Як підключити динамічний ремаркетинг для OpenCart?

Как подключить динамический ремаркетинг для OpenCart? e-Commerce
 

Такс, у мене було окреме відео про те як поставити електронну торгівлю через плагін, який ми сьогодні будемо всією душою рекомендувати для OpenCart. І буду показувати як через нього поставити динамічний ремаркетинг на сайт.

Чому рекомендується плагін для сайту на OpenCart?

Чому кажу, що від душі рекомендую? Тому що, ну блін, через OpenCart в мене вічно якісь, зазвичай, проблеми бувають з сайтами. Тому що, по-перше OpenCart є популярним лише на нашому пространстві. Тобто американцям якось він не дуже заходить і з ним куча якихось різноманітних проблем, нюансів. Плюс є програмісти, які роблять всі коди та інше, і воно також інколи працює OK. А інколи щось таке накрутить/намутить або не може зробити. Тому мені, наприклад, через модулі якісь, через плагіни подобається вирішувати будь-які такі задачі. Плюс ось оцей плагін, про який говорю, він передає ще й абсолютно новенькі і свіжі теги Google Ads для динамічного ремаркету, точніше події, які нам потрібні. Мало того, він може ще вам налаштувати конверсію Google Ads, якщо вам прям потрібно.

 

Ось, наприклад, як зараз ситуація, коли я це знімаю. Це початок липня 2023 року. Є проблеми з 26 червня, в деяких з 13-15 травня в акаунтах, які користуються четвертою аналітикою. Да, начебто ті, хто вже давно перейшов на цю четверту аналітику також зіштовхуються з такими проблемами. Якщо вас це не зацепило, це дуже класно, круто. Але більшість рекламних акаунтів це дуже цепануло і відповідно псується все в рекламному акаунті. Тому установка тега конверсії, тега покупка через цей плагін вирішує всі проблеми, які ви там можете собі придумати.

Отримання необхідних даних для вставки в плагін в Google Ads

Тут будемо ставити ремаркетинг Google Ads. Тобто той динамічний ремаркетинг з новими подіями. Що таке нові події динамічного ремаркетингу? Тому що більшість наприклад користується старими і думаю, що все ОК. «Інструменти й налаштування», відкриваємо «Менеджер аудиторії» і тут переходимо «Ваші джерела даних».

І ці ваші джерела даних ми тут зараз з вами відкриємо Авгієві конюшні гугловські, як їх називаю. Те, що вони останнім часом роблять – це тихий жах, але в усякому випадку. Короче, дивіться, що ми маємо. Це тег Google Ads, він говорить, що він був активний останнього разу 5 червня. Поняття не маю чого лише 5 червня він був активним. Може щось позносили. Часто клієнти до нас приходять і вони чомусь все починають з нуля. Не знаю в чому ця логіка, але у всякому випадку нехай так буде. Бог з ним, може сайт змінили. Не важливо.

Умовно, що ми тут бачимо? Ми бачимо, що в нас є тег Google, який ми повинні поставити і, відповідно, нам ще треба події.

Отримання коду динамічного ремаркетингу з Google Ads

І Google мені тут не показує ці події. Зараз зробимо з вами налаштування, щоб це був саме динамічний ремаркетинг.

Динамічний ремаркетинг – це коли з’являється отакий ось фрагмент подій. Він завжди покажеться в такому ось вигляді page_view, value, items і все. І в цьому криється загвоздка зі сторони самого Google. Тому що він тут уже трішки обманює, тому що ваші події потрібно ще преобразовать. Здавалось би, ви хочете просто налаштувати рекламу, виконувати його требування, які він пише: «Поставте код динамічного ремаркетингу». Але він не розписує як повинно виглядати.

Що і чому необхідно замінити в отриманому коді з Google Ads?

Короче, оцей скріпт, той самий, який ви бачили на попередньому екрані. Ось він є. В ньому треба що замінити? Оцей page_view змінити на 5 подій базових. Є view_search_results, є view_item_list, view_item, add_to_cart, purchase.

І треба зробити так, щоб оці параметри value, тобто ціна дохід і ID ну динамічно підмінялися. Що значить динамічно підмінялися? Це значить, що в залежності від об’єму товарів, кількості, ціни ці дані автоматично перераховувалися. Для чого це потрібно? Це потрібно, перше: для того, щоб Google Ads окремо отримував більш оперативніше набір даних, ніж з Google четвертої аналітики. Чому? Тому що з четвертої аналітики він буде їх передавати цілу вічність, ще потім буде перераховувати. По-друге, зачем вам ця прокладка, четверта аналітика, для передачі інформації, коли Google Ads має власні інструменти, щоб вони безпосередньо туди пушились. Тобто швидкість дає вам принципово інший результат.

Друге. Чому потрібно налаштувати цю штуку? Тому що на базі неї і лише на базі неї Google розуміє, що користувач робить на вашому сайті. Да, здавалось би ви поставили четверту аналітику, як і мільйон сайтів на цьому світі. Але Google не може їх почитати. Він може читає якісь дані, да. Тому що, як мені сказали люди, які колись працювали в Google – Google з одної високої гори чхав на всю вашу конфіденційність інформації та інше. Про те, за що з ним з судах розбираються всі. Ну то йому це по барабану. Скоріше всього він трекає якусь інформацію. Але не додумується до того, щоб трекати дійсно корисну для вас інформацію, щоб ви могли далі нею користуватися, щоб просто заробляти.

Ну це такий, не знаю, чому цей нюанс Google продовжує робити. Чому не можна зробити насправді нормально адекватний опис, справку прям в самому кабінеті. Але фіг з ним, ми забудемо про це. Коротше, бачите, вам скільки всього наговорила. А в деяких людей навіть оцей новий функціонал передачі, цей Google бізнес вертикаль він ще не реалізований. Тобто немає просто технічної можливості ним користуватися і треба його окремо доналаштовувати.

Налаштування плагіну в OpenCart

Але, оскільки ми говорили про цей плагін на OpenCart, то все може бути чудово, прекрасно, якщо ми скористаємося ним і просто ставимо декілька параметрів. Що це за параметри? Нам треба вставити ідентифікатор самого Google Ads. Ось я переключилася в Гугл таг менеджер скористатися.

Ось він цей ідентифікатор. Або вам потрібно скопіювати оцей шматочок. Тільки будьте уважні, тому що тут воно копіює весь шматок кода і треба добавити обов’язково «AW-», як воно правильно називається. Включити статус «Включено» і обов’язково зберегти.

Перевірка правильності роботи плагіну ремаркетингу Google Ads

Після цього ми повертаємося на нашу, наприклад, карточку товару і дивимося. У нас з’явився Google Ads ремаркетинг тег. І навіть, якщо ми клацнемо на карточку товару, у нас тут передається автоматично оця подія view_item, retail, 466. Все як просив Google по своїй же справці.

Наприклад, ми добавимо, що ми тут, цю товарну позицію добавимо. І давай ще одне добавим.

Так де наш кошик? Перейдемо в кошик, наприклад, не знаю, просто де формуються. Скоріше всього Ads маркетинга формувався на попередньому етапі, що досить круто. При нажатті на кнопочку «Добавити до кошика». Зараз зрозуміємо. Ось добавили до кошика знову. Заходимо в наш ремаркетинг. Уже два реквеста. Клацаем. Есть add_to_cart. Той, що потрібно.

Те, що правильно відпрацьовує. Ну тут його немає, нам не потрібен, да. Там begin_checkout він нам особливо не потрібен. Але, якщо підем в checkout повний, то в нас буде ще ремаркетинг, який буде, відповідно, передавати інформацію про purchase, про покупку. Або можна це доналаштувати через Гугл таг менеджер. Кому як там подобається. Тут begin_checkout можна окремо передавати, але його Google Ads вже піймає цей begin_checkout.

Тому можете окремо там якось в бізнес вертикалі особливо і не передавати. Він уже це побачить. Він у цьому блоці івентів, які ось тут будуть, ось тут буде блок івентів, вам параметрів, які передаються, показувались, там begin_checkout також буде.

Як налаштувати тег конверсії в OpenCart?

Оце, в принципі все, що потрібно для того, щоб налаштувати динамічний ремаркетинг на OpenCart. Якщо ж вам потрібно налаштувати тег конверсії, то ви, відповідно, просто вставляєте цей тег конверсії сюди. І ось в цьому вигляді, який він є. І також буде працювати тег конверсії, тег покупки.

Це, в принципі, база, з якою вам потрібно працювати, те що вам потрібно, щоб передавалося безпосередньо в аналітику для того, щоб воно все коректно працювало.

Бонус для тих, хто додивився відео до кінця

А тим, хто все-таки досидів до кінця відео, їм спасибі і хвала, отримують бонус. Хто дивився на попередньому етапі на begin_checkout, у мене ремаркетингу взагалі ніякого не було. Ну це скоріше всього помітять найуважніші.

У мене тут просто не було навіть ніякого ремаркетингу Google Ads-овського. А мені би було бажано щоб навіть Глобал сайт тег цей стояв. Навіть оцей в gtag, оця штучка, вона повинна була бажано стояти. То вам потрібно піти в «Счетчики» додатково, скопіювати оцю штукенцію.

І вам треба вставити її в хедер. Де ви її ставите перед чи після Гугл тег менеджера не знаю, мабуть не принципово. Ми зараз спробуємо це подивитися. Зберегли. Перезавантажимо сторіночку. І що ми бачимо? З’являється Глобал сайт тег. Він, бажано, щоб був поставлений скрізь на всіх сторінках, в <head> </head>, на кожній сторінці веб-сайту. Встановити його треба лише один раз і коди подій – це додатково. Тобто у вас динамічний ремаркетинг обов’язково складається з двох кусків кода.

Чому я цьому не приділила особливу увагу? Тому що така ось буде в нас ізюминка для тих, хто все-таки додивляється відео до кінця, а не спішить як в приказці – поперед батька в пекло. Ось тепер навіть оцей begin_checkout буде враховуватися системою Google Ads. Все-таки невеличкий бонус для найуважніших, які все-таки додивлюються відео до кінця. Таким чином, у вас все є на OpenCart.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї