- Чому прилітає підтвердження особи рекламодавця від Google?
- З чого починати підтвердження особи рекламодавця?
- Вказання країни платіжної адреси
- Вказання типу рахунку
- Вказання податкового статусу
- Як подати запит на платіжні налаштування?
- Вказання індивідуального ідентифікаційного номера
- Відображення відомостей про статус платника ПДВ
- Вказання номеру телефону
- Як вказується ім’я, прізвище та адреса?
- Які документи необхідно буде подати?
- Подача запиту з заповненими даними і сканами документів
- Порада які назви давати файлам з сканами документів
- Перевірка комерційної діяльності зі сторони Google
- Час на обробку поданих даних та подача скарги на перевищення термінів
- Заключення
Привіт. Мене звати Яна Ляшенко. Я Google логіст. І це продовження серії роликів про підтвердження особистості рекламодавця. Але зараз поговоримо про ФОП.
Чому прилітає підтвердження особи рекламодавця від Google?
Так, любі друзі. Чому вам прилітає підтвердження особи рекламодавця? Чому воно так швидко прилетіло від моменту створення акаунту? Чи не швидко? Це питання не до мене. Це вже питання до Google, ребята.
Чому він присилає підтвердженя особи? Він хоче зрозуміти, хто сидить з цієї сторони екрану і хто нажимає кнопочку «Оплатити рекламу» і витягує звідти грошики, умовно. Для чого це він в кінцевому ітоге, збираючи для того, щоб знайти той, хто НДС чи щось мутить, чи якісь там нюанси, чи щоб прибрати якихось сірих рекламодавців, чи скамерів та інше.
Ми не будемо в це поглиблюватися. Тому що кожен знайде свою причину і, можливо, ми не будемо праві в кінцевому ітозі. Може він для себе збирає ці дані і потім буде ними якось користуватися. Все рівно це монополіст, який збирає про вас дані і, відповідно, у вас немає особливого вибору, треба підлаштуватися під нього.
Тож, якщо вам прийшло підтвердження особи рекламодавця, ви вже накосячили, вас заблокували, вас не можуть перевірити, ви не можете щось там вписати, вам постійно відмовляють, ви там більше 30 днів щось там уже морочитесь. Нічого у вас не виходить. Давайте розбиратися де ви допускаєте типові помилки. Якщо ми розвернемо оцю справку. У нас тут, в принципі, більше описана механіка підтвердження рекламодавців для юридичних осіб. Але дуже схожа історія з цим всім. Зараз буду показувати.
З чого починати підтвердження особи рекламодавця?
То почнемо з чого? Перше з чого ви повинні почати – це взяти свої… Якщо ви хочете вписувати себе як ФОП туди. Як ФОП проводити це все по бухгалтерії чи просто як ФОП. Не знаю для чого ви це будете робити, відповідно до своєї цілі. Вам потрібно відкрити свої уставні документи, які у вас є. Вони у вас по-любому є. І відкрити свій платіжний профіль. От для цього всю історію показувала.
Вказання країни платіжної адреси
Але перше, з чого почнемо. Перше – країна платіжної адреси у вас повинна співпадати з реєстраційними документами. Тобто це повинна бути Україна. Тому що ви зареєстровані як підприємець в Україні.
Вказання типу рахунку
Друге, це обов’язково. Тип рахунку – повинно бути вказано «Фізична особа». Тип рахунку. Тут є лише два поля «Фізособа» і «Організація». Тому що одна з типових помилок, чому не можуть пройти ФОПи, хоча тут все гарненько в них вказано, це те, що в них вказано «Організація». Організація – це для юридичних осіб. Ви, юрики і ФОПи, юридичні особи і ФОПи, ви ну кардинально різні суб’єкти господарювання. Тому ви вибираєте «Фізична особа».
Вказання податкового статусу
Наступне, податковий статус ваш повинен бути «Приватний підприємець». Не «Фізична особа». Фізична особа – це условно з вулиці Вася Пупкін якийсь, або Яна Ляшенко там ось, там ішла, ішла, ви впіймали за руку. Вона не веде господарської ніякої діяльності.
Себе так негарно да представлять. Ну, умовно Васю Пупкіна візьміть з вулиці, Машу Машочкіну якусь там, умовно, яка не веде господарської діяльності, ніяк не зареєстрована. Це другий типаж помилок, який ви допускаєте. Якщо у вас указано не приватний підприємець, а фізична особа, то вам подавати потрібно запит на зміну платіжних налаштувань.
Як подати запит на платіжні налаштування?
Для цього є прям окремий блок, форми. Це або в самому рекламному акаунті або переходите по цьому посиланню «Запит на зміну організації», або можна написати їм через саппорт. Ось тут довідку клікаєте, шукаєте «Зв’язатися» з ними і пишете «Хочу змінити платіжні налаштування з того-то на того-то».
Вони присилають форму. Ви заповнюєте. Відповідно все редагується з їхньої сторони і ви далі подаєте свої документи. Запам’ятали. Не організація, фізична особа приватний підприємець.
Вказання індивідуального ідентифікаційного номера
Ну тут ви вказуєте свій ІІН, реальний ІІН. Тому що інколи вписують все підряд або що-небудь. Вказуєте те, що в вас реально є.
Відображення відомостей про статус платника ПДВ
Платник ПДВ. Ви платник ПДВ чи ні? Якщо ви раптом вказали, що ви платник ПДВ, а насправді ви не платник ПДВ, знову таки подаєм запит на зміну реєстраційних всіх цих даних. На зміну платіжного профілю обов’язково. Обов’язково.
Вказання номеру телефону
Номер телефону повинен відповідати вашим реєстраційним даним. Єдиний нюанс, що… Не знаю, може хтось там вписує якісь ліві номера, але скажіть номер телефону на який можна додзвонитися. Тому що вони можуть вам зателефонувати і в принципі спитати: «Альо, ви реальний персонаж чи ви нереальний персонаж?» Ну, тобто умовно, бажано, щоб воно все співпадало з реальними даними.
Як вказується ім’я, прізвище та адреса?
Далі ім’я та прізвище. Якщо ви ФОП, то ви пишете свою назву відповідно до свідоцтво про реєстрацію. Як ви там написані ФОП, то-то-то-то так і є. Там, без кавичок чи ще якось там. Вказуйте так як вказано в свідоцтві про вашу реєстрацію. Це обов’язково.
Адресу як вказано в свідоцтві про реєстрацію. Місто, пам’ятайте, що Київ – це не Київська область. Це Київ. Це окремий регіон. Ось, будь ласка, Київ. Київ. Київ. Навіть якщо це буде повторюватись. Поштовий індекс, номер телефону обов’язково. Вказуйте реальні дані.
Тобто ви це все перевіряєте у себе, якщо у вас тут наприклад в назві було указано, наприклад там, Александр колись там, а ви по паспорту Олександр Миколайович чи наприклад Пупкін Олександр, то треба, відповідно, щоб було вказано і прізвище, ім’я відповідно до паспортних чи реєстраційних документів. Це дуже важливо.
Тобто, просто Олександра не вистачить, навіть якщо тут було б написано Олександр, російська мова також. Все повинно відповідати. Не підходить. Все повинно відповідати тим документам, які ви будете надавати от прямо до останньої букви. Якщо ви там себе написали Ксюшка. А ви там Оксана Олегівна чи Ксенія, то відповідно у вас тут повинно все так також бути перейменовано. Не Ванька, не встанька, не типа для Google чи ще щось типу такого. Якщо у вас це написано – знову таки подаєте запит на зміну організації, вносите зміни.
Після цього знову подаєте документи. Це супер-пупер важливо. Просто Олександр також не підходить. Тут же ж написано ім’я та прізвище. Там Олександр Пупкін. Пукін. Пупкін. Пукін. Пукін. Нехай буде ось українською.
Все повинно бути так як відповідно до документів. Отут, якщо ФОП, то так і вказуємо. ФОП там Олександр Пукін, тра-та-та. Як у вас в реєстраційних документах вказано. Ось, отак і заводите. Не придумуєте що-небудь там, а прям заводите.
Які документи необхідно буде подати?
Що вам потрібно ще крім цього подати? Дивіться, якщо ми беремо просто юридичних осіб, що вони тут просять, свідоцтво, установчий акт, свідоцтво платника ПДВ. Точно потрібно подати свідоцтво про державну реєстрацію. Статуту у вас немає, акта. І, як мінімум, оцей набір даних. Бачите: паспорт, ІНН ваш подати. Тому що ви і так ІНН вписуєте. Посвідчення водія краще прикладіть, якщо воно у вас є. Посвідка на постійне проживання. Дозвіл на проживання. Ось, будь ласка.
Які сторінки з паспорта брати? Як мінімум ось отут ось є розшифровка в яких випадках брати. Але б я робила все. Якщо ви там досягли 45 років, валіть всі сторіночки, щоб в них все було.
Тому що я не здивована чого вони взагалі не беруть ще воєнні білети і не беруть загальний розвернутий аналіз крові. Я не знаю чому, але скоріше всього це великий набір документів пов’язаний з тим, що хтось десь намухлював в якійсь історії з акаунтами. І тому для всіх послідуючих просто вводяться більш жорсткі нюанси для підтвердження. Так, зафіксували.
Подача запиту з заповненими даними і сканами документів
Що далі ми робимо? Обов’язково ви подаєте запит з пошти, яка має адмін доступи до платіжного профілю. Не адмін доступи просто до акаунту, який в «Доступі безопасності» ви даєте. А оця пошта, під якою ви тут заводите цей платіжний профіль. Це дуже принципово важливо. Це один із найпринциповіших нюансів, моментів. Інакше у вас нічого не вийде, в принципі, зробити. Реєстраційні документи ви прикріплюєте.
Порада які назви давати файлам з сканами документів
Вже говорила про те, що краще підписуйте свої документи, якщо ви їх розбиваєте на різні файлики. Наприклад, це свідоство про реєстрацію ФОП та номер акаунту, наприклад рекламного ще вказати. Або, наприклад, що це паспорт там та-та-та-та, до такого-то акаунту. Прізвище там ФОП чи хто ви там будете, відповідно до документів, які ви будете подавати.
Можна їх збивати прямо в один файлик. Але кому як зручно, наприклад. Чому рекомендую підписувати? Менша ймовірність, що десь загубиться щось, так случайно потіряється. Тому що зазвичай всі «скан014544» подають. А це не досить коректно, в принципі. Може легко файлик, який загубиться. Вам надішлють, що у вас дані не співпадають. А ви будете отак сидіть і думать, а що ж не співпадає, коли в мене вже все співпадає. Пам’ятайте, що це як податківці. Це ребята, які не на вашій стороні грають.
Такс, назва організації, ну тобто назва вашого ФОПа, країна співпадає з реєстраційними документами. Тобто, якщо ви десь зареєстровані як ФОП. Не знаю в іншій країні, то відповідно ви на Україні, скоріше всього, не зможете підтвердити дані. DUNS вам не потрібен. Подаєте документ і чекаєте зворотного зв’язку.
Перевірка комерційної діяльності зі сторони Google
Єдиний нюанс, що у вас може випливти – це перевірка комерційної діяльності. Тут уже такі нюанси. Їх потрібно окремо розглядати. Тут скоріше всього треба подавати ваші договори з постачальниками. Подавати, можливо, якісь сертифікати, документи на те, що ви маєте право продавати цю продукцію або право власності на сайт ви маєте. І щось типу такого.
Але це вже треба індивідуально розглядати, тому що, зазвичай, це прилітає в тих ситуаціях, коли сайт уже мількає в декількох рекламних акаунтах і є претензія до товарного асортименту якась. Можливо десь якісь там мошенники чи там є якісь на торгові марки нюанси, чи щось типу такого. Або ви як спеціаліст кліпаєте ці акаунти, також може до клієнта така історія ось прилітати.
Час на обробку поданих даних та подача скарги на перевищення термінів
Такс, по ФОПомам. Що ще? Я казала це для юриків один із нюансів, який може бути – це швидкість фідбеку від них. Звичай тут написано, вона відбувається протягом 5-7-ми робочих днів. Робочих днів, не днів просто. То якщо це розтягується у вас на дуже великий проміжок часу, в мене є окреме посилання, що вам потрібно зробити? Це відкрити його і подати скаргу на швидкість обслуговування. Тобто на клієнтський сервіс. Але не пишіть в контексті: «Слиш, коли там буде мій ответ?» або «Ну сока можна ждать» або щось типу такого. Ні. Пишіть структурно, грамотно і послідовно:
«Тобто, в мене є жалоба на швидкість обслуговування, тому що я подав документи такого то ось. В вас в справці (скріншот) написано, що буде фідбек протягом 5-7-ми робочих днів. Сьогодні вже, наприклад, там 15-й чи 20-й день. Не знаю своїх реальних статусів, що продовжується чи ні. Я зараз втрачаю в цей момент прибуток. І ви і я втрачаєм прибуток. Ваша компанія втрачає, тому що вона на мені не заробляє. Я, відповідно, також простоюю. Я вважаю це вредітєльством. Будь ласка, дайте мені якнайшвидше там зворотний зв’язок.»
Тобто, бачите, воно трішки відрізняється, ніж там «Ребятки, кагда там будет ответик, потому що ви вже усь отута стоїте». Можна з одної сторони зрозуміти їх, бо в них дуже багато тікетів. Щоб ви зрозуміли, корпорація ця велика Google.
Знаєте як зачасту бізнес всі клепають, що чого у вас не автоматизований бізнес? А чого у вас те неавтоматизоване, і те не автоматизоване? І що це таке типу управленческий учет не автоматизирован і найм сотрудників, прочее. А велика Корпорація Google з мільярдними оборотами, ребята, на минуточку, вони там 100 ярдів денежок зарабатують в год тільки на Google рекламі. Ні один бізнес їм стільки бабок не приносить. І інвестори бачите, які хороші.
У них єдинственный момент, який вони рішили закрить, оці всі моменти з перевірками – це найм робочої простої сили на почасовку. Ребята, що Мерчант центри, що ваші оці – це почасовка, це тупий примітивный труд. Людей там не цінять. Не думайте що Google это мечта. Це мечта там для програмістов якихось, разработчиков там, VR чи AI.
А для отаких обичних ребят – це каторжна робота, с отслеживинием там трекінга часу і щось типу такого. Роботи дофіга, а платять отак. Український символ такий. Требований тоже дофига. І ви також від них вимагаєте. Ви їх не знаєте. Вони вас не знають і від того конфлікти получаються. У них дуже багато тікетів. Хтось з них ответственно підходить до роботи, хтось безвідповідально.
Але написавши таку жалобу, ви трошки простимулюєте їх. І не стесняйтесь писати жалоби, якщо вони предметні. Злили, злив там Google гроші чи ще щось, вони зарабатують прилично денег, шоби вам вернуть, там пересчет чи инвестировать в ответ на ваш запрос. Тим паче, що це не через вас застряла ця вся перевірка, а з їхньої сторони. Тому якщо ви структурно аргументовано пишете ці запити, ви дуже швидко отримаєте відповідь.
Ну я так маю надію, якщо всі почнуть писати, то звичайно це може також затримуватися. Але навряд чи думаю, що буде ситуація по два чи по три місяці є що відповіді не надсилають.
Заключення
Це в принципі все, що вам потрібно, щоб без сучка, без задоринки пройти модерацію. Перше, перевірити чи у вас співпадають дані з вашими реєстраційними документами. Країна сходиться? Сходиться. Ви вказали фізичну особу чи організація? Нам треба фізична особа. Зараз відкрию профіль. Фізична особа. Обов’язково приватний підприємець. Обов’язково ІНН. Платник ПДВ: так/ні. Номер телефону. ФОП.
Відповідно, назва вся відповідно до уставних документів. Бо інколи наприклад ви ФОП, а пишуть наприклад там, я не знаю «Еліт дом», «Епіл дом» чи щось типу такого навіть латиницею. Навіть для ТОВок нема таких назв. Навіть Google пише в себе в реєстраційних документах, ТОВ «Гугл Україна». Тому ви також, відповідно до реєстраційних документів повинні все прописати. Адреса повинна співпадати, місто, область, поштовий індекс.
Не забувайте про цей набір документів. Чим більше ви його відразу дасте, тим більше для вас доковирок буде. Правильно називаєте файли. Пробуйте. Подавайтеся. Скоріше всього, у вас проблем не буде, якщо це все правильно зробите. На раз-два пройшли перевірку. Ще будете дивуватися, що в когось там, колись там будуть виникати проблеми, коли все елементарно та просто.
Такс. Фух. Якщо залишились запитання – welcome to коменти. Або я залишу контакти на себе. Завжди можете мені написати. Тільки пишіть в Telegram. Там буду відповідати оперативніше, ніж в Інстаграмі.
Все, до зустрічі в нових випусках!