Локальні кампанії в Google Ads

Локальна реклама в Google Ads Контекстна реклама

Продаж через інтернет вигідний не тільки покупцям, які, не виходячи з дому, отримують необхідний продукт, але і продавцям – відсутні орендні та інші витрати. Але не для всіх товарів такий «заочний» продаж зручний і можливий.

Щоб залучити клієнтів з пошуку або сервісів Гугл в оффлайн-точку – кафе, майстерню з ремонту взуття або хімчистку – можна налаштувати локальну рекламну кампанію.

Новий формат з’явився в Україні порівняно недавно, але у 2021 році рекламодавці вже активно його використовують.

Метою локальних кампаній Google Ads є генерація додаткового потоку клієнтів з сервісів Гугл в пункти та офіси, що працюють офлайн.

Порада! Запустити локальні кампанії обов’язково слід тим рекламодавцям, хто має кілька офісів або філій, в деяких з яких відзначається низька відвідуваність. Новий інструмент від Google Ads також допоможе залучити клієнтів в точки, які нещодавно відкрилися.

Коли офлайн продаж не можна замінити онлайном?

Попри чинну тенденцію до міграції продажів в онлайн, є категорії товарів і послуг, які вимагають безпосереднього контакту з клієнтом.

Відмовитися від офлайн-точки не вийде в випадках:

  1. Продажі товарів, які необхідно помацати. Деякі вироби покупець хоче оцінити візуально наживо: підібрати підлогове покриття за кольором і фактурою, знайти оптимальний по м’якості матрац або визначити тип паперу для друку сімейної фотокниги. Навіть можливість повернути товар у разі, якщо він не підійшов, яку надають багато онлайн-майданчики, не впливає на високу відвідуваність класичних магазинів, що працюють офлайн;
  2. Складний продукт. Реалізації товарів, при покупці яких споживачеві попередньо потрібно проконсультуватися з продавцем. Як приклад розглянемо придбання окулярів. Оправу необхідно приміряти, щоб зрозуміти, чи підходить вона покупцеві. Буде потрібна також консультація окуліста для визначення параметрів лінз з урахуванням особливостей зору клієнта;
  3. Офлайн-послуги. Надання послуг, що мають на увазі обов’язкову взаємодію фахівець-клієнт. Прикладами такого бізнесу можуть служити перукарні, масажні салони, хімчистки, взуттєві майстерні або автосервіс.

Важливо! Для покупців відвідування офісу продажів або магазину завжди більш мотивовано, ніж пошук будь-якого продукту онлайн, тому важливою метою є залучення саме таких клієнтів.

Гортати сторінки в інтернеті можна для того, щоб заповнити час, в той час, як в магазин частіше ходять з чітко визначеною метою.

Які завдання вирішують локальні кампанії Google Ads?

Локальні кампанії допомагають:

  • Підвищити обсяг продажів там, де в цей час потік покупців недостатній;
  • Збільшити виторг офлайн-точок завдяки залученню в них цільової аудиторії;
  • Підвищити обізнаність потенційних покупців про нові пункти продажу товарів або надання послуг, які щойно відкрилися.

Яким бізнесам підійде локальна реклама AdWords?

Говорити про локальну рекламу в Google AdWords доцільно для просування в тих нішах, де місце розташування є одним з визначальних факторів, що впливають на прийняття рішення.

Реклама демонструється користувачам, які цікавляться товаром або послугою в межах заданої локації. Це дозволяє клієнту отримати рекламований продукт по дорозі на роботу або додому, а також в найбільш часто відвідуваних їм місцях.

Важливою умовою запуску локальної реклами є наявність реального адреси. Для створення акаунту в Google Мій бізнес необхідно вказати фактичні географічні координати.

Для інформації! Обдурити систему, задавши недійсні параметри, не вийде – іноді для підтвердження прав за вказаною адресою направляється лист фізичної поштою.

Локальна реклама показує високу ефективність в таких сферах, як:

  • перукарні та салони краси;
  • фітнес і спа-центри;
  • майстерні з ремонту взуття;
  • хімчистки;
  • готелі та хостели;
  • магазини меблів і предметів інтер’єру;
  • заклади громадського харчування.

Як працюють локальні рекламні кампанії?

Система за певним алгоритмом аналізує схильність користувача до відвідування рекламованої точки продажів і показує оголошення тільки цільовій аудиторії.

При аналізі враховуються такі параметри:

  • Пошуковий запит. Система перевіряє, чи є в заданому користувачем словосполученні входження, що вказують на географічну приналежність або віддаленість: «поруч зі мною», «найближчий» тощо.;
  • Місцезнаходження користувача. Оцінюється ймовірність того, що потенційний покупець зможе подолати шлях до точки продажу;
  • Переміщення користувача. Найімовірніше оголошення буде показано тим, хто вже бував у зазначеній точці або поруч з нею;
  • Тип пристрою. Наприклад, для системи пошук фрази «ресторан поруч» зі смартфона означає, що користувач швидше за все збирається пообідати найближчим часом;

Важливо відзначити, що відвідувач, який прийшов завдяки локальній рекламній кампанії, більш мотивований придбати продукт, ніж той, хто зайшов випадково з вулиці.

Де відображаються локальні оголошення?

Локальні оголошення AdWords працюють на популярних сервісах Гугл: Maps, YouTube, КММ та Пошук.

Пошукова реклама

Локальне оголошення з міткою «Реклама» займе першу позицію в блоці карт, який в телефонах і планшетах по зв’язаних з напрямком діяльності або розташуванням компанії запитам завжди відображається у верхній частині видачі. Приклади таких запитів – «ремонт взуття поруч», «їжа на винос на бульварі Лесі Українки», «кафе біля метро Хрещатик» і т.п.

Потенційний покупець може перейти на сайт рекламодавця або подивитися шлях до офлайн-пункту відразу з блоку local pack:

Локальні рекламні кампанії в пошуку Google

Google Maps

Переглядаючи карти, користувач бачить спеціальний маркер з логотипом рекламодавця, який супроводжується геоміткамі. Натиснувши на нього, можна відкрити оголошення, прокласти шлях або зробити дзвінок. Рекламне повідомлення також відображається на перших позиціях:

Приклад оголошення в Google Maps

YouTube

Оголошення показується в форматах Bumper Ads, In-Stream (з опцією «пропустити» або без неї) і Video Discovery. Воно відрізняється від стандартної реклами наявністю в заголовку числа пунктів продажів в безпосередній близькості від локації користувача:

Локальні оголошення в YouTube

Контекстно-медійна мережа

Локальна реклама на сайтах партнерської мережі Гугл, на відміну від стандартних оголошень, містить блок з географічною міткою. Користувач може прокласти шлях до точки продажу, уточнити години роботи та інші дані:

Кампанія в КММ AdWords

Локальні оголошення бачать власники будь-яких типів пристроїв. При цьому на частку мобільних гаджетів припадає переважна частина показів, що пов’язано зі специфікою даного формату реклами.

Зовнішній вигляд оголошення залежить від того, де саме розміщена рекламна кампанія. Так на YouTube користувач побачить тільки логотип і відеоролик, в інших випадках йому може бути показана більш детальна інформація – контактні дані, опис, заголовок.

Як налаштувати локальну рекламу в Google Ads?

Для того, щоб налаштувати локальну рекламу в Google Ads слід заповнити стандартні поля оголошення і встановити обмеження бюджету. Оптимізація виконується без участі рекламодавця за допомогою алгоритмів машинного навчання.

Налаштування локальної кампанії

Щоб налаштувати кампанію необхідно зробити наступні дії:

  1. Прив’язати профіль Google My Business до акаунту Google Ads. Інший варіант – налаштувати розширення «партнерські адреси» або «адреси» в кабінеті;
  2. Після того, як між акаунтами встановиться зв’язок, перелік доступних типів кампаній доповниться пунктом «Локальна». Потрібно вибрати його і поставити мету – «Відвідування магазинів і промоакції»;
  3. Вибрати адреси – їх список підвантажиться з профілю Google My Business. Можна задати одну точку продажів, групу адрес або весь перелік;
  4. Встановити стандартні параметри – бюджет і терміни. При цьому дата початку кампанії – обов’язковий параметр, а кінцеву дату можна не вказувати. Для локальних оголошень працює єдина стратегія призначення ставок – «максимальна цінність конверсії»;
  5. Вибрати цільові дії: побудовані користувачами маршрути і/або вчинені ними дзвінки. Слід встановити цінність для кожної дії. Значення за замовчуванням – 1 долар;
  6. Призначити складові елементи оголошення:
    • Заголовки. Будь-який з п’яти доступних для додавання заголовків може містити до 30-ти символів;
    • Посилання, що веде на сайт;
    • URL-адресу. Є можливість додавання двох варіантів, при цьому поле є необов’язковим для заповнення;
    • Логотип. Зображення повинно мати форму квадрата і формат PNG або JPG;
    • Описи. Кожен з п’яти доступних для додавання текстів опису може містити до 60-ти символів;
    • Зображення. Це можуть бути зображення в форматі PNG або JPG. Система обмежує їх кількість – до 20-ти штук;
    • Заклик до дії. Будь-який з п’яти доступних для додавання CTA-текстів опису може містити до 11-ти символів;
    • Відео. В обов’язковому для заповнення полі пропишіть посилання на відеоролик на YouTube, тривалістю 10 секунд або більше.
  7. Зберегти зміни, після чого оголошення стануть доступні для попереднього перегляду.

Важливо! У додаткових параметрах можна розмістити фід товарів, які є в наявності по певним адресам. Фід локального асортименту задається в блоці «Комерційні дані». Продукцію також можна вибрати з прив’язаного кабінету в Merchant Center.

Як підвищити ефективність кампанії?

Під час налаштування локальних кампаній з метою підвищення їх ефективності рекомендується дотримуватися наступних правил:

  • Слід додавати максимальне число елементів оголошення: кілька заголовків і описів, якісні відео, зображення і логотип;
  • Важлива інформація, що відображає суть рекламного повідомлення, повинна розміщуватися максимально близько до початку відеоролика. Адже користувач може при першій нагоді пропустити рекламу. Важливо, щоб тривалість ролика не перевищувала 20-ти секунд;
  • Щоб налаштувати обмеження бюджету для кожної точки продажів, необхідно створити окрему локальну кампанію для кожного офісу;
  • Алгоритм навчається не менше місяця, тому недоцільно запускати рекламу на менший період;
  • Для управління великим числом офлайн-пунктів адреси зручно групувати та задавати параметри цільової аудиторії, що знаходиться неподалік від певної групи;
  • Інформація про точки продажів повинна бути актуальною, тому потрібно регулярно оновлювати дані в Google Мій Бізнес.
Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї