Огляд системи CRM HubSpot

Огляд Hubspot CRM CRM

HubSpot CRM – централізований хаб для управління всією взаємодією з клієнтами та відстеження їхньої активності на будь-яких платформах. Потужна та інтуїтивно зрозуміла система підтримує хмарну інтеграцію, допомагає автоматизувати рекламні кампанії, а також керувати продажами.

У цьому огляді HubSpot CRM ми розглянемо всі плюси і мінуси платформи, основні функції, а також ціни на використання, щоб Ви могли визначити, чи підходить вона для завдань Вашого бізнесу. Адже правильний вибір CRM-системи – важливий етап на шляху до успішного розвитку компанії.

Що таке Hubspot CRM?

CRM-система Hubspot

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

HubSpot CRM – універсальне рішення для ведення продажів і спілкування з клієнтами компанії зі зручним інтерфейсом. Платформа забезпечує автоматизацію, допомагає відстежувати активність цільової аудиторії та підвищувати продажі.

ХабСпот являє собою єдиний інтерфейс, у якому можуть працювати всі учасники команди. Будь-які зміни, внесені одним учасником, моментально відображаються для всіх, що дає змогу сконцентруватися на підвищенні ефективності роботи відділів, а не на ручному управлінні даними.

Для кого підійде CRM система HubSpot?

CRM систему HubSpot активно використовують:

  1. Стартапи і малий бізнес. Завдяки наявності безкоштовної версії сервісу і можливості налаштувати його під себе, ця CRM-система широко затребувана у підприємств малого бізнесу і стартапів.
  2. B2C компанії. HubSpot дасть змогу автоматизувати й оптимізувати процеси для підприємства, що працює з клієнтами в будь-якій сфері бізнесу, незалежно від того, на якій стадії воронки продажів Ви працюєте.
  3. Онлайн-сервіси. При взаємодії з великою кількістю користувачів щодня, ХабСпот просто незамінний. Він допоможе сегментувати аудиторію і проводити персоналізовані маркетингові кампанії.
  4. IT-компанії. Такі бізнеси зазвичай прагнуть цифрової трансформації та автоматизації всіх бізнес-процесів. CRM дає змогу IT-компаніям керувати взаємовідносинами з клієнтами на всіх етапах взаємодії – від залучення лідів до впровадження та підтримки.
  5. FinTech-компанії. У цій сфері важливо підтримувати складні та довгострокові відносини з клієнтами, і це завдання допомагає виконати ХабСпот за допомогою API і можливостей для інтеграції з усіма популярними маркетинговими сервісами.

Кому буде недостатньо можливостей ХабСпот?

Хоча можливості HubSpot CRM і дуже широкі, системи може не вистачати для:

  • Специфічних галузей. Якщо у Вашій сфері від CRM системи потрібна глибока кастомізація, базових функцій ХабСпот може бути недостатньо. Наприклад, проблема може бути актуальною для компаній зі сфери охорони здоров’я, виробництва і в деяких B2B-галузях. У таких випадках краще вибрати галузеві рішення, спеціально розроблені для вирішення завдань вузької специфіки.
  • Великі корпорації. Великі компанії з розгалуженою структурою і складними внутрішніми процесами можуть зіткнутися з труднощами при спробах адаптувати HubSpot під свої потреби. Для них краще використовувати більш складні корпоративні системи рівня ERP.
  • Суворі вимоги до безпеки даних. Хоча сервіс і забезпечує захист конфіденційної інформації, цього може бути недостатньо для державних або банківських установ.

Переваги CRM системи HubSpot

  1. Безкоштовний тариф. У CRM-систему HubSpot Ви зможете додати необмежену кількість користувачів, чи то менеджери з продажу, маркетологи, чи то керівники. У кожного буде доступ до потрібних їм функцій і звітів. Це особливо зручно для невеликих компаній і стартапів, яким важлива економія під час запуску бізнесу.
  2. Простота і зручність у використанні. Погодьтеся, нікому не хочеться витрачати купу часу на освоєння складного інтерфейсу. Особливо менеджерам з продажу, які не люблять возитися з CRM. У результаті, частина даних може просто загубитися. Водночас ХабСпот приємно дивує інтуїтивно зрозумілою навігацією, порівняно з популярними аналогами. Навіть новачок зможе швидко в усьому розібратися без тривалого навчання.
  3. Уся інформація про клієнтів в одному місці. Менеджер бачить у картці клієнта всю історію взаємодії – від першого контакту до останньої покупки. Листи, дзвінки, зустрічі, замовлення – все зібрано і структуровано. Маючи під рукою повне досьє, можна вибудувати персональне спілкування з кожним клієнтом і підвищити їхню лояльність, що позитивно позначається на продажах і конверсії.
  4. Автоматизація рутини. Платформа ХабСпот здорово допомагає автоматизувати щоденні завдання. Наприклад, під час додавання нового контакту система сама підтягне відсутні дані зі своєї величезної бази, що увібрала в себе понад 20 мільйонів компаній. Вам залишиться тільки ввести корпоративну адресу електронної пошти клієнта. Також HubSpot допоможе наповнити сайт і блог контентом, написати класні листи, що продають, налаштувати чат-боти і навіть створити рекламу за допомогою штучного інтелекту.
  5. Інтеграція з улюбленими сервісами. Хочете подружити ХабСпот з рекламою в Google, Facebook або LinkedIn? Легко! Система інтегрується з більш ніж 1000 застосунків – від Canva для створення і редагування дизайну до Salesforce і Slack для комунікацій. Усі Ваші інструменти працюватимуть як єдиний налагоджений механізм, а дані автоматично синхронізуватимуться між сервісами.
  6. Можливості зростання разом із бізнесом. Безкоштовного функціоналу цілком вистачить на старті. Але коли Ваша компанія виросте, і завдань стане більше, можна буде легко перейти на один із платних тарифів. Благо вибір великий – від рішень для стартапів до індивідуальних розробок для великого бізнесу. Ціни, звичайно, кусаються, зате можливості відкриваються практично безмежні.
  7. Власна база знань. HubSpot не кидає своїх користувачів напризволяще. На сайті сервісу Ви зможете знайти докладні керівництва та відеоуроки по роботі з системою, а також відповіді на поширені запитання.

Огляд недоліків платформи Хабспот

Звичайно, повноцінний огляд HubSpot CRM не може обійтися без урахування недоліків системи, серед яких:

  • Відсутність підтримки української та російської мов. Інтерфейс і документація HubSpot перекладені кількома мовами, включно з англійською, німецькою, іспанською, французькою, японською, португальською та фінською. Однак українська та російська до цього списку не входять. Це може створити труднощі для співробітників, які не володіють іноземними мовами, оскільки їм доведеться постійно використовувати онлайн-перекладач або шукати допомоги у більш досвідчених колег.
  • Не локалізована для України. ХабСпот не надає готових інтеграцій з популярними в Україні сервісами та платформами. Наприклад, у списку підтримуваних месенджерів немає Telegram і Viber. Також відсутні інтеграції з українськими платіжними системами (Монобанк, Приватбанк), маркетплейсами (Rozetka, Prom, OLX, Allo), службами доставки (Нова пошта, Укрпошта) і касовими апаратами, сертифікованими податковою службою України. Це означає, що для автоматизації багатьох процесів доведеться або використовувати сторонні рішення, або допрацьовувати систему силами програмістів.
  • Обмеження функціоналу в безкоштовній версії. Наприклад, користувачі на безоплатному тарифі можуть налаштувати тільки 3 інформаційні панелі з 10 звітами для кожної, використовувати до 5 шаблонів email з лого системи, надсилати не більше 2000 електронних листів на місяць. Також історія дій користувачів зберігається всього 7 днів. Якщо цих можливостей буде недостатньо, доведеться перейти на платну модель підписки. А ціни досить високі – до $3600 на місяць за корпоративний план.
  • Слабка техпідтримка в базовому тарифі. Користувачі безкоштовної версії можуть розраховувати тільки на самостійний пошук вирішення проблем через базу знань і форуми спільноти. Технічна підтримка телефоном, у чаті або електронною поштою не передбачена. У разі серйозних труднощів, доведеться звертатися по допомогу до сторонніх фахівців або програмістів, послуги яких коштують недешево (від $50 за годину роботи).
  • Складність початкового налаштування. Хоча інтерфейс HubSpot досить простий та інтуїтивно зрозумілий, процес початкового впровадження та налаштування може бути досить трудомістким, особливо якщо потрібні індивідуальні доопрацювання під специфіку бізнесу. На цьому етапі може знадобитися залучення досвідченого фахівця або звернення до послуг сертифікованого партнера HubSpot.

Які можливості забезпечує HubSpot CRM?

Розглянемо ключові можливості платформи HubSpot, які найбільш затребувані у більшості користувачів.

Відстеження дій відвідувачів

Трекінг активності відвідувачів

Активність поточних і потенційних клієнтів компанії можна моніторити на всіх етапах взаємодії з брендом:

  • Дії на сайті. Ви можете відстежувати переглянуті сторінки, завантажені матеріали, заповнені форми та будь-які інші форми взаємодії клієнта з веб-сайтом.
  • Джерела трафіку. Вбудована аналітична система може визначити звідки прийшов відвідувач – із соціальних мереж, пошукових систем, медійних кампаній або інших джерел. Це допомагає визначити найбільш ефективні канали залучення клієнтів.
  • Email. Ви можете аналізувати відсоток відкритих листів, перегляди та кліки за посиланнями з надісланої вами email-розсилки.

Онлайн чат

HubSpot дає змогу встановити на сайт онлайн чат, щоб миттєво відповідати на запитання клієнтів прямо на сайті. При цьому, спілкуватися можна в зручному інтерфейсі CRM-системи.

Усі чати автоматично синхронізуються з ХабСпот, даючи змогу зберігати історію спілкування з кожним клієнтом і персоналізувати взаємодію:

Онлайн-чат

Крім того, можна використовувати чат-ботів для автоматичної відповіді на часті запитання, надання корисної інформації або переадресації відвідувачів одразу на операторів з потрібного відділу. Це вивільняє час команди на вирішення більш важливих питань.

Вбудована аналітика також збирає дані про кількість чатів, час відповіді оператора, рівень задоволеності клієнтів та інші ключові метрики для подальшого аналізу керівництвом компанії.

Інтеграція з електронною поштою

Ви можете синхронізувати свою поштову скриньку в Gmail або Outlook з CRM. У такому разі всі вхідні та вихідні повідомлення будуть автоматично підтягуватися в ХабСпот для зберігання повної історії комунікації з кожним клієнтом в одному місці.

Email-маркетинг в Hubspot CRM

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Також у системі зібрана своя бібліотека шаблонів для електронних листів, які можна використовувати для налаштування поштових розсилок. Це дає змогу персоналізувати email під кожного конкретного одержувача, використовуючи дані про нього, що зберігаються в CRM.

Також платформа дає змогу автоматизувати надсилання пошти, встановлюючи тригери на основі певних дій покупців. Таким чином можна істотно вплинути на конверсію, підвищуючи залученість користувача і відправляючи йому правильні повідомлення в потрібний час.

Синхронізація з календарем

Платформа HubSpot підтримує інтеграцію з Google Calendar, а також календарями Office 365 і Outlook. Таким чином, Вам не потрібно окремо відкривати календар, щоб побачити майбутні зустрічі та події. Вся інформація збирається в одному зручному місці.

Ви також можете налаштувати автоматичне призначення зустрічей, тоді система відображатиме вільні дати з календаря. У такому разі, клієнти або колеги зможуть вибрати зручний для них час, і він одразу з’явиться у Вашому календарі.

Також CRM дає змогу автоматично надсилати нагадування про майбутні події всім учасникам, додавати в графік завдання і дедлайни та формувати звіти про проведений за роботою час на підставі інформації з календаря.

Calltracking

Якщо у Вас під’єднана IP-телефонія, ХабСпот дає змогу записувати та зберігати дзвінки, щоб можна було надалі повертатися до розмов для аналізу або навчання нового персоналу. Вбудована аналітична система збирає статистику за кількістю дзвінків, їхньою тривалістю та інші ключові метрики.

Використовуючи ці дані, Ви можете поліпшити якість обслуговування покупців, а також оптимізувати скрипти для розмов і підвищити рівень підготовки команди.

Без колтрекінгу аналіз конверсій того чи іншого рекламного джерела буде неповним, тому для оптимізації маркетингового бюджету важливо обов’язково моніторити всі точки дотику клієнта з брендом.

Відстеження продажів

HubSpot CRM дає змогу візуалізувати воронку продажів, відображаючи всі етапи і кількість угод на кожному з них. Система дає змогу додавати угоди, встановлювати їхній статус, присвоювати відповідальних менеджерів і багато іншого.

Відстежуємо продажі

Вбудовані інструменти автоматизації можуть допомогти автоматично переміщати угоди по етапах воронки, надсилати нагадування про завдання і контролювати дотримання діючих у компанії скриптів.

Також платформа може вибудовувати прогнози щодо майбутніх продажів на основі інформації про поточні замовлення та історичної інформації. В аналітичній панелі можна вибудовувати глибокий аналіз за загальною кількістю замовлень, сумою зароблених коштів, відсотком конверсій тощо.

Інтеграція з соціальними мережами

Використовуючи можливості ХабСпот Ви можете як публікувати пости в соцмережах безпосередньо з CRM, так і планувати майбутні публікації. Таким чином можна синхронізувати графік виходу нового контенту на різних майданчиках.

Також за допомогою вбудованих інструментів можна моніторити активність підписників – відстежувати згадки бренду, коментарі та відгуки, що дає змогу швидко реагувати на зворотний зв’язок від аудиторії.

Усі дані про активність у соціальних мережах потрапляють у загальну систему аналітики, де можна відстежувати, який майданчик генерує ліди та цільові дії, а також виявити найефективніші канали та контент.

Вартість використання платформи Hubspot

Тарифи на використання системи Hubspot

У HubSpot CRM передбачено кілька тарифних планів, залежно від обраного пакета послуг:

  1. Free. Тут представлені базові функції для спілкування з клієнтами – збір контактних даних, відстеження продажів та інтеграція з електронною поштою. Використання повністю безкоштовне.
  2. Starter. Додаються такі корисні можливості, як онлайн чат, а також моніторинг активності відвідувачів на сайті. Вартість пакета починається від $113 за місяць.
  3. Professional. Тут уже додаються автоматизація, інструменти для SEO просування сайту, а також аналітика і звітність. Ціна підписки стартує з $1200/міс.
  4. Enterprise. Це найбільш просунутий план, до якого включено всі можливості попередніх тарифів. Він підійде великим підприємствам з великими маркетинговими бюджетами і коштує від $3600/міс. Тут також доступне прогнозування продажів, підключення складніших аналітичних систем і багато іншого.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї