- Розбір рекламної кампанії
- Оптимізація конверсії по дзвінках
- Причина обвалу в рекламній кампанії
- Розбір чому впала ефективність. Обмежений бюджет
- Як поправити провал рекламної кампанії
- Навіщо потрібно ставити рентабельність
- Що потрібно переглянутися в підході до рекламної кампании
- Аналіз моделі атрибуції
- План робіт по налаштуванні кампанії
- Необхідність надання візуальної інформації про товар
- Підвищення конверсії посадкової сторінки
- План робіт по налаштуванні окремих типів товарів
Привіт. Я Яна Ляшенко – Google логіст. У сьогоднішньому відео буде розбір торгових рекламних кампаній і інтернет магазину камінів, печей і топок. Постараюся зробити відео стислим. Розумію – довгі відео складно дивитися. Проблематику, з якою звернувся клієнт, десь вставлю скрінкасти або скріншот. Хочу, щоб поставили на паузу. Ознайомилися, перечитали.
Глобально, що сталося? В даному рекламному акаунті, за словами клієнта, до першого квітня було все непогано. Після – почався обвал. Причому, обвал почався навіть в показах. Це важливий, суттєвий нюанс. У переходи провалитися – це одна історія. Друга історія, коли обвалюються покази. Коли обвалюються покази – значить сталося щось більш суттєве.
Розбір рекламної кампанії
З чого почнемо розбір торгових рекламних кампаній? По-перше, потрібно розуміти, в принципі, який результат генерували чинність цих торгових рекламні кампанії. Вибираємо якийсь актуальний період часу. Беремо перше квітня, порівнюємо з якимось аналогічним періодом і дивимося. Ще додатково робимо сегмент: «Переходи» – «Дії-конверсії». Для чого? Щоб розуміти, що генерували чинність цих торгових рекламні кампанії.
Коротше, дивимося. Пам’ятаємо, що після квітня розпочався обвал. Якщо подивимося по самій видаткової рекламної кампанії, яка принесла найбільше конверсій, бачимо, що транзакцій, в розрізі кожної з торгових рекламних кампаній, не так багато замовляють через корзину. А введення на контактний номер телефону – багато.
Оптимізація конверсії по дзвінках
Якщо дивилися, хоча б одне відео по торговим рекламним компаніям, і особливо в марафоні, знаєте, що завжди акцентую на правильності, коректності фіксації конверсій в рекламному обліковому записі. Єдина мета, яка для Смарт шопінгу несе в стандартному класичному вигляді цінність і повний набір інформації – це транзакція.
Чи можна змусити смарт шопінг оптимізуватися по дзвінках? Так. Якщо впровадили динамічний коллтрекінг з функціоналом наскрізний аналітики. На базі назв і цілей, які є, припущу, що платформа Prom.ua та, на Prom.ua, наскільки пам’ятаю, Ringostat може надати подібний функціонал. За допомогою коллтрекінга, якщо дзвінок здійснюється успішним якимось замовленням, є можливість відправляти Google аналітику в дохід від цього дзвінка. В іншому випадку, дивіться, наведення на контактний номер телефону є не особливо хорошою конверсією. Навпаки, вона ускладнює в кілька кліків розуміння того, що відбувається в рекламному обліковому записі.
Глобально, що сталося? В даному рекламному акаунті, за словами клієнта, до першого квітня було все непогано. Після – почався обвал. Причому, обвал почався навіть в показах. Це важливий, суттєвий нюанс. У переходи провалитися – це одна історія. Друга історія, коли обвалюються покази. Коли обвалюються покази – значить сталося щось більш суттєве.
Розбір рекламної кампанії
З чого почнемо розбір торгових рекламних кампаній? По-перше, потрібно розуміти, в принципі, який результат генерували чинність цих торгових рекламні кампанії. Вибираємо якийсь актуальний період часу. Беремо перше квітня, порівнюємо з якимось аналогічним періодом і дивимося. Ще додатково робимо сегмент: «Переходи» – «Дії-конверсії». Для чого? Щоб розуміти, що генерували чинність цих торгових рекламні кампанії.
Коротше, дивимося. Пам’ятаємо, що після квітня розпочався обвал. Якщо подивимося по самій видаткової рекламної кампанії, яка принесла найбільше конверсій, бачимо, що транзакцій, в розрізі кожної з торгових рекламних кампаній, не так багато замовляють через корзину. А введення на контактний номер телефону – багато.
Оптимізація конверсії по дзвінках
Якщо дивилися, хоча б одне відео по торговим рекламним компаніям, і особливо в марафоні, знаєте, що завжди акцентую на правильності, коректності фіксації конверсій в рекламному обліковому записі. Єдина мета, яка для Смарт шопінгу несе в стандартному класичному вигляді цінність і повний набір інформації – це транзакція.
Чи можна змусити смарт шопінг оптимізуватися по дзвінках? Так. Якщо впровадили динамічний коллтрекінг з функціоналом наскрізний аналітики. На базі назв і цілей, які є, припущу, що платформа Prom.ua та, на Prom.ua, наскільки пам’ятаю, Ringostat може надати подібний функціонал. За допомогою коллтрекінга, якщо дзвінок здійснюється успішним якимось замовленням, є можливість відправляти Google аналітику в дохід від цього дзвінка. В іншому випадку, дивіться, наведення на контактний номер телефону є не особливо хорошою конверсією. Навпаки, вона ускладнює в кілька кліків розуміння того, що відбувається в рекламному обліковому записі.
Чому ускладнює? Наведення на контактний номер телефону – не дорівнює дзвінки. Як бачите, клієнт сказав, що після квітня всі початок погано, то справи кепські по всьому переходів. Наведення на контактний номер – не дорівнює дзвінки. З наведення в дзвінки, у всіх інтернет магазинах коливається статистика по-різному – від двадцяти до шістдесяти відсотків може відбуватися дзвінків. У клієнта все впало – ця цифра наближається до нуля з наведення на контактний номер телефону. Плюс для даної ніші актуальна генерація дзвінків в особливо великій кількості. Ці дзвінки не несуть цінності. Вони можуть бути в контексті: «Є фізична точка, куди можу приїхати подивитися товар, помацати» або щось в іншому стилі зробити. Щоб використовувати її, як мета для оптимізації, потрібно розуміти конверсію з наведення в реальний дзвінок, з реального дзвінка в продаж. Чи не вийде нормально адекватно вирахувати цінність для даної конверсії.
Чому? Потрібна цінність для смарт шопінгу, щоб він оптимізувався за цінністю. У штуках НЕ оптимізується. Орієнтуємо його лише на стовпець «Цінність». Потрібно вирахувати середній чек. Як ви вважаєте середній чек, якщо досить різношерстий асортимент? Починається від 200 гривень. Закінчується 100 тисячами.
Коротше, це практично, якщо ви вважаєте щось більш-менш усереднене – буде не презентабельно. За фактом цифри можуть бути гарними, а в реальності жахливими в плані продажів. Такі цілі не рекомендую використовувати як у вигляді оптимізації. Професіонал, вмієте цим оперувати – так. Якщо бізнес і маєте багато інших завдань, і Сапорти рекламний аккаунт – Не парся. Чи не виходять транзакції – потрібно запускати якісь інші види рекламних кампаній, пробувати оптимізувати поточний рекламний аккаунт.
Причина обвалу в рекламній кампанії
Дивіться, завдання яка? Чи буду розбирати до найдрібніших деталей цих торгових рекламні кампанії? Ні. Пробіжуся за загальними базовими поняттями. Головне, знайшла причину. Знайшла проблему в даному рекламному обліковому записі. Її озвучу пізніше. Зараз пробіжить по важливим налаштувань. Озвучу цю причину. Причина полягає в: обвал стався в якому вигляді? За показам і кліках. Щоб побачити обвал, візьму спочатку статистику за повний період.
Як виявити обвал? В чому причина? На початку беремо «Покази». Синя лінія графіка. Далі. Беремо CTR. Якщо щось сталося з фідом або конкуренти переоптімізірованние фіди, можемо втратити в трафіку, кліки на сайті. Від обсягу трафіку і конверсій сайту залежать обсяги продажів. Можемо втратити трафік, який може сконвертіться. Спочатку порівнюємо з CTRом. CTR, десь, колись просів, а потім він тримається на стабільному рівні, особливо, після квітня, немає сенсу на нього грішити.
Плюс CTR, скажу тут – хороший, адекватний на більшості товарних позицій, на які дивилася. Ще показник, на який дивимося – «Середня ціна за клік». Що потрібно знайти? По-перше, потрібно знайти перекіс в зворотну сторону. Що за перекіс в зворотну сторону? Коли злітають покази. Потім різко падають. Ціна за клік, навпаки – на початку, на піку показів падала, це нормально – Смарт вміє таке робити, а потім різко міняються місцями. Покази просідають – кліки злітають.
Знайшла в більшості рекламних кампаній, коли це сталося. Сталося в районі двадцять третього березня. Тут вона. В усереднених статистиках трохи раніше. Десь тут. Бачите, перекіс? Ціна за клік різко змінилася з показами. Причому, до цього ціна за клік була 2,39. Тут вона висока на початку березня. Чи не дивимося тут. Припускаю, що клієнт часто зустрічається зі схожими проблемами. 2,19, 2,05, потім 3 гривні. На гривню цілу зростає. Тут вище – 3,82, якщо усереднено по всім рекламним кампаніям.
Тепер дивимося кожну з витратних рекламних кампаній за даний період окремо. Подивлюсь тільки три. За 300-400 гривень, які витратили – не особливо статистична вибірка на основі інших рекламних кампаній.
Дивимося. Показую принцип аналізу. Багато хто запитує, як аналізувати. Підхід, як можна знайти слабку ланку. Дивимося. Косяк. Двадцять третього. В середньому двадцять третього перекіс. Двадцять п’ятого – 1,80. Раз – виходить назад. Різко. Бачите – ланцюжок відбувається. Це на «Розумні камінокомплекти» найвища частота на рекламні кампанії.
Тут схожа ситуація. Знову в кінці березня починається вже на «Електрокам’янки Теплодар».
Остання рекламна кампанія розумна. Пізніше запущена, ніж інші. Приблизно така ж історія. Бачите, причому покази спустилися практично до нуля, в порівнянні з тим, що було. Бачите, покази, кліки. Ціна за клік, зверніть яка. Була – 2,29. 4. 2,92. Зараз знову до чотирьох гривням. Відбувається в декількох випадках. Зараз буду описувати, можливо, кожен випадок окремо. Розбираємося.
Остання рекламна кампанія розумна. Пізніше запущена, ніж інші. Приблизно така ж історія. Бачите, причому покази спустилися практично до нуля, в порівнянні з тим, що було. Бачите, покази, кліки. Ціна за клік, зверніть яка. Була – 2,29. 4. 2,92. Зараз знову до чотирьох гривням. Відбувається в декількох випадках. Зараз буду описувати, можливо, кожен випадок окремо. Розбираємося.
Розбір чому впала ефективність. Обмежений бюджет
Коли відбувається? Перше, при різкому зменшенні розмірів бюджету. Дивилася на розумні камінокомплекти. Двадцять третього березня зменшений бюджет з шестиста до п’ятисот. До цього розмір бюджету – 700 гривень. 200 гривень для всієї України на камінокомплекти може бути істотною коригуванням.
Зазвичай, додається статус обмеженого бюджету. Дивіться, коли виникає статус обмеженого бюджету, зазвичай такий же перекіс відбувається. Перекіс відбувається – покази падають, ціна за клік зростає. Починають типу – що робити?
Статус обмеженого бюджету прибираємо. Спершу піднімаємо до потрібного рівня, що просить Google. Інакше, в смартах він поріже все, що можна. І охоплення.
Важливий момент. Статус може виникнути із запізненням. Він просто не відображається. У момент, коли він повинен був виникнути, статус «Обмежений бюджет», клієнт, можливо, поміняв бюджети. Зараз, останнім часом, в Google рекламі сервіси сильно глючат. Можливо вони викочують новий апдейт, інтерфейс, інше. Чи не повідомляють. Просто кажуть, що впав сервіс і все. Просимо вибачення за таке, безпосередньо. Так відбувається в деяких компаніях. Гаразд.
У багатьох можуть відчуватися різні глюки. Десь статистика не сходиться, десь щось відбувається. Цей варіант вплинув або те, що не вистачає просто рекламного бюджету. У клієнта стоять автоматичні платежі. На 2500 гривень кредитних коштів. Рекламується – потім вони автоматично знімаються з рахунку, як тільки витрачаються.
Тут якась ситуація сталася? Якраз падіння відбувається в ці числа 23, 25 і 26, 27. Ось 26. Подивіться, що виходить? Всі дні березневі йде списання, списання, списання коштів. Потім, 26 березня – списання. Тільки 28-го намагається списати. Відхиляється платіж і 28 березня відбувається платіж на 2613.
Це є причиною, що обламалося. Воно вирівняється. Проблема глобальна. До цього транзакції рекламна кампанія не приносила. Можете чекати, можете не чекати. Давайте більш презентабельно покажу. Навіть «Розумні камінокомплекти» подивимося – вона частотний. Дивіться наскільки сильно урізана статистика. Десь приріст показів був, кліків.
Тепер беремо 27 порівнюємо з 20 числом. Бачите, все мінуса. Прям, істотно. 27 на залишках було мало коштів. Презентабельно показати статистику, щоб звалилися практично до нуля покази не можу. У Google рівномірний показ оголошень. Значить, що залишок почне цідити до неможливості. Чи стане розподіляти за алгоритмом за різними рекламним компаніям.
До чого це призводить? До деяких поломок. Зараз поточного бюджету не вистачає в повних обсягах, щоб його дорекламіровать. Система його не може кличе повністю, щоб адекватно швидко зняти залишок з кредитних коштів. Бюджети вже спочатку трохи поуменьшалі на всі рекламні кампанії. На Розумні камінокомплекти 23 числа було бюджетування трошки урізано. Воно практично по деяким компаніям було підрізати, зменшено. Зменшуємо рекламний бюджет і, що робимо? Правильно. Статистично даємо менше ймовірності системі на великі охоплення.
Система не викліківается повноцінно, більш-менш адекватно на всю повноцінну потужність. Подивіться, в цифрових значеннях можу зараз це довести. Це займе хвилин 20-30. Не бачу сенсу. Захочете – зможу зняти окреме відео, де на цифрових значеннях все зведу і покажу, як ці залежності взаємопов’язані. Особливо на автоматичних платежах. Особливо на 2500. Чи повинні задавати такі розміри бюджету, що у системи не було обмеження, вона їх адекватно викліківала і швидше знімала ці 2500. Плюс на залишках карти, з якою вони знімаються повинні бути з запасом гроші, щоб в будь-який момент вона могла зняти і , відповідно, їх витратити.
Автоматичні платежі особливо не люблю. Для них бюджети в рекламних кампаніях потрібно вище, ніж в звичайних стандартних, де в звичайному акаунті, де просто по передоплаті працюєте, поповнюєте на певну суму рекламні акаунти.
Коротше, повертаємося до теми. Причиною цієї – падіння істотного показу в окремих елементах сталося саме збіглося те, що статус ще обмеженим бюджетом не виліз. Припускаю, що він полізе, так як вже активний симулятор бюджету. Він активний в предперіод, коли виникне обмежений бюджет. У всіх акаунтів по-різному виникає. Він уже тут фактично є. Він не відображено. Чому? Пов’язано з останніми заглюкамі в системі, коли в Google Аds – можете просто не зайти в рекламний аккаунт.
Ще момент. Бракує рекламного бюджету, щоб викліківаться і система ті залишки просто розтягує. Вона неефективно витрачає ці кошти. Неефективно. Як поправити?
Як поправити провал рекламної кампанії
Коротше, тепер до цього. Є рекламні кампанії, що просіли по показам більш істотно. Це «Розумна дров’яна піч для сауни». До речі, сигнал, що вона на базах, налаштуваннях не може знайти конверсію. Зазвичай, це досить барвисто видно на рекламних кампаніях з оплатою за конверсії. Вона крутиться, крутиться. Потім починає зменшувати покази. Можете відразу замислюватися про відключення цього типажу рекламних кампаній. Вона не зможе за ту ціну, що задали знайти конверсії. Добре чи погано? Не можу сказати. Все індивідуально. Воно спостерігається і присутній.
Коротше, тут збіглося кілька чинників – зменшення бюджету паралельно з тим, що система хотіла б збільшитися, масштабироваться, недолік в акаунті грошей. Плюс статус з обмеженим бюджетом, який зараз не з’являється. Що тепер виправляти, щоб спробувати вирівняти працездатність рекламних кампаній? Дивіться, почала б з бази, з оцінки того, має, що саме ходове і що має, імовірно, в більшій мірі, продаватися.
Розумію – це камінокомплекти. У камінокомплекти, виходячи з товарного асортименту, вицепіть б Електрокаміни, Біокаміни або щось з цим связаное. Електро, Біо нехай крутяться в окремій рекламної кампанії. Людина, яка хоче камінокомплекти, він стане забивати камінокомплекти, так як він більше з ним знайомий. Що стосується «Купити камін» або щось в подібному форматі, то краще, Дров’яні відокремлювати від Електро і Біо камінів. Підхід в пошуку і бажанні, мотивації – абсолютно різний. Не перестарайтеся з максимально детальної сегментацією. Це не вихід із ситуації. Не завжди дозволяє масштабироваться.
Навіщо потрібно ставити рентабельність
Що ще потрібно підправити? Підправити потрібно важливу налаштування. У призначенні цінності конверсії. Цінність конверсії можете працювати лише в разі, якщо передаєте маржу в рекламний аккаунт. Якщо маржа, по-перше, передаєте дохід по рекламної транзакції, що видно, що ні маржа. По-друге, якщо різний відсоток маржі або маржа 20-30 відсотків, то обов’язково потрібно ставити галочку рентабельність. Для чого це робиться? По-перше, максимальна цінність конверсії працює так. Показую. Витрата 350. Цінності немає. На іншій рекламній кампанії покажу. 33,88. За ідеєю цінність повинна бути вище. Там обвал останнім часом стався. Цінність нижче.
Для чого потрібно задавати рентабельність? Не тільки, щоб обмежувати в апетитах рекламну кампанію. Щоб система чітко розуміла на базі середніх цін, що задаєте і того, що конвертуються на сайті, які товари більше виводити в пріоритет в покази. На яких може дійсно розгулятися у витратах, для отримання конверсії.
Задавайте рентабельність, якщо вона обмежена. Маржа 75-80 відсотків, звичайно, можна і так танцювати. Сильно сумніваюся, що у висококонкурентному ніші, висококонкурентному, можемо подивитися скільки товаришів. 27 штук. Не особливо багато. Буває шістдесят. Ці товариші, особливо, Пром, ці товариші, Розетка, Епіцентр, Ваш Комин незрозумілий. Ці товариші. Хочуть урвати ласий шматочок.
Як би ціни приблизно будуть, припускаю, плюс-мінус, однаковими. Потрапили в трійку за охопленням в останні 30 днів. Звичайно, останні 30 днів, 60 відсотків. Неадекватно, звичайно, показує, виходячи з налаштувань. Все одно не вичавлюєте транзакції.
Що потрібно переглянутися в підході до рекламної кампании
Потрібно переглянутися підхід. Рентабельність прізначіті. Друге. Можливо, обмежіті набір товарів. Можливо, що не ЦІ товари запускаті в Стандартні торгові. Можливо, Варто зібраті самє статистику по транзакціях якіх других тіпажі рекламних кампаній и мати Постійно поповнюються стабільний рекламний аккаунт. Плюс бюджети нужно збільшити. Наскільки бачу. Тут не бачу. Тут по одній транзакції. Если десь окупляться – добро. Історія розумна. 15 тисяч вітрачено. 14 тисяч зароблено.
Чи бачите Електрокамін. Є конверсії. Камінокомплекті кутовий. По ходу, найбільш ходовий. На него много показів пішло. Є Фейр плейс Токіо – 8-10. Потрібно подуматі І, можливо, переоцініті. Щось вібрато и Щось закинути. Смарт пробує адекватно – десь більше показів дати, десь менше. Тут одна транзакція, а решта – перегляди телефону. Перегляди телефону можуть асоціюватися з фізичної локацією, куди можна приїхати.
Спершу очистимо блок конверсії. Прибираємо дублікати. Вібіраємо то, что нужно. Ми залишаємо максимально цільові дії, щоб було зручно переглядати звітність.
Аналіз моделі атрибуції
Подивимося, напевно, модель атрибуції. Щоб виправити цю ситуацію, самостійно її не вийде. До цього не було транзакцій. Товари ті – показувалися, ті ні – показувалися. Статистика з місяця в місяць туляється. Самостійно її не вийде поправити. Всі рекомендації, які дам, вони частково допоможуть поліпшити фінансове становище. Потрібен грамотний фахівець, що може це поправити.
Може звучить з моїх вуст абсолютно некоректно. Не бачу, як викрутитися з ситуації. Дам план робіт, імовірно. Складно. Реально складно. Транзакцій мало. Кількість взаємодій – не багато. Основна частка транзакцій в один дотик. Середня кількість конверсій – 8.
Дивіться, багато наведень на контактний номер телефону, бачите, з першого дотику, в першу добу на контактний номер телефону наводять. Зараз подивимося на перегляд розділу контакти. Контактів, до речі, небагато. Дзвінкі. Дивіться, виходячи, потрібно проаналізувати, що в дзвінках є. Що питають в більшій мірі. Що хочуть. Якщо хочуть замовити товар, просто активно замовляють із дзвінків. Можливо, варто переглянути в бік якихось інших видів рекламних кампаній і, можливо, в пошук сконцентруватися, яке може безпосередньо генерувати прямі дзвінки. Через дзвінки, як вони якісь пустотілі або наведень багато. Фактично дзвінків немає – потрібно глобально переробляти цю стратегію рекламну.
План робіт по налаштуванні кампанії
Якщо камінокомплекти, то, по-перше, задаємо рентабельність. По-друге, чистимо товарний асортимент. Чистимо товарний асортимент на предмет чого?
Електро-, біо- відразу вицепляем щось зовсім інше. По-друге, камінокомплекти, якимось чином всередині подразделила. Подразделила не по ціннику. Цінник не особливо істотно відрізняється на основній масі товару. Особливо, зараз дивимося на покази – він істотно не відрізняється. Ціна за кліки, обсяги конверсії на різних товарних позиціях відрізняються.
Спробувати мало-мальськи це переоптімізірованние. По-перше, дивіться, для повернення ситуації, що була раніше. Чудова по дзвінках – потрібно просто виконати умови. Збільшити назад ці рекламні бюджети. На картці тримати завжди адекватну суму, а система вчасно її знімала б. Це досить дорого.
Чи можете порізати по географії показів. Які регіони, області, якщо не перший рік вже на ринку. Думаю, варто переглянути звідки більше замовлень. Обмежиться цими областями. Спочатку можемо порізати по географії і лише потім можемо різати товарний асортимент. В якому форматі порізати товарний асортимент залежить, що саме ходове і, що простіше купувати людям. Плюс поставити обмеження в рентабельності. Це повинно дати системі орієнтир на що орієнтуватися при рекламі. Прибрати все мікроконверсіі, що не несуть ніякого сенсу з точки зору продажу. Не знаєте ні конверсій, ні показників – залишаємо лише транзакцію. Сумно це звучить. Чи не сумно. Хтось може сказати абсолютно по-іншому.
Як дивитися конверсії? Що було? Транзакція була або наведення на контактний номер? Те ж відбудеться в отчетностях. Чи не замилювати, що не ускладнюйте розуміння того, що відбувається в рекламному обліковому записі. Реальну ситуацію по дзвінках не знаю. Припускаю, що і раніше було все погано.
Далі. Потрібно переглянути товарний асортимент. Можливо, лише шматками випускати якісь типажі певних товарів. Не знаю – по вазі каменів, за типажем того, що вони можуть робити, щодо можливого якогось функціоналу цих печей. Потрібно подумати, як їх разсегментіровать. По-перше, не весь товарний асортимент виходить виводити в системі в аукціон активний. Ціна за клік плюс видно, десь вище, десь менше. Щось система намагається зробити.
За Теплодар топок НЕ зорієнтуюся. Зазвичай, на те, що проекти були якісь преміальні. Всі топки, печі були. За Теплодар не можу зорієнтувати, яка конверсія приблизно повинна бути. Хто в курсі – відпишіться в коментарях до відео.
Порізала б їх. Щось вимкнула. Саме в Дров’яних печах немає. Їх потрібно за новою сортувати. По-перше, свідчення обмежили. Окей. Добре. Бракує бюджету. Плюс залишків адекватних.
Візьмемо камінокомплекти – зараз не бачу, як їх рекламувати. Бачила сайт. Сказала про конверсію. Слабоватая конверсія.
На базі чого визначаються конверсії? Дивіться. Зараз, у зв’язку з локдаунамі, замовнику потрібно зрозуміти, де купити цю товарну продукцію, камінокомплекти разом з оформленням. Казала, що Електрокаміни окремо, Біокаміни окремо. Електрокамін і мається на увазі начинка, безпосередньо, яка виробляє звук або обігрів без оформлення візуального.
Необхідність надання візуальної інформації про товар
Вони хочуть побачити реальні фото або помацати. Зараз немає можливості, доведеться попрацювати над фото-контентом, можливо, реальним. Або знімати відео. Як виглядає. Топка конкретна, як вона візуально виглядає. Чіпляти кожному товару в картки це відео. Візуально. Чи не будуть вкладатися в 3D, як в якусь систему або симуляцію топки. Не особливо вигідно. Плюс 3D народ особливо не бере.
Є склад цих топок. Берете телефон. Знімаєте. Розповідаєте про цю топку. Викладає їх до себе на сайт. Буде це не красиво, чи не презентабельно з точки зору дорого-багато? Зараз люди не будуть в камінокомплекти, тим більше в специфічних тематиках розбиратися. Ні. Їм важливо подивитися вид, габарити, якісь фішки-плюшки.
Дивіться, коли переходиш на сторінку, домовлялися, що не станемо показувати, бачимо фотку, причому вона поганої якості. Вона взята у постачальника. Плюс – фотка може гуляти у багатьох рекламодавців. Вона в інтер’єрі вказана. Чогось не вистачає, щоб зрозуміти, як буде виглядати, як виглядає. Потрібно вибрати цю топку за 15 тисяч гривень або варто витратитися на 30 тисяч гривень, інше.
Потрібно попрацювати над конверсією. Якщо займетеся Ютуб-каналом, розбором – не потрібно вигадувати супер красивий контент. Головне, щоб було чисто, не було накидано різної бруду, папірців та інше. Це створює відчуття неохайності. Не кажу конкретно за вас. Кажу за тих хлопців, які, зазвичай, знімають. Відчуття неохайності викликає внутрішнє протиріччя з тим, що в роботі так само чините. Брала б, якщо на складі знаходиться. Є якісь готові моделі, що стоять або можна відзняти. Приїхати до постачальника відзняти. Берете телефон, не обов’язково з вашим обличчям. Знімаєте. Зараз на розборі такої камінокомплекти. Так приблизно виглядає. До нього можна підібрати це, це і це. Покажіть дощечку. Розкажіть, що саме ходове, що беруть, якісь функціональні речі можуть бути. Чи можна інтегрувати в сучасний дизайн і якісь дачні комплекси. Приблизно те ж з печами можна зробити і інше. Викладайте. Люди стануть дивитися цю історію, особливо на сайті гарне відео, не красиве, а з точки зору, конверсії зрозуміле, просте – збільшує конверсію посадкової сторінки, до восьми разів від початкового стану. Зараз запускати камінокомплекти в тому вигляді, в якому є, досить важко.
Підвищення конверсії посадкової сторінки
Потрібно порізати товарний асортимент всередині торгової рекламної кампанії або спробувати з якогось обмеженого обсягу географії запуститися . Спробувати той же товарний асортимент, пропустити, працювати над підвищенням конверсії посадкової сторінки. Варіантів особливо не багато. Чому в Розетці купують? Дивіться – важливий момент, що впливає на конверсії. В Розетці можна повернути товар. 14 днів – ти можеш повернути будь-який товар, який не сподобався, сподобався. У більшості немає такої можливості. Потрібно акцентуватися на тому, що просто зробити обмін-повернення, що швидка доставка, що, якщо, що нехай людина не турбується, якщо візуально дизайн, щось не влаштує, завжди можете повернути цю товарну позицію, підібрати інший товарний асортимент.
Самий елементарний приклад приведу. Продавала на ОЛХ коляску – стару дитячу. Колясок Mutsy Evo, як незрозуміло чого на ОЛХ. Ну, де буду продавати? На ОЛХ. Вона б/у, використана. Дивіться, продалася вона. Продавала її раніше. Просто фотки виклала. Була купа збережень, номерів телефонів, інше. Жодного дзвінка, щоб купити. Справа не в ціні було. Чи не найвищу ціну ставила. Ставила таку ціну, щоб її швидко скинути, щоб не займала місця. Потім, через період, забила на цю справу. Її відклала. Потім бачу, що знову потрібно звільняти місце. Потрібно позбутися. Чого припадати пилом. Якщо не куплять за місяць – винесу на смітник і викину. Ну, коротше, образно говорю.
Виклала відео-огляд коляски. Показала все моменти, нюанси. Її купили відразу. Моментально забрали. Не потрібно було наярювати, дзвонити, розпитувати. Це поламано? Як Виглядає? Навпаки, замовили з Києва доставкою. Приклад того, як відео працює на продаж. Чи не знімала красиве презентабельне відео з продажем коляски. Ні. Точково знімала, розкривала, ті проблеми, які можуть бути у людей. Оскільки користувалася коляскою.
Приблизно ту ж історію потрібно робити на сайті і акцентуватися на зручність взаємодії і комунікації. Максимально швидкий обмін, повернення, підбір, інше. Те, що в першу чергу, на картці товару не кидається. Все в описі написано, що таке камінокомплекти такий-то. Красиво, добре, з точки зору SEO оптимізації, але з точки зору конверсії, практично, хто читає. Якщо читає, зазвичай йдуть на YouTube дивляться, як видно візуально, як в інтер’єрі виглядає. Меблеві товариші – фабрики, інше, зараз розробляють програми. Особливо Ікея робить навіть VR візуалізацію певної меблів в дизайні інтер’єру вашої квартири. Це робиться, щоб якісно виділитися на тлі конкурентів. Продукцію виділити. Приблизно той же підхід потрібно використовувати.
План робіт по налаштуванні окремих типів товарів
З камінокомплекти, якщо беремо, порізати товарний асортимент або географію спробувати. Якщо не принесе результату за тиждень, тиждень-два – знову повторюйте ці ж процедури, сконцентруйте увагу на оптимізацію конверсії. Зараз за камінокомплекти йде просідає за останній рік статистика в обсягах. Чи не нульова. Є, буде продаж. За ці продажі доведеться битися з іншими великими рекламодавцями, які можуть вигравати за різними критеріями.
Беремо Дров’яні печі для саун і лазень, думаю, що навпаки. Історія може непогано йти, але там потрібно трошки її переробити. В якому контексті? По-перше, збільшити їй бюджет. Її явно не вистачає на 500 гривень. По-друге, якщо обмежений бюджет – переглянути географію, і, можливо, переглянути товарний асортимент.
В якому контексті товарний асортимент переглядати? Потрібно, звичайно, оцінити з точки зору, що саме ходове. Чи не вичавлює досить повних обхватів. Думаю, є можливість вирулити. Fireplace, цей розумна. Припускаю, що цінностей за останні 14 днів не було. Витратила 733.
Можна крутити. Ще деплексіонная. Потрібно переглянути товарний асортимент або по бюджетам те, що раніше сказала.
Royal flame проста. Порізати в ціні за клік. Обмежити їй ціну за клік. 4 гривні при поточній конверсії сайту недозволена розкіш. Обмежуйте.
За ціною за клік не виходить в покази, по тій, якій задасте, як задавати цінність за клік? За беззбиткової ціною за клік, на базі середньої конверсії сайту її оцінити. Окреме відео на YouTube каналі. Максимальна ціна за клік, як вираховується. Вона вираховується в розрізі кожної з товарних позицій.
Плюс, ще б рекомендувала подивитися відео з останніх Аналіз проста торгова. На заставці табличка буде. Для кожної групи товарів обчислити беззбиткову ціну за клік. Ціна за клік вираховується на базі маржі в гривневому еквіваленті.
Конверсія буде досить низковатая в транзакцію. Ціна за клік – явно не 4 гривні. Можете, до речі, в стандартних торгових рекламних кампаніях пробувати орієнтуватися – на максимум кліків зараз дасть? – дає. З порівняльної максимальною ціною за клік. У різні періоди часу може коливатися то вгору, то вниз. Як мінімум – каже, що переплачуєте мінімум в два рази в порівнянні з тим, що платять налогічная конкуренти.
Що робити з камінокомплекти? Уже озвучувала. Електрокам’янки. Стратегія призначення ставок уже обмежена. Максимум кліків, але з обмежувачем варто. 15 гривень – багато.
Бачите, що порівняльна максимальна ціна за клік погано працює і висить статус «Обмежено» – переходите на ручну коригування ставок і для кожною товарною позицією коригуєте ціни за клік вручну. Тут переплачуєте набагато більше. Дивіться, чим нижче конверсія сайту, тим нижче ціна за клік. Закон. Якщо залишите ціну за клік високою – просто підете в мінус. Конверсія не зросте від цього. Рейтинг частково оголошення зможете підвищити. В основному, в основний частці – це не допоможе.
92 відсотка охоплення вичавлюєте по цій рекламній кампанії. Чи принесло це результати в продажах? Ну, подивимося по цінності. 12160 витратили, 12939 заробили. Жахлива. 100% рентабельність. Неозброєним оком видно – це мінусова рекламна кампанія, в принципі.
За камінокомплекти, про переходи ділить. Потрібно все перебудовувати. Думаю, впораєтеся з цим самостійно. Потрібно, рекомендувала б звернутися до якогось фахівця, який міг би поправити. Тут вал роботи. У кого-то на роботу пару моментів поправити. Тут потрібно прямо покипіти, попрацювати кілька тижнів. На базі, що знаю в цій ніші – просто може не піти. Тут має бути все в комплексі.
Думаю, засмутила або обнадіяла. Кажу за фактом, що бачу. Дивіться, якщо б конверсії лежали на поверхні. На поверхні – легко одержувані. Маю на увазі транзакції. Їх би отримували з кожної рекламної кампанії не по три штуки. У половині випадків, від того обсягу кліків, що бачимо. Чи не лежать на поверхні.
з 1 березня по три, там, по одній штуці. Малувато. З урахуванням того обсягу трафіку, який генеруєте на сайт. Це все, що хочу сказати. Залишаться питання – веселіше, безумовно. Поки, приблизно, такий ланцюжок, картина.
Не найпозитивніший розбір, як здається, на моєму каналі, з точки зору перспективи. Є куди копати. Можна вирвати свій шматок. Потрібно опрацювати з усім в комплексі.