Тип послуги: контекстна реклама!
Тематика: інтер’єрні каміни, печі, біокаміни, аксесуари
Регіон: Україна
Тривалість: з листопада 2015 по сьогоднішній день
Бюджет на рекламу 1 053 867,28 грн.
Завдання:
• Збільшити трафік з контекстної реклами
• Збільшити обсяг лідів
• Збільшити частку ринку
Основна мета – збільшити частку ринку в роздробі, щоб отримати максимальну кількість лідів.
Вихідні дані:
Старий акаунт налаштовував інший підрядник.
Період роботи старого акаунту – 5 місяців з 04.2015 по 10.2015. Витрати на місяць – 4-7 тис.грн.
Семантичне ядро – 4131 шт. Унікальних ключових слів – 297. Акаунт АдВордс з максимально простою структурою з розбивкою по містах.
Показники охоплення на тій базі семантики:
Виявлені проблеми на листопад 2015:
1. Основна частина ключових слів – широкі, максимально прості. Мінімум брендових запитів.
2. Розбивка кампаній по містах, але при цьому не відкориговані налаштування по геотаргетингу і багато показів було з інших міст.
3. У групі в основному 1 оголошення.
4. Низький показник якості на ключовик.
5. Ремаркетинг мав маленьке охоплення, не працював ефективно.
6. Не налаштоване повне фіксування лідів.
Для просування в контекстній рекламі використовувалися:
1. Пошукові рекламні кампанії
2. Ремаркетинг
3. Медійні кампанії
4. Відеореклама (запущена у 2017 році)
Що було зроблено:
• Перероблена структура акаунту згідно з групами товарів на сайті. Розширено семантику.
• В процесі 24 місяців постійно оновлювалася семантика, постійно підбиралися нові товари. Зіткнулися з проблемою, коли на сайті прибирали/додавали нові/старі товари, але не повідомляли про це команду. Довелося налагоджувати процес оновлення даних в обліковому записі.
• Додані нові бренди, категорії товарів.
• Максимально опрацьовано семантичне ядро, підібрані мінус-слова. Проводиться моніторинг конкурентів.
• Структура акаунту побудована так, щоб в будь-який момент було зручно і швидко його масштабувати без втрати часу та ефективності.
• Крос-мінусація Коригується постійно для максимального охоплення. Враховуються не тільки низькочастотні запити, а також показники якості ключових слів.
• У кожній групі мінімум 3 варіанти оголошення, одне з яких (мінімум) з динамічною вставкою.
• Проводиться постійний а/б тест текстових оголошень.
• Тестуються різні формулювання, УТП, переваги та фішки.
• Також окремо сформовані кампанії ДПО, де виключений брендовий трафік за назвою магазину, але включені інші запити.
• Налаштований пошуковий ремаркетинг.
• Налаштована фіксація практично всіх лідів. Дзвінки фіксуємо через Бінотел, транзакції через сайт – мала частка. Основна маса – це дзвінки і форми сайту.
Що було зроблено: ремаркетинг
• Створено ремаркетинг звичайний з акцентом на те, що користувачі були на сайті з певною тематикою, рівневий ремаркетинг (де ми аудиторію всі ці місяці тестували і ділили за часом ухвалення рішення про покупку, по довжині послідовності, по мікро переходах, макро переходах, за показником відмов навіть).
• Запущено динамічний ремаркетинг, який виступає одним з основних генераторів лідів на сайті.
• За всі ці періоди не раз проводилися акції до Чорної п’ятниці, Нового року, Різдва, 8 березня та інших свят.
• Ремаркетинг постійно оновлюється і змінюється. Налаштування ремаркетингу потрібно на аудиторію, яка купила певні товари, наприклад, необхідні постійно витратні матеріали, такі як паливо, різні аксесуари.
Що було зроблено: Банерна реклама
• Головне завдання медійних кампаній – генерувати нових користувачів, що не були у нас на сайті протягом певного проміжку часу (можна також запустити РК на тих, хто не був у нас на сайті протягом всього року або меншого періоду).
• Також запуск медійної кампанії за певними ключами, дозволив показати рекламу і тій аудиторії, яка не натискає рекламну видачу, але активно шукає в SEO необхідні товари.
• Крім цього активно запускалася реклама на конкурентів через ключові слова, за інтересами та в рекламі GMAIL. Це дозволило охоплювати аудиторію, яка відвідувала або купувала товари у конкурентів.
Що було зроблено: Відеореклама
• Перед відеорекламою ставилося головне завдання – формування впізнаваності певних нових товарів і брендів, а також впізнаваності самого інтернет-магазину.
Що в підсумку:
• Збільшили обсяг трафіку з контекстної реклами в рази.
• Порівняємо однакові проміжки часу з 01 січня по 31 жовтня 2016 і 2017 років.
• Кількість лідів збільшено з 417 до 2082 шт.
• Кількість сеансів збільшили на 45,05%, нових користувачів на 33,66%.
• Так, показник відмов у нас на рівні 56,70%, але з огляду на основну частку саме дзвінків в лідах, показник відмов знаходиться в межах допустимого.
Більш детальні результати по пошукових кампаніях:
Зростання обсягу лідів на 376% в порівнянні з 2016 роком. Зростання сеансів на 25,91%. Коефіцієнт конверсії виріс на 278,27%.
А також по медійних кампаніях:
Зростання обсягу лідів на 511,27% в порівнянні з 2016 роком. Зростання сеансів на 98,32%. Коефіцієнт конверсії виріс на 208,22%.
Даний графік показує обсяг лідів за минулий рік 2016 у порівнянні з 2017. Кількість дзвінків зросла на стільки, що довелося докуповувати номера телефонів, щоб не упускати клієнтів.
Графік за отриманими лідами + ціною за цей лід з вересня 2017 по жовтень 2017
Платний трафік приносить значну частину конверсій. Але крім цього, він допомагає іншим джерелам в асоційованих переходах. Розглянемо окремо асоційовані конверсії по пошуковими кампаніями.
Асоційовані конверсії по медійним кампаніям.
Також, платний трафік значно впливає на зростання брендових запитів в цілому. Так нижче скрін показників Google Trends
До показників Google Trends додамо лінію тренду і отримаємо зростання брендового трафіку, що позитивно впливає не тільки на прямі продажі, а й на лояльність клієнтів в цілому.
Плани на наступний обліковий період:
• Збільшення частки охоплення ринку ще на 30%
• Інформування потенційних клієнтів про переваги покупки саме у офіційного дилера.
• Зниження вартості ліда на 15-20%.
• Тестування нових таргетингів в медійних кампаніях.
• Введення системи оцінки цінності всіх лідів, які надходять до відділу продажів.