли ми зрівнювали, що по факту зайшло, не зайшло, бо є же ж наложка, наприклад, ну, не факт, що гроші взагалі зайдуть. То в нашій команді, загалом ми ще обов’язково клієнта просимо зводити таблицю умовно лідів або замовлень. Це робиться навіть для тих клієнтів, які тільки через конверсію такі через повну оплату приймають замовлення, тому, що ми ніколи не знаємо чи зайшла оплата, чи була відмова, чи в нас просто конверсія зафіксувалася. Це все з клієнтом постійно зводиться.

Порівняння рекламних кампаній дешевих та дорогих товарів

Так от, я вам можу сказати, що найдешевша в ельф барах як раз ця рекламна кампанія була призупинена раніше тому, що на ній було багато відмов. Особливо при платежі поповнення по передплаті. Ну, і рентабельність, взагалі, тут здавалось би бюджетний товар, але досить було важко виужувати хоч якусь рентабельність більш-менш толкову. Торги досить непогано йшли. Там були ще періоди, я не буду вже клацати, показувати вам. Були періоди кращі по рентабельності, були періоди трішки гірше по рентабельності. Але оце головні нюанси того, що вам прийдеться з цим морочитися, з цими ельф барами. Тому, що є багато рекламодавців, які зараз намагаються це продовжувати продавати. Тому гарна посадкова сторінка в даному випадку, коли в фіді ми не можемо зазначати основні які складові частини, які можуть ідентифікувати наш товар як заборонений.

Тому дивіться, якщо ви хочете дешеве щось продавати, то ставте мінімальну кількість від якої це буде вигідно. Тому, що менше відмов від замовлень на більш дорогих. Як ви бачите, рентабельність на дорогих значно вище не просто тому, що вони дорожче.

Ну, і також в цьому плані, але і принципово тому, що аудиторія, яка буде замовляти більш дорожче – вона більш платіжеспособна. В даній ніші це дуже актуальна історія. Якщо в інших нішах на це ще можна подивитися, поглянути з іншої сторони, то тут такий факт.

Call tracking

Тому оце приблизно такі ось цифри, наприклад, в цьому рекламному акаунті були. Тут були ще вхідні дзвінки але Call трекінг повністю не фіксувався. Тому я не можу вам показати, що кількість там дзвінків, запити зворотного дзвінка не дуже популярна штука на більшості магазинів. Та, ви й бачите, в принципі, що там на 137 транзакції було всього 5,6 запросов обратного звонка. Тобто були вхідні дзвінки, але запросы обратного звонка «скинути бомжа» як їх називають. Їх дуже було мало.

Додавання в корзину

Ще тут було додавання в корзину, для того щоб бачити аналітику. Прокачка зовсім на іншу стратегію цього перформансу. Тому ви також бачите ці триста три штуки. Загалом ось бачите 12 по дешевим, 137 по транзакціям більш дорогого формату. В обох рекламних кампаніях використовувалась цільова рентабельність, відповідно.

Висновки

Ось такий міні кейс. Я маю надію, що він був корисний для більшості з тих, хто має бажання продавати дану продукцію через Google шопінг. Я маю надію, що гуглери не дивляться такі відео, потім не аналізують їх і не вводять додаткові обмеження. Але, в принципі, хотілось поділитися з вами результатом, який ви можете досягти.

Єдині оці нюанси, що трішки потрібно підзібрати досить статистики для того, щоб система зрозуміла аудиторію і адаптувалась до цього. Перенавчилася на цю правильну аудиторію. Вона буде приносити більше конверсії. Рентабельність буде непогана. Тут просто багато змін вносилося в ці рекламні кампанії. Ну, і ще потрібно враховувати, що з перемодераціями, модераціями доведеться возитися і краще коли ви перестворюєте товарні позиції на самому сайті. Це буде кращий варіант.

Тому, що, по-перше, це товарна позиція буде трекатися в списках івентів динамічного ремаркетингу. Да, списки ремаркетингу у вас можуть бути відхилені в таких видах рекламних продуктів, але івенти збираються. І саме оці івенти, івенти, списки оці динамічного ремаркетингу, гугл едсовські, не аналітиковські, а гугл едсовські, вони дозволяють використовувати перформансу аудиторний таргетинг.

Тому перестворення карточок товарів на сайті це кращий варіант. Тому, що будуть трекатися івенти відповідно кращої якості. І плюс менше ймовірності, що нову з новим айдішником товарну позицію, але з тим же самим УРЛом. Тому що, я ж то як спеціаліст, можу умовно перестворити ці вам товарні позиції з новими айдішниками в самому Мерчант центрі. Умовно, наприклад, за допомогою якогось правила або за допомогою якогось додаткового фіда чи основного паралельного фіда.

Але нюанс в тому, що посадкова сторінка залишається фактично однією тією ж і вище ймовірність, що цю позицію забанять, а перестворюючи її новою – менша ймовірність, що вона забаниться просто так Гуглом. І, в принципі, це все.

Було корисно? Чекаю від тебе лайк. Від тебе меньше хвилинки, а для Ютуб відео більше користі для мене й монтажера, бо ми стараємося. До зустрічі в нових випусках.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї