Як збільшити конверсію інтернет-магазину?

Как повысить конверсию интернет-магазина? Юзабіліті
Зміст
  1. Що таке конверсія продажів в онлайн-магазині?
  2. Як дізнатися конверсію інтернет-магазину?
  3. Який нормальний показник конверсії для E-commerce?
  4. Що впливає на конверсію онлайн-магазину?
  5. Як збільшити конверсію карток товару в інтернет-магазині?
  6. Встановіть плагін «подібні товари»
  7. Публікуйте відгуки покупців
  8. Запишіть відеоогляд товару
  9. Детально опишіть умови доставки
  10. Згадайте про гарантії
  11. Зробіть кнопки заклику до дії помітними
  12. Додайте можливість замовлення в 1 клік
  13. Підключіть акцію
  14. Додайте детальні характеристики виробу
  15. Розміщуйте фотографії високої якості
  16. Використовуйте блок «Знайшли дешевше?»
  17. Способи підвищення конверсії в категоріях інтернет-магазину
  18. Фільтри та сортування товарів
  19. Позиція товару в каталозі
  20. Можливість додати товар у кошик з категорії
  21. Лідери продажів та рекомендовані товари
  22. Як поліпшити конверсію кошика онлайн-магазину?
  23. Розмістіть інформацію про замовлені позиції
  24. Налаштуйте ремаркетинг
  25. Вимкніть обов’язкову реєстрацію на сайті
  26. Вимкніть непотрібні поля
  27. Додайте кілька способів оплатити товар
  28. Як підвищити конверсію сайту в цілому?
  29. Візуально виділяйте контакти
  30. Використовуйте пошук за назвою товару
  31. Додайте онлайн-чат
  32. Працюйте над якістю трафіку
  33. Правильно розміщуйте важливі блоки
  34. Оптимізуйте навігацію
  35. Оптимізуйте швидкість завантаження сторінок
  36. Адаптуйте сайт для смартфонів
  37. Додайте Pop-Up форму
  38. Мотивуйте клієнтів залишати відгуки
 

Конверсія — один з найважливіших показників ефективності інтернет-магазину. Вона відображає, яка частка відвідувачів веб-ресурсу стає реальними клієнтами і здійснює цільові дії на сайті. Чим вище конверсія, тим більше продажів і прибутку Ви отримуєте без збільшення рекламного бюджету.

Наприклад, якщо зараз із 100 відвідувачів тільки 3 роблять замовлення, то конверсія становить 3%. Підвищивши її всього до 5%, Ви майже подвоїте продажі. Кожен додатковий відсоток конверсії — це істотне зростання виручки для Вашого бізнесу.

Однак, розібравшись в тому, як підвищити конверсію інтернет-магазину, Ви зможете не тільки збільшити обороти і прибутковість компанії, але і продемонструєте турботу про зручність і комфорт клієнтів. Оптимізуючи сайт, Ви одночасно покращуєте досвід користувача, усуваєте бар’єри і дратівливі фактори на шляху до замовлення. В результаті зростає не тільки показник конверсії, але і лояльність аудиторії.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Що таке конверсія продажів в онлайн-магазині?

Найчастіше конверсію пов’язують саме з продажами. Однак це поняття є більш широким. Щоб визначити, що буде конверсією конкретно у Вашому випадку, важливо розібратися, яку дію користувача на сайті Ви вважаєте важливою, і відстежувати її виконання.

Звичайно, основне завдання будь-якого бізнесу — це збільшити конверсію продажів інтернет-магазину. Але якщо відразу досягти цього не виходить, можна підходити до цієї мети поступово, зосередившись на роботі з мікроконверсіями. Так, для різних завдань і типів сторінок цільовою дією може бути натискання на кнопку, заповнення форми, підписка на розсилку тощо.

Знаючи коефіцієнт конверсії свого e-commerce проекту, Ви зможете:

  1. Оцінювати ефективність інтернет-магазину в порівнянні з конкурентами. Якщо при схожій відвідуваності та асортименті Ваша конверсія помітно нижча, ніж у інших гравців ринку — це привід задуматися про оптимізацію сайту та процесу продажів.
  2. Відстежувати динаміку та результати змін. Регулярно вимірюючи конверсію, Ви зрозумієте, які оновлення та нововведення працюють, а які ні. Це допоможе відштовхуватися від реальних показників, приймаючи рішення про ефективність тих чи інших рекламних інструментів або джерел трафіку.
  3. Збільшити прибуток при тих же витратах на залучення трафіку. Зростання конверсії безпосередньо впливає на дохід. Підвищивши коефіцієнт конверсії всього на пару відсотків, Ви істотно збільшите продажі без додаткових вкладень в рекламу.

Як дізнатися конверсію інтернет-магазину?

Коефіцієнт конверсії, як правило, позначається як CR і розраховується наступним чином:

Коефіцієнт конверсії для онлайн-магазину

Показник являє собою співвідношення кількості відвідувачів, які здійснили певну дію, до загальної кількості відвідувачів сайту.

Цільова дія є невід’ємним супутником поняття конверсії. Тому її розрахунку має передувати визначення, яка саме дія на сайті буде вважатися такою в кожному випадку.

При визначенні конверсії інтернет-магазину в якості мети найчастіше встановлюється факт покупки. Таким чином, показник розраховується як співвідношення кількості покупців до кількості унікальних користувачів, які відвідали сайт.

Який нормальний показник конверсії для E-commerce?

Яке значення показника конверсії вважається прийнятним? Точно назвати величину або визначити діапазон в загальному випадку неможливо. Відповідь на питання залежить від характеристик продукту, його типу і прибутковості обраного виду діяльності в цілому.

Як правило, нормальний показник для інтернет-магазину не виходить за межі діапазону 0,3-8 %. Важливо врахувати, що 0,3 % — це цілком гідний результат, а 8 % є вражаючим досягненням, але можна прагнути і до більшого.

Важливо! Без аналізу величини середнього чека, показник конверсії сам по собі не може повноцінно охарактеризувати ефективність інтернет-магазину. Наприклад, якщо 20 осіб із 200, які завітали на сайт, уклали угоди на загальну суму 500 доларів, це набагато менш прибутково, ніж лише 5 покупців із 200, які загалом витратили 10 тисяч доларів. Очевидно, що конверсія буде більшою в першому прикладі, а рентабельність інвестицій – у другому.

На рівень конверсії впливає безліч факторів, а деякі елементи на сторінках веб-ресурсу можуть як позитивно вплинути на показник, так і показати незадовільний результат.

Що впливає на конверсію онлайн-магазину?

Серед факторів, що впливають на рівень конверсії інтернет-магазину, найважливішими є:

  • Якість трафіку. Важливо залучати на сайт саме свою цільову аудиторію. Для цього оптимізуйте сторінки під релевантні комерційні ключові фрази. Наприклад, словосполучення «купити диван у Києві» приверне набагато більше «теплих» відвідувачів, ніж ключове слово «дивани». Важливо стежити і за тим, щоб рекламні оголошення приваблювали саме потенційних покупців, а не випадкових відвідувачів. Пам’ятайте, що для високої конверсії важлива не кількість трафіку, а його якість.
  • Унікальність пропозиції. Щоб відвідувачі перетворювалися на замовників, потрібно чітко сформулювати унікальну торгову пропозицію (УТП). Поясніть клієнтам, чим Ваш товарний асортимент вигідно відрізняється від конкурентів. Підкресліть ключові переваги та вигоди, які отримає покупець. Чим сильніше і зрозуміліше УТП, тим вищою буде конверсія.
  • Рівень конкуренції в ніші. Якщо Ви працюєте у висококонкурентній сфері, будьте готові до того, що досягти високої конверсії буде непросто. Клієнт має з чого вибирати, і він завжди зможе піти до продавця з кращими умовами. У таких тематиках потрібно постійно аналізувати конкурентів, пропонувати вигідніші ціни та умови.
  • Довіра до продавця. Покупці повинні бути впевнені в тому, що Ваш онлайн-магазин не закриється завтра. Щоб підвищити довіру до себе, розміщуйте на сайті реальні відгуки клієнтів, фотографії товарів, детальну контактну інформацію та адреси офісів. Також важливо надати на сайті інформацію про гарантійні зобов’язання, умови обміну та повернення. Обов’язково викладайте сертифікати якості, якщо вони є, в окремому розділі або в картці товару. Все це підвищить довіру відвідувачів і позитивно позначиться на конверсії.
  • Наявність відгуків. Покупці схильні довіряти думці інших людей, які раніше вже користувалися тим чи іншим продуктом. Тому розміщення на сайті відгуків від реальних клієнтів може значно підвищити конверсію. Особливо ефективні докладні, розгорнуті відгуки з описом всіх нюансів, плюсів і мінусів товару.
  • Ширина асортименту. Чим ширший асортимент, тим вища ймовірність, що відвідувач знайде відповідний товар і зробить покупку. Причому розширювати лінійку можна не тільки за рахунок варіацій основного продукту, але і додаткових аксесуарів, комплектуючих. Так Ви підвищуєте цінність пропозиції і збільшуєте середній чек. Для наочності ― інтернет-магазин на 300 товарів в 10 категоріях, швидше за все, покаже кращу конверсію, ніж каталог на 100 категорій по 2-3 товари в кожній.
  • Способи доставки та оплати. У кожного клієнта свої уподобання — комусь зручніша кур’єрська доставка та безготівковий розрахунок, іншим важливо мати можливість оплатити покупку при отриманні. Щоб охопити максимум аудиторії, важливо спробувати догодити всім категоріям покупців. Конверсія буде значно вищою, якщо замовник зможе забрати товар самовивозом (для великих міст) або отримати його у відділенні «Укрпошти» (для регіонів).
  • Юзабіліті сайту. Навіть найзацікавленіший покупець не зробить замовлення, якщо онлайн-магазин незручний у використанні. Подбайте про те, щоб на сайті не виникало помилок, всі кнопки і форми працювали коректно. Навігація по каталогу і фільтрація товарів повинні бути інтуїтивно зрозумілими. Ніхто не буде вручну переглядати тисячі сторінок у пошуках потрібної позиції. Оптимізуйте процес оформлення замовлення — він повинен бути простим і зрозумілим, без необхідності заповнювати десятки полів.
  • Обслуговування клієнтів. Робота менеджерів безпосередньо впливає на бажання відвідувачів зробити покупку саме у Вашому інтернет-магазині. Подбайте про те, щоб консультанти були ввічливими, доброзичливими і дійсно намагалися допомогти клієнту. Вони повинні оперативно відповідати на питання, з радістю консультувати по товарах, вирішувати виникаючі проблеми.

Як збільшити конверсію карток товару в інтернет-магазині?

Далеко не всі власники онлайн-магазинів замислюються про важливість сторінок, що містять відомості про конкретні продукти. Адже картки товару мають вирішальне значення. Їх поліпшення сприяє збільшенню конверсії інтернет-магазину в цілому. Зупинимося на найбільш дієвих способах.

Встановіть плагін «подібні товари»

За допомогою подібних модулів для Вашої CMS, Ви зможете автоматично виводити в товарних картках блоки «З цим товаром купують», «Схожі товари» тощо. Наприклад, покупець переглядав той чи інший товар, але з якихось причин він йому не підійшов — не влаштувала ціна, характеристики тощо. Без блоку схожих товарів він, швидше за все, просто піде до конкурентів.

Але якщо Ви запропонуєте йому альтернативу з Вашого асортименту, велика ймовірність, що відвідувач зацікавиться і зробить замовлення. Так Ви збережете потенційного клієнта.

Збільшити конверсію магазину допоможе плагін схожі товари

Також можна підключати блоки з супутніми та доповнюючими товарами. Вони допомагають збільшити середній чек за рахунок крос-продажів. Наприклад, до смартфону запропонувати чохол і захисне скло, до принтера — картриджі та папір. Це не тільки вигідно, але й корисно — покупцям потрібні подібні доповнення до покупки і вони будуть вдячні за нагадування.

Деякі плагіни також вміють персоналізувати видачу, спираючись на поведінку користувача. Вони аналізують історію переглядів і замовлень, і на основі цих даних пропонують найбільш релевантні товари. Такий підхід забезпечує ще більш високу конверсію.

Публікуйте відгуки покупців

Довідка! Тільки кожен десятий користувач не вивчає відгуки перед угодою, а серед решти дев’ять осіб з десяти довіряють рекомендаціям так, ніби вони були надані другом або родичем.

Публікація справжніх відгуків покупців підвищує рівень довіри, що неминуче конвертується в збільшення прибутку в майбутньому.

Запишіть відеоогляд товару

Сформуйте у потенційних покупців відчуття особистих продажів, спілкуючись з ними за допомогою відео. Це також продемонструє аудиторії, що Ви не шахраї, а реально існуюча компанія. У ролику розкажіть, від чого залежить вибір товару, акцентуйте увагу на його особливостях і, по можливості, продемонструйте його в дії.

Детально опишіть умови доставки

Якщо у ваших планах — вихід на нові територіальні ринки, забезпечте доставку товару в інші регіони. Це дозволить залучити більше відвідувачів, серед яких будуть потенційні покупці.

Умови доставки на сторінці картки товару

Важливо! Забезпечте не тільки зручну доставку в інші регіони, але і транспортування замовлення в межах міста.

У картці товару достатньо прописати основні тези, а повну інформацію розмістити на відповідній інформаційній сторінці.

Згадайте про гарантії

Найпоширеніші сумніви покупця можна розвіяти, якщо розмістити інформацію про те, що ви надаєте гарантійне обслуговування протягом певного терміну, приймаєте товар до повернення або обміну.

Гарантія підвищує конверсію інтернет-магазину

Зробіть кнопки заклику до дії помітними

Від помітності та привабливості кнопки CTA (Call-To-Action) безпосередньо залежить конверсія сайту. Навіть якщо відвідувач зацікавився товаром, він повинен чітко розуміти, як саме можна здійснити покупку. І Ваше завдання — максимально полегшити йому цей процес. Розміщувати кнопку найкраще на першому екрані, щоб вона була видна відразу при відкритті сторінки.

Кнопка заклику до дії в інтернет-магазині

Щоб ще більше підвищити ефективність заклику до дії, важливо:

  1. Виберіть колір, який буде виділятися на тлі Вашого сайту і привертати увагу. Не бійтеся експериментувати — протестуйте різні варіанти і порівняйте результати. Можливо, яскравий контрастний відтінок дасть приріст конверсії в рази.
  2. Використовуйте чіткий і зрозумілий текст на кнопці. Відвідувач повинен відразу розуміти, що відбудеться після кліка. Для інтернет-магазину добре працюють фрази «Купити зараз», «Замовити», «У кошик». Головне — уникайте двозначності та недомовленості.
  3. Звільніть простір навколо кнопки від інших яскравих елементів — банерів, іконок, анімації. Вони відволікатимуть увагу від заклику до дії та знижуватимуть його ефективність.

Додайте можливість замовлення в 1 клік

Чи отримуєте Ви задоволення від заповнення незліченних форм і полів при оформленні замовлення? Швидше за все, ні. І, якщо умови угоди не відрізняються, ймовірно, виберете онлайн-майданчик, де для замовлення достатньо залишити тільки номер телефону. Не робіть об’ємних анкет і не забувайте, що користувачі цінують:

  • свій час;
  • простоту формулировок;
  • можливість не докладати зайвих зусиль.

Підключіть акцію

Акції, знижки та подарунки завжди приємно доповнюють покупку. Іноді споживачі купують навіть те, що їм зовсім не потрібно, якщо на цей товар діє знижка.

Порада! Обмеження терміну дії акції або кількості товару, що розпродається, мотивує клієнта до здійснення угоди.

Інформацію про знижки необхідно розміщувати так, щоб вона була добре помітна. Додатковий ефект від акційних пропозицій — «сарафанне радіо». Ваші клієнти розкажуть про вигідну покупку своїм рідним і знайомим, що обов’язково збільшить кількість потенційних лідів.

Акції та знижки як спосіб збільшити конверсію

Додайте детальні характеристики виробу

Користувачі люблять вивчати і порівнювати характеристики товарів. Перед покупкою вони хочуть отримати інформацію про особливості продукту і його переваги, дізнатися, як ним користуватися, ознайомитися з запобіжними заходами.

Порада! Говоріть мовою клієнта і подавайте інформацію про товар у зрозумілій формі. Дані про те, що ємність акумулятора телефону дорівнює 3500 мАп, нічого не скажуть середньостатистичному споживачеві. Додатково вкажіть, скільки годин девайс пропрацює без підзарядки в режимі розмови та очікування.

Чим більше відповідей на свої питання знайде користувач на Вашому веб-ресурсі, тим імовірніше він обере саме Вашу компанію для здійснення покупки.

Розміщуйте фотографії високої якості

 

Якість візуального наповнення онлайн-магазину безпосередньо впливає на рівень конверсії, адже фотографії є єдиним елементом, що дозволяє оцінити зовнішній вигляд товару.

Важливо! Зображення повинні природно передавати відтінки кольорів і бути чіткими. Бажано розміщувати знімки, зроблені з різних точок. Важливі елементи виробу необхідно демонструвати на окремих фото крупним планом.

Для кожної товарної позиції завантажуйте в картку не менше трьох зображень. Це можуть бути фронтальний або бічний ракурси, товар на тлі будь-якого об’єкта, в коробці, в роботі тощо.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Використовуйте блок «Знайшли дешевше?»

Блок «Знайшли дешевше?»

Використання даного прийому дозволяє зупинити користувача від подальшого пошуку більш вигідної покупки. Більшість будуть розуміти, що саме тут представлена найнижча ціна. Даний прийом добре працює для простих товарів В2С-сегмента.

Способи підвищення конверсії в категоріях інтернет-магазину

Один з важливих методів підвищення конверсії інтернет-магазину — опрацювання сторінок категорій. Тут слід зупинитися на таких елементах:

Фільтри та сортування товарів

Додавати на сайт фільтри та сортування раціонально, коли кількість товарних позицій перевищує тисячу. Це дозволяє відвідувачу швидше визначитися з вибором, не переглядаючи весь асортимент:

Детальний фільтр допоможе підвищити продажі

Порада! Не створюйте фільтри за всіма можливими опціями. Це заплутує потенційного покупця, а заплутана людина навряд чи зробить покупку. Зробіть сортування інтуїтивно зрозумілим і нескладним.

Позиція товару в каталозі

Товари, які необхідно продати швидше, повинні розміщуватися зліва у верхній частині переліку. Решту позицій слід сортувати так, щоб найбільш пріоритетні пропозиції були в списку якомога вище. Найгірше продаються товари в нижній частині каталогу.

Можливість додати товар у кошик з категорії

Рекомендується розміщувати кнопку із закликом до цільової дії на сторінці категорії. Це заощадить час тим користувачам, хто не хоче відкривати картку товару і готовий відразу придбати вибрані позиції.

На будь-яких типах пристроїв кнопка не повинна закривати важливі елементи інтерфейсу, тексти та фото. Інакше конверсія може знизитися. Вибирайте для кнопки яскраві кольори.

Лідери продажів та рекомендовані товари

Коли в інтернет-магазині пропонується безліч товарів зі схожими або однаковими характеристиками, спочатку легко розгубитися. Ви допоможете відвідувачу зробити вибір, якщо розмістите окремий модуль з «хітами продажів» або виділите найбільш популярні позиції.

Як поліпшити конверсію кошика онлайн-магазину?

Ще один спосіб поліпшити конверсію інтернет-магазину — опрацювати розділ «Кошик», виконавши кілька дій:

Розмістіть інформацію про замовлені позиції

Так покупцеві легше контролювати кількість і номенклатуру замовлених товарів. Адже він може щось забути або залишити зайве — те, що було додано під час минулого візиту, а зараз вже не актуально.

Покупець відчуває себе впевненіше, коли бачить, за що платить.

Налаштуйте ремаркетинг

Деякі відвідувачі інтернет-магазинів кладуть товар у кошик, але не оплачують його. Причин цього безліч — покупка запланована пізніше, щось відволікло від процесу, виникли сумніви тощо.

Мотивувати відвідувача завершити угоду допомагає ремаркетинг. Налаштуйте рекламу, нагадайте користувачеві про покинутий кошик і підвищіть таким чином конверсію.

Вимкніть обов’язкову реєстрацію на сайті

Не змушуйте відвідувача витрачати час і проходити реєстрацію, щоб зробити покупку. Багато хто не хоче ділитися своїми даними, побоюючись, що ті потраплять в не найчистіші руки.

Тим більше, що Ви в будь-якому випадку отримаєте контактну інформацію — покупцеві доведеться повідомити її при оформленні замовлення навіть без реєстрації.

Вимкніть непотрібні поля

Якщо заповнення анкети займає більше часу, ніж вибір товару, слід зменшити кількість полів. Нелогічно, наприклад, задавати 25 питань тому, хто хоче придбати всього лише мишку для ноутбука.

Автоматизуйте все, що можна спростити. Створюйте випадаючі списки, порожніми повинні бути тільки поля для контактів. Не задавайте питань, які не мають відношення до виконання замовлення.

Додайте кілька способів оплатити товар

Уявіть, що покупець вже визначився з вибором, витратив час на оформлення замовлення, з нетерпінням чекає на покупку… І раптом з’ясовується, що у Вас немає зручного для нього способу оплати. Велика ймовірність, що він просто відмовиться від придбання.

Кожна така ситуація — це втрачений прибуток для Вашого бізнесу. Щоб уникнути подібних проблем, подбайте про достатню різноманітність платіжних інструментів:

  1. Налаштуйте прийом оплати онлайн. Це найпопулярніший сьогодні спосіб. Передбачте можливість оплати картками Visa і Mastercard. У нашій країні також актуальна система LiqPay від ПриватБанку.
  2. Дайте можливість оплачувати покупки через популярні електронні гаманці — PayPal та його аналоги. Багато користувачів віддають їм перевагу для онлайн-шопінгу.
  3. Важливо, щоб картку можна було прив’язати до облікового запису покупця. Так він зможе оплачувати наступні замовлення в один клік, без необхідності щоразу вводити дані. Це дуже зручно і допоможе підвищити кількість повторних покупок.
  4. Впровадьте можливість оплати при отриманні. Накладений платіж або розрахунок готівкою з кур’єром точно оцінить більш консервативна аудиторія магазину, яка поки не готова вводити платіжні дані онлайн.
Порада! Не хочете витрачати час на підключення безлічі платіжних шлюзів? Використовуйте сервіси-агрегатори на зразок Portmone. Вони надають єдиний інтерфейс для роботи з різними інструментами для прийому платежів і суттєво спрощують процес інтеграції.

Як підвищити конверсію сайту в цілому?

Нарешті зупинимося на способах збільшення конверсії за рахунок зміни загального оформлення веб-ресурсу:

Візуально виділяйте контакти

Форма зворотного зв’язку та контактні дані повинні бути добре помітні. Відвідувач не повинен шукати цю інформацію серед великих обсягів тексту та графіки. Цей фактор знаходиться в прямій залежності від конверсії інтернет-магазину.

Використовуйте пошук за назвою товару

Навіть якщо у вашому каталозі всього 100 найменувань, слід реалізувати таку можливість. Якщо, наприклад, відвідувач цікавився посудомийною машиною Ariston і забув додати картку товару в закладку, то наступного разу йому буде зручніше скористатися пошуком, а не гортати всі сторінки з посудомийними машинами. Якщо ж у результатах пошуку розмістити фільтри, то висока ймовірність, що покупець віддячить Вам оплаченим замовленням.

Додайте онлайн-чат

Навіть якщо ви розмістили вичерпний опис товару та умов покупки, у відвідувача можуть виникнути питання, на які принципово важливо отримати кваліфіковані відповіді:

Онлайн-консультант

При цьому не всі користувачі мають можливість зробити для цього телефонний дзвінок. На допомогу в такій ситуації приходить онлайн-чат, де консультант зможе утримати відвідувача і перетворити його на покупця.

Важливо! Відповідайте користувачеві відразу, а не через день або годину. Швидше за все, він забуде про те, що запитував, або знайде того, хто надасть інформацію більш оперативно.

Для первинної взаємодії Ви можете налаштувати ботів і підключати менеджера, тільки коли проблема не може бути вирішена таким способом.

Працюйте над якістю трафіку

Трафік безпосередньо впливає на показник конверсії ресурсу. Потенційні покупці будуть заходити на Ваш сайт і відразу ж йти, якщо рекламні оголошення не налаштовані під відповідну аудиторію. Наприклад, Ви розміщуєте оголошення про продаж брендового (люксового) одягу, і воно потрапляє в пошукову видачу для людей з низьким або середнім достатком.

Чим відповідальніше Ви підійшли до питання формування портрета цільової аудиторії та налаштування під нього реклами, тим кращою буде якість трафіку та відсоток продажів.

Ось кілька простих рекомендацій, що дозволяють підвищити конверсію Вашого інтернет-магазину:

  1. Визначайте правильно цільову аудиторію. Рекламні кабінети надають широкі можливості налаштування за географією, статтю, віком, доходами, інтересами, look alike аудиторії тощо. Використовуйте всі надані інструменти по максимуму.
  2. Ремаркетинг – потужна зброя. Не забувайте про ремаркетинг в Google – це реклама для тих користувачів, які були на сайті, але закрили його, не здійснивши конверсію. Працюйте мультиканально: поєднання сторіс в Instagram і рекламних постів в інших соціальних мережах значно підвищить Вашу конверсію.
  3. Активно використовуйте теплий трафік. Рекомендується вибирати цільову аудиторію на передостанніх етапах воронки продажів — люди вже точно знають, що їм потрібно, вони просто шукають вигіднішу пропозицію. Такі ліди підвищують відсоток закриття угоди при 1-2 заходах на ресурс. Теплий трафік зазвичай приходить з пошуку (актуально як для платного, так і для органічного трафіку). Правильний підхід у роботі з семантикою принесе свої плоди (додайте в кампанію конверсійні ключові слова, потрібне географічне положення.

Правильно розміщуйте важливі блоки

Якобом Нільсеном було проведено дослідження за участю понад 200 респондентів щодо того, як користувач переглядає сторінку сайту. Було виявлено, що користувачі переглядають сторінки за F-подібним шаблоном. Тобто вони не читають текст на сторінці, ніби скануючи наявний матеріал, і, якщо їх щось зацікавлює, зупиняються і читають.

Як користувач переглядає сторінки інтернет-магазину

На представленому малюнку можна побачити схему перегляду користувачем сторінки. Вона нагадує букву F. Рекомендується розміщувати важливу інформацію за цим принципом, щоб покупцям було простіше її знаходити.

Оптимізуйте навігацію

Це путівник користувача по Вашому інтернет-магазину. Від якості навігації безпосередньо залежить, чи знайде відвідувач потрібний товар і чи зробить покупку. Тому так важливо зробити її максимально зручною та інтуїтивно зрозумілою. Для цього:

  1. Почніть з оптимізації меню. Розподіліть всі товари за чіткими категоріями та підкатегоріями. Назви розділів повинні бути однозначними та зрозумілими цільовій аудиторії. Наприклад, замість загального розділу «Одяг» краще створити окремі категорії «Штани», «Футболки», «Аксесуари». Так покупцеві буде простіше орієнтуватися і швидше знаходити бажане.
  2. Обов’язково реалізуйте на сайті «хлібні крихти». Цей елемент показує шлях користувача по каталогу і дозволяє одним кліком повернутися на попередній рівень. Це може виглядати так ― Головна > Музичні інструменти > Гітари. «Крихти» істотно полегшують навігацію і допомагають не «загубитися» на сайті.
  3. Подумайте про те, щоб винести на головну сторінку блок з товарами. Це можуть бути новинки, хіти продажів, товари за акцією. Такий прийом спростить доступ до найбільш затребуваних або вигідних пропозицій. Користувачеві не доведеться шукати їх в каталозі — все буде доступно відразу.
  4. Використовуйте можливості футера. У ньому можна розмістити посилання на важливі інформаційні розділи, дублювати основне меню, додати контакти. Так Ви зробите потрібні дані більш доступними, не перевантажуючи основну навігацію.

Оптимізуйте швидкість завантаження сторінок

Навіть якщо потенційний покупець зацікавився асортиментом, Ви ризикуєте його легко втратити, якщо він не може вивчити пропозицію на самому сайті, тому що той дуже довго завантажується.

В ідеалі швидкість завантаження повинна бути до 3 секунд. Для великих майданчиків з великою кількістю контенту це може бути 5-6 секунд, але ніяк не більше. Якщо Ваш сайт завантажується довше, це може негативно відбиватися на поведінці відвідувачів і, як наслідок, на продажах.

Більш того, швидкість завантаження — один з факторів ранжування в пошукових системах. Google та інші пошукові системи віддають перевагу швидким сайтам, оскільки дбають про зручність своїх користувачів. Тож оптимізація швидкості важлива ще й для SEO-просування.

Ви можете легко перевірити швидкість завантаження магазину, скориставшись безкоштовними сервісами на зразок PageSpeed Insights від Google або Loading.express. Вони не тільки виміряють час завантаження, але й дадуть рекомендації щодо оптимізації.

Адаптуйте сайт для смартфонів

Більше половини користувачів виходять у глобальну мережу через смартфони. Щоб такі відвідувачі не покинули сайт через його некоректне відображення, перевірте:

  • як виглядають зображення і чи завантажуються вони в принципі;
  • чи немає перетинів графічних елементів і тексту;
  • чи доступна важлива інформація;
  • чи є можливість розмістити замовлення і чи не виникає при цьому проблем;
  • яка швидкість завантаження сторінок.

Проводьте такий аудит не рідше одного разу на місяць.

Додайте Pop-Up форму

Спливаючі вікна (поп-апи) можуть викликати у користувача роздратування і бажання закрити сайт. Однак, при правильному підході, вони можуть значно підвищити конверсію на сайті. Для цього:

  1. Поп-ап повинен з’являтися не відразу, а після того, як відвідувач встиг ознайомитися з вмістом сторінки. Тоді він не буде заважати читанню. Це дозволяє не відволікати людину в найневідповідніший момент. Ідеальний час для появи можна визначити досвідченим шляхом — використовуйте для цього A/B тестування.
  2. Краще показувати спливаюче вікно тільки один раз за сесію. Повторна поява поп-апа швидше за все не дасть бажаного ефекту, а навпаки, викличе роздратування у потенційного клієнта.
  3. Обов’язково додайте можливість закрити вікно після натискання на кнопку або оминути спливаюче вікно. Тоді відвідувачі матимуть відчуття контролю над ситуацією і зможуть закрити спливаючу інформацію, якщо вона їм не цікава.
  4. Попап повинен приносити реальну користь відвідувачу і мотивувати його до потрібної дії (підписки, покупки тощо), а не дратувати банальною пропозицією.

Мотивуйте клієнтів залишати відгуки

Позитивно впливає на конверсію інтернет-магазину і наявність відгуків від реальних покупців. Люди цінують можливість ознайомитися з чужим досвідом перед здійсненням покупки.

Щоб клієнти більш активно ділилися своїми враженнями про взаємодію з Вашим магазином:

  • Пропонуйте бонус або подарунок за відгук. Це може бути знижка на наступну покупку, безкоштовна доставка або програма лояльності, за якою клієнт зможе накопичити певну кількість балів, а згодом — обміняти їх на щось цінне.
  • Нагадайте покупцеві про можливість написати відгук у листі після того, як замовлення було доставлено. Також можна налаштувати автоматичну email-розсилку з проханням поділитися враженнями через певний час після отримання товару.
  • Зробіть процедуру написання відгуку максимально простою. Користувач повинен заповнити 1-2 обов’язкових поля, а потім мати можливість поділитися написаним не тільки на сайті, але і в своїх соціальних мережах.

Особливо важливо при цьому не видаляти негативні коментарі і коректно працювати з ними. Це створить атмосферу відкритості і довіри у аудиторії. Потенційні покупці будуть бачити, що Ви реагуєте на негатив і пропонуєте різні варіанти для вирішення можливої проблеми, а не пускаєте все на самоплив.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї