Як за допомогою медійкі згенерувати на 46% більше лідів (при цьому вартість конверсії на 16% менше, ніж в пошуку)

Кейси

Тип послуги: контекстна реклама

Тематика: промислові компресора

Регіон: Україна

Тривалість 21 лютого – 3 квітня 2017

 

Основні завдання:

 

– збільшити обсяг лідів;

– збільшити їх якість.

До цього налаштовував контекстну рекламу інший підрядник. Клієнта не влаштовувало те кількість лідів, яке приносили старі рекламні кампанії.

Але в цьому кейсі сконцентруємося на успішний приклад роботи КММ в промисловій тематиці.

 

Основні труднощі з якими зіткнулися фахівці:

– посадкова сторінка у вигляді Лендінзі (невеликий вибір у користувача для вивчення основної інформації для прийняття рішення про купівлю).

К трекінгу на сайті не було, було близько 20 форм закликають залишити заявку на які була налаштована 1 мета, яка відповідала за лід. Паралельно регулярно раз в 3 дня фахівець порівнював отримане кількість лідів з тим, що приходило в CRM. Так, трафік лився тільки з контексту на той проміжок часу, тому не було сумніву в тому, що ліди належать платній рекламі Гугл. Процентне співвідношення дзвінків до заявок було 30 на 70.

Для збільшення обсягу конверсій було прийнято рішення запустити банерну рекламу.

Найчастіше в бізнесу медійна реклама асоціюється з брендового рекламою (ефективність якої важко « поміряти » для невеликого проекту). Але є суттєві відмінності від того, що запускати в брендинг і що в рекламу з акцентом на продажу.

Запущені були саме КММ по ключовим словам. Теми і інтереси відклали на більш пізній період тестування.

Прошу відзначити той факт, що конверсії у нас пішли не з першого дня, довелося виділити досить великий шматок часу на підбір правильних ключових слів + оголошень і постійному тестуванню.

Постійно моніторили місця розміщення і збирали списки винятків (і ми маємо на увазі не ігрові майданчики, а саме місця розміщення, які мало підходили).

Наша мета була в даному випадку виділити саме чіпляють пропозицію, яке могло бути максимально відповідним.

Почали з кампаній з більш широкими запитами, потім почали сегментувати кампанії по типажу компресорів, які приносили конверсії і в пошуку і в КММ.

 

Підсумкові результати наступні:

З графіків видно, що досить великий показник відмов саме в першій кампанії, яка йде на загальні ключові слова. Це пов’язано в першу чергу з тим, що це перша РК, яку запускали в перший час + звичайно там більш загальні запити, ніж у сегментування кампаніям за типами компресорів.

Підсумково вартість ліда склала 21грн (що на 16% меншому, ніж заявка з пошуку).

Висновок:

Завжди пробувати тестувати нові інструменти незалежно від тематики, не зупинятися на отриманих (навіть і не зовсім вдалим) першими результатами.

Яна Ляшенко
Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї