Як шукати ходові товари через сервіс Merchant Center?

Як шукати ходові товари через сервіс Merchant Center Google Shopping
 

Усім привіт. Мене звуть Яна Ляшенко. Я Google логіст. Займаюсь доставкою цільової аудиторії бізнесу із потрібними параметрами за допомогою інструментів Google реклами. У сьогоднішньому відео хотіла б поділитись дуже крутим інструментом для пошуку перспективних товарів на продаж.

Кому буде корисний функціонал пошуку перспективних товарів?

Можете знайти товар з дуже свіжим попитом, у хорошому чеку, з гарною маржинальністю та отримувати, відповідно, дуже хороші доходи. Цей інструмент, звичайно, більш актуальний для зарубіжних країн, умовно. Наприклад, займаєтеся дропшипінгом або продаєте цю продукцію, тобто будь-яка. Підхід як фантазія зіграє. Навіть на теренах України можна знайти частину подібних продуктів.

Особливо актуально для тих, хто намагається продавати продукцію будь-яку, свою, чужу, умовно, за дропшипінгом, інше, за кордоном. Це ринок Америки, ринок Канади, ринок Євросоюзу, Австралія, Нова Зеландія. Безперечно, можете в них знайти. Ізраїль лише випадає, умовно. Тут не знайдеш його.

Як отримати доступ до звіту?

Коротше, щоб отримати доступ до звіту, сервісу потрібно, звичайно, пройти й цілі ітерації певних дій. Потрібно зареєструватися в центрі Мерчант, підтвердити права на сайт, залити якийсь фід, щоб показати, що ви реальний магазин. Тоді вдасться отримати доступ до сервісу.

Що дозволяє побачити звіт «Лідерів продажу»?

Що він дає змогу побачити? Дозволяє побачити, прямий, попит, що понеділок зростає, на певну продукцію. Також дозволяє сегментувати за певними чеками товари, подивитися у різних нішах, у різних категоріях ці товари. Якщо продаєте якусь свою продукцію, яку виробляєте, з’являться ідеї з оптимізації. Де, якому конкурентові, умовно, підсмоктуватись на його трафік чи щось подібне. Як фантазія затанцює, так ці звіти можете, умовно, використати. Якщо чесно – це джерело величезної інформації про те, що продається, чому продається, знаходжу сайти, знаходжу концепції, GTINи. Коротше, все, що потрібно для роботи, умовно як маркетологу, не кажучи вже про бізнес.

Коротше, де знаходиться звіт? Потрібно, коли зареєструєтеся в Мерчант-центрі, умовно, пройдете реєстрацію, верифікацію, інше. Насправді це не складно, в принципі. Буде такий блок розвитку облікового запису. Буде звіт «Лідерів продажу». Для отримання доступу потрібно… У вас буде виглядати віконце трішки по-іншому, потрібно буде натиснути кнопку «Прийняти». Нічого критичного не несе, просто берете участь у певній програмі. Діліться своєю інформацією, Google ділиться інформацією інших рекламодавців, які те саме зробили. Немає нічого критичного, умовного.

Популярні фільтри для вибірки

Що звіт дозволяє побачити? Виділила спочатку ті фільтри, які дуже подобаються. Бюджетні фільтри у бюджетному ціннику та у дорожчому ціннику. Знайдете чудові товари з попитом, що росте, з різними показниками маржі, умовно.

Вибір країни

Що тут є? Можливість знайти відповідну країну, де хочете переглянути. Є Україна, хлопці, кому цікаво. Єдине – засмучує відсутність Ізраїлю. Є клієнти з Ізраїлю, і немає можливості переглядати. Це, звісно, засмучує. Більшість країн багато чого є.

Вибір за категоріями товару

Є категорії, тобто можете знайти відповідні категорії для себе, «Товари для немовлят», там. Фільтр за чеком стоїть. Повернемося до «Краси та здоров’я». Тут багато зазвичай продукції є. Побачте величезний список.

Фільтр «Відносний попит»

Ще рекомендую вибирати фільтр «Відносний попит». Зазвичай беру дуже високий та високий відсоток. Можете залазити, скажімо, середній відсоток без запиту, як фантазія спрацює.

Фільтр «Зміна відносного попиту в порівнянні з попереднім тижнем»

Ще фільтр під назвою «Зміна відносного попиту в порівнянні з попереднім тижнем».

Фільтрація за діапазоном цін

Коротше, дивіться, вказано чек 60 доларів і менше. Рекомендувала б брати чек від та ставити додатковий фільтр на діапазон цін більше/рівно, хоча б, 15 доларів.

Чому 15 доларів, а не 10 доларів? Скажу чесно, на 12, на 11 доларах не завжди буває гарна маржа, яка дозволить активно рекламуватись у Google shopping. Розумію, що цю частину товару можете використовувати для продажу на Amazon, eBay або де хочете продавати, на якому маркетплейсі, умовно.

Якщо беремо Google shopping, рекомендую ставити додаткові фільтри. У середньому 15 доларів береться. Коли є класний постачальник, який дає класну ціну, можете взяти нижче за цінник. Зазвичай береться 15, 16 доларів. Йде до 60 доларів. До 60 доларів чудовий середній чек. На ньому можна робити класні обороти, якщо, умовно, Сполучені Штати беремо.

Це набір фільтрів. Ще середній набір фільтрів йде, умовно, від тих-таки 60 доларів до 200. Можете переглянути, які товари класно продаються. Продаєте товари дорожчого сегменту, будь ласка, користуйтесь.

Аналіз виданих результатів за фільтром

Що тут можна побачити? У розділі «Краса та здоров’я» можу бачити діапазон цін. Встановити конкурентну ціну або приблизно прикинути. Пам’ятайте, бюджетна ціна – не завжди добре. Люди не хочуть купити найдешевше. Вони хочуть зробити вигідну угоду. Нібито заощадили і при цьому дуже круту штуку купили. Не завжди за найдешевшим чеком отримаєте максимальні обороти. Це необхідно враховувати.

Далі. Можемо побачити зміни попиту порівняно з попереднім тижнем. Рейтинг за популярністю, хлопці. Можете побачити топові позиції, наприклад, це за спаданням, тут за зростанням є топові позиції. Назви цих позицій. Можна взяти GTINи, якщо, умовно, продаєте ту саму продукцію. Тут узяла високий відсоток попиту порівняно з попереднім тижнем. На те, на що зараз є попит.

Цю продукцію могли рекламувати блогери. Хто бренди витратилися на цю рекламу. Завдання підхопити цей попит. Можливо, побачите якусь кореляцію із товарною позицією. Можете, умовно, взяти, прямий, відповідно припустимо, категорії товарів чи, умовно, назви товарів. У перформанс максі, умовно, можемо задавати набір семантики за пошуковими запитами умовно.

Можете збирати цей гарячий попит буквально тут і зараз. Якщо хочу продавати припустимо парфуми Gucci flora, це Gorgeous, то, умовно, і є духи, які схожі з ними чи краще, ніж ці, можу на це не брати, а грати зі смислами на посадковій сторінці. Це також працює. Ну, коротше, класна прикольна штука є безпосередньо в центрі Мерчант. Не знаю, чому мало людей про це каже, умовно. Це справді класно.

Фільтр електроніки

Припустимо, візьмемо 200 доларів і подивимося щось в електроніці, умовно.

Візьмемо, наприклад, так аналізували для деяких інтернет-магазинів, які продукти краще можуть піти у продаж, умовно. Ну припустимо. Попит, скажімо, на айфони досить високий, умовно, у деяких країнах. Є країни, де навпаки Сяомі має попит. Немає особливого сенсу якісь бренди, моделі пушити на ринку, якщо немає щодо них попиту, умовно.

Найпопулярніші товари можна обирати щотижня, щомісяця. Бачите, якщо вибираю щомісяця, то змінюється, скажімо, Microsoft Xbox. Вибираю щотижня – під ці фільтри вище, ніж попереднього тижня підпадає Xbox Series X.

Заберу фільтр, то природно побачу трохи більше товарів, відповідно, у яких високий відсоток щотижня, умовно. Можу таким чином знаходити певні категорії. Плюс маємо пам’ятати, що є підкладеності.

Зможете знайти припустимо ті ж GPS трекери, комп’ютери, радари швидкості. Багато чого їсти! Будь ласка, фантазія ваш вибір. Дров’яні печі, будь ласка, є вони, немає. Бачите.

Фільтр дров’яних печей

Можна, до речі подивитися чи зріс, умовно попит на приблизно дров’яні печі до Великобританії з урахуванням того, що тут Великобританія збився. На предмет одягу. Припустимо, «Будинок і сад» був з урахуванням подій, що відбуваються в економіці, в опалювальній всій історії подивитися, чи зріс попит поки чи ні, є якісь товарні позиції, що починають зростати умовно.

Нескінченний потік. Не знаєте, що продавати, чи, умовно, хотіли б розуміти чому, як посилити товарну продукцію, якщо сходиться з історією. Будь ласка, ідеї, як зрозуміти швидко, намацати товар, що добре запитується. Уся статистика, вона тут прописана. Щоб розуміли, статистика береться з урахуванням попиту. Пошукових запитів, що вбиваються, інтереси людей. Враховує безкоштовну видачу та платну видачу. Можете прикинути, але, пам’ятайте, що визначається на основі зразкових даних, щоб не думали, що, прям, точнісінько вписується.

Фільтр брендів

Те саме за брендами можете переглянути. Припустимо, повернемося до Сполучених Штатів. Дуже об’ємні, умовно. Можете побачити якісь умовно, бренди в тематиці «Предмети одягу та приналежності» дуже добре йде. У «Предметах власності» можна вибрати лише одяг, умовно. Nike, SHEIN, Banana Republic йде. Пішло, поїхало.

Якщо додамо, припустимо, зміни щодо вище, ніж минулого тижня – схожу аналітику побачимо. Бачите, Banana republic у порівнянні з минулим тижнем вище, ніж Nike. Nike – нескінченна історія. Яких немає в асортименті. Тут можна переглянути ці товари.

Будь ласка, нескінченний потік ідей. Як, навіщо, чому, як оформляти, що вимагають, продаються, категорії, інше. Будь ласка, бери, користуйся – готова інформація.

Фільтрація за періодом

Деякі хлопці так підбирають товари, які можуть мати класний попит у грудневі, листопадові періоди. Користуєтеся тими самими фільтрами, умовно. Ви можете вибрати період.

Припустимо, торішні беремо 21 рік грудень, умовно. Щомісячним блоком можна побачити, які товари були в топах, умовно. Мали, припустимо, високий, припустимо, відсоток та високий попит. Припустимо, тематика одягу чи візьмемо взуття чи щось зовсім інше. Припустимо, електроніка. Що купувалося досить активно, допустимо, на території США. Будь ласка.

Візьмемо, припустимо, Туреччину візьмемо. Цінник високий. Цікаво, що у Туреччині продавалося. Будь ласка, епплов тут особливих немає. Тут одяг та приладдя. Виберемо електроніку. 11 айфон, Ксяомі, 12. Будь ласка, вже видно, те, що, навіщо, що, чому, по чому, за якою ціною та інше продавалося. Будь ласка, нескінченний набір аналізу. Прикинути, що є, що продавалося, чомусь продавалося і якісь інші історії. Візьмемо ту ж Великобританію, яка є висококонкурентною, будь ласка, у предметах одягу Nike Kids Air Force, UGG, Nike React Vision, Apple Watch Series.

Побачимо, що продавалося серед електроніки у Великій Британії. AirPods-и та iPad-и. Бачите, іпхони, як жартував один мій знайомий, не в топах. Чи не високий попит. А в Америці дуже високий попит.

До речі, можемо подивитися, що було в Україні. Стало цікаво, і цю історію не доглядала листопад двадцять першого року. Ми маємо багату країну, іпхони дуже добре, ще Kingston, Galaxy 52. Відразу можна побачити, що добре йшло. Допустимо, грудень 21 року. У грудні трохи змінилося. Будь ласка, нескінченні потоки інформації, які можна використовувати. Беріть, аналізуєте та знаходите дуже важливі речі.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї