Як швидко налаштувати Мерчант Центр на Prom.ua?

Налаштовуємо Гугл Мерчант на Prom.ua Prom.ua
 

Всім привіт. Мене звати Яна і я Google-логіст. Я займаюсь доставкою цільової аудиторії бізнесу з необхідними параметрами. І я масштабую ваші онлайн-продажі переважно за допомогою AI інструментів Google. І основний, точніше, поки що єдиний AI функціонал зі штучним інтелектом – це Performance Max в рекламному кабінеті Google Ads.

Сьогодні я буду показувати покроково, зрозуміло, з трішки контекстом, щоб ви не просто тикали за мною, повторювали кнопочки, а розуміли, що до чого, як, чому, максимально просту, але ефективну інструкцію, як налаштовувати Performance Max на Prom.ua, щоб це генерувало в подальшому вам продажі. Все буде максимально спрощено, легко, не буде нічого складного, заумного. Максимально проста, перевірена методика.

Загальний план дій

То ж, перед тим, як почнемо, тайм-коди всі будуть внизу, хотіла б прояснити декілька нюансів. Для того, щоб запустити Performance Max, нам потрібно буде пройти десь три, максимум чотири етапи. Вони не складні. Так, на жаль, зараз поки що Google з Пром-ом не мають прямої якоїсь інтеграції по API. Щоб ви там нажали одну кнопочку і у вас відразу все завантажилося, підтвердилось та інше. Але тут також все організовано максимально просто.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

З чого ми будемо починати? Перший етап – це створення кабінету Мерчант центр. Це найважливіший етап. Без цього ми не зможемо запустити наші Перформанс макс-и. Але що таке Мерчант центр? Мерчант центр – це окремий сервіс, створений Гуглом для того, щоб ми додали інформацію про наш магазин. Це буквальна інформація, базова інформація: логотипи, кольори, адреса і залили інформацію про наші товари. І вони окремо, саме в цьому кабінеті будуть проходити перевірку. На жаль, Google не придумав, як це зробити в Google Ads, тому існує окремий сервіс. Мені здається, що це навіть зручно. Це буде найдовший з усіх етапів, тому що сама перевірка зазвичай займає десь до трьох днів, до 72 годин.

Наступний, другий етап – це налаштування цілей або аналітики для Перформанс макс-у. Можна так сказати, також основне налаштування для Перформансу. На Пром-і це дуже легко організовано, у нас не буде з вами з цим складностей. Але, щоб я хотіла відмітити? Я хотіла відмітити той нюанс, що цілі принципово важливі для Перформанса, тому що AI-шці потрібно розуміти, який результат вона робить в вашому рекламному акаунті. Тому що всі стратегії, які організовані Гуглом для даного інструмента, вони, можна так сказати, KPI орієнтовані, вони хочуть знати, чи правильно вони таргетуються, чи неправильно для того, щоб змінити механіку показів вашої реклами. Тому це також важливий етап.

Третій етап, можливо, один з найважливіших – це безпосередньо створення рекламного кабінету Google Ads і створення рекламної кампанії. Насправді два оцих етапи займуть від сили до 10 хвилин, тому що вони найлегші такі етапи. Можливо, трішки більше, тому що я буду проговорювати, чому так або чому інакше, щоб ви розуміли контекст цих налаштувань. Але це найлегше. Все, що ви можете зробити – це будуть найлегші етапи, а найдовший, відповідно, створення Мерчант центр-у.

Створення облікового запису Merchant Center

З чого ми з вами будемо починати? Почнемо налаштування наших Performance Max-ів з того, що будемо створювати кабінет Мерчант центру. Що для цього потрібно? Потрібно перейти по цьому посиланню. Я вам його дам в описі до відео. І далі починаємо нажимати або кнопочку «Почати зараз», або «Start now», як у мене.

Саме налаштування кабінету Мерчант центр не складне. Відповідаємо на питання, чи ми продаємо якісь товари. Так, продаємо. Сайт нашого магазину вказуємо. «Звичайний магазин». Ні, у нас немає. Нажимаємо «Продовжити».

Далі оцей блок пролистуємо. Тут немає нічого особливо принципового. Нажимаємо «Продовжити».

Вводимо назву нашої кампанії. Дивіться, назва кампанії – це назва, яка буде відображатися в рекламних оголошеннях тут внизу. Буде такий приклад. Тому подумайте, що б ви хотіли, щоб там було написано. Найперевіреніший варіант – це залишити доменне ім’я, яке у вас є, або щось покреативити. Тому що це потім користувачі, ваші клієнти будуть бачити в рекламі. Назву кампанії ви потім можете змінити, якщо що. Це не буде помилка, якщо ви залишите щось в якомусь форматі. Країну ви далі не зможете змінити, тому уважно її обирайте. Раптом хтось з вас створює рекламний кабінет з іншої країни. Тут може підтягнутися інша країна. «Продовжити».

Підтвердження магазину в Merchant Center

Далі у нас створиться сам акаунт Мерчант центр-а. Відразу запропонується перелік речей, які нам варто з вами зараз буде зробити для того, щоб підтвердити магазин. Не підтвердити, а залити товари і пройти перевірку.

З чого ми будемо починати? По інструкції цій ми будемо йти. Тут не складно, але важливі такі етапи. Адреса компанії. Я маю надію, що ви зможете перенести все те, що у вас є на сайті. Так, пам’ятайте, що Київ – це окремий адміністративний регіон. «Продовжити». Адреса в нас уже готова.

Далі нас просять підтвердити онлайн-магазин вашої компанії. І це буде також максимально легко на Пром-і. Чому? Тому що зараз покажу, як це буде відбуватися. Нам потрібно зайти в нашу адмінку сайта, знайти ось такий блок, який називається «Інструменти веб-майстра і СЕО». Якщо раптом їх немає, ви заходите в маркет, нажимаєте «Додати додаток». Тут вписуєте «SEO», він буде один єдиний.

Ви просто заходите, його зберігаєте. Можете відмічати ці посилання, можете не відмічати. Зазвичай, можна відмітити. Це для тих, хто розбирається в цій історії. Для створення Мерчант центр-у я не впевнена, що вам треба прям розуміння дуже глибоке, як це буде працювати, чи не буде це працювати. Так, повертаємося сюди. В нас з’являються «Інструменти вебмайстра». Після цього ми йдемо в «Інструменти Вебмайстра» і зараз будемо створювати такий сервіс, який називається Search Console.

Що таке Search console? Можливо, в майбутньому ви будете використовувати для якихось інших цілей. Ми зараз тут використаємо це для підтвердження прав на сайт. Що ми робимо?

Там де префікс URL адреси вписуємо наш домен, нажимаємо «Перевірка підтвердження». Далі ми гортаємо сюди, там де є тег HTML.

Копіюємо оцю вкладку і тут вставляємо це все. «Зберегти зміни». Ми зберегли.

Він далі навіть оновить цю інформацію. Він підставить лише оці символи, код підтвердження, який там був між оцим знаком дорівнює. Все. Після цього ми повертаємося в Search console. «Перевірити» нажимаємо.

Відбувається підтвердження.

Після цього перейти до ресурсу і все. Search console у нас створена. Далі ви можете нею користуватися, можете не користуватися. Це вже на ваш буде розсуд. Але нам це потрібно для того, щоб дуже легко підтвердити права на сайт

Зараз стираю цей «co», нажимаю «Зберегти». Тут сайт просто змінюю. Він мені автоматично навіть зараз все підтвердить.

Підтверджено. У вас буде ще кнопочка «Заявити права». У мене її немає, тому що я це відео перезаписую, бо я захотіла кращий звук зробити. «Заявлено права». Якщо у вас немає, не відмічена ця галочка, ви нажимаєте «Заявити права», «Продовжити». Тут нічого складного, просто клацаємо на сині кнопочки, нічого складного не буде. Заявили права. Ось у нас є. Онлайн магазин підтверджено.

Налаштування доставки

Далі нам потрібно дозаповнити ще налаштування, вони не складні. Одне з них обов’язкове точно. Нам треба додати налаштування про доставку. Це буде не дуже складно. Поясню всі етапи. На рахунок умов повернення – у мене на сайті зараз немає сторінки обміну/повернення, але ви можете додати її пізніше. Зараз принципово додавати ці умови повернення не потрібно, але було б бажано. На що це впливає? На процес перевірки ніяким чином не впливає, але на якість магазину в подальшому може бути, тому що там буде вам відображатися графік або порівняльна характеристика ваших умов доставки, ваших умов повернення в порівнянні з конкурентами. Тому це більше така рейтингова/скорингова система. Це можна додати пізніше.

Один важливий нюанс, тільки пам’ятайте, що умови повернення самі по собі перевіряються окремими модераторами, ручними. Поки що Google це не автоматизував, на жаль. Умови повернення на блокування вашого Мерчант центр-у, саме заведення цих умов повернення в середину Мерчант центру не впливає. Якщо раптом ви настрахані тим, що Google блокує магазини по різним причинам… Якщо потрібно вам окреме відео по тому, що є причиною, що не є причинами для блокування, напишіть мені, але зараз незаведення цих умов не буде негативно впливати на вас. Ми добавляємо зараз доставку і потім перейдемо до додавання товарів.

Додати або вилучити країни. Країна, в якій ми продаємо. Обираємо Україна. «Продовжити». Назву доставки ви вписуєте будь-яку, яку ви хочете.

Можна там назвати «Нова пошта», «Укрпошта», все що хочете. Єдиний нюанс, пам’ятайте, що ось оцю доставку ми заводимо не для всіх служб доставки. Це важливо. Ми це заводимо для найдешевшого (ключове!) варіанту адресної доставки. Це ключове – найдешевшого варіанту адресної доставки. Тому що, якщо ви прописуєте варіанти доставки, у вас один із них повинен бути «Адресна доставка» і ви можете її здійснювати Укрпоштою, Новою поштою, якимсь іншим перевізником, неважливо, але саме для неї. Тому інші варіанти доставки можна сюди не задавати. Обираємо Україну.

Зверніть увагу, ми обираємо всі товари, зараз будемо з вами заводити ось цей блок налаштувань. Вони повинні, в ідеалі, співпадати з тим, що у вас є на сайті, тому що ця інформація буде частково відображатися навіть і вашим клієнтам. Що значить оцей пункт? До якого часу треба розмістити замовлення, щоб його обробили в той самий день. Я думаю, скоріше всього ні у кого з вас не буде якихось проблем. Обов’язково перевіряйте, щоб часовий пояс був вірний.

Обробка в днях – це те, скільки днів ви витрачаєте на обробку замовлень. В когось це буквально доба, дві доби, в когось це розтягується на 5 днів. Тому ви відмічаєте це так, як у вас є в реальності. Наприклад, якщо б у мене обробка замовлень тривала цілодобово, тоді б я тут могла вписати 00:00.

Якщо в мене, як в моєму попередньому випадку, я виставляю час 7 година вечора і після 7 години вечора мої менеджери будуть обробляти замовлення на наступний день, то я виставляю 0, 1. З днями, я думаю, ви самі розберетесь, в які дні ви оброблюєте замовлення, в які ні.

Тривалість доставки – це термін цієї доставки. Якщо в нас є замовлення, які відправляються день в день, ми залишаємо нулик. Якщо у нас доставка до трьох днів, ми можемо написати 0, 2 і це буде правильно. Нова пошта, зазвичай, у нас найшвидше доставляє 1-3 дні.

Можете дописати три, загально буде до чотирьох днів. Наприклад, якщо з урахуванням Нової пошти, якщо я стандартний оперативно відправляючий товари магазин, то в мене десь приблизно така ось картинка буде. Тому ми і прописуємо найдешевший варіант і найшвидший. В нашому випадку Нова пошта завжди найшвидший буде варіант.

Грошова одиниця. Уважно, грошова одиниця повинна співпадати по валюті з валютою, яку ви будете запускати, а точніше завантажувати в вашому фіді. Якщо ви на Пром-і, ви будете продавати в Україні, у вас тут помилки не буде, тут буде гривня. Далі.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Щодо вартості замовлення. У всіх у вас може бути дуже різна ситуація. В когось вона може бути від певного мінімального чеку, від мінімальної кількості товарів. В когось фіксована, не фіксована. Я зараз опишу варіант, який підходить практично всім для первинної перевірки Марчант центр-у. Особливо, коли ви пишете, що адресна доставка здійснюється кур’єрським сервісом Нова пошта чи Укрпошта чи DHL-ем, неважливо ким. І ви пишете, зазвичай, ціну «від…», тому що ви не можете знати кінцеву ціну, яку назначать Нова пошта, тому що в нас поки що немає такої супер класної інтеграції, щоб вона і в Мерчант вантажилася, і на Пром-і працювала. Тому, якщо у вас доставка від якоїсь суми, ви можете написати, наприклад, 80 грн і цього буде достатньо для проходження перевірки. Якщо у вас безкоштовна доставка, то тим паче у вас не буде проблем.

Якщо від ціни залежить щось, це також дуже зручно налаштовувати. Наприклад, товари до 500 грн ви доставляєте за 120 грн, якщо більше або вам потрібно 500 – півтори і погнали далі.

Можна так налаштовувати, можна від кількості товарів, будь ласка. Є загальне, є не загальне. Єдине, що?

Не вийде по вазі налаштувати, тому що для ваги потрібно ще додатково в ваш фід Мерчант центр-у завантажувати параметри ваги. Я не впевнена, що на Пром-і доступні ці атрибути.

Тому, якщо ми беремо найлегший варіант, найперевіреніший, викликаючи менше питань зі сторони перевірки Гугла, ставимо цей фіксований тариф, якщо у вас доставка платна, якщо безкоштовно, ставите «безкоштовно2, зберігаєте цю всю історію. Все, готово. Доставку зробили.

Ще раз нагадую, прописувати всі можливі варіанти доставок не потрібно. Це прописується лише для адресної. Зазвичай, задається найдешевший варіант, тому що тут також в якість магазину, коли в вас буде порівнюватися, тут буде також показувати у вас доставка краще чи гірше в зрівнянні з конкурентами по термінам чи по вартості.

Умови повернення

Умови повернення. Дивіться, вони також не складні. Ви можете їх додати пізніше. Рекомендую їх пізніше додавати. Тут потрібне URL повернення. Вибрати країни, отримуєте ви чи не отримуєте ці повернення, нескладно. Ви з цим справитесь. Я навіть зупинятися на цьому не буду. Ідемо далі.

Додавання товарів до Merchant Center і формування XML-фіда

Додайте товари. Як ми будемо додавати товари? Ми будемо додавати товари. Навіть не так. Як можна додати товари, залити фід для Мерчант центру на prom.ua? Дуже легко, друзі. Ми будемо заливати з вами по посиланню на файл. Формат в нас будем xml-івський.

Все зручно організовано на тому самому Пром-і. Чому ми будемо заливати по посиланню, а не через Google таблиці? Чи будемо додавати вручну ці товари? API на Пром-і поки що недоступне в автоматичній інтеграції. Для вас це буде максимально легко і зручно. Чому? Якщо оновили ціни на товари на сайті, вони оновляться в фіді, відповідно в Мерчант центрі, відповідно і в рекламі. Якщо додали товар, прибрали якийсь товар, щось вибуло, прибуло, в наявності, все буде досить оперативно. Єдиний, звичайно, мінус заливання товарів по файлу, на відміну від API, але API поки що недоступна на Пром-і, це те, що якщо раптом у вас щось міняється протягом дня, то вам потрібно зайти вручну це оновити в Мерчант центрі, тому що найчастіше автоматично система може оновлювати ці дані кожні 24 години. Можна, звичайно, рідше оновлювати, щотижня, щомісяця, але найшвидше – це 24 години. Наступне.

Обов’язково перевіряйте, щоб країна була правильно вказана. Тут внизу – українська мова. Маркетингові методи в нас поки що стандартні.

Залишилось нам добути це посилання. Де нам його добути? Заходимо в «Товари», наші «Позиції». У мене всього-навсього одна товарна позиція нещасна, але у вас може бути їх багато. Нажимаємо «Експорт».

Обираємо фід даних Merchant XML. Обираємо мовну версію товарів. Якщо у вас дві мовні версії, можете вивантажити дві мовні версії. Якщо ви сумніваєтесь чи потрібна вам російська мова, чи взагалі у вас її немає, не партесь, української мови зараз буде достатньо. Буде прекрасно працювати ваш рекламний кабінет. Нажимаю «Згенерувати посилання».

Готово воно. Копіюється посилання.

Ще рекомендую все-таки перевіряти його, вводжу в браузер і дивлюся чи відобразилась інформація про мої товари чи ні.

Пром дуже гарно формує цей масив даних. Тут є вся база, яка потрібна.

Завантаження фіду в Merchant Center

Повертаємося в наш Мерчант центр. Вставляємо наше посилання в тому вигляді, яке нам зробив Пром. Нажимаємо «Продовжити».

До речі, якщо вам потрібно експортувати якісь певні обрані позиції чи робити декілька фідів, на Пром-і це можна робити, але оскільки в мене один єдиний товар, то я не можу вам показати, як саме це зробити. Можна оновлювати посилання. Ось, будь ласка.

Що ми маємо? Перше, чекаємо буквально дві-три хвилинки доки завантажуються всі товари. Звичайно, якщо у вас товарів дуже багато, декілька десятків тисяч, то завантаження може зайняти трішки більше часу, десь хвилин до 10-15. Наша задача – перевірити розділ «Останнє оновлення» для того, щоб у нас тут все було окей. Що товари додані.

В нас немає червоних помилок. Якщо червоні помилки є, їх потрібно поправити. Для чого? Для того, щоб ми мали що? Перше, прекрасний рейтинг наших товарних оголошень для Гугла, щоб нас залюбки Google показував. Друге, для того, щоб всі товари могли вийти у видачу. Третє, обов’язково для того, щоб ви не переживали про те, що якийсь, можливо, ходовий товар у вас не буде показуватися. Займає це буквально декілька хвилин.

Якщо раптом вийшли з цього блоку і вам потрібно повернутися, зрозуміти, чи додалися товари, нажимаєте з правого вверху шестерінку, «Джерела даних». І тут буде цей фід або набір фідів, які ви завантажили. Поки що в мене тут нуль відображається.

Нажимаю на цей фід. Бачите, в мене вже показано оновлених товарів. Додано один товар, бо він в мене однісінький. Важливо, щоб тут з’явилась ця циферка «Один». Тоді можемо вважати дійсно успішною цю заливку товарів. Зараз почекаємо, щоб я вам показала, що товар з’явився, які на ньому статуси та інше.

Додаткові налаштування Merchant Center

Але поки товари заливаються, пропоную додати ще декілька важливих налаштувань в ваш Мерчант центр. Вони вам точно не зроблять гірше. Ми добавляємо динамічний ремаркетинг, оцей блок.

Для чого він потрібен? Для товарного ремаркетингу, щоб система могла його використовувати в вигляді товарів, які наздоганяють користувачів. Які будуть товари наздоганяти користувачів? Ті, які вони переглядали в каталозі чи не по певним якимось подіям. Не принципово важливо, гірше не зроблять. Єдине, що цей динамічний ремаркетинг часто може бути недоступний. Його немає сенсу додавати, якщо у вас тематика: здоров’я, БАДи, ліки, вітаміни, навіть хрестики ювелірні інколи також блокуються. Є певні ніші, в яких динамічний ремаркетинг, зазвичай, не пропускається. Тому, якщо це ваша ніша, можете його взагалі не додавати. Я продаю футболки, то я додаю. Все, одна кнопочка «Додати». Більш нічого робити мені не потрібно. «Огляд». Знову повертаюсь.

Ще хочу додати розширене керування даними джерелами. Це вам для майбутнього, скоріше всього, згодиться. Роблю так, щоб у вас був базовий набір, щоб далі, якщо ви щось будете гуглити в інтернеті, у вас уже все було готове по інструкції, що зробити.

Повертаємося в наші «Джерела даних». Ми вже бачимо в нас один товар. Ми нажимаємо на нього. Він з’являється уже на вкладці «Товари». Бачите, статус поки що «Розглядається».

Треба слідкувати за цим. Якщо раптом у нас є проблеми, у нас великий товарний асортимент, хочемо побачити динаміку, перевірилось/не перевірилось, скільки товарів перевірено, заходимо «Потрібна дія» – «Переглянути історію».

Тут буде красивий такий графік візуальний вибудовуватися. Звичайно, я не можу обрати якісь інше. Мені поки що не показує, але там, якщо що, динаміка буде показана. Жовтим кольором відмічається те, що обмежено по якимсь причинам.

До речі, найтиповіша проблема обмеження – це коли ви капслоком прописуєте опис або назву товару. Тому краще прописувати звичайними буквами. Можуть бути якісь товари відхилені, потрібно буде окремо розбиратися з цим. Поки що у нас розглядаються ці товари.

Результати зробленого

Зараз що ми з вами зробили? Налаштували Мерчант центр, додали практично всю базову інформацію про наш сайт, підтвердили права на сайт, залили товари ще й мало того, добавили декілька функціоналів для вас. Де вони будуть відображатися? У вас буде можливість побачити в яких, це поки що вони товар перевіряється. У вас будуть товари показуватися зараз поки що: динамічний ремаркетинг, безкоштовні оголошення, платні в нас з’являться в функціоналі, коли ми перейдемо до створення наших цілей. Все буду поетапно пояснювати. Ми ще додали з вами декілька додаткових налаштувань. Тобто, в вас з’явилися додаткові фіди. Не знаю, будете використувати їх в майбутньому чи ні. І у нас з’явилися ще, завдяки тому, що поки чекали товар заливається, додаткові налаштування в вигляді правил перетворення Мерчант фіду. Розумію, може чимось вас загружаю, не принципово важливо. В нас тут просто вкладочка добавилася «Правила атрибутів». Все супер. Ідемо далі.

З Мерчантом ми завершили. Як бачите, не дуже складно. Дякувати Пром-у, що він організував вивантаження товарів дуже зручно. Підтвердження прав на сайт дуже зручно. Наступний етап – це у нас створення цілей, без яких Performance Max не буде працювати.

Егор
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї