Огляд системи CRM HubSpot

Огляд Hubspot CRM CRM

HubSpot CRM — централізований хаб для управління усією взаємодією з клієнтами та відстеження їхньої активності на будь-яких платформах. Потужна та інтуїтивно зрозуміла система підтримує хмарну інтеграцію, допомагає автоматизувати рекламні кампанії, а також керувати продажами.

У цьому огляді HubSpot CRM ми розглянемо всі плюси та мінуси платформи, основні функції, а також ціни на використання, щоб Ви могли визначити, чи підходить вона для завдань Вашого бізнесу. Адже правильний вибір CRM-системи є важливим етапом на шляху до успішного розвитку компанії.

Що таке Hubspot CRM?

CRM-система Hubspot

HubSpot CRM – універсальне рішення для ведення продажів та спілкування з клієнтами компанії зі зручним інтерфейсом. Платформа забезпечує автоматизацію, допомагає відстежувати активність цільової аудиторії та підвищувати продаж.

ХабСпот є єдиним інтерфейсом, в якому можуть працювати всі учасники команди. Будь-які зміни, внесені одним учасником, миттєво відображаються для всіх, що дозволяє сконцентруватися на підвищенні ефективності роботи відділів, а не на ручному управлінні даними.

Для кого підійде CRM система HubSpot?

CRM систему HubSpot активно використовують:

  1. Стартапи та малий бізнес. Завдяки наявності безкоштовної версії сервісу та можливості налаштувати його під себе, дана CRM система широко затребувана у підприємств малого бізнесу та стартапів.
  2. B2C компанії. HubSpot дозволить автоматизувати та оптимізувати процеси для підприємства, що працює з клієнтами у будь-якій сфері бізнесу, незалежно від того, на якій стадії вирви продажів Ви працюєте.
  3. Онлайн-сервіси. При взаємодії з великою кількістю користувачів щодня ХабСпот просто незамінний. Він допоможе сегментувати аудиторію та проводити персоналізовані маркетингові кампанії.
  4. IT-компанії. Такі бізнеси зазвичай прагнуть цифрової трансформації та автоматизації всіх бізнес-процесів. CRM дозволяє IT-компаніям управляти взаємовідносинами з клієнтами на всіх етапах взаємодії – від залучення лідів до впровадження та підтримки.
  5. FinTech-компанії. У цій сфері важливо підтримувати складні та довгострокові відносини з клієнтами та це завдання допомагає виконати ХабСпот за допомогою API та можливостей для інтеграції з усіма популярними маркетинговими сервісами.

Кому буде недостатньо можливостей ХабСпот?

Хоча можливості HubSpot CRM і дуже широкі, системи може не вистачати для:

  • Специфічних галузей. Якщо у вашій сфері від CRM системи потрібна глибока кастомізація, базових функцій ХабСпот може бути недостатньо. Наприклад, проблема може бути актуальна для компаній зі сфери охорони здоров’я, виробництва та деяких B2B-галузях. У таких випадках краще вибрати галузеві рішення, спеціально розроблені для розв’язання задач вузької специфіки.
  • Великі корпорації. Великі компанії з розгалуженою структурою та складними внутрішніми процесами можуть зіткнутися із труднощами при спробах адаптувати HubSpot під свої потреби. Для них краще використовувати більш складні корпоративні системи рівня ERP.
  • Суворі вимоги до безпеки даних. Хоча сервіс забезпечує захист конфіденційної інформації, цього може бути недостатньо для державних або банківських установ.

Переваги системи CRM HubSpot

  1. Інтуїтивний інтерфейс. З використанням системи розбереться навіть недосвідчений користувач. Вона відрізняється простою навігацією для швидкого доступу до всіх основних функцій.
  2. Економія часу. За рахунок всебічної автоматизації процесів, платформа HubSpot допомагає витрачати менше часу на роботу з даними, адміністрування рекламних кампаній та роботу з клієнтами.
  3. Вбудовані можливості для інтеграції. Синхронізація для обміну інформацією можлива з Gmail, Slack, Salesforce та іншими бізнес-додатками, що серйозно спрощує робочі процеси.
  4. Широкий функціонал. Використовуючи ХабСпот, Ви можете забути про більшість інших сервісів, адже система дозволяє керувати всіма аспектами взаємодії з клієнтами, від трекінгу взаємодій з рекламними кампаніями до звітності та аналітики з продажу.
  5. Масштабованість. Якщо бізнес постійно розширюється і поточних функцій недостатньо — можна перейти на тариф вище. У тарифній сітці представлені плани як для малих, так і великих компаній.
  6. Своя база знань. На сайті HubSpot представлена велика бібліотека навчальних матеріалів, тому розібратися з використанням зможе навіть новачок.
  7. Технічна підтримка 24/7. Клієнти можуть звертатися до служби підтримки цілодобово з будь-якого питання, що виникло в процесі роботи.

Огляд недоліків платформи Хабспот

Попри великий функціонал і безліч переваг платформи, наш огляд HubSpot CRM був би не повним без розгляду основних недоліків:

  • Обмеженість можливостей у безкоштовній версії. Частина функцій у базовому тарифі не підтримується, і для доступу до багатьох можливостей доведеться платити.
  • Складність у налаштуванні. Хоча користуватися платформою і нескладно, початкове настроювання може вимагати допомоги технічного фахівця. Особливо у випадках, коли потрібні індивідуалізовані рішення.
  • Ціна. Якщо компанія виросте і безкоштовної версії буде недостатньо, використання сервісу може серйозно вдарити по бюджету. Наприклад, корпоративний тариф для великих підприємств коштуватиме аж $3600/міс.

Які можливості забезпечує HubSpot CRM?

Розглянемо ключові можливості платформи HubSpot, які найбільш популярні у більшості користувачів.

Відстеження дій відвідувачів

Трекінг активності відвідувачів

Активність поточних та потенційних клієнтів компанії можна моніторити на всіх етапах взаємодії з брендом:

  • Дії на сайті. Ви можете відстежувати переглянуті сторінки, завантажені матеріали, заповнені форми та будь-які інші форми взаємодії клієнта з вебсайтом.
  • Джерела трафіку. Вбудована аналітична система може визначити, звідки прийшов відвідувач – із соціальних мереж, пошукових систем, медійних кампаній чи інших джерел. Це допомагає визначити найефективніші канали залучення клієнтів.
  • Email. Ви можете аналізувати відсоток відкритих листів, перегляди та кліки за посиланнями з відправленого Вами email-розсилки.

Онлайн чат

HubSpot дозволяє встановити на сайт онлайн-чат, щоб миттєво відповідати на запитання клієнтів прямо на сайті. При цьому спілкуватися можна у зручному інтерфейсі CRM-системи.

Всі чати автоматично синхронізуються з ХабСпот, дозволяючи зберігати історію спілкування з кожним клієнтом та персоналізувати взаємодію:

 Онлайн-чат

Крім того, можна використовувати чат-ботів для автоматичної відповіді на часті питання, надання корисної інформації або переадресації відвідувачів одразу на операторів із потрібного відділу. Це звільняє час команди на розв’язання найважливіших питань.

Вбудована аналітика також збирає дані про кількість чатів, час відповіді оператора, рівень задоволеності клієнтів та інші ключові метрики для подальшого аналізу керівництвом компанії.

Інтеграція з електронною поштою

Ви можете синхронізувати свою поштову скриньку в Gmail або Outlook з CRM. У такому разі всі вхідні та вихідні повідомлення будуть автоматично підтягуватися до ХабСпоту для збереження повної історії комунікації з кожним клієнтом в одному місці.

E-mail маркетинг у Hubspot CRM

Також у системі зібрана своя бібліотека шаблонів для електронних листів, які можна використовувати для налаштування поштових розсилок. Це дозволяє персоналізувати електронну пошту під кожного конкретного одержувача, використовуючи дані про нього, що зберігаються в CRM.

Також платформа дозволяє автоматизувати відправлення пошти, встановлюючи тригери на основі певних дій покупців. Таким чином можна суттєво вплинути на конверсію, підвищуючи залучення користувача та відправляючи йому правильні повідомлення у потрібний час.

Синхронізація з календарем

Платформа HubSpot підтримує інтеграцію з Google Calendar, а також календарями Office 365 та Outlook. Таким чином, Вам не потрібно окремо відкривати календар, щоб побачити майбутні зустрічі та події. Вся інформація збирається в одному зручному місці.

Ви також можете налаштувати автоматичне призначення зустрічей, тоді система відображатиме вільні дати з календаря. У такому разі клієнти або колеги зможуть вибрати зручний для них час, і він відразу з’явиться у Вашому календарі.

Також CRM дозволяє автоматично відправляти нагадування про майбутні події всім учасникам, додавати у графік завдання та дедлайни та формувати звіти про проведений за роботою час на основі інформації з календаря.

Calltracking

Якщо у Вас підключена IP-телефонія, ХабСпот дозволяє записувати та зберігати дзвінки, щоб можна було надалі повертатися до розмов для аналізу чи навчання нового персоналу. Вбудована аналітична система збирає статистику за кількістю дзвінків, їх тривалістю та іншими ключовими метриками.

Використовуючи ці дані, Ви можете покращити якість обслуговування покупців, а також оптимізувати скрипти для розмов та підвищити рівень підготовки команди.

Без коллтрекінгу аналіз конверсій того чи іншого рекламного джерела буде неповним, тому для оптимізації маркетингового бюджету важливо обов’язково моніторити всі точки торкання клієнта з брендом.

Відстеження продажів

HubSpot CRM дозволяє візуалізувати вирву продажів, відображаючи всі етапи та кількість угод на кожному з них. Система дозволяє додавати угоди, встановлювати їх статус, надавати відповідальних менеджерів та багато іншого.

 Відслідковуємо продажі

Вбудовані інструменти автоматизації можуть допомогти автоматично переміщати угоди по етапах вирви, відправляти нагадування про завдання та контролювати дотримання скриптів, що діють у компанії.

Також платформа може вибудовувати прогнози щодо майбутніх продажів на основі інформації про поточні замовлення та історичну інформацію. В аналітичній панелі можна вибудовувати глибокий аналіз за загальною кількістю замовлень, сумою зароблених коштів, відсотком конверсій тощо.

Інтеграція з соціальними мережами

Використовуючи можливості ХабСпоту Ви можете як публікувати пости в соцмережах безпосередньо з CRM, так і планувати майбутні публікації. Таким чином, можна синхронізувати графік виходу нового контенту на різних майданчиках.

Також за допомогою вбудованих інструментів можна моніторити активність передплатників — відстежувати згадки бренду, коментарі та відгуки, що дозволяє швидко реагувати на зворотний зв’язок від аудиторії.

Усі дані про активність у соціальних мережах потрапляють до загальної системи аналітики, де можна відстежувати, який майданчик генерує ліди та цільові дії, а також виявити найбільш ефективні канали та контент.

Вартість використання платформи Hubspot

Тарифи на використання системи Hubspot

У HubSpot CRM передбачено кілька тарифних планів, залежно від вибраного пакету послуг:

  1. Free. Тут представлені базові функції для спілкування з клієнтами – збирання контактних даних, відстеження продажу та інтеграція з електронною поштою. Використання є повністю безкоштовним.
  2. Starter. Додаються такі корисні можливості, як онлайн-чат, а також моніторинг активності відвідувачів на сайті. Вартість пакета починається від $113 за місяць.
  3. Professional. Тут уже додаються автоматизація, інструменти для SEO просування сайту, а також аналітика та звітність. Ціна передплати стартує з $1200/міс.
  4. Enterprise. Це найпросунутіший план, до якого включені всі можливості попередніх тарифів. Він підійде великим підприємствам із великими маркетинговими бюджетами та коштує від $3600/міс. Тут також доступне прогнозування продажів, підключення складніших аналітичних систем та багато іншого.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї