Аудит рекламної кампанії Google Adwords
Мета аудиту рекламної кампанії показати Вам що добре працює в Вашому акаунті, а де є можливості для поліпшення.
Після проведеного аудиту ми можемо допомогти Вам скласти стратегію просування з урахуванням речей, які ефективно працювали в Вашому акаунті і тих, які мають величезний ресурс на поліпшення. Ці дані підвищують ефективність витрат на трафік в 1,5-2 рази. Як мінімум Ви отримаєте список рекомендацій для поліпшення стану поточного рахунку.
Аналіз аккаунта дасть Вам розуміння яка у Вас частка ринку, де є можливості збільшити кількість замовлень в 2,5-3 рази і знизити їх вартість від 30%, а також точки подальшого зростання .
Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?
Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту
Описати
завдання
у заявці
Розрахувати потенційний прибуток від реклами
Калькулятор
контекстної реклами Гугл
Коли потрібно замовляти аудит рекламної кампанії:
- Ви вважаєте, що контекстна реклама не працює для Вашого бізнесу.
- Замовили налаштування реклами у агентства / фрілансера / найманого працівника, але її ефективність не влаштовує.
- Налаштування Гугл реклами було зроблене самостійно та Ви не впевнені на скільки ефективно вона працює.
- Бюджет рекламної кампанії високий і Ви хочете його знизити.
- Ви не знаєте ціну залучення одного клієнта з контекстної реклами або хочете її знизити.
- Не знаєте, які ключові слова приносять користь і працюють, а які просто зливають бюджет в порожню.
У всіх цих випадках рекомендуємо Вам замовити аудит контекстної реклами. Якщо Ваша кампанія налаштована чудово, в ній немає помилок – ми чесно Вам відповімо, що тут нема чого виправляти.
На які питання допомагає відповісти аудит контекстної реклами?
- Яка кількість людей до Вас звернулася (скільки було лідів)? Звідки прийшло скільки замовлень?
- Скільки часу думають люди з моменту першого заходу на сайт і до моменту першого звернення? Скільки разів до цього клієнт був на сайті але не здійснював замовлення?
- Як знизити вартість залученого клієнта? Від чого вона залежить?
- Скільки інструментів налаштовано і використовується в акаунті? (Коли ми проводимо аудит контекстної реклами в 2-х з 3-х акаунтів з можливих 12 інструментів КР використовується в кращому разі 2-3. Наша команда розрізняє не тільки пошукову і банерну рекламу, а, як мінімум 3 інструменти пошукової та від 7 видів банерної реклами).
- Яка структура вашого облікового запису?
- Наскільки оголошення всередині аккаунта заточені під потребу клієнта?
- Чи проводиться АБ тестування оголошень?
- Яку насправді частку ринку Ви займаєте?
- Покажемо потенціал для зростання і дамо рекомендації як поліпшити показник відмов, час, проведений на сайті, глибину перегляду, залученість клієнта.
- Який % лідів фіксує Ваш Google Analytics? (Наприклад, фактично зателефонувало 100 осіб, який % з них Ви побачите в звітах?)
- Яке співвідношення звернень (лідів) до замовлень?
- Як налаштовані конверсії і мікроконверсіі в аналітиці?
- Яка частка реклами переслідування в загальній кількості замовлень?
- Яка частка допомоги/участі одного каналу/джерела трафіку в іншому каналі джерела трафіку?
- Якість трафіку в розрізі кожного каналу;
- Коефіцієнт конверсії кожного каналу;
Базовий аудит рекламної кампанії Google Adwords
У Вас є будь-яка рекламна кампанія в Google Ads?
Наші аналітики по чек-листу можуть переглянути основні налаштування – ключові фрази, оголошення, мінус-слова, параметри, структуру, подлубаються в статистиці Adwords, перевірять налаштування Analytics.
Результат: Ви отримаєте усно список помилок з рекомендаціями щодо поліпшення.
виконавці:
- Аналітики агентства AdwService Company;
- Терміни проведення 24 години.
Як ми робимо аудит рекламної кампанії Google Adwords:
- В першу чергу, ми з Вами визначимо цілі Вашого бізнесу. Виберемо потрібний тип і джерело трафіку, необхідну кількість конверсій;
- Від Вас потрібна буде інформація: що саме не влаштовує в роботі рекламної кампанії;
- Обговорюємо Ваші результати і зауваження;
- Формулюємо мету і завдання аудиту;
- Приступаємо безпосередньо до аудиту.
Для аудиту нам будуть необхідні: доступ Google AdWords, Google Analytics.
Яка вартість аналізу контекстної реклами Гугл?
Послуга аудиту потрібна, якщо у Вашої рекламної кампанії по основних налаштуваннях все добре. В цьому випадку можливий більш детальний аналіз для збільшення загальної ефективності за всіма основними параметрами.
Ми оцінимо всі ключові фрази, глибоко проаналізуємо мінус-слова та оператори, які використані в рекламній кампанії, глибше закопаємося в аналітику, вивчимо структуру кампанії. Окрему увагу приділимо конкурентам, запитам, за якими вони просуваються або рекламуються.
Результат: Список потрібних виправлень з докладною аргументацією, рекомендаціями і наслідками; пророблена ефективна структура рекламних кампаній; прописана стратегія реклами, її ведення та розширення; інші необхідні дії для збільшення ефективності.
виконавці:
- Аналітики агентства AdwService Company;
- Терміни проведення від одного до п’яти днів, в залежності від завантаженості;
Тарифи на розгорнутий аудит
Вартість аудиту рекламної кампанії залежить від обсягу аккаунта, кількості мов, країн таргетингу. Ми пропонуємо нашим клієнтам такі тарифні плани:
- Базовий – $270. Включає аналіз РК за основними показниками і точки росту проекту на збільшення продажів і/або зниження вартості;
- Високий рівень – додаткове відео, в якому наочно пояснюються всі висновки наших фахівців з живими прикладами;
- Експерт – всі послуги, включені в інші тарифи, плюс 1 година консультації технічного фахівця, відповіді на виниклі питання.
Ціни на аудит РК за тарифами “Просунутий” та “Експерт” залежать від конкретного завдання та розраховуються індивідуально.
Приклад базового аудиту Google Ads:
Які показники аналізуються?
Під час аудиту рекламної кампанії Гугл ми в першу чергу звертаємо увагу на наступні параметри:
- Кількість рекламних кампаній в різних каналах просування.
- Загальна кількість ключових слів в обліковому записі.
- Структура аккаунта Adwords.
- Відповідність ключових слів.
- Кількість ключових слів зі статусом «мало показів».
- Націлювання.
- Аналіз розширень, уточнень, додаткових посилань.
- Показники якості для ключових слів і трафіку. Наскільки цільовими були вхідні запити.
- Аналіз якості переходів з реклами. Наявність нецільових запитів і “сміттєвого” трафіку.
- Який % втрати показів. Скільки потенційно трафіку на сайт Ви недоотримали.
- Розподіл бюджетів на кампанії.
- Співвідношення витрат до отриманої частки ринку.
- Історію роботи над аккаунтом.
- Коректність налаштувань. Чи фіксувалися конверсії та їх вартість.
- Яку позицію на ринку Ви займали по відношенню до конкурентів?
- Який відгук був по рекламних оголошеннях?
- Чи є внутрішня конкуренція між інструментами.
Переваги аудиту рекламної кампанії від AdwService
Надана інформація показує можливості для оптимізації облікового запису та кроки підвищення ефективності Вашого облікового запису Google Adwords. В результаті можливо знизити вартість залученого клієнта в кілька разів. Ви перестанете “зливати” рекламний бюджет і максимізуєте віддачу на вкладені кошти. Маючи ці дані ефективність витрат на трафік в перший місяць підвищується в 1,5-2 рази . З нашого досвіду при впровадженні оптимізацій після аудиту контекстної реклами Гугл вдається знизити ціну ліда до 30% .
Під час обговорення аудиту з нашим фахівцем Ви отримаєте усний перелік рекомендацій щодо поліпшення якості трафіку і варіант стратегії просування для Вашого бізнесу.
Популярні питання
- Замовте аналіз, щоб отримати незалежну думку з боку. Якщо зараз реклама працює добре і поліпшень не потрібно – Ви отримаєте підтвердження. Якщо помилки будуть знайдені – можливо це допоможе істотно поліпшити результативність рекламної кампанії.
- Базовий експрес-аудит ми робимо протягом 1 дня. На проведення розгорнутого аудиту може піти до 5 днів роботи фахівця.
- Система Google Ads постійно розвивається, з’являються нові інструменти і видозмінюються старі. Те, що працювало ще вчора сьогодні може бути не ефективним. Тому ми рекомендуємо періодично (раз на півроку) проводити аудит рекламної кампанії, щоб переконатися, що покращувати нічого, на сайт надходять тільки цільові запити за оптимальною ціною, вся семантика опрацьована і всі можливі інструменти залучення клієнтів задіяні.
- Фахівці компанії «AdwService» можуть запропонувати базовий аналіз основних показників. Більш детальний звіт оцінюється в залежності від тарифу. Найбільш просунутий тариф включає годинну консультацію PPC-фахівця з докладним поясненням і рекомендаціями щодо усунення помилок.