Google реклама для локального бізнесу в США

Гугл реклама для локального бизнеса в США Контекстна реклама
 

Усім привіт! Я – Яна Ляшенко, Google логіст. Займаюся доставкою цільової аудиторії бізнесам із потрібними параметрами. У сьогоднішньому відео поговоримо: яку рекламу потрібно запускати для бізнесу, типу plants repairing, ремонт побутової техніки, Driver cleaning або carpet cleaning безпосередньо для локального бізнесу на ринку США та Канади. Блок рекомендацій сформований на базі консультацій та клієнтів, що були безпосередньо з цих ринків. Подібні ніші інших країн мають схожі стратегії, концепцію. Звичайно, мають певні локальні нюанси. Якщо актуально – напишіть у коментарі. Зніму окреме відео. Сьогодні поговоримо про це безпосередньо. Які види рекламних кампаній потрібно запускати, щоб максимально швидко отримати замовлення за якою вартістю, приблизно на який результат можна орієнтуватися.

Види Google реклами для максимально швидкого результату

 

Почнемо, напевно, із найпершого питання. Які види реклами Google потрібно запускати для отримання максимально швидкого результату. Для сфери послуг подібного локального бізнесу існує два базові, здається, найважливіші види рекламних кампаній. Це пошукова рекламна компанія на базі ключових слів та перформанс макс.

Першу можна запускати спочатку відразу в рекламному обліковому записі, а перформанс макс трохи пізніше. Це може відбуватися до кінця першого, другого або навіть третього місяця роботи рекламних кампаній. Це обов’язковий вид рекламної кампанії, тому що може віддати стрибок у зростанні замовлень набагато більше, ніж традиційні пошукові рекламні кампанії. Зараз все будемо розмусолювати, дивитися.

Класична пошукова рекламна компанія

Отже, класична пошукова рекламна компанія – перевірений вид рекламних кампаній, з якої можете починати стартувати. З нульового рекламного облікового запису або вже є існуючий старий рекламний обліковий запис у Google рекламі. Неважливо. Пропозиційний вид рекламних кампаній.

1. Добір ключових слів

Чому? Якщо правильно підібрали ключові слова, то зможете показуватися за найгарячішими клієнтами. Правильність, коректність вибору ключових слів. Ключові слова – запити, які завантажуємо в Google і просимо показувати оголошення. Правильність вибору ключових слів завжди впливає на первинний результат. Важливо не гнатися за обсягом ключових слів. Не потрібно складати списки із трьох, чотирьох тисяч ключових слів. Для перерахованих ніш буде достатньо 10, ну максимум 20 ключових слів. Бажано, щоб ключові слова безпосередньо стосувалися тематики замовлення послуги.

Велика різниця, умовно, між запитом «Викликати, умовно, майстра», «Шукаю майстра, умовно, з ремонту побутової техніки», припустимо, по посудомийці і, припустимо, запитом, «Вискочила така помилка на екранчику в посудомийці ». Запити, які потенційно приводять замовлення. Другий запит не зовсім цільовий і його краще насамперед не запускати у рекламу. Чому? Людина шукає, як умовно, розуміння, що означає така помилка. Не шукає майстра. Може шукає як самостійно вирішити цю проблему чи лише починає її пошук. Не має значення.

Термінові запити, коли людині потрібний майстер чи сервіс з обслуговування всієї історії. Якщо говоримо про b2b-шні проекти, то тим більше забиватимуть якусь історію, запит, який відповідає за виклик. Це не каже, що у ключовому слові потрібен, має прямо звучати слово «Викликати майстра».

Але запит, що підбираєте, має відповідати розумінню концепції, підходу, не підходу, а образу, що людина готова замовити вас умовно. Чимось у пошуку якихось помилок або як умовно прорвало трубу якусь, як вирішити проблему. Зламалася духовка, як полагодити. Забилася вентиляція, або щось подібне. Від якості підбору ключових слів багато залежить в ніші. Чим гірше підбираєте ключові слова, тим менше замовлень отримаєте.

2. Налаштування конверсій

Друге за важливістю, що маємо зробити – бажано, щоб налаштували все по максимуму конверсії. Конверсії – фіксація цільової дії на сайті. В основному – момент передачі контактних даних від клієнта до вас чи вашого менеджера. Це відправка форм, дзвінки, можливо, якісь заявки, замовлення зворотних дзвінків, інше. Це є важливою конверсією.

Для чого це робиться? По-перше, це дозволить бачити кількість замовлень напроти кожного з ключових слів. Може бути 20, 30, 40 ключових слів і лише два чи три відсотки їх приносити заявки. Можливо, ситуація така, що практично 20, 30 ключових слів приносять якісь заявки, умовно. Бачите, що за фактом більшість заявок можливо не цільові. Коли зможете налаштувати всі конверсії – фіксуєте їх. Можете з аналітикою порівняти це зі своєю власною, обчислити групу ключових слів, що приносять нецільові ліди і можете їх просто вимкнути.

Перформанс макс

Ще елемент. Завдяки тому, що спочатку налаштуєте правильно всі конверсії, всю максимум фіксацію аж до вихідних дзвінків. Це налаштуйте. Далі збираючи конверсії за цільовими зверненнями, за цільовими заявками, десь до початку другого, можливо, до третього місяця, залежно від обсягу ринку, від результативності, зможете запустити другий вид рекламних кампаній, що дають більше результату ще швидше, але потрібна база. Компанія називається перформанс макс.

Погуглите про неї в інтернеті, то зіткнетеся з кейсами, пов’язаними з продажами для інтернет-магазинів. Перформанс макс – універсальний рекламний інструмент, що Google зараз, вже зараз активно покращує. Це автоматизована рекламна кампанія, яка працює на базі машинного навчання.

Що це означає? Виходить, що система на основі вашої бази. А база – конверсія, зібрані конверсії, якість даних конверсій, портрет клієнта – якість пошукових запитів із пошукових рекламних кампаній. Може шукати швидше за цільових клієнтів. Класичний пошук – це що? Умовно покупець сьогодні тут глумить певний запит у пошуковій сходинці Google, шукає відповідь на це питання. Перформанс макс може вийти межі. По-перше, обмежений обсяг пошукових запитів. По-друге, з найвищою часткою ймовірності на базі статистики знайде людину, що глумить той же запит «Що означає помилка на пральній машині така умовно» або «Не відкриваються дверцята». Знатиме, що людина замовить спеціаліста з ремонту пральної машинки.

Відчуваєте різницю? Просто боротися за подібним запитом на всіх підряд – хто шукає майстра, хто не шукає майстра, умовно. Машинне навчання вже розуміє, що ця людина замовить цю послугу. Питання: у вас чи в якоїсь іншої людини. Цей перформанс макс обов’язково потрібно ще запускати. Це обов’язково, більше приріст, швидше зробити, ніж класична пошукова кампанія.

Результативність рекламних кампаній

Третє – результативність. Жодних видів рекламних кампаній не потрібно. Не потрібно запускати відеорекламу, банерну рекламу. Цього не потрібне. Це дві, не ремаркетингові компанії – це все не потрібно. Потрібно дві, два даних фундаменту, два стовпи, які мають запустити. Один після другого. Коли є вже зібрана статистика, звичайно, можна відразу два дані інструменту запускати без особливих проблем.

Яка результативність буде за обсягом замовлень, за вартістю за замовлення? Залежить, звісно, ​​від локації умовно, куди хочете таргетуватися, рекламуватися. Наскільки велике місто, район, умовно де хочете таргетуватися. Весь локальний бізнес працює у певному радіусі. Немає сенсу виїжджати в якісь райони або за місто, умовно щось таке. Це насамперед впливає на результативність.

Вплив якості сайту на результативність реклами

Друге, що впливає на результативність – якість бази посадкової сторінки. Зараз можете сказати, що це означає, що знову мій сайт винен. Дивіться. Сайт це… Порівняла б Google рекламу умовно з моменту, як приходьте на побачення наосліп. Умовно отримуєте опис людини, до якої йдете побачення. Там можливо написано – гарна, не гарна. Заходить, не заходить. За описом як би все ідеально. Умовно, коли чоловік беремо середню статистику: висока, довгонога, блондинка, модельної зовнішності, розумна, красива, сама заробляє гроші. Приходьте на подібне побачення наосліп. За фактом може бути все, що завгодно. Може виявитися те саме, що в описі тексту, а може виявитися зовсім інше. Людина заздалегідь обдурила, умовно, і побачення наосліп виявилося не тим, що очікували.

Схожа історія і з платною рекламою. Рекламне оголошення – ваша самопрезентація. Чим красивіше презентуєтеся, тим більше людей переходить на сайт. Вже на сайті, на базі, що зображено, написано, як представилися, описали, інше, залежить чи замовить людина, чи не замовить.

Дивіться, станьте на місце покупця. Спробуйте, умовно, ремонт машин. Ремонт машини. Умовно що знайти тут? Спробуйте згадати останню покупку в інтернеті. Розумієте, що вибірка велика, пропозицій багато. Потрібно визначитись у кого, чому купити. Потрапив на сайт – не означає, що не відкрив поспіль 3-4 сайти, можливо більше. Немає гарантії, що не пішов YouTube гуглити, дивитися чи відгуки читати на вас чи на конкурентів.

Завжди в моменті перебуваєте в конкуренції з іншими онлайн-бізнесами, якщо звичайно не два, три на цю локацію, умовно. І то з ними конкуруєте. Від якості інформації пропозиція, що транслюєте на посадковій, залежить весь результат. Це як побачення наосліп. Реклама можливо офігенна. Якщо людина заходить на сайт, і бачить, що покупець не розуміє, що продаєте, яка вигода від співпраці з вами, а конкурент Майкл це все розписав: виїзд, швидкість виїзду, терміни ремонту, скільки коштує приблизно, приклади клієнтів, написав про відгуки, розповів про себе, як класно все робить. Найімовірніше виберуть Майкла, а не вас, умовно. Це важливо пам’ятати. Посадкова – це те, коли прийшли на побачення наосліп. Це важливо. Від посадкової, точніше від того, що напишіть, залежить кінцевий результат.

Якщо посадкова досить хорошого рівня, як мінімум, описує те, що озвучила. Як мінімум. А краще – це завжди аналізувати в аналітиці, допилювати порівняння з конкурентами, то приблизно результат за одну заявку буде десь близько 15 доларів. Чим гірше посадкова, чим краще конкуренти в плані опису самих себе, самопрезентації, тим ціна за заявку буде прагнути десь до 60 доларів. Щоби оцінювали. Якщо середній чек у районі 200 доларів, то відповідно оцінюєте вже приблизно результативність усієї історії. Це набір базових речей, які вам потрібні.

Ще нюанс. Чому важливо стежити за посадковою та постійно її покращувати? Для американського ринку, можливо, це не дуже важливий момент. Є посадкова. Як би незрозуміло, що в ній допилювати. Повинні бути готові, що сайт потрібно доробляти постійно. Це нескінченна рутина, з якою потрібно просто змиритися. Посадкову треба допилювати. Якщо подібного не робите – не означає, що інші подібного не роблять. Буває запускають по два, три сайти в рекламу, для розуміння, яка з підвидів посадкових робіт працює краще, щоб займати видачу.

Причини покращувати посадкові сторінки

Аукціон, де берете участь, постійно живий. Це як мурашник своєрідний. Там постійно відбуваються якісь зміни, життя. Необхідно бути готовим до цього включатися. Посадочні впливають на результативність. Якщо захочете масштабуватися далі, захочете запускати той же перформанс макс. Нагадую, він дає більше результату, аніж класичний пошук за рахунок машинного навчання. Воно вже знає, за яким запитом є можливість спіймати клієнта. На пошук так не вийде. Навіть якщо захочете протестувати. Автоматиці дуже важливо розуміти, що вона приносить конверсію.

Автоматика потенційно може відображатися за потрібним портретом клієнта. Той, який, припустимо, у сусідньої крамниці, магазину локал бізнесу купує досить активно. Це прямий цільовий гарячий клієнт, який прям гроші зараз викладає на стіл. Якщо побачить, що з вашого сайту він відвалюється, нічого не робить, не досягає конверсій, автоматика почне погіршуватися. Зводитись до мінімуму показів. Це за кращих розкладів. У гіршому випадку – почне перебирати різні портрети, аватари клієнта. Матимете просто витратну частину. Суму витрати рекламного облікового запису, що призведе до результату нуль. Аргумент, що робота з посадочною сторінкою є важливим елементом.

Що покращити на посадочній сторінці?

Як із нею працювати? Як зрозуміти, що покращити? Перше, має бути чітко прописано, оцифровано все на першому, на другому екрані для цільового клієнта вигода співпраці з вами. Як купити, чому купити, чому тут, чому зараз. Всі зашивають різні запити: швидкість роботи, час ремонту, швидкість виїзду, ціна у когось є перевагою. Кожен має свої фішки. Бачите конкурентів, можете порівняти, чим конкурувати. Можливо великі. Можливо, працює група професіоналів, круті відгуки вже є – користуйтеся.

Використання сервісів відстеження поведінки

Ще рекомендую поставити якісь сервіси відстеження поведінки аналітики, поведінки на сайті, як Microsoft Clarity або Hotjar, він, звичайно, платний. Clarity – безкоштовний у Microsoft. Поставити і періодично, хоча б раз на квартал, якщо вже немає спеціалістів, цим самостійно займаєтесь, аналізувати поведінку клієнтів на сайті.

Звичайно, чим більше трафіку на сайті, тим частіше це потрібно робити. Принаймні хоча б раз на квартал переглядати, де відвалюються. Можливо, натискають на елементи на сайті не клікабельні, але на них кликають. Подивіться, як багато у сайту, лендінг проскралюють клієнти. Якщо 80 відсотків клієнтів на перших двох екранах і далі йде відвал людей, тоді, як мінімум, потрібно всі фішки сконцентрувати на перших двох екранах. Це сигнал, що, можливо, посадкова має досить низьку конверсію.

Підсумки

Ще важливо. Чим вища конверсія. Конверсія – співвідношення отриманих замовлень до загального обсягу трафіку. Чим вища конверсія, тим більше, в принципі, замовлень можете отримати на той самий обсяг трафіку, що отримуєте. Трафік може бути досить дорогим і не ущемлений у плані конверсії.

Отже, це весь набір рекомендацій стратегічних, технічних для рекламного облікового запису, що можете вже застосовувати. Розумієте послідовність, з чого почати, щоб чим тоді підкріпити. Розумієте, що потрібно для подальшого перемикання на машинне навчання, автоматику. Що потрібно для цього. Ще розумієте, наскільки важлива робота з посадковою сторінкою.

На цьому все. Якщо залишилися питання – чекаю в блоці коментарів унизу.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї