Кейс: продаємо бади та вітаміни через Гугл Шопінг

Продаємо бади та вітаміни через Google Shopping Кейси
 

Всім привіт! Мене звати Яна і я Google-логіст. Займаюсь доставкою цільової аудиторії бізнесу з необхідними параметрами. Я масштабую онлайн продажі бізнесів в різних країнах світу за допомогою інструментів Google Ads.

Опис кейсу який буде розглядатися — чим прийшов клієнт?

В сьогоднішньому відео також буде розгляд кейсу команди. Тематика у нас – БАДи. Ринок – Україна. Цільові CPA-ка у нас іде, ціна за конверсію до 250 гривень.

У клієнта до цього був лише пошук. Можна навіть подивитися, можна побачити як пошук там довго чи недовго тривав. І ціна за конверсію, безумовно, з пошуку.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Видно що пошук робив досить таки пристойну ціну. Кількість конверсій тут видно. Добавили ще додатково по Перформанс макси, тому якщо ви запускаєте лише пошук, то не забувайте що товарка, в принципі, може давати вам досить позитивний результат.

Складнощі, з якими зіштовхнулися

З якими складнощами ми зіштовхнулися? З тим що не завжди досить гарна була ціна за конверсію. Конверсії ми поступово збирали. Я б не сказала що це прям супер класний результат, але ось у нас іде якесь відносне плюс-мінус масштабування, простріл трафіку і стабілізація по ціні за конверсію.

Тому що краще збирати в БАДах більш дешеву ціну за конверсію в статистичній значимості аналітики щоб потім далі більш зручніше було масштабуватися. Чому? Тому що основна доля конверсій іде з Pmax-ів. Pmax-и в даному випадку такі досить примхливі види рекламних кампаній. Зараз дуже багато гуглери вносять в них змін і вони швидше навчаються. Це видно відразу по алгоритмам, які вони використовують. І видно також що вони швидше приходять до тих значень, які вам потрібні. А ті значення які вам потрібні – це за звичай що? Це звичайно або ціна за конверсію або рентабельність яку ми хочемо використовувати.

Проведена роботі командою в перші два тижні

Ще чому хочу показати цей кейс? Щоб показати що не все так гладенько буває. Ось бачите цей період коли ми в ціну за конверсію взагалі не вписувались поки ми навчали AI-шку робити певний результат. В нас зазвичай йде перших два тижні оптимізаційних. Що за це за два тижні оптимізаційних, я їх називаю? Тому що в цей період ми тестуємо структури, ми тестуємо що краще заходить в конверсію, що гірше. Які товари можуть масштабуватися, вписуватися в KPI, які не можуть масштабуватися. Або, наприклад, для них потрібно правити Conversion rate для того щоб вони змогли отримувати ці конверсії. Можливо, правки в фіди, тестування структур, стратегії та інше. В принципі, в ці два тижні, зазвичай, ми знаходимо таку точку масштабування, точку опори в аналітиці яку вже далі в наступні два тижні ми пробуємо зафіксувати і масштабувати ще більше. Звичайно, класно буде якщо в цей період нам вдається стабілізувати ціну за конверсію отримувати її плюс-мінус в досить таких вузьких рамках з запасом. Тому що з’їсти всю маржу або всю CPA-ку розуму багато не потрібно, а от поступово масштабувати і вчити AI-шку генерувати більш дешеву ціну за конверсію, зазвичай, є таким ключовим фактором, ключовим таким нюансом при масштабуванні будь-якого проекту.

Специфіка налаштування рекламних кампаній по БАДах

БАДи, я вам нагадую, це не супер легка ніша для продажів. Тут є досить специфіка висока в типажу товарів які ви продаєте. Що для чого цей да БАД використовується, наскільки він конкурентний, які конкуренти присутні в аукціоні, наскільки вони агресивні та інше. Тобто, тут треба тримати баланс між різними якимись факторами. Поки що ріст конверсій іде такий планомірний.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Якщо зараз приберу всі графіки – видно наскільки іде динаміка на позитив. Ось стабілізація іде наверх в кількості конверсій. Не скажу що прям це максимальна кількість конверсій яку можна тут отримувати. Можна було б масштабуватися в штуках ще швидше. Бачите якими вони сходинками. Можна описати це як сходинкове якесь масштабування коли пробуємо прострілювати в трафіку і дивитися наскільки це буде коректно чи не коректно.

Тому що тут багато чого значить ще Conversion rate. Чим він вищий тим – зручніше масштабуватися. Він у нас за весь цей період не досить супер високий. Він середній, умовно с кажучи, по лікарні. Але було б бажано що він би привівся до якихось більш стабільних високих розмірів. Але поки що ми перші два тижні стабілізаційні-оптимізаційні. Далі будемо дивитися чи вийде в нас його приростити.

Ціна за конверсію, як ви бачите, в перших двох тижнях вона не показувалась якоюсь там шикарною красивою аналітикою. Відповідно, з цим потрібно було обережно в трафіку поводитися. Чому? Тому що дуже легко навчити Pmax генерувати більш високу ціну за конверсію. Хоча тут і була трішки дешевша ціна за конверсію. Да? 10 конверсій по 61 гривні. Але загалом були ситуації коли в нас досить висока ця ціна за конверсію була. Для того щоб це якось стабілізувати потрібно було попрацювати над Conversion rate щоб його стабілізувати і він був більш прогнозований. Відповідно, зараз ось цей проміжок часу є більш такий стабільний, як ви бачите. Тобто він і по ціні за конверсію 149, наприклад, гривень 18 березня, що є такою більш плавною статистикою аналітикою. Навіть в цих проміжках він 227, хоча продажів не так вже й багато.

Особливості навчання AI в Перформанс макс

Тут потрібно дотриматися такого балансу. Балансу в чому? Потрібно розуміти що AI-шка вчиться зараз дуже швидко. Але вчиться яким чином? Можливо раніше в неї вшивався якийсь алгоритм більше якогось супер… Давайте так, більше їй волі давалося в плані спроб масштабування. Зараз все-таки AI-шку, скоріше всього, зажали в рамках якихось: механіки навчання, моделі прогнозування, прогнозованого коефіцієнту, коефіцієнту конверсії, де їй показуватися та інше. То, відповідно, вона зараз вміє швидше приходити до ваших значень, які ви їй плануєте ставити. Тобто, якщо раніше можна було там починати з невеличких рентабельностей, поступово їх масштабувати – то зараз можна ставити якісь рентабельності. Вона буде дуже швидко до них приходити в фактичних значеннях. Тому дуже важливо давати якусь або більш серединну аналітику, з якою ви далі можете справитися. Тобто якщо це перебої в якійсь ціні за конверсію на ваших тестових варіантах кампанії. Або вже відразу вчити на якихось більш гладких, повільних динаміках того як вони будуть отримувати конверсію.

Висновки

Загалом я це показую з демонстрацією цін за конверсію, результативністю для того щоб в який раз підтвердити що результат який можна тут отримати він не є наслідком якихось випадковостей, а він є результатом певних закономірних дій в рекламному акаунті. Тому, відповідно, це і впливає на загальну картинку яка зараз у нас тут вимальовується. Тобто, якщо стабілізувати, впевнитися в розмірі цього результату, якщо продовжувати це стабілізувати, то далі сходинкова ця механіка руху, такі сходинки умовно, далі продовжується тільки на більшу кількість конверсій.

Ось такий невеличкий кейс. Я думаю що з клієнтом продовжимо працювати. Далі спробуємо зробити ще більшу кількість конверсій, яка могла би бути стабільною не тільки в об’ємах, тому що довели до п’яти штучок конверсій стабільно.

Але не скрізь була стабільна ціна за конверсію. Стабілізували ціну за конверсію, тепер задача масштабувати кількість штук конверсій. Ось тут вісім, уже десять. Тобто, тут немає просадки до п’ятірки, як це було раніше. Ось такий ось кейс який я хотіла сьогодні показати.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї