Як підключити електронну торгівлю для OpenCart у GA4?

Как подключить электронную торговлю для OpenCart в GA4? e-Commerce
 

Що сьогодні будемо робити з вами друзі? Будемо з вами безголовняка, без геморою, все як я люблю. Щоб воно один раз поставив, воно потім працювало, щоб без цих довбаних перероблень, прочего. Будемо ставити електронну торгівлю на OpenCart. Не знаю, к щастью или к сожалению, електронну торгівлю будемо ставити з вами через отакий ось плагін, зараз покажу. Коротше, посилання там внизу вкажу. Можете писати. І ви можете написати, що ви від мене. Мені буде приємно, якщо ви напишете, що ви від мене безпосередньо.

Плагін SP SEO Remarketing All In One Pro 2.3.x – 3.x

 

Що робить цей плагін? Не знаю, він як «Отче наш», як Боженька святий, не знаю як ще можна назвати, закриває всі головняки на OpenCart-і. Оце що вам треба. От хочете поставити динамічний ремаркетинг? Поставить динамічний ремаркетинг по самому свіжому шаблону. Не оце, що там Сіком продає, а отак як Google хоче по самому свіжому варіанту. Поставив четверту торгівлю з нормальним адекватним відстеженням без всяких перебоїв передачі даних. Якщо там треба, можна вивантажити через нього фід, поставити Google Tag Manager, передавати дані тільки в рівень даних. Короче, мечта PPCшника, не плагін, якщо чесно.

Плюс його ціна. Не знаю, яку ціну ви будете бачити на момент, коли будете переглядати це відео, там через рік чи через скільки, не знаю, вона може змінитися. Але скажу, що це дешевше, ніж наймати програмістів. Хіба, що у вас є людина, яка писала цей сайт. Це значно дешевше. Ну і плюс не треба заморочуватися ні з ТЗ-шками, перевіряти чи там обновився, чи зробив програміст так як треба по новим цим алгоритмам, що для Google по передачі подій чи не відновив. До речі, тут цим займається людина, яка зробила цей плагін. Тобто ви просто купили один раз, а не як на Шопіфаї там 1000 раз переплачуєте за це, тому що платите кожного місяця. Ні, один раз встановили – все, далі користуєтесь. Мечта українського PPCшника, умовно. Ще це український плагін, безпосередньо. Тож, що треба зробити? Поставити цей плагін. Цей етап не буду показувати, бо він вже поставлений на цьому сайті.

Налаштування модулю для Аналітики Гугль 4

Далі заходите в свій ОпенКарт, чи якщо ви PPCшник під тими логінами і паролями. Йдемо в «Розширення» (Росширения). Ось отут обов’язково шукайте фільтр, шукаємо модулі. І тут знаходимо цей модуль наш потрібний. Нажимаємо карандашик.

Він у мене вже з деякими буде змінами, але все-таки. Що перше повинні зробити для того, щоб поставити, наприклад, Google Tag Manager і четверту торгівлю? Пропоную все відразу оставити для того, щоб не було ніяких питань/нюансів. Йдемо в «Счётчики» і сюди ставимо спочатку код аналітики і Google Tag Manager в хедер і потім ще в body доставляємо. Нічого складного там придумувати не треба, помилок не наробите.

Де знайти код аналітики?

Підемо, наприклад, в аналітику нашу. Заходите в свій блок адміністратора. Йдете в «Потоки даних». Жамкаєте його. Що далі йдемо.

Жамкаємо «Просмотр инструкций тега». Ось отут вам покажу цей самий код четвертої аналітики. То ви що робите? Ctrl+C або ось вам є значочок. Йдете сюди. Вже Ctrl+V вставили.

Далі йдемо, ще поки не зберігаємо, бо звідси вибиває.

Встановлення коду Google Tag Manager

Нам ще треба Google Tag Manager. Для чого Google Tag Manager? Тут розказую на всякий случай, то будуть тайм-коди внизу. Не треба Google Tag Manager? Пропускаєте і йдете дальше, дивлячись кому як.

Буду показувати як перевірити чи працює це все чи не працює. І через Google Tag Manager і через DebugView аналітиксовський коли у вас немає Tag Manager-а або не хочете на рахунок цього заморачуватися. Але тут це все буду розказувати, щоб не було нічого такого, що десь щось потерялось, якась інформація.

Коротше, створюєте контейнер Google Tag Manager-а. Є ось такий код таг менеджера. Жамкаєте на нього і єсть два кода. Та сама історія. Ось нажали цей значок, скопіювалися і йдете сюди. Пробіл, без пробіла – вставили. Далі. І ще один треба обов’язково вставити в body. Бачите оцей в хедері йде, а цей в body. Ну тут красиво підписаний хендер і ось body. Видалили – вставили. Все.

Додатковий пункт де треба вставити код Google аналітики

Ще одну штуку, яку треба зробити, скопіювати цей код аналітики або звідси або з Google аналітики, де буде зручно. Йдемо в «Електронну торгівлю». Отут обов’язково ставимо переключатель «Включено», бо він може бути виключений. Вибираєте там гривні, що вам потрібно. Тут нічого не міняю. Зазвичай ID товару. Нехай буде ID товару. І тут вставляєте цей код аналітики, який вам потрібен. Ну ще можна через рівень даних передавати щось. Куча всього. Але ну це база з якою ми можемо працювати. Зберігаєте.

Перевірка роботи вставленого коду на сайті. Google Analytics Debugger

Після цього відкриваємо наш сайт. Ще нам бажано поставити таку штучку Google Analytics Debugger. Ось він у мене в такому ось виключеному стані. Його ось нажимаю. В розширеннях він включається.

Ідемо в консоль. Ми будемо використовувати два режими передперегляду для того щоб зрозуміти, що поставлено на сайті. Для того щоб розуміти взагалі підходить нам чи не підходить ця вся штука. Фіксує вона чи не фіксує все.

Перегляд результатів через Google Tag Manager

Те саме робимо через Google Tag Manager. Я виберу якусь карточку товару, чо ж паритися? Google Tag Manager так не люблю. Якщо сайт уже повільний, то буде ще повільніше відпрацьовувати з Google Tag Manager-ом. Але у всякому випадку, я це показую, бо може знадобитися.

Коротше, що ми робимо? І ми тут бачимо першу подію, яка називається view_item. Все прекрасно, розпрекрасно.

Перевірка передачі даних в Гугл аналітику

Відкриваємо Гугл Аналітікс. Закриваємо ці всі віконечка. Ідемо в ось оцей блок загальний адміністратора і листаємо до DebugView. І ми тут повинні побачити нашу view_item. Ось останній беру, тому що я декілька разів перезавантажувала сторінку, якщо ви пам’ятаєте.

Йдемо «Елементи», що в нас тут? Валізка наша, сноуборд, тра-та-та. Що в нас тут ще є? 33603, 4350,00 його ціна. Вертаємося в Аналітікс й дивимося. Що тут у нас? 4350,00. Воно завжди price в такому вигляді буде показувати, але передається зовсім коректно. Є id, є quantity. Коротше, все є.

Що ми далі робимо? Ми йдемо сюди. Та сама історія, скоріше всього, у вас буде повністю співпадати. Що треба перевірити? Зробити «До кошика», обов’язково перевірити чи є add_to_cart. Ось є подія add_to_cart.

Це все зробив цей плагін. Це там не програміст щось там тицяв/клацав. Це все зробив плагін. Те саме ви можете перевіряти, наприклад, в цьому ж товарі ще. Все що ми ставили з вами, оце розширення DebugView. Ми бачимо ось таку ось красиву історію, add_to_cart відправлений в конкретну аналітику currency, item_id, name. Ну, коротше, дивіться. Не дуже запарювалась там. Да, правильно. Нічого не робила, щоб у мене весь цей пул даних узяв і передався в аналітику.

Перевірка тестовим замовленням

Далі що обов’язково? Бажано було б зробити це, зробити тестове замовлення. Ми шукаємо нашу корзинку. Корзинка може бути десь захована. Перший чекаут – simple_chekout_step. Ми можемо ось тут подивитися у begin_chekout.

Ну вручну ви можете спробувати це зробити, наприклад, на різних сайтах. Але, наприклад, мені не подобається це. Тут все шикарно зроблено і без всяких речей, придумувань. Такс, есть у нас тестове замовлення ми зараз напишем. Спосіб доставки, що ми хочемо? Самовивіз, щоб не париться. Вперед. Оплата готівкою. Оформити замовлення. Дивимося, що тут по красівому зроблено? Ну в основному purchase, add_payment_info є вам інформація.

Це все піде зараз в четверту аналітику без якихось додаткових собитій. Коротше, люблю через Google Tag Manager, бо я можу продивитися якісь там важливі для себе речі, перевірити на всякий випадок. В принципі, можна користуватися цим отладчиком. Але ж бачите я по сторінкам попригала, вони мені не зовсім подобаються візуально як відображаються.

Ну маю на увазі оце розширення Google Analytics Debugger. А через ГТМ завжди впевнена що все перевірила, що в мене там нічого не обновиться сторінка, нічого не щезне. Ось мій purchase. Вертаюсь в аналітику і дивлюся, що в мене тут є? 13 якихось подій у мене вже було. Що тут є?

В мене є add_payment_info. У мене є begin_chekout. Є декілька purchase-ів. Purchase цей без подій. Цей без. Оцей з то що мені треба. Мені треба те, що передає плагін. Оцей, що ми поставили. Оці purchase_new, поняття не маю, що це за purchase_new. В принципі то, нам би бажано було, щоб вони їх повидаляли. Тому що, якщо бачите. Причому в цьому ж не бачу цих purchase_new. Їх тут в Google Tag Manager не бачу.

Ну давайте, спробуємо, якщо мені зараз нічого не обновить, через цей перевіримо. Sent, purchase_new. Тут да, відповідно, є якісь події, які чимось відправляються в… Безпосередньо… Причому декілька разів purchase, purchase_new, їх тут не бачу.

Але ось бачите, чим корисний цей. Я їх бачу. Зараз напишу розробнику. Скоріше всього це ні. Ось одна подія, яка моя, яка з начинкою, з елементами. Але все-таки мені не подобається, що тут є transaction_id, value, купа всього. І треба буде шукати хто це поставив. Причому вони відправляються декілька разів підряд. Ну бувають такі ситуації, коли ти знаходиш те, що здавалось би не міг би знайти. От, до речі, чому потрібно завжди робити тестові замовлення для того щоб зрозуміти, що може піти не так. Ну дуже цікава історія.

Зараз ми спробуємо з’ясувати з розробником, що це відправляє цей purchase_new. Але взагалі-то ось в принципі все що вам потрібно. Тобто тут вже все працює. Більше нічого не треба. Payment_info відправився. Begin_chekout є з усієї начинкою. Тобто у вас система, наприклад Google, буде бачити, що добавляли в корзину, коли добавляли, в якій кількості та інше. Це те, що взагалі потрібно, щоб передавалося. В принципі мені цей purchase_new не робить ні холодно, ні жарко. Тому що загалом, якби це падало в цей purchase, то це б іскажало аналітику. Але оскільки в мене конверсія буде називатися подія purchase, а не purchase_new, то, в принципі, мені особливо нічого то більше і не потрібно від цієї четвертої аналітики. Тут видно, що хтось включив. Це скоріше всього щось попередньо передавалося. Треба буде просити, щоб його прибрали. Ну для чого прибрали і як мінімум, щоб оці звіти по монетизації, які будуть робитися, щоб вони, на всяк випадок, не іскажалися. Вони тут взагалі не передають нічого. Але враховуючи механіку роботи четвертої аналітики, може бути що завгодно.

В один прекрасний момент воно буде враховуватися як те, що потрібно. І нам таких, зазвичай, такого щастя чи такого сюрпризу не треба. Тому знайдемо, де воно, що воно передає з сайту для того, щоб його видалити. Але, в принципі, це все. Навіть, якщо ми зайдемо в звіт в реальному часі, ми знайдемо наші оці begin_chekout і purchase. Знайдемо наш оцей purchase. І тут буде начиночка. Бачите наша з нами сходиться: transaction_id – 139. Ось – 139, 4350 ціна за конверсію, якщо ми value зараз знайдемо, value – 4350.

Підсумки

Коротше все. Ну от налаштована четверта аналітика. Не паритесь ні з кодами, ні з чим іншим. Тобто, у нас purchase_new, виник нюанс, але він тут передавався до цього, бо він вже помічений в конверсіях. Бачите тут зібрана аналітика. Але, якщо брати конкретно цей плагін, то все передалося шикарно. Оце, коротше, все, що потрібно для ОпенКарта для щастя.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї