Розумні рекламні кампанії (Smart Display)

Розумні рекламні кампанії Google Контекстна реклама

Розумні рекламні кампанії Google (Smart Display) дозволяють автоматично вибрати, яким користувачам показувати певні оголошення для досягнення конверсії. Цей новий тип реклами працює як для медійної мережі, так і для пошукових рекламних кампаній.

Розумні кампанії мають масу переваг – серед них простота налаштування, а також можливість отримати приблизно на двадцять відсотків більше переходів по тій же ціні.

Переваги розумних рекламних кампаній

Свою популярність розумні рекламні кампанії набули за такі переваги для рекламодавця:

  • Автоматичний вибір таргетингу. Система використовує всі доступні типи таргетингу в медійній мережі, а потім вибирає з них найбільш ефективні. Можливо таргетування за ключовими фразами, майданчиками для розміщення, інтересами, темами, демографічними та іншими ознаками. У рекламодавця є можливість регулювати деякі налаштування (наприклад, включати покази тільки по певних регіонах або відключити покази на деяких майданчиках). Однак, варто брати до уваги, що для розумних кампаній немає можливості вибирати типи пристроїв – це потрібно враховувати тим, у кого більше конверсій приносить десктоп або мобільна версія;
  • Автоматичне створення оголошень. При використанні Smart Display рекламодавець повинен підібрати тексти, заголовки і зображення для майбутніх оголошень, а система вже сама створить з них різні комбінації, тестуючи, які з них найефективніші. Для більшого охоплення реклами використовуються різні формати оголошень, включаючи текстові, нативні і медійні банери. Можна, також, включити автоматичне сканування зображень з сайту рекламодавця для використання в оголошеннях;
  • Автоматичне встановлення ставок за клік. В даному форматі реклами користувачеві потрібно позначити бажану ціну конверсії. Система сама буде регулювати ставки, орієнтуючись на загальну ефективність (досягнення поставлених цілей) і при цьому не перевищуючи зазначену вартість цільової дії. В роботі алгоритмів AdWords беруть участь дані про те, чи відвідував користувач сайт раніше, його інтереси і стандартна поведінка. Слід пам’ятати, що в розумних РК доступна тільки одна стратегія призначення ставок – CPA (вартість за конверсію).

Особливості розумних кампаній в Google AdWords

Перед тим, як запустити розумні рекламні кампанії Google AdWords важливо пам’ятати про їх нюанси:

  • Немає можливості регулювати ставки на різних пристроях, тому розумні кампанії можуть не підійти для рекламодавців, у кого більше конверсій видає версія сайту для ПК;
  • Бюджет кампанії на день повинен дорівнювати не менше ніж десяти-п’ятнадцяти цінам конверсій;
  • Google Ads може створити безліч різних оголошень використовуючи дані з Вашого сайту і можливості їх відрегулювати вручну у рекламодавця немає.

Поради з налаштування розумних рекламних кампаній Google Ads

Налаштування розумних рекламних кампаній

Перед запуском розумних кампаній в Google Ads відбувається навчання системи. Ви виставляєте бажану ціну конверсії і поповнюєте рахунок. На період тестів рекомендується виставляти денний бюджет на рівні вартості 10-15 конверсій.

Важливо! За період навчання має відбутися від п’ятдесяти і вище конверсій для пошукової реклами і від ста і вище – для КММ. Тільки при дотриманні цих умов можлива ефективна робота системи.

При цьому запускаючи тести Ви повинні враховувати і ризики того, що підсумкова ціна цільової дії може бути вище, ніж та, яку Ви прогнозували. Тому отриманий результат підійде рекламодавцю не у всіх випадках.

Для підвищення ефективності кампанії відстежуйте конверсії в рекламному кабінеті AdWords. Встановіть цінність конверсії, при цьому беріть до уваги цілі кампанії (підвищуючи кількість продажів – орієнтуйтеся на середній дохід з замовлення, підвищуючи охоплення – на цінність одного клієнта).

Цілі розумною рекламної кампанії

Кому не підійдуть кампанії Smart Display?

Кампанії Smart Display не підійдуть для Ваших цілей, якщо:

  • Мета кампанії – розширення охоплення. Інструмент найбільш орієнтований на лояльних користувачів, зацікавлених в продукті. Тому приготуйтеся до високого числа повторних заходів;
  • У Вас сезонний бізнес. У таких випадках зазвичай потрібно часто міняти денний бюджет. Під час періоду тестування в рамках розумних кампаній цього робити не можна, бо процес навчання може відновитися і потрібно буде знову збирати від п’ятдесяти до ста конверсій (в залежності від типу кампанії);
  • Ви хочете контролювати зміст оголошень. Автоматичний алгоритм обирає текст і дизайн оголошень за принципом найбільшої ефективності. В ручному режимі можна вплинути на їх вміст і оформлення, це потрібно враховувати.

Ви запустили розумні РК: що далі?

Кампанії Smart Display працюють практично без участі рекламодавця, а тому алгоритм Ваших дій після запуску реклами гранично простий:

  • Потрібно дочекатися закінчення тестового періоду. Оптимізація відбувається приблизно через 14 днів після старту рекламної кампанії. Для цього має відбутися як мінімум сорок-п’ятдесят цільових взаємодій;
  • Вивчайте звіти по ефективності оголошень. У них представлена інформація щодо кількості конверсій для кожного оголошення;
  • Вносьте коригування виходячи з ефективності. Вимикайте покази малоефективних оголошень (але краще робити це поступово, оскільки при різких змінах може впасти загальний показник якості РК).
Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї