Як користуватися аудиторним таргетингом у Google рекламі?

Аудиторний таргетинг в Google Ads Контекстна реклама

Аудиторний таргетинг використовується для пошуку потенційних покупців, схожих за певними критеріями з існуючими клієнтами компанії, серед тих, хто ще з нею не взаємодіяв, а також для підбору аудиторії серед відвідувачів веб-ресурсу.

Цей інструмент допомагає мінімізувати нецільові заходи на сайт, що для деяких сфер діяльності дуже корисно. Наприклад, у ситуаціях, коли просувається дуже дорогий продукт, що має вузьку спрямованість або розрахований на певний вік.

Сегментувавши аудиторію, яка виявляє інтерес до товару або послуги, можна виділити групи користувачів, які з найбільшою ймовірністю укладуть угоду.

Що таке аудиторний таргетинг на Google Ads?

Аудиторний таргетинг на Google Ads – інтелектуальна функція, яка допоможе підібрати цільову аудиторію для просування продукту в пошуковій видачі або КММ. Сервіс Google Customer Matching дозволяє рекламодавцям на основі накопиченої інформації про клієнтів взаємодіяти з ними повторно або залучати схожих користувачів.

У статті ми розглянемо особливості та різновиди аудиторного таргетингу для кращого розуміння принципів його роботи та логіки алгоритмів. Це дозволить точніше підбирати сегменти потенційних клієнтів з урахуванням стратегічних цілей.

Як працює аудиторний таргетинг у пошуковій рекламі?

Загалом те, як працює аудиторний таргетинг у пошуку, не відрізняється від механізму його функціонування в КММ. Але тут для більш точного потрапляння до цільової групи використовуються алгоритми таргетинг за ключовими запитами на рівні рекламної кампанії.

Рекламне повідомлення з’являється лише перед користувачем, який ввів необхідну пошукову фразу і відповідає певним критеріям. Такий додатковий фільтр дозволяє відсікти тих, перед ким не стоїть завдання здійснити замовлення.

Система віддаватиме пріоритет зацікавленим у покупці продукту відвідувачам. При цьому ступінь зацікавленості визначається не так фактом введення пошукового запиту, як історією та поведінкою користувача в мережі.

Незалежно від обраного типу аудиторного таргетингу, він додатково обмежується ключовими запитами. Однак, комбінувати між собою два види таргетингу потрібно гранично обережно.

Використовуйте високочастотники, щоб не обмежувати аудиторію занадто сильно. При цьому блокуйте очевидні нецільові сегменти, використовуючи списки мінус-слів або коригування ставок. Це може бути актуальним, якщо, наприклад, найменування продукту має омонім.

Які типи таргетингу на аудиторії використовуються в Google Ads?

Перед тим, як користуватися аудиторським таргетинг у Google Ads, перегляньте найбільш популярні його види. Більшість їх універсальні, і можуть застосовуватися як для пошукової реклами, так і для КММ і YouTube:

Детальні демографічні дані

Цей вид таргетингу дозволяє сегментувати користувачів відповідно до їх сімейного стану, наявності дітей, рівня освіти або того, чи володіють вони нерухомістю.

Потенційна аудиторія може бути розбита на групи з метою персоніфікації речень. Наприклад, для тих, хто за критерієм наявності дітей відповідає статусу Батьки, можна вказати також діапазон віку дитини. При просуванні продуктів із дитячого асортименту, де яскраво виражена вікова сегментація, це дуже актуально.

Порада! Згадка віку в заголовку рекламного оголошення, як правило, позитивно відбивається на CTR навіть при просуванні універсального товару.

Аудиторії з інтересів

У цьому випадку відбір здійснюється на підставі постійних інтересів та звичок. Система аналізує пошуковий трафік користувачів, відвідувані ними тематичні майданчики, асортимент товарів, що купуються. У переліку Google понад три десятки варіантів категорій, при цьому для кожної з них є підкатегорії.

Таргетинг на аудиторії за інтересами

Інтерфейс сервісу також дозволяє задавати спеціальні аудиторії за інтересами, виділяючи певні майданчики як орієнтир. Використовуючи цей інструмент, Ви можете перехопити клієнтів конкуруючої компанії. Але є одне “але”. Такі сайти відвідують її співробітники, які навряд чи є Вашою цільовою аудиторією.

Застосовувати механізм, заснований на вибірці за інтересами, доцільно при роботі зі складними тематиками, де для ухвалення рішення про угоду потрібен час та великий обсяг інформації. Так Ви зможете постійно мелькати на екрані потенційного покупця. Він бачитиме Вашу рекламу, якщо цікавився аналогічними пропозиціями на інших веб-ресурсах.

Зацікавлені покупці

Тут йдеться про тих, хто розглядає можливість придбання продукту, причому знаходиться на завершальному етапі прийняття рішення про укладання угоди. Це найбільш цінна для бізнесу група споживачів, тому що саме вони найімовірніше куплять.

Налаштування цільових аудиторій

Сюди потрапляють користувачі, які:

  1. Переходили рекламними оголошеннями аналогічної категорії.
  2. Заходили на веб-ресурси, що відповідають тематично близьким запитам.

Ремаркетинг

Ремаркетинг є одним з найпопулярніших варіантів таргетинг на аудиторії в Google Ads. Як цільові вибираються користувачі, які вже взаємодіяли з компанією-рекламодавцем. Причому форма цієї комунікації може бути різною:

  • відвідування веб-сайту;
  • взаємодія з каналом YouTube;
  • присутність у списку покупців;
  • використання мобільної програми.

Ви можете завантажити власний список цільових користувачів у обліковий запис Google. На його основі система створить правило, відповідно до якого Ви запустите показ об’яв саме для цієї аудиторії.

Перелік ремаркетингу можна обмежити, використовуючи різний ступінь деталізації поведінки користувачів та дій, що здійснюються ними.

Важливо! Формувати переліки на підставі персональної інформації не можна. Навіть за умови, що на початковому етапі такі списки пройдуть модерацію, алгоритм виявить їх пізніше та заблокує. До того ж за такі дії Google може покарати рекламодавця блокуванням всього кабінету.

Схожі аудиторії

Для формування аудиторії в цьому випадку також використовуються переліки ремаркетингу, але в поле зору алгоритму потрапляють не відвідувачі цього списку як такі, а схожі на них користувачі. Щобільше, люди з вихідного переліку автоматично виключаються із розгляду.

Інформація! Для створення look-alike списку потрібно до 48 годин та не менше 500 позицій у вихідному переліку.

Доцільно застосовувати цей механізм, коли необхідно залучити вузький сегмент потенційних покупців, визначити яких можна за конкретними характеристиками.

Якщо, наприклад, побутову техніку чи взуття популярних марок купують практично все, незалежно від захоплень, то спеціалізований кухонний інвентар зацікавить лише професійного кухаря, а трекінгові черевики — тих, хто веде активний спосіб життя.

Аудиторний таргетинг для YouTube та КММ

Існують такі види аудиторного таргетингу, застосування яких можливе тільки для реклами у форматі відео або в контекстно-медійній мережі:

Події

Приводом для покупки часто стають певні події в житті клієнта. Наприклад, придбання меблів і техніки часто супроводжує процес переїзду в нове житло, а пошук послуг фотографа майже завжди йде пліч-о-пліч з весіллям або народженням первістка.

Таргетинг на події

Як правило, такі події відбуваються в житті споживача нечасто, але саме вони дозволяють налаштувати максимально прицільні покази реклами тим, хто готовий до укладання угоди.

Особливі аудиторії за намірами

Головним критерієм для системи є не лише зацікавленість користувача та вивчення ресурсів заданої тематики, а й його схильність до придбання продукту рекламодавця.

Алгоритм виявляє таких споживачів, аналізуючи поведінкові маркери:

  • переходи по рекламним оголошенням певної категорії товарів або послуг;
  • показник конверсії цих оголошень для конкретного споживача;
  • зміст відвідуваних останнім часом веб-ресурсів;
  • частота відвідування цих ресурсів.

Проте всі критерії відбору Google не розкриває. Ви отримуєте одразу готові аудиторії без деталізації за складом. Змінити їх не можна.

Аудиторії за намірами Ви можете сформувати, скориставшись цією кнопкою:

Додаємо особливу аудиторію за намірами

Потім система запропонує сформулювати ключові запити та задати сайти, на базі яких алгоритм здійснюватиме пошук потенційних клієнтів.

Таргетинг лише для пошукової реклами

Цей тип таргетингу працює тільки для пошукових оголошень. З його допомогою в одній групі можна комбінувати сегменти користувачів, відібраних за різними критеріями.

Комбіновані аудиторії в Google рекламі

Гідністю спеціальних комбінацій аудиторій є підбір споживачів, які максимально точно відповідають портрету потенційного покупця. Навіть якщо їх кількість буде невеликою, застосовувати інструмент доцільно, коли важливим є не охоплення, а прицільне влучення за певними критеріями.

Для поєднання кількох груп використовуйте такі оператори:

  • оператор звуження «І» – об’єднуються сегменти споживачів, які відповідають усім заданим критеріям;
  • оператор розширення «АБО» – об’єднуються сегменти споживачів, які відповідають хоча б одному із заданих критеріїв;
  • оператор виключення «НЕ» — споживачі відбираються за заданою ознакою та виключаються з аудиторії рекламної кампанії.

Як налаштувати аудиторний таргетинг в Google рекламі?

Аудиторний таргетинг в рекламі Google налаштовується в модулі «Таргетинг та аудиторії».

Налаштування аудиторного таргетингу

Увійдіть до кампанії або групи об’яв, де планується здійснити налаштування, а потім дотримуйтесь інструкцій:

  1. Використайте розділ «Аудиторії».
  2. Визначте, як буде додана аудиторія — на рівні кампанії або групи оголошень. В рамках однієї кампанії таргетинг не можна налаштувати одночасно для різних рівнів.
  3. Встановіть спосіб таргетинг оголошень на пошук. Вибрати необхідно з двох варіантів: Ви обмежуєте охоплення за конкретними критеріями та показуєте рекламу цій вибірці або тільки накопичуєте відомості про певну аудиторію, але охоплення нею не обмежуєте.
  4. Встановіть маркери біля необхідних аудиторій та зафіксуйте зміни.

Якщо після виконання першого кроку цього переліку Ви скористаєтеся розділом «Винятки», то зможете заблокувати покази тим чи іншим користувачам, які підпадають під певні критерії.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї