Більше 50% покупців кажуть, що саме відео допомогло вибрати конкретний продукт.
1. Люди дивляться онлайн-відео для навчання (придбання нових навичок) або самовдосконалення.
4 з 5 вказали, що відео допомогло їм навчитися якому то навику. Як використовувати цю інформацію в рекламі? Не кажіть клієнту купуй, навчіть його користуватися продуктом. Наприклад, Компанія Nerd. Завдання, які вони поставили перед собою: підвищити обізнаність аудиторії і звичайно підвищити продажі продукту на і так вже переповненому та висококонкурентний ринку. Результат: окупність реклами в 4 рази всього за кілька днів, підвищені продажу в кілька десятків разів 40000 до 4 млн. Доларів.
2. Коли ваш контент релевантний, він мотивує користувачів переходити від перегляду до дії.
Покажіть реальний досвід використання вашого продукту або послуги, вкажіть на ваші помилки. Люди хочуть бачити реальних людей, а не відфотошоплений краще картинку.
Відео може стати не тільки поштовхом до дії, а іноді відразу і до покупки. Коли користувачі дізналися досить про продукт онлайн, вони більш впевнені в своєму виборі покупкі.Кондіціонери марки Mr. Cool Відео, сфокусоване на продуктах і підтримки, більш ніж подвоїло продажу бренду з 10 до 26 мільйонів доларів менше ніж за рік.
3. Відео може стати поштовхом не тільки до дії, але відразу і до покупки.
Коли користувачі дізналися досить про продукт онлайн, вони більш впевнені в своєму виборі покупки. Кондиціонери марки Mr. Cool Відео, сфокусоване на продуктах і підтримки, більш ніж подвоїло продажу бренду з 10 до 26 мільйонів доларів менше ніж за рік.
4. Відео дивляться не тільки щоб купити, але і для того, щоб дізнатися для себе щось нове.
Близько 80% користувачів вказують на той факт, що вони часто переключаються між переглядом відео і пошуком товару. Візьмемо для прикладу, кампанію для натурального дезодоранту PiperWai. Йому вдається виділити інгредієнти і переваги продукту за допомогою забавної історії, до якої буде ставитися його цільова аудиторія. Але бренд хотів зробити більше, ніж розважати та навчати. Тому протягом всього відео глядачам пропонується перейти по посиланню, щоб придбати дезодорант. Такий підхід, заснований на повній послідовності, дозволив отримати мільйони переглядів і сприяв збільшенню роздрібних продажів по всій країні на 250% і збільшення продажів на Amazon на 70%.
5. Відео розширює можливості користувачів на всіх етапах воронки продажів.
З відео люди дізнаються як дістатися до якоїсь точки, шукають конкретні продукти або бренди, списки покупок та інше. Понад 55% користувачів в США вказували на те, що вони використовували відео при купівлі товару.
Підбирайте різні варіанти комунікації на різних етапах воронки продажів. Якщо користувач залишив кинуту кошик, нагадайте про це в відео і акцентуйте увагу на резервування товару.
Якщо користувач ще в процесі роздумів про покупку, покажіть йому додатково переваги покупки конкретного бренду у вас.
Відео має велику перевагу в порівнянні з посадкової сторінкою: відео може закрити частину заперечень про покупку до переходу на сайт, а значить стане менше шлях до покупки.
Хочете розроблену стратегію просування в YouTube по вашій воронці продажів? Телефонуйте нам і ми підкажемо, у чому можемо бути корисні:)