- Переваги SalesDrive CRM
- Чи є мінуси у SalesDrive?
- Огляд функціоналу CRM-системи SalesDrive
- Інтерфейс
- Документи та платежі
- Замовлення
- Робота з персоналом
- Аналітика джерел трафіку
- Можливості SalesDrive CRM щодо інтеграції з іншими сервісами
- Rozetka
- Prom.ua
- ETSY
- OLX
- Месенджери
- Соціальні мережі
- Транспортні компанії
- IP-телефонія
- FormDesigner
Створена 2012 року, CRM-система SalesDrive для інтернет-магазинів швидко завоювала визнання в українській спільноті онлайн-підприємців. Минулого року її було відзначено престижними нагородами “Найкраща українська CRM-система” та “Вибір країни 2023” у рамках Top Ukrainian Award, що стало свідченням високої якості та популярності цього рішення.
SalesDrive – легка у використанні та освоєнні CRM-система, яка спеціалізована для роботи з онлайн-магазинами. Вона легко інтегрується з сайтами на популярних CMS, наприклад, OpenCart і WordPress, а також з маркетплейсами, сервісами онлайн-телефонії, SMS і email-розсилки, службами доставки. Ми підготували невеликий огляд SalesDrive CRM, щоб Ви змогли оцінити повною мірою всі плюси і мінуси цієї системи.
Переваги SalesDrive CRM
- Швидке і просте налаштування. Перенести робочий процес середнього інтернет-магазину сюди можна всього за кілька годин. Це значно економить час і ресурси, а бізнес зможе набагато швидше відновити роботу. Якщо самостійно розібратися Вам, усе ж таки, буде складно – менеджери нададуть безоплатну допомогу в налаштуванні та проконсультують з усіх питань, що виникли.
- Кваліфікована підтримка. Техпідтримка CRM-системи SalesDrive готова відповісти на будь-які запитання, навіть якщо вони здаються очевидними. За кожним клієнтом закріплюється персональний менеджер, який завжди на зв’язку в робочий час і готовий оперативно допомогти у вирішенні будь-яких проблем.
- Регулярні оновлення. Система регулярно оновлюється, отримуючи нові функції та інтеграцію із зовнішніми інструментами. Водночас у блозі компанії публікується докладна документація щодо всіх оновлень, а щодо частини функцій доступні відеоуроки, що робить їхнє освоєння ще простішим і зручнішим.
- Єдиний інтерфейс для взаємодії з сайтом. В особистому кабінеті можна відповідати на повідомлення в чатах на популярних платформах (OLX, Prom, Facebook та інших), відстежувати замовлення й аналізувати статистику за витратами на рекламу. Так можна централізувати всі робочі процеси й істотно підвищити продуктивність.
- Безкоштовний тестовий період. Протягом двох тижнів Ви можете безкоштовно випробувати всі функції платформи без будь-яких обмежень. При цьому не потрібно прив’язувати банківську карту або надавати іншу платіжну інформацію. Такий підхід демонструє впевненість розробників у якості свого продукту та їхню готовність дати Вам самостійно оцінити всі переваги сервісу.
Чи є мінуси у SalesDrive?
- Відсутність мобільного застосунку. Це означає, що взаємодіяти з сервісом зі смартфона можна тільки через мобільний інтерфейс браузера, що не завжди зручно. Наразі вся платформа орієнтована насамперед на роботу з комп’ютера, що прив’язує співробітника до робочого місця.
- Не збирається загальна звітність з продажу. Якщо Вам необхідно відстежувати всю статистику за доходами і витратами інтернет-магазину, Вам доведеться робити це окремо, використовуючи сторонні рішення, наприклад, Excel або спеціалізовані бухгалтерські програми. Це істотно ускладнить процес – адже буде потрібна консолідація інформації з різних джерел.
Огляд функціоналу CRM-системи SalesDrive
Оскільки система розроблена спеціально для українського ринку електронної комерції, функціонал SalesDrive CRM покриває всі можливі завдання власників місцевих інтернет-магазинів – від роботи з клієнтами і співробітниками до підключення популярних зовнішніх сервісів та інструментів.
Інтерфейс
Перше, що впадає в око під час знайомства – це інтуїтивно зрозумілий і сучасний інтерфейс. Після простої процедури реєстрації та авторизації Вас зустрічає зручна панель меню, розташована зліва (або зверху, якщо Ви внесли відповідні зміни в налаштуваннях).
У розділі налаштувань облікового запису також можна задати часовий пояс, вибрати мову інтерфейсу, змінити пароль і особисту інформацію, а також встановити обмеження на вхід за IP-адресами для підвищення безпеки. Адміністратор також може налаштувати під себе інтерфейс – додати відсутні поля, видозмінити списки, розмір колонок.
Документи та платежі
Система пропонує низку зручних інструментів для автоматизації та спрощення цих процесів. Наприклад, чеки можна автоматично формувати безпосередньо із заявок, що надходять. Їх можна роздрукувати або завантажити на комп’ютер у різних форматах (HTML, PDF, TXT, QR-code). Також можна надіслати файл замовнику електронною поштою або у вигляді повідомлення на телефон лише за кілька кліків.
Крім того, тут можна створювати товарні накладні та виставляти рахунки без необхідності використання додаткових бухгалтерських програм. Це значно спрощує документообіг і економить час співробітників.
Система в автоматизованому режимі забезпечує синхронізацію залишків складу з сайтом інтернет-магазину. Вивантаження інформації відбувається автоматично з усіх підключених сервісів і маркетплейсів, з яких надходять заявки. Так вдається завжди мати актуальну інформацію про наявність товарів і уникнути помилок під час обробки замовлень.
Крім цього, SalesDrive підтримує синхронізацію з сервісами з приймання платежів від ПриватБанку, Monobank, а також веб-додатками LiqPay і WayForPay. Таким чином Ви зможете автоматизувати процес приймання оплат і спростити обробку фінансових операцій.
Замовлення
Функціонал з управління замовленнями продуманий до дрібниць і забезпечує максимальну зручність для адміністратора онлайн-магазину. В інтерфейсі передбачено кілька ключових блоків, які дають змогу ефективно обробляти заявки та взаємодіяти з покупцями.
Завдяки блоку полів із контактною інформацією замовника, можна максимально оперативно вийти на зв’язок через зручний канал. Зверху знаходиться панель, де можна переглянути замовлені товари, а також побачити актуальні залишки за ними на складі. Трохи нижче представлено інформацію щодо замовлення, включно з перевізником, містом і номером відділення для доставки товару, а правіше – блок із контактною інформацією.
У блоці “Комунікації з клієнтом” Ви зможете створити собі нову замітку, а також ставити завдання на майбутнє. Також тут доступне надсилання email-повідомлень з використанням вбудованих шаблонів листів. Для зручності Ви можете додати в систему кілька різних поштових акаунтів. Крім email, передбачено надсилання SMS-повідомлень прямо з інтерфейсу.
На підставі заявки можна легко сформувати всі необхідні документи – рахунок, видаткові накладні та чек. Це значно прискорює для менеджера процес обробки замовлень і знижує ймовірність допущення помилки.
Робота з персоналом
Використовуючи вбудовані інструменти, керівник проєкту може ставити завдання співробітникам і налаштовувати сповіщення про зміну статусу завдань або їх виконання. Це дуже зручно, адже можна контролювати весь процес роботи магазину в одному інтерфейсі, а не використовувати кілька окремих рішень.
Також тут доступний трекер робочого часу, який може фіксувати початок робочого дня персоналу, обідню перерву тощо. Це дає можливість визначити, скільки часу займає виконання кожного завдання, що спростить аналіз ефективності персоналу та оптимізації бізнес-процесів.
Аналітика джерел трафіку
SalesDrive надає можливість моніторити витрати на рекламу, якщо Ви просуваєте свій інтернет-магазин через систему Google Ads або в органічній видачі. Це означає, що Ви отримуєте детальну інформацію про те, скільки коштів витрачається на кожне джерело трафіку і яку віддачу він приносить.
Крім того, тут доступне відстеження конверсії. Ви можете проаналізувати кількість успішних заявок, які надійшли з кожного рекламного каналу. Усі замовлення в системі можна розділити на різні групи – ті, що надійшли через сайт, і ті, які залишили телефоном.
Це забезпечує більш точний аналіз ефективності різних джерел трафіку. Маючи на руках чітку картину того, які канали приносять найбільшу віддачу, маркетолог може оптимізувати бюджети і зосередитися на найефективніших напрямках просування.
Можливості SalesDrive CRM щодо інтеграції з іншими сервісами
У списку інтеграцій системи представлені більшість найпопулярніших українських сервісів і навіть частина міжнародних. Далі проведемо невеликий огляд можливостей SalesDrive CRM у плані синхронізації з іншими інструментами.
Rozetka
Зв’язавши SalesDrive з особистим кабінетом у найбільшому українському маркетплейсі, Ви зможете забезпечити миттєву синхронізацію за новими замовленнями та повідомленнями в чаті. Уся інформація оновлюється на платформі протягом однієї хвилини, завдяки чому вдається максимально оперативно обробляти замовлення.
Крім того, всі дані щодо адреси доставки по “Новій Пошті” також автоматично підтягуються в CRM з акаунту на Rozetka. Також вхідні заявки можна автоматично розподіляти між менеджерами, що сприяє оптимізації робочого процесу та більш рівномірному навантаженню на команду.
Prom.ua
Усі замовлення, зроблені клієнтами Prom.ua також автоматично синхронізуються. За необхідності, Ви навіть можете підключити до одного акаунту CRM кілька різних магазинів на Промі.
Менеджеру відразу надходять сповіщення про нові повідомлення від клієнтів на платформі. Також із корисних функцій доступний індикатор непрочитаних повідомлень, шаблони відповідей, смайли та швидкий перехід до замовлення з чату.
Історія листування зберігається в системі та доступна для перегляду в інформації по клієнту. Так вдається легко відстежувати комунікацію та аналізувати історію взаємодії за кожним замовленням.
ETSY
Доступна й інтеграція з найпопулярнішим на заході маркетплейсом для продажу товарів ручної роботи ETSY. Ви можете вивантажити в CRM з цього сервісу додані туди товари і категорії, а потім отримувати і обробляти заявки на майданчику безпосередньо в особистому кабінеті SalesDrive.
Під час надходження замовлення автоматично заповнюються всі необхідні дані, включно з інформацією про клієнта, товарні позиції та спосіб доставки. Крім того, синхронізуються і складські залишки, що забезпечує актуальність відомостей і допомагає уникнути помилок в управлінні запасами.
OLX
За допомогою системи менеджер магазину може читати коментарі до оголошень на OLX і оперативно відповідати на них. Ви можете підключити до платформи кілька активних OLX-акаунтів і розмежувати доступ до них для різних співробітників.
Система дає змогу налаштувати готові шаблони для повідомлень, надсилати фотографії та смайли в чаті. Також, за необхідності, можна створити новий контакт у CRM і підтягнути по ньому інформацію з чату на OLX.
Месенджери
Завдяки інтеграції з популярними месенджерами всі повідомлення з бізнес-чатів підтягуються автоматично в єдине вікно програми. Менеджери отримують миттєві сповіщення про нові повідомлення, а також можуть бачити індикатор непрочитаних листів.
Як і у випадку з OLX, тут доступне налаштування шаблонів. Крім того, можливо налаштувати автоматичне вітальне повідомлення для людей, які вперше звертаються до Вас через чат-бот.
Ви також зможете створювати масові розсилки повідомлень у Telegram і Viber. Це потужний інструмент, що дає змогу проінформувати Вашу аудиторію про появу новинок на складі, акції та спеціальні пропозиції.
Для співробітників можна розмежувати права доступу до різних чатів. Так, одна група (адміністратори) може не отримувати сповіщення про нові повідомлення, але водночас мати можливість контролювати роботу інших співробітників (менеджерів з продажу).
Соціальні мережі
Інтеграція з Facebook та Instagram відкриває додаткові способи для залучення та взаємодії з клієнтами. Наприклад, тут можна працювати з лід-формами Facebook. Це такий рекламний формат, який передбачає взаємодію з формою прямо в соціальній мережі без переходу на сайт рекламодавця.
У разі, коли налаштована інтеграція, інформація з цих форм автоматично потрапляє в CRM, завдяки чому вдається набагато швидше зв’язатися з потенційним покупцем, що підвищує конверсію.
Крім того, коментарі до постів у Facebook та Instagram також миттєво потрапляють у систему, що дає можливість оперативно реагувати на запитання та відгуки, підтримувати діалог з аудиторією, зміцнюючи репутацію бренду.
Транспортні компанії
Сьогодні SalesDrive можна підключити до всіх найпопулярніших служб кур’єрської доставки в Україні – “Нової пошти”, “Укрпошти”, “Meest Express”. Для кожної з цих служб Ви можете створювати товарно-транспортні накладні прямо в інтерфейсі платформи.
При створенні накладної можна вибрати спосіб доставки (на відділення, у поштомат або кур’єром за адресою), відправника, спосіб відправки (з відділення або виїзд кур’єра за адресою), а також вказати необхідність післяплати з виплатою на картку або розрахунковий рахунок.
Додатково тут представлено можливість роздрукувати накладну, відстежити статус доставки посилок (до речі, статус у системі оновлюється автоматично). Крім того, можна налаштувати розсилку СМС покупцям з актуальним номером накладної після відправлення, а також нагадування, якщо вони довго не забирають посилку (кількість днів, після якої надсилають нагадування, налаштовується окремо).
IP-телефонія
На сьогодні підтримується інтеграція з Binotel, Phonet, LiraX, Ringostat, StreamTelecom і Zadarma. Все це може працювати як з динамічним, так і зі статичним кол-трекінгом.
Після налаштування в інтерфейсі під час дзвінка з’являється спливаюче вікно. Також Ви зможете відстежувати пропущені виклики, історію прийнятих і пропущених у картці замовлення, а також здійснювати дзвінки прямо з особистого кабінету CRM.
FormDesigner
Тепер усі заповнені форми, створені в FormDesigner (наприклад, для онлайн-запису на вебінар, до косметичного салону тощо), одразу ж передаються в CRM. При цьому надсилається й актуальна utm-мітка для визначення джерела ліда. Завдяки цьому Ви можете аналізувати ефективність окремих рекламних кампаній і каналів трафіку.
Менеджери інтернет-магазину також моментально отримують повідомлення про замовлення, що надходять, а сама система дає налаштувати автоматичний розподіл заявок між співробітниками. Крім того, CRM надає можливість отримати список заявок через API для подальшої їх передачі в інші сервіси.