Статус обмежено бюджетом у Google Ads

Статус обмежено бюджетом у рекламі Google Контекстна реклама

Привіт. Я – Яна Ляшенко, Google-логіст. У сьогоднішньому відео хотіла поговорити про товарні рекламні кампанії та про Смарт шопінг. Сьогодні відповімо на питання, сформоване безпосередньо, одним із клієнтів. Яке питання? Чи потрібно звертати увагу на статус з обмеженим бюджетом, чим він загрожує для працездатності смартшопінг компаній та стандартних компаній, та до якого рівня підвищувати бюджет, виходячи з рекомендацій, що видає система.

Обмеження бюджету для рекламної кампанії

Що означає статус «Обмежено бюджетом»?

Розберемося з розумінням, що означає статус «Обмежено бюджетом». Перефразувавши простою мовою, система каже – дай більше грошей, інакше поріжу охоплення. Некрасиво звучить?

Звернемося до довідки – отримуємо гарне текстування. «Середній бюджет менший за рекомендовану суму, можу давати більше охоплення пропорційно результату», інше. Скажу, на цю рекомендацію варто звертати увагу та класно, якщо вона вискакує на смартшопінг кампаніях. Це говорить, що якщо зараз поточна ситуація щодо окупності та рентабельності влаштовує, то значок каже, що, збільшивши його пропорційний бюджет, можете зробити більше прибутку. У штуках та в рентабельності.

На значок слід звертати увагу з двох причин. Перше, він дасть масштабування без якихось переробок, нудотної операційної роботи, інше. Друге – якщо не звертати увагу і не прибирати статусу «Обмеженим бюджетом», система поріже охоплення, про що й пише довідка. Якщо компанія обмежена бюджетом, система почне урізати охоплення. Якщо поріже охоплення, то конверсії в штуках і рентабельності будуть пливти не в бік підвищення, а в бік зниження.

Що робити за статусом «Обмежено бюджетом»?

Якщо виявляєте статус «Обмежено бюджетом», перше, що маємо зробити – проаналізувати – до цього рентабельність по рекламних кампаніях плюсова, яка влаштовує цілі чи ні? Це перше значення. Друге, маємо звернути увагу та спробувати побачити на давність появи статусу. Частина заходять у рекламний обліковий запис регулярно, а частина – раз на місяць. Чим далі в часі статус з’явився, тим менші можливості у смарта вирулити або у стандартної компанії, на ті ж рівні, що очікувалися раніше. Якщо з’явився буквально протягом кількох днів, значить все окей. Чудово. Підвищивши бюджет покращуйте продуктивність рекламної кампанії.

Якщо статус висить понад два-три тижні, то – погані новини. Після підвищення бюджету, смаршопінг чи стандартна торгова рекламна кампанія погіршиться лише у значеннях рентабельності, але не дасть зворотний зв’язок. В більшості випадків. Не гарантія, що в цьому випадку не спрацює у плюсах.

Розбираємося. Натискаєте на статус «Обмежено бюджетом» – вискакує симулятор бюджетів, який може показати бюджет у дужках, що рекомендується застосувати в поточних умовах. У когось підвищення буквально йде буквально 10-20 доларів. У когось підвищення бюджету в 10-20 разів від поточного стану. Якщо беремо, умовно 10 доларів, потім хоче 30-40 доларів. Витрачати бюджетні гроші було неможливо.

Збільшуємо бюджет кампанії в Google Ads

Що ж робити? Потрібно прибирати цей статус, застосовуючи рекомендований бюджет. Чому те, що бюджет, що рекомендується? Можете підвищити бюджет на 50 відсотків, на 60 відсотків або умовно на якусь кількість комфортну. Це не той бюджет, який рекомендується. Відчуйте після невеликого збільшення певний приплив в охопленнях, трафіку, і це призводить до здешевлення ціни за клік. Цей статус не зникає. Отже після тижня-двох система знову почне видавати те, що поріжу охоплення, як своєрідне повідомлення. Доведеться вирішити збільшення бюджету.

Якщо спочатку не піднімете на рекомендований бюджет, у наступному періоді, після незначного збільшення бюджету, вона видасть у рекомендованих, вища вартість витрат, яку захоче, щоби поставили.

Причини збільшення бюджету до рекомендованого значення

Рекомендую збільшувати бюджет до рекомендованого блоку, який видає система. Є кілька причин.

Перше, системне технічне налаштування, яке є в Google. Коли створюєте будь-яку рекламну кампанію, спочатку метод покази бюджету визначається як «стандартні рівномірно». Що означає стандартне рівномірно? Отже, система бере бюджет, що ставите лише на рівні рекламної кампанії. Бере зразкові прогнозні середні значення трафіку за ключовими словами, або пошуковими запитами, які може зібрати з фіда або на базі ключових слів і, приблизно, намагається розтягнути бюджет у часі, щоб виявилося. Є один суттєвий баг у гарній історії – вона надто заощаджує. Розтягує бюджет, не дуже коректно розподіляє. Не прогнозує обсяг трафіку на цілий день – не вистачає системних ресурсів, щоб обслуговувати всі існуючі рекламні кампанії світу. Ні, надто розціджує в якусь прозору воду. Через що рекламні кампанії не витрачають рекламний бюджет. Це досить погано. Насправді у відсотку отриманих показів бачите занижену цифру. Вона може виглядати у вигляді 80-90 відсотків. Все одно вона цідить бюджет. Він надто низький, щоб справді вичавлювали весь потенціал, що на ринку. Рано чи пізно на рекламних кампаніях може з’явитися статус «Обмежено бюджетом».

Другий нюанс, що випливає, не бійтеся підвищувати рекламний бюджет, якщо раніше компанії зробили той результат, що влаштовував. На смарт шопінгу поява піктограми симулятора бюджету в активному положенні говорить, що смарт може зробити більший результат у конверсіях та спостерігаємо на різних рекламних кампаніях.

Рентабельність спочатку просяде. Нормально, коли смарт іде у перенавчання. Перші три-чотири дні зазвичай дорожчі, потім починає стабілізуватися. Рентабельність, якщо просяде, то її особливо грубо в такому просідку не відчуєте. Якщо ж рентабельність, яку отримував смарт або стандартна товарка, були, ну, не особливо круті і виходили за межі беззбиткових точок, то після збільшення бюджету тільки посиліть цю ситуацію. Якщо перший варіант – все влаштовувало, добре – значить, що робите? Збільшуєте бюджет хоча б на добу.

Якщо побачите, що бюджет дуже активно почав витрачатись, конверсії не бачите поки що. Із запізненням підвантажуються. Просто припиніть цю рекламну кампанію. Запустіть наступного дня, але вже підріжте крильця, до бюджету, безпосередньо. Це найкращий варіант.

Якщо ж пішли витрати бюджету, конверсії, значить, добре, все йде як треба, необхідно за тією моделлю, що розрахував Google, виходячи з даних.

Якщо ж результат компаній був поганим, жахливим чи незадовільним за рентабельністю, штуками, то потрібно вимкнути цю рекламну кампанію, переглянути її глобально. Якщо потенціал для розсегментування, роздерибанити рекламні кампанії, хоча б за цінником або за типом продукту, інше.

Краще товарний асортимент розподіліть у різні старти в ті самі або стандартні компанії. Призначте кожній товарній категорії окремий бюджет та під нього рентабельність. Знову запустіться. З нуля. З нуля стартувати непогано. Смарт у перші тижні максимально ефективний. Він розгойдується. З періодом краще стає. Це краще, ніж те, що отримаєте через кілька тижнів з компанії в статусі «Обмежено бюджетом».

Приблизно те, що потрібно зробити – позбутися. Якщо підсумувати, доведеться позбутися статусу «Обмежено бюджетом». Просто не звертати на нього уваги не вдасться. Система змусить або вимкнути рекламні кампанії повністю, що, природно, буде не особливо вигідно. Вона робила прибуток. З іншого боку, поріже охоплення або зробить їх настільки невигідними, що сильно засмутитеся. Від статусу «Обмежено бюджетом» потрібно позбавлятися. Чим швидше його позбудьтеся, тим менше втрати понесете. Якщо говоримо про смарт шопінг щодо його постійного навчання.

Відповідаючи на запитання, підвищуємо до рівня, що виглядає в блоці рекомендовано. Це важливо. Після, далі вже по ходу приймаєте рішення, стопнути рекламну кампанію, після доби зменшити рекламний бюджет або навпаки розділити смарт шопінг та інші нюанси зробити, безумовно.

Далі приймаєте посфактум. «Обмежено бюджетом» на рекламних кампаніях не має бути. Тільки в якихось екстрених випадках, коли не вистачає бюджету, грошей, щоб поповнити рекламний обліковий запис. Це не повинно тривати вічність.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї