Все думаєте, що ще б зробити хорошого в своєму акаунті і використовувати його потенціал по-максимуму? Щоб зробити свої рекламні кампанії більш ефективними, варто скористатися наявними можливостями Google Реклами в напрямку інтелектуальних рішень.
Спробуйте кілька варіантів, щоб більш ефективно управляти своїми рекламними акаунтами в Гугл.
№1 Моделі атрибуції
Потрапивши до вас на сайт, користувач не завжди відразу робить корисну дію, іноді йому потрібно проконтактіровать два і більше разів, щоб зважитися на дзвінок або заявку. Модель атрибуції дозволяє вказати цінність кожного з кліків в ланцюжку прийняття рішень. Моделі атрибуції дозволяють зробити аналіз ефективності оголошень простішим і оптимізувати рекламні кампанії. Задуматися про зміну моделі варто, якщо у вас правильно вибудувана структура аккаунта.
В Google Ads є кілька моделей атрибуції, про які більш докладно можна прочитати тут.
В тематиці тренажерів ми застосували лінійну стратегію, що дозволило враховувати роль контекстної реклами у всьому ланцюжку. За результатами двох тижнів ми отримали збільшення кількості конверсій на 29% і зниження їх вартості на 7%. Також зміна моделі атрибуції призвело до поліпшення роботи автоматичних стратегій призначення конверсій, так як система стала отримувати більше точних даних.
При зміні атрибуції варто інтегрувати нову модель в звітність. Також варто активно займатися оптимізацією, так як з’являться нові дані. Після введення нової моделі і внесення в неї коригувань варто оцінити її результат.
№2 Інтелектуальне призначення ставок в Google Ads
Використання такого варіанту призначення ставок дозволяє використовувати досить великі та унікальні за своїми призначеним для користувача характеристикам дані. Це робиться системою, щоб знайти максимально оптимальну комбінацію для призначення ставок.
Щоб підібрати необхідні комбінації, система використовують наступний масив даних: сигнали від користувача, сигнали від Google, сигнали від вас.
На підставі цих показників розраховується оптимальна ставка для кожного конкретного аукціону. Щоб обчислити цю ставку, алгоритм враховує більше 70 мільйонів можливих дій: відвідані сторінки, переглянутий контент, переривання, вік, стать, місце розташування, ключові слова, формати оголошень, ефективність креативів, переглянуті товари і т.д.
В Google Ads на даний момент є 4 варіанти інтелектуального призначення ставок: оптимізатор ціни за конверсію, максимум конверсій, цільова ціна за конверсію, цільова рентабельність інвестицій у рекламу.
Використання цього інструменту допоможе вам заощадити час і підвищити ефективність реклами.
№3 Динамічні пошукові оголошення
Цей інструмент дозволяє показати максимум релевантних оголошень потенційним користувачам, підбираючи семантику, яка міститься на вашому сайті.
В середньому така кампанія приносить на 15% більше кліків, має на 30% вище СТR, а СРС, відповідно, теж знижується на 30%. В результаті ми отримуємо більше переходів зі зниженим на 35% СРА. Крім того, динамічні пошукові оголошення допоможуть доповнити список ваших ключових слів.
Ця кампанія досить легко піддається оптимізації, так як оголошення оновлюються регулярно і автоматично, заголовки завжди доречні, а відображаються URL створюються автоматично на основі доменного імені кінцевого URL.
В тематиці краси і здоров’я запуск такої кампанії за місяць приніс 21 конверсію по 50 грн, хоча за той же період кампанії пошуку в середньому мали вартість за конверсію 102 грн.
Цей інструмент підійде для великих інтернет-магазинів, готелів з великим вибором номерів, туристичних агентств і новинних порталів.
№4 Адаптивні пошукові оголошення
Це формат оголошень, коли для кожного користувача система з безлічі заданих раніше вами варіантом вибере найбільш вдалу, за її розрахунками, для конкретного користувача комбінацію.
Тобто, система комбінує ваші заголовки і описи в довільному порядку, вибираючи найбільш ефективні. Так, запропонований варіант максимально відповідає пошуковому запиту, що підвищує ймовірність залучення клієнта.
Адаптивні пошукові оголошення мають по 3 заголовки і 1-2 рядки опису. Для одного такого оголошення ви можете використовувати до 15 назв і рядків описів.
Щоб оцінити ефективність роботи такого формату варто почекати мінімум 14 днів, щоб алгоритм зміг пройти навчання.
При створенні варто звернути увагу на той факт, щоб всі елементи, які ви додасте, будуть добре поєднуватися між собою. Якщо є необхідність, щоб якийсь із елементів показувався тільки на певній позиції, то можна їх закріпити.
№5 Розумні кампанії
Один з нових інструментів – це розумні кампанії в КММ. Головна відмінність цих кампаній, що всі процеси в них будуть автоматизовані. Так, призначення ставок, вибір націлення та формування оголошень відбуватиметься автоматично.
Розрахунок ставок буде проводитися на підставі зазначеної цільової ціни і для кожного аукціону окремо в залежності від ймовірності здійснення покупки. Що стосується таргетингу, то система частіше показуватиме оголошення на тих майданчиках, де вони потенційно привабливіше. Також автоматично буде відбуватися формування оголошень: система буде сама формувати оголошення з того масиву даних, які ви додасте в кампанію при створенні.
При запуску цього виду РК варто:
– перевірити наявність на сайті тега ремаркетингу та коректності його роботи;
– перевірити обсяг конверсій: має бути більше 50 конверсій з КММ за останні 30 днів або більше 100 за останні 30 днів з кампаній пошуку;
– варто враховувати тільки ті конверсії, які максимально цільові для вашого бізнесу.
Важливо врахувати, що денний бюджет повинен бути в кілька разів вище, ніж призначена вами цільова ціна за конверсію.
№6 Адаптивні медійні оголошення
Адаптивні медійні оголошення прийшли на зміну звичайним адаптивним оголошенням. Вони більш гнучкі і мобільні.
Цей тип оголошення створюється автоматично на основі доданих вами об’єктів.
З плюсів цього формату:
оптимізація оголошень – система формує оптимальне поєднання об’єктів для кожного рекламного місця;
більш широке охоплення, так як можуть відображатися текстові, графічні та нативні оголошення;
можливо використовувати з динамічним ремаркетингу, додавши фід в кампанію.
Також через деякий час можна подивитися ефективність кожного з елементів окремо.
Адаптивні медійні кампанії використовуємо в багатьох акаунтах. Головною перевагою є те, що можна відстежити ефективність кожного окремого елемента і використовувати цю інформацію в подальшій оптимізації.
№7 Розумні торгові кампанії
Розумні торгові кампанії – це “ прокачаний ” варіант торгових кампаній.
Оголошення з Smart Shopping Campaigns можуть показуватися в пошуку, Медійній мережі, в пошукових партнерах, Google Shopping, YouTube, Gmail.
Ця кампаніям автоматично створює оголошення, управляє націлених, ставками і розподілом бюджету. Також автоматично відбувається максимізація загальної цінності конверсій в рамках заданого бюджету, використовуючи машинне навчання для оптимізації і коригування ставок.
Інтернет-магазин за місяць по кампанії Smart Shopping ми отримали в 5 разів більше переходів, ніж у звичайній торгової кампанії, а їх вартість в рази 2 менше, ніж середня по аккаунту.
№8 TrueView for action
Цей тип реклами спрямований на те, щоб підвищити намір про покупку, так як спонукає користувачів вивчати вашу пропозицію, залишати контактні дані та здійснювати інші корисні для вас дії.
TrueView for action доступний тільки в форматі In-Stream, тобто його можна пропустити через 5 секунд. Оголошення для такого формату складається з заклику до дії (до 10 символів) і заголовки.
Як виглядає ваша аудиторія?
В тематиці камінів і печей за два тижні роботи отримали 49, що склало 6 частина всіх конверсій, а їх вартість була в 4 рази менше, ніж середня по аккаунту, і в 2 рази, ніж по звичайній торговій кампанії.
Щоб запустити цю кампанію, слід дотримуватися кількох умов:
мінімум 20 конверсій зі звичайної торгової кампанії за останні 45 днів;
використовувати на сайті gtag;
мати список ремаркетингу з охопленням мінімум 100 користувачів;
дотримуватися вимог до торгових кампаній і правилам.
При запуску рекомендується задати бюджет рівний витрат по торгових кампаній і ремаркетингу за останній період, а також задати цільової ROAS (= кількість конверсій/витрати на рекламу * 100%).
В нашому досвіді кампанія TrueView for action в автомобільній тематиці довго (понад місяць) не приносила результат і постійна піддавалася коректувань. Після того, як кампанія отримала достатню кількість статистики, за три тижні ми отримали 6 конверсій.
№9 Особливі аудиторії по намірам для Youtube
За статистикою 85% користувачів, які використовують Google пошук, також відвідують YouTube. Цей інструмент дозволяє взаємодіяти з вашою зацікавленою аудиторією на YouTube.
З особливими аудиторіями по намірам можна в YouTube показуватися тим користувачам, які виконували пошук за вашими ключовими словами.
Щодо ключових слів, які варто використовувати, то краще вибирати не менше 50, але і не більше 400. Також варто починати з конверсійних слів, які добре працюють в пошуку. Рекомендується розділити брендові, загальні та запити по конкурентам в різні групи.
Звертайтеся до користувачів, які збираються прийняти рішення про покупку, знаходячи їх за ключовими словами в Google Пошуку. Ця функція була розроблена спеціально для рекламодавців, орієнтованих на результат.
Як бачите, варіантів для тестів дуже багато, тому випробовуйте і модернізуйте свої РК.