Як відстежувати офлайн-конверсії в рекламі Google?

Офлайн відстеження конверсій у Google Ads Веб-аналітика

Достатньо просто враховувати конверсійні дії, коли покупець переходить на сайт інтернет-магазину за рекламним посиланням та робить замовлення на його сторінці. Насправді все не так однозначно. Користувач може оформити покупку через телефон або укласти угоду в офлайн точці, прийнявши позитивне рішення тільки після розмови з менеджером.

Самий момент покупки може настати через досить тривалий проміжок часу після натискання на оголошення. Але це не позбавляє Вас можливості оцінювати ефективність каналів трафіку і визначати, які рекламні кампанії привели до Вас клієнта.

Аналізувати дії споживачів поза мережею не менш важливо, ніж розуміти, що відбувається онлайн. Щоб зробити це, спираючись на актуальні цифри та дані, слід налаштувати відстеження офлайн-конверсій у Google Ads.

Що це офлайн-конверсії в Google рекламі?

Поняття офлайн-конверсії в Google рекламі стосується цільових дій, що здійснюються в офлайн-просторі відвідувачами після їх ознайомлення з інтернет-сайтом або рекламним повідомленням.

Така подія зазвичай фіксується в системі CRM. Вся інформація транслюється в обліковий запис AdWords при переході угоди в певний статус (здійснення продажу, відвантаження товару тощо) Цей запис у базі даних є офлайн-конверсією.

Які переваги дає відстеження офлайн-конверсій?

Відстеження офлайн-конверсій у Google рекламі допомагає PPC-фахівцеві:

  • Зрозуміти аудиторію. Офлайн-моніторинг конверсії дозволяє дізнатися, які фактори стимулюють покупців укладати угоди саме з Вами.
  • Оцінити джерела трафіку на вебсайті. Ви зможете точно визначити ефективність того чи іншого рекламного каналу.
  • Відстежити шлях клієнта. До конверсії користувач міг прийти на сайт за оголошенням Google Ads, підписатися на вас у соціальних мережах, а потім зробити офлайн-покупку в торговій точці. Якщо відстежувати лише онлайн-замовлення, такий відвідувач сприйматиметься маркетологом як потенційна конверсія, до якої слід застосовувати певну стратегію – включати до списків ремаркетингу, пропонувати акції тощо. Але оскільки ми знаємо, що покупка вже була здійснена, найкраще рішення не витрачати ресурси на мотивацію цього користувача. Можливо доречніше запропонувати йому супутні товари чи аксесуари.
  • Пошук нових ключових слів. Моніторинг популярних термінів та питань, які клієнти ставлять в офлайн-магазині або через телефон, допомагає підбирати нові ключові словосполучення налаштування контекстної реклами.
  • Оптимізувати рекламні витрати. Якщо більшість клієнтів компанії дзвонять у кол-центр, можливо, варто виділити більший бюджет на рекламні оголошення з номером телефону. І навпаки, якщо всі замовлення надходять виключно онлайн, недоцільно нарощувати витрати на просування офлайн-точок компанії.
  • Робити націлення більш точним. Це допомагає наростити виторг, що спричиняє збільшення рентабельності вкладень у рекламу.

Як працює офлайн-конверсія в Google Ads?

Офлайн-конверсії в AdWords можуть відстежуватися як за кліками, так і за дзвінками. Другий варіант передбачає надсилання телефонного номера Google для переадресації. Він поки що недоступний в Україні.

Механізм здійснення офлайн-конверсій виглядає так:

  1. Перехід за оголошенням. Для кожного потенційного покупця, який клікає по рекламі, заходить на будь-яку сторінку сайту та вивчає на ній інформацію про продукт, алгоритм генерує унікальний ідентифікатор GCLID.
  2. Фіксація інформації у CRM. Після здійснення відвідувачем конверсійної дії в офлайн Ви вручну вносите його ідентифікатор у систему.
  3. Експорт даних CRM в AdWords. Система CRM передає всю інформацію про конверсію в Google Ads.

Налаштування офлайн відстеження конверсій у рекламі Google

Першим кроком у процесі налаштування відстеження офлайн-конверсій у Google Ads є їхній «імпорт з іншої системи» в рекламному обліковому записі:

Імпорт конверсій з інших систем

Уточніть, яке джерело ви плануєте відстежувати – переходи або телефонні дзвінки:

Офлайн конверсії за дзвінками в Google рекламі

Після цього дійте за таким алгоритмом:

Додавання коду на сайт

  1. На всіх сторінках, де користувач має можливість заповнити форму, розмістіть спеціальний фрагмент програмного коду для передачі ідентифікаторів GCLID у вашу систему фіксації потенційних замовників.
  2. На кожній сторінці вебресурсу розмістіть скрипт, який зберігає ідентифікатори GCLID.
  3. Забезпечте збереження ідентифікаторів GCLID паралельно з відомостями про покупців у системі.

Порада! Такий кейс можна вирішити набагато швидше, поставивши відповідне завдання програмісту.

Налаштування вивантаження в таблиці Google

Виконання цього кроку дозволяє коректно імпортувати дані з CRM у сервіс Spreadsheets від Google. Необхідно вказати наступну інформацію для всіх конверсій, здійснених онлайн:

  • Google Click ID (іди переходу);
  • Conversion Name (найменування конверсії);
  • Conversion Time (точний час здійснення конверсійної дії);
  • Conversion Value (цінність конверсії). У випадку, якщо ми залишимо при налаштуванні це поле порожнім, у нього буде записано значення, яке встановлено за замовчуванням;
  • Conversion Currency (вибрана валюта).

Інтеграція таблиці Google з рекламним кабінетом

Інтеграція відбувається за допомогою системи Zapier, яка дозволяє зв’язати між собою дані з різних сервісів.

Створіть пошту (або авторизуйтеся в чинному обліковому записі) з правами, що потрібні для керування кабінетом Google Ads. З цієї ж пошти необхідно працювати з Zapier. Інтегруйте SpreadSheets та AdWords:

Інтеграція конверсій в системі Zapier

Після того, як інтеграція виконана, слід під’єднати офлайн відстеження конверсій у Google Ads:

Підключаємо відстеження конверсій в особистому кабінеті

Тепер РРС-спеціаліст має можливість використати зручний інструмент для збільшення продажів та кваліфікації лідів.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї