Як приготувати веб-сайт до запуску контекстної реклами?

Як правильно підготувати сайт до запуску контекстної реклами? Контекстна реклама

Щоб контекстна реклама була ефективною, насамперед потрібне грамотне налаштування кампанії та достатнє фінансування. Однак не лише ці критерії впливають на те, чи сподобається кінцевий результат рекламодавцю.

Технічні помилки, некоректна робота сайту і, як наслідок, втрата потенційних покупців обходяться бізнесу все дорожче. Конкуренція в онлайн-просторі постійно зростає, вартість залучення клієнта у певних сферах діяльності перевищує кілька десятків, а часом сотень доларів. Одночасно посилюються вимоги аудиторії. Відвідувачі швидко переключаються на сайт конкурента, якщо процес оформлення замовлення там зручніший.

Якщо питання про те, як підготувати сайт до запуску контекстної реклами, для Вас актуальне, то уважно ознайомтеся із цією статтею. Це свого роду чек-лист, використовуючи який Ви зможете провести аудит веб-ресурсу на наявність найпоширеніших помилок. Вони зазвичай дорого коштують власникам компаній.

 

Як правильно підготувати сайт до запуску рекламної кампанії?

Пам’ятайте, поганий сайт не дозволить Вам отримати хорошу віддачу від вкладень у рекламу. Але створювати новий дорого та довго. Тому розумніше підтягнути конверсію на існуючому ресурсі, доопрацювавши його відповідно до наведених нижче рекомендацій. У цьому випадку, щоб правильно підготувати сайт до запуску рекламної кампанії, Вам доведеться витратитися лише на оплату кількох днів роботи фахівця.

Перший екран сайту

Доносіть свою пропозицію так, щоб його суть була зрозуміла відвідувачу через 3-5 секунд знайомства з контентом, розташованим на першому екрані. Не розпилюйтеся, говоріть про головне і послідовно просувайте користувача до здійснення цільової дії — оформлення замовлення, дзвінка або звернення через онлайн-форму.

Наприклад, якщо Ви продаєте натяжні стелі та цільовою дією є надання контактних даних для виклику замірника, то не слід показувати потенційному клієнтові блок зі статтями про стелі. Також неефективним пропонуватиме йому підписатися на розсилку акційних пропозицій. Чим більший перелік можливих дій Ви надасте користувачеві, тим складніше йому зробити вибір.

У процесі підготовки сайту до запуску реклами попросіть кількох людей оцінити ресурс. Дізнайтеся, чи зрозуміла їм структура та контент сайту, що саме мотивує чи демотивує їх вчинити цільову дію. Для об’єктивності оцінки краще опитувати представників цільової аудиторії чи сторонніх людей, а не своїх знайомих чи співробітників, які навряд чи зможуть точно та чесно сформулювати свою думку.

Адаптація для смартфонів

Практично всі онлайн-ресурси сьогодні фіксують трафік із мобільних пристроїв. У якихось нішах він тримається близько половини від загального обсягу відвідувань. А в деяких сферах (наприклад, замовлення квитків чи таксі) сягає 80-90%. Якщо шаблон Вашого сайту створювався нещодавно, то швидше за все він адаптований до всіх типів пристроїв. Але все ж таки рекомендуємо переконатися в коректності верстки, використовуючи наступні маркери:

  • краї зображень не виходять за межі екрана;
  • активні елементи інтерфейсу (кнопки, посилання та ін.), а також заголовки відображаються повністю – горизонтальне прокручування не потрібно;
  • шрифт досить великий, для його прочитання не потрібно напружувати зір;
  • елементи сайту не примикають і не перетинають один одного, потрапити в потрібну область екрана пальцем не складно.

Порада! Щоб перевірити, як відображається сайт на різних типах пристроїв, немає необхідності мати їх усі під рукою. Можна скористатися одним із зручних онлайн-сервісів, спеціально призначених для цього.

Додатково слід протестувати швидкість завантаження сайту. Google Speed Test допоможе вам оцінити цей параметр, а також надасть рекомендації щодо його покращення.

Системи онлайн-аналітики

Не можна краще зробити те, що не можна виміряти. Оцінити результативність роботи контекстної реклами можна з допомогою спеціальних аналітичних сервісів. Вони фіксують показники поведінки відвідувачів на сайті: час перебування, послідовність переглянутих сторінок, здійснення цільової дії та ін.

Важливо! Забезпечте збір статистичних даних ще до запуску рекламної кампанії, щоб при подальшій її оптимізації мати повну та коректну аналітику.

Встановіть на сторінках сайту код Google Analytics, зв’яжіть його з рекламним обліковим записом та вкажіть цілі. Якщо всі дії виконані коректно, сервіс аналітики самостійно фіксуватиме інформацію про результативність реклами.

Сторінка «Дякую»

Діяти наосліп — це найгірший сценарій під час онлайн просування. Необхідно постійно контролювати кількість звернень, що надійшли із сайту у прив’язці до джерел трафіку та кампаній. Найлегший метод — встановити цілі в Analytics.

За мету можна встановити попадання користувача на сторінку «Спасибі» після оформлення замовлення. Якщо такий редирект вже налаштований, то створення цілі залучати програміста не знадобиться. Налаштування може зробити фахівець з маркетингу або власник бізнесу лише за кілька хвилин.

Цінність цілі

Як правило, рекламодавці оцінюють будь-яку маркетингову активність не за кількістю вчинених угод, а за потоком грошей, яку вони згенерували. Розрахуйте середнє значення прибутку на покупця, скоригуйте його на коефіцієнт конверсії своїх менеджерів з продажу, які обробляють ліди, і Ви отримаєте прогнозований дохід з однієї заявки на сайті.

Внесіть цю величину в систему аналітики, щоб у звітах з’явилася не тільки кількість звернень, а й очікуваний дохід за ними.

У модулі «Подання» в налаштуваннях Analytics клацніть на посилання «Цілі»:

Налаштовуємо цілі в Google Analytics

Встановіть ціль, а потім у блоці «Детальні відомості про мету» пересуньте повзунок «Цінність» у положення «ВКЛ». та внесіть значення прогнозованого доходу з однієї заявки:

Визначаємо цінність цілі

Кількість полів у формі замовлення

Витративши час на підбір товару та пошук інтернет-магазину, покупець часто стикається зі складнощами при оформленні замовлення. Іноді ці складності створюють самі власники бізнесу, пропонуючи заповнити, наприклад, таку велику форму:

Готуємо форми на сайті до запуску рекламної кампанії

Швидше за все потенційний покупець віддасть перевагу сайту конкурентів, де необхідно при замовленні ввести тільки своє ім’я та телефонний номер, а всю необхідну для доставки інформацію уточнить менеджер під час дзвінка.

Порада! Скоротіть форму заявки на сайті, залиште лише поля, без яких не обійтися. Додаткові дані дізнавайтесь у процесі спілкування з клієнтом.

Прибравши зайве з форми замовлення, Ви зменшите відсоток відмов від покупки на півдорозі. А такі ситуації трапляються дуже часто. На деяких сайтах з довгим переліком полів частка тих, хто відмовився від заповнення форми, досягає 70%.

Працездатність форми зворотного зв’язку

Іноді підприємці перебувають у невіданні щодо наявності помилок у роботі деяких елементів свого сайту. Ситуація стає критичною, коли це стосується кнопок «Замовити зворотній дзвінок» або «Зробити замовлення».

Помилка при надсиланні форми

У деяких випадках це можна помітити за повідомленнями, які вискакують під час спроби надіслати заповнену форму. Але іноді користувач бачить стандартне «Дякую за замовлення, менеджер зв’яжеться з Вами», а інформація до цього менеджера так і не доходить.

Причин може бути кілька: некоректно вказано e-mail для надсилання даних про замовлення, скрипт працює з помилками, листи надходять, але автоматично відфільтровуються в теку «Спам», на хостингу відключена можливість надсилання листів.

Важливо! Перед запуском рекламної кампанії перевірте працездатність усіх елементів сайту. Проконтролюйте, чи надходять до Вас листи з інформацією про замовлення, і наскільки коректною є ця інформація.

У якому б розділі сайту не знаходився відвідувач, він повинен мати чітке розуміння, як перейти на потрібну сторінку. З цією метою в шапці веб-ресурсу роблять меню, що складається з кількох груп елементів. Всі ці елементи, а також групи повинні мати зрозумілі назви та логічну структуру.

Інформація про компанію

Сторінка про компанію повинна обов’язково бути присутньою на сайті та бути доступною з будь-якого його розділу. На ній необхідно розмістити правдиву інформацію про історію розвитку, викласти фото співробітників, офісу чи виробничих приміщень. Якщо серед Ваших покупців є імениті клієнти, то на сторінці компанії слід опублікувати їх рекомендації.

Порада! Не соромтеся демонструвати свої досягнення. Говоріть про них, показуючи реальні цифри. Викладайте дипломи, сертифікати та нагороди. Клієнт повинен знати, наскільки ви круті!

Відвідувач інтернет-магазину не повинен сумніватися в наявності у компанії авторитету, достатнього для якісного розв’язання його проблеми.

Ціни

Одним із ключових критеріїв прийняття рішення про купівлю у більшості сфер є ціна. За інших рівних умов клієнт зробить замовлення в інтернет-магазині, де вартість товару опублікована, і закриє сайт без ціни.

Якщо вартість формується шляхом складних обчислень або для її розрахунку потрібна інформація від покупця, вкажіть нижню межу діапазону цін (наприклад, «від 100$») або помістіть на сайт невелику форму-опитувач із закликом «Розрахувати вартість онлайн».

Фотографії товару

На підсвідоме сприйняття сайту відвідувачами найбільше впливає його візуальний ряд. Здійснюючи віртуальні покупки, споживач не може торкнутися товару, тому покладається лише на візуальне подання.

Фотографії незадовільної якості – затемнені, змащені, неочевидні – змушують сумніватися у перевагах самого продукту. У такій ситуації потенційний клієнт йде до конкурентів, у яких на сайті розміщено професійні зображення продукції.

Оплата та доставка

Після того, як відвідувач підбере відповідний товар, він поставить питання «А як його купити?». Дайте відповідь на нього в картці товару або виділіть інформацію в окремий розділ меню. Пропишіть максимальну кількість можливих способів оплати.

Інформація про варіанти доставки має бути помітною. Адже зручний сервіс мотивує відвідувача зробити вибір на користь Вашого інтернет-магазину.

Контактна інформація

Розмістіть контактні дані у правій частині шапки сайту. Вони мають бути великими і легко читатися. Тут можна вказати як телефонний номер, так і адресу точки продажу, якщо це необхідно у сфері діяльності.

Додатково створіть окремий розділ меню “Контакти”. На відповідній сторінці опублікуйте всі телефони, адреси представництв та офісів, посилання на месенджери та соціальні мережі, схему проїзду.

Call Tracking

Не всі, хто потрапляє до Вас через рекламне оголошення, мають форму заявки. Деякі звично беруть до рук телефон і роблять дзвінок на номер, вказаний у контактних даних.

Якщо цей номер використовується при просуванні через інші канали, оцінити ефективність кожного джерела трафіку буде важко. Вам доведеться запитувати клієнта про те, звідки він дізнався про Вас. Отримати достовірну на 100% інформацію у такий спосіб складно.

Розв’язати проблему можна, скориставшись інструментом Call-трекінгу. Принцип його роботи полягає в наступному: встановлений на сайті код показує різні номери відвідувачам, що прийшли з різних джерел.

Сервіси Call-трекінгу пропонують телефонні номери від 100 гривень, деякі з них мають безкоштовний період для тестування. Компаній, що надають цю послугу над ринком багато. Окрім оренди віртуального телефону та детальної статистики сервіси Call-трекінгу додатково:

  1. Записують переговори щодо орендованого номера.
  2. Фіксують тривалість очікування відповіді менеджера.
  3. Копіюють інформацію про виклик у CRM-систему.
  4. Пропонують номери кількох операторів зв’язку.
  5. Надають широкий аналітичний функціонал для підвищення ефективності продажів.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї