Підготовка контекстної реклами до Чорної п’ятниці

Как подготовить рекламную кампанию к черной пятнице? Контекстна реклама

Для бізнесу чорна п’ятниця — це можливість підняти продаж та збільшити середній чек, не створюючи додаткових інформаційних приводів. Багато компаній у цей період ліквідують складські запаси залежалого товару та реалізують те, що погано продається у низький сезон. Дехто йде ще далі — підвищує впізнаваність торгової марки або лояльність покупців.

Розпродаж, присвячений Black Friday, як правило, триває далеко не один день. Активність споживачів починає зростати з кінця жовтня. Кульмінація ж настає в останню неділю листопада. На цей день припадає переважна кількість запитів.

Організація маркетингових активностей та налаштування контекстної реклами до Чорної п’ятниці — це головний біль та величезний стрес навіть для професіоналів. Невеликим командам у цей період найскладніше. Вони не мають можливості виділити фахівців і доручити їм займатися лише Black Friday.

У цій статті ми розповімо, як підготувати контекстну рекламу до Чорної п’ятниці. Ви дізнаєтеся про те, як правильно налаштувати кампанії в пошуку Google, ремаркетинг, товарні оголошення Merchant Center та КММ, щоб отримати максимум вигоди від участі у цій акції.

Як підготувати рекламну кампанію до Чорної п’ятниці?

Щоб підготувати рекламну кампанію до Чорної п’ятниці, скористайтеся функціональними можливостями Google Ads:

Використовуйте розширення «Чорна п’ятниця»

Розширення «Промоакція» створено спеціально для таких випадків. Воно дає можливість додавати акції, не змінюючи оголошення, що працюють в даний час:

Розширення чорна п'ятниця в Google Ads

Інструмент можна знайти в блоці «Оголошення та розширення»:

Промоакції в рекламному кабінеті

Робота маркетолога спрощує можливість створити акцію на всіх рівнях облікового запису.

У великому переліку подій виберіть «Чорна п’ятниця» або будь-яке інше свято, до якого Ви хочете присвятити розпродаж.

Потім визначте мову та валюту, вкажіть знижку у грошовому або відсотковому виразі, додайте короткий опис, що складається з пари слів, та пропишіть кінцеву URL-адресу. Також можна додати промо-код.

Важливо! Не забудьте вказати період, протягом якого діє знижка. В іншому випадку інформація про розпродаж залишиться доступною весь час, доки кампанія буде активна.

Таймер зворотного відліку

Механізм формує у потенційного клієнта відчуття терміновості. Цей ефект підвищує можливість переходу за оголошенням. Вкажіть час з використанням символу «{» в одному із заголовків, щоб встановити таймер:

Зворотний відлік для події

Активуйте ручне керування ставками

Від стратегій автоматизованого управління ставками у дати проведення акцій рекомендується відмовитись. Накопичені у звичайний час статистичні дані неможливо зіставляти з показниками трафіку під час свят чи розпродажів.

Після того, як Чорна п’ятниця закінчиться, ще кілька тижнів усереднені показники відрізнятимуться від фактичних. Автоматизована система зможе коректно обробляти таку інформацію. Саме за цей період рекомендується запускати ставки вручну.

На рівні кампаній перейдіть до «Налаштування», виберіть «Ставки» та встановіть значення зі списку «Призначення ціни за клік вручну». Використати оптимізатор ціни за конверсію не потрібно:

Призначення ставки за клік вручну

Пропрацюйте семантику

Тут не потрібно масштабно змінювати список ключових слів, але певні дії все-таки рекомендується:

  • Релевантні ключові фрази, які Ви відключили раніше через незадовільну конверсію, можна активувати на період дії акції. Це дозволить збільшити охоплення. А показники конверсії у період Black Friday, як правило, перевищують звичайні;
  • Якщо сегмент ринку, в якому Ви працюєте, досить великий, то хорошу ефективність можуть показати ключі на кшталт «Чорна п’ятниця [запит]». Спробуйте використати їх у своїй кампанії;
  • Не включайте до переліку запитів для звичайних оголошень саму собою фразу «Чорна п’ятниця». Вона є недостатньо вузькою для того, щоб показувати високу ефективність.

Увімкніть додаткові посилання

Якщо у вас ще немає додаткових посилань, то, налаштовуючи рекламу Google Ads на Чорну п’ятницю, займіться цим питанням. Вкажіть посилання на певні акції або продукти, наприклад:

Додаткові посилання в оголошенні

Це дозволить охопити більшу кількість товарів та сформувати максимально релевантну пропозицію для аудиторії. А додаткові або супутні продукти позитивно позначаться на середньому чеку.

Використовуйте автоматизовані правила

Обмежити показ об’яв у часі допоможуть автоматичні правила. Це гарантує, що Ви не пропустите момент, коли рекламу потрібно запустити, а потім зупинити.

Порада! Навіть використовуючи автоматичні правила, перевіряйте роботу кампаній, адже немає систем, що ідеально працюють, і можливі помилки. Якщо у звичайні дні не критично активувати оголошення трохи пізніше, ніж було заплановано, то в Чорну п’ятницю Ви навряд чи можете собі це дозволити.

Товарна контекстна реклама на Чорну п’ятницю

Частка продажу з використанням Google Shopping у деяких інтернет-магазинах досягає третини від загального обсягу. Саме тому його налаштуванню слід приділити час.

  1. Створіть самостійні торгові кампанії для найефективніших продуктів. Так Ви зможете краще контролювати їх. Якщо ж у Вашому асортименті величезна кількість найменувань, визначте 7-10 найприбутковіших. Враховуйте при цьому не лише маржинальність, а й обсяг продажу. Вибудовуйте кампанію за принципом «на один товар — одна група оголошень» та включайте її не пізніше ніж за 7 днів до початку акції.
  2. Не нехтуйте торговими акціями. Їх можна додати до Merchant Center. Вони збільшують видимість об’яв. При налаштуванні на вибір рекламодавця пропонуються: фіксована знижка у відсотковому або грошовому вираженні, подарунок або безкоштовна доставка.
  3. Інший спосіб брати участь у розпродажі – застосувати атрибут sale_price. Вартість відобразиться вже за вирахуванням знижки, при цьому нижче буде показано її розмір у відсотках.
  4. Збільште частоту оновлення фіда, щоб для тих товарів, які вже закінчилися, контекстну рекламу в Чорну п’ятницю не показувати.

Реклама в КММ Google Ads на Чорну п’ятницю

  • Щоб бути помітним у божевільному інформаційному потоці Black Friday, використовуйте яскраві креативи, що запам’ятовуються, для реклами в КММ. Відтінки мають бути соковитими, а повідомлення чітко сформульованими. Також подбайте про те, щоб різні місця розміщення використовували різні формати.
  • Напередодні Чорної п’ятниці складіть перелік тих користувачів, хто вже заходив на Ваш сайт та цікавився акціями. Використовуючи цей список, Ви зможете збільшити ставки для максимально близької до угоди аудиторії.
  • Для пошукового ремаркетингу з налаштованим націленням на тих, хто вже відвідував сайт, додайте запит «Чорна п’ятниця [товар]». Чим більший перелік користувачів, тим краще.
  • Якщо на сторінках інтернет-магазину встановлено тег Google Реклами, то ремаркетингову кампанію у КММ Ви зможете запустити навіть за відсутності складеного списку. Його можна зібрати заднім числом за минулий місяць. Це неідеальний варіант, але краще, ніж нічого.
  • Будьте готові знизити ставки після закінчення акції. У цей період, як правило, великих стрибків трафіку ніхто не очікує. Ефективність реклами в КММ знижується, тому що всі, хто хотів, вже купили.

Що робити після розпродажу?

  1. Поверніться до звичних ставок. Якщо Ви раніше залучали стратегію, за якої ставки призначалися автоматично, використовуйте історичні дані, але не виключайте необхідності їх коригування.
  2. Вимкніть оголошення, створені спеціально для Black Friday, або перевірте, чи вони зупинені відповідним автоматичним правилом.
  3. Запустіть оголошення, які працювали до початку акції, якщо вони були вимкнені.
  4. Проведіть аналіз статистичних даних та складіть звіт. Він буде корисним у наступному році.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї