- Що собою являють розширення оголошень Google Ads?
- Для чого потрібні розширення оголошень?
- Переваги використання розширень в Гугл рекламі
- Які типи розширень існують в AdWords?
- Різновиди ручних розширень контекстної реклами
- Додаткові посилання
- Адреси
- Номери телефонів
- Повідомлення
- Посилання на додатки
- Відгуки
- Уточнення
- Структуровані описи
- Ціни
- Партнерські адреси
- Промоакції
- Лід форми
- Зображення
- Автоматичні адреси
- Автоматичні телефонні номери
- Види автоматичних розширень
- Рейтинг продавця
- Динамічні додаткові посилання
- Динамічні структуровані описи
- Динамічні уточнення
- Як Google вирішує які розширення показувати?
- Поради щодо застосування доповнень
Всі, хто налаштовує пошукову контекстну рекламу в Google, так чи інакше використовують розширення оголошень. При грамотному їх налаштуванні в системі контекстної реклами їх можна розцінювати як конкурентну перевага.
З їх допомогою залучається додатковий трафік, збільшується простір, що займає оголошення на сторінці і загальна ефективність рекламної кампанії. Отже, щоб досягти цілей, поставлених перед пошуковою кампанією, необхідно знати і розуміти які доповнення існують і як застосовуються.
Що собою являють розширення оголошень Google Ads?
В загальному вигляді – це блоки додаткової інформації про властивості продукту рекламодавця, яка додається в структуру рекламної пропозиції в певному порядку. Наприклад, фізична адреса, рейтинг, кнопка виклику та інше. Вони роблять пропозицію візуально більш цікавою і привабливою, а крім того полегшують навігацію.
Важливо! Розширення оголошень Google відображаються тільки якщо алгоритм вважатиме це за необхідне і покази реклами здійснюються в верхньому рекламному блоці, тому всі основні параметри повинні міститися в тексті.
Для чого потрібні розширення оголошень?
Ключове їх призначення додати додаткову інформацію про рекламодавця і його продукт до стандартної текстової реклами Google Ads. При цьому інформація буде виділена в блоки і показана в тих випадках, коли пошукова мережа розцінить її релевантною цільовим запитам.
Крім того, наявність більшого обсягу інформації робить пропозицію об’ємною і привабливою, дає клієнтові побачити контакти, зателефонувати або написати повідомлення вже в результатах пошуку, навіть не переходячи на сторінку.
Деякі розширення оголошень в Гугл рекламі створюються в авто-режимі, якщо передбачається зростання ефективності текстової реклами. Однак не варто покладати на штучний інтелект великих надій. Найбільш доцільно виконувати ручне налаштування з самого початку.
Порада! Додаткова інформація виділяє компанію рекламодавця серед інших і дозволяє отримати більше кліків. Отже, коефіцієнт конверсії виросте, що призведе до зростання показника якості та зменшення середнього CPC.
Переваги використання розширень в Гугл рекламі
- Збільшення показника якості і рейтингу текстової реклами без зростання витрат. Гугл офіційно повідомив, що бере до уваги правильність застосування розширень оголошень AdWords під час розрахунку показника якості. Таким чином, правильне налаштування прирівнюється до його поліпшення. У свою чергу, підвищення рейтингу, найімовірніше, призведе до збільшення СРС, оскільки оголошення знаходяться вище в результатах пошуку. При цьому, доплата за кліки по доповненням не передбачена. Вартість дорівнює звичайній вартості кліка;
- Збільшення загальної кількості кліків. Згідно зі статистикою Google, в результаті впровадження розширень, CTR збільшується в середньому на 10-15%;
- Великий структурований рекламний простір. Оголошення істотно збільшуються в обсязі і мають чітко визначену структуру, за яку чіпляється погляд користувачів;
- Підвищення клікабельності на смартфонах. Сьогодні все більше людей вибирають мобільні пристрої, замість десктопних, тому Гугл адаптується під них. На мобільних пристроях реклама з розширеннями виглядає естетично і привабливо, крім того, дуже об’ємно, і перші позиції у видачі займають весь простір екрану.
Які типи розширень існують в AdWords?
Існує три основні різновиди:
- налаштовуються самостійно;
- автоматичні;
- автоматичні з можливістю налаштування.
Різниця ж полягає в тому, що в ручних відомості про продукт розробляються і вносяться самостійно рекламодавцем, а в автоматичних – за допомогою вбудованих алгоритмів AdWords.
Краще налаштовувати розширення оголошень Google Ads самому. Так процес демонстрації інформації стає контрольованим, а кожне оголошення – унікальним.
Різновиди ручних розширень контекстної реклами
У більшості випадків, коли мова заходить про розширення оголошень контекстної реклами, маються на увазі саме ручні. Причина – саме їм віддається пріоритет при ранжируванні. Розглянемо їх різновиди більш докладно.
Додаткові посилання
Суть полягає в тому, щоб направити потенційного клієнта на потрібні сторінки до того, як він перейде на ресурс рекламодавця. При відображенні показується текст, що описує напрямок переходу (розділи сайту). При налагодженні потрібно звертати увагу на те, щоб лінки або були універсальними, або максимально відповідали запиту і не були невпопад. Доцільно також розмістити додаткові посилання на акаунти в соціальних мережах.
Текст і URL посилань можна актуалізувати в будь-який момент, не вносячи зміни в сам зміст оголошення. Опис під посиланням додається в авто-режимі, але з можливістю написання вручну. Мінімальна кількість посилань для відображення – 2, максимальна – 10.
Адреси
Мають визначальне значення для локального бізнесу з конкретним фізичним місцем розташування. Дозволяє демонструвати адресу, мітку на карті, графік роботи і номер телефону ще до переходу на сайт. Значно спрощується навігація потенційного клієнта до Вашого місця перебування. Працює за умови, що є пов’язаний аккаунт My Business і ці дані в ньому введені. Додається за замовчуванням на автоматі, але може бути налаштоване вручну.
Номери телефонів
Згідно з даними Google, використання телефонного номера призводить до збільшення числа кліків в середньому на 4-5%. У результатах пошуку на смартфонах з’являється інтерактивна кнопка, натиснувши яку можна зателефонувати, не набираючи цифри вручну і не переходячи на цільовий ресурс. Це скорочує кількість необхідних дій для контакту з компанією.
Хоч Google Ads підтягує телефон з сайту, але краще додати його відразу самостійно. При складанні розкладу показів враховуйте час роботи операторів, вибирайте тільки ті години, коли на телефонний дзвінок буде відповідь.
Повідомлення
Сучасні молоді люди все частіше вважають за краще писати повідомлення замість телефонних дзвінків. Аналогічно, як з номерами телефонів, користувач отримує можливість задати питання безпосередньо з результатів пошуку.
Можуть бути задані шаблони. Умовами відображення є обов’язкова реєстрація рекламодавця та оплата їм вартості відправки повідомлення. Для коректної роботи потрібно вказати час показу, відповідне до часу роботи операторів.
Посилання на додатки
Для початку слід зазначити, що, якщо предметом реклами є безпосередньо додаток, то цей варіант не підходить. Заголовок оголошення буде посилатися на веб-сторінку, а лінк на додаток буде знаходитися нижче.
Головне ж його призначення – це дати вибір користувачеві між мобільною версією сторінки і додатком. Посилатися можна як на Google Play, так і на Apple App Store – в залежності від типу пристрою (підбирається в авто-режимі).
Відгуки
У людській психології закладено довіру до розповідей про чийсь досвіді і на його основі легше приймаються рішення. На цьому побудовано безліч маркетингових стратегій. Принцип роботи заснований на тому, щоб сформувати у цільової аудиторії довіру.
До оголошення підв’язуються відгуки зі сторонніх ресурсів на товар або послугу. Слід звернути увагу на траст цих ресурсів (довіру до них користувачів, відвідуваність) і, відповідно, відслідковувати відгуки на предмет негативу. Відгуки відображаються тільки при пошуку з комп’ютера.
Уточнення
Є блок не клікабельного тексту. Робиться акцент на унікальності торговельної пропозиції, тому, що відрізняє її від конкурентів в конкретному сегменті ринку.
Доцільно виділити головні конкурентні переваги, відобразити їх у вигляді конкретних показників (гарантія, сервіс, якість). У пошуковій видачі на комп’ютерах і смартфонах відображається як текст внизу оголошення, що містить від 2 до 6 уточнень.
Структуровані описи
Дозволяють відобразити відомості про окремі аспекти рекламованих продуктів компанії в рамках стандартних заголовків. Необхідно тільки вибрати ті заголовки, які відповідають цільовому сегменту ринку. Перелік заголовків, доступних для розміщення, можна побачити в довідкових матеріалах Google Ads.
В текстових оголошеннях для показу на комп’ютерах є 2 структурованих описи, а для смартфонів – 1.
Ціни
Можливість безпосередньо під текстом показувати інформацію про вартість продукції. Якщо користувача влаштовує вартість, він клацає по URL і потрапляє на сторінку продукту, що його цікавить.
Під час налаштування вказуються розцінки і посадочні сторінки для кожного товару або послуги. Варто описати і переваги Вашого товару, його особливості. Не забувайте актуалізувати ціни, враховуйте акції і знижки.
Партнерські адреси
Якщо продукт рекламодавця продається через мережу дистриб’юторів, то можна підключити їх розташування в системі Google My Business, тим самим сприяючи збільшенню і своїх продажів.
За допомогою публікації адрес партнерів клієнти дізнаються в якому магазині вони можуть придбати товари. Підключення максимально просто – потрібно лише вказати розташування точок продажів, в яких продається продукт рекламодавця. Далі система працює в автономному режимі.
Промоакції
Призначені для того, щоб розповісти потенційній аудиторії про акції компанії. Подібні речі кидаються в очі і сильно піднімають CTR. Часто промоакції прив’язують до значних дат чи подій, щоб підігріти інтерес ЦА, нагадати про товар або послугу.
Лід форми
Ви можете додати в оголошення форму, яка збиратиме ліди безпосередньо з пошуку. Система дозволяє вивантажувати інформацію з неї у вашу CRM-систему. Як сама форма збору контактних даних, так і повідомлення про їхнє відправлення вже включені в розширення. І те, й інше можна налаштовувати індивідуально під свої потреби.
Зображення
Зображення позитивно впливають на CTR (клікабельність) реклами. Сервіс дозволяє додавати до 20 картинок у кожне оголошення, але оптимальним, якщо зіставляти витрати та прибуток, вважається кількість 3-4 штуки.
Це розширення показує хороші результати при просуванні проєктів електронної комерції за умови, що використовується структура «Один продукт – одна група оголошень». Це дозволяє прив’язувати зображення товару до ключового запиту покупця.
Автоматичні адреси
Розширення показує зацікавленому користувачеві, де знаходиться офіс Вашої компанії або точка продажу, а також найкоротший маршрут, яким можна туди доїхати. В оголошенні з’явиться інтерактивна карта або посилання на задану Вами адресу, натиснувши на яку користувач побачить інформацію про компанію і зможе побудувати маршрут.
Автоматичні телефонні номери
Якщо максимальна кількість дзвінків задано як одну з цілей Вашої рекламної кампанії в Google Ads, система може автоматично додавати телефонний номер у рекламні оголошення. Так користувач матиме можливість зателефонувати Вам в одне натискання кнопки миші.
Оплата такого формату оголошень стягується за кожен клік. Таким чином, якщо на сайті під’єднано коллтрекінг, можна зараховувати натискання на номер телефону як окрему конверсію.
Види автоматичних розширень
Коли алгоритм системи AdWords вважає, що для підвищення ефективності рекламної кампанії доцільно додати розширення – воно буде автоматично створено на підставі поданого на ресурсі контенту і показано під оголошенням. Недолік таких доповнень полягає в тому, що вони некеровані і мають пріоритет нижче, ніж ручні. Однак відключати їх не рекомендується.
Оскільки управляти їх показом не представляється можливим, більш переважно використання тих, що налаштовуються вручну, щоб контролювати процес ведення кампанії і її ефективність.
Існує сім видів автоматичних розширень, які підтримує система Google Ads.
Рейтинг продавця
Формує рейтинг компанії-рекламодавця на підставі даних, витягнутих з надійних джерел відгуків і складається з 5 зірок. При цьому є певні вимоги до кількості та якості відгуків на сторонніх майданчиках для формування адекватної оцінки.
Динамічні додаткові посилання
Створений лінк на найбільш популярні категорії або посадочні сторінки. При наявності релевантних додаткових посилань, налаштованих вручну – динамічні не відображаються.
Динамічні структуровані описи
Формуються на автоматі, виходячи зі змісту цільового сайту. Не варто залишати опис на відкуп алгоритмам системи – є ризик отримати невиразний машинний текст, що відлякує потенційних споживачів.
Динамічні уточнення
Створюються AdWords для того, щоб користувачеві було зрозуміло чи варто переходити на сайт чи ні (чи зміст сайту відповідає вимогам). Ситуація аналогічна динамічним описам – потрібне ручне налаштування.
Прив’язка до аккаунту Google My Business відкриває можливість використання наступних автоматичних доповнень:
- Номер телефону;
- Повідомлення;
- Адреса.
Як Google вирішує які розширення показувати?
За замовчуванням не всі додані розширення оголошень у Google Ads будуть відображатися у видачі. Видимість розширень залежить від:
- Рейтинг оголошення. А на його величину впливають встановлений розмір ставки, мінімальне значення рейтингу оголошень, контекст пошукового запиту, показники якості як оголошення, так і цільової сторінки. Свою роль також відіграє очікуваний ефект від показу розширень і реклами інших форматів. Розширення буде показано лише якщо рейтинг відповідає заданому критерію.
- Позиція, яку займає реклама на сторінці результатів пошуку. Пріоритет надається тим оголошенням, які знаходяться на вищих місцях. Чим нижче розміщена реклама, тим менша ймовірність відображення її розширень.
Поради щодо застосування доповнень
Є кілька моментів, які варто врахувати при прийнятті рішення про включення розширень в свою рекламну кампанію:
- Набір вибирається автоматично. Так як система контекстної реклами сама вирішує які з них відображати, а які – ні, найкращим рішенням буде додати, як можна більше розширень. В ідеальному варіанті створюється кілька версій показу, щоб Гугл самостійно вибрав найбільш підходящу;
- Підвищення ціни за клік. Часто, в результаті додавання розширень зростає середня позиція у видачі, а, отже, і вартість переходу. Деякі помилково видаляють їх, тоді як в дійсності потрібно регулювати ціну використовуючи ставки;
- Вимоги до якості. Незважаючи на те, що такі оголошення мають перевагу в рейтингу, слабкий заклик або некоректна пропозиція потягнуть всю кампанію на дно;
- Актуальність. Google безперервно перебуває в динаміці, оптимізує роботу пошукача, тому в топи видачі потрапляють рекламні пропозиції, що містять тільки найактуальніший контент.