Як швидко налаштувати Merchant Center для OpenCart?

Як швидко налаштувати GMC на OpenCart e-Commerce
 

Всім привіт! Мене звати Яна і я Google-логіст. Я займаюсь доставкою цільової аудиторії бізнесу з необхідними параметрами. І я допомагаю масштабувати онлайн-продажі бізнесу в різних країнах світу.

Коротко що буде розглядатися у відео

В сьогоднішньому відео буду показувати покроково від початку до кінця, що потрібно зробити для того, щоб налаштувати торгові рекламні кампанії або Performance Max на такій платформі, як OpenCart.

OpenCart – досить популярна платформа для запуску, як Гугл шопінгу, так і для SEO просування. Тобто, вона дійсно прокачана в цьому плані і вона досить зручна для довготривалих якихось проектів та тестів. Тож, що нам потрібно зробити для того, щоб налаштувати цей Google shopping на OpenCart-і? Для цього нам потрібно налаштувати декілька важливих сервісів в самому Гуглі, тому що все-таки він не настільки універсальний. Що для цього потрібно? Налаштувати Merchant Center – це окремий сервіс, куди ми будемо завантажувати інформацію про наші товари, де Google буде їх окремо перевіряти на відповідність його політиці – сервісним та іншим якимсь історіям.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Наступне, нам потрібно налаштувати цілі – це те, по чому будуть наші інтелектуальні стратегії в Google шопінгу чи Performance Max-i оптимізовуватись. Як мінімум, ви будете бачити результативність вашої реклами. І наступне – це налаштувати сервіс Google Ads-а, рекламного кабінету, звідки ми будемо і запускати ці рекламні кампанії.

Налаштування Мерчант центру

Почнемо ми, мабуть, з найдовшого етапу. В більшості випадків для когось він може бути найскладнішим – це налаштування Мерчант центру. Чому це найдовший етап або найскладніший? Тому що, по-перше, вам потрібно зробити цей Мерчант центр, заповнити туди всю інформацію про ваш бізнес і плюс залити інформацію про ваші товари і дочекатися мінімум 72 години на те, щоб Google перевірив всі ваші товари чи ваш магазин на відповідність його правилам. У деяких рекламодавців можуть виникати проблеми з модерацією Мерчант центру. Дійсно, Google в 2024-2025 році буде досить прискіпливо відноситися до більшості магазинів. Він свої правила щодо перевірки магазинів тільки з кожним роком ускладнює і доводить, інколи, їх до абсурду. Але сьогодні не про це. Тому, якщо раптом ви потрапили на якийсь бан Мерчант центру, є якісь складощі з проходження модерації, пишіть мені. Я залишу свої контакти або в коментарі першому, або в описі до відео. Ми з вами окремо можемо це вирішити питання, щоб не розтягувати це відео надовго.

Створення кабінету Мерчант центр

Що потрібно для того, щоб завантажити товари в Мерчант центр? Перше, створити кабінет цього Мерчант центру. Що для цього потрібно? Потрібно в першу чергу залогінитися в якомусь профілі Gmail. Важливо, я би вам рекомендувала створювати якісь або брати той Gmail, під яким ви зможете заходити у всі ваші сервіси Google Ads, аналітики і Мерчант центр. Який для вас комфортний, зручний або можете створити новий. На цьому етапі я не буду зупинятися. В мене є вже створений профіль Gmail.

Далі переходимо по посиланню merchants.google.com. Він може у вас мати зовсім інший вигляд. Нічого страшного. У мене просто вибиває ось таку сторінку з помилкою, бо в мене вже є купа Мерчант центрів. Я буду зараз створювати новий акаунт Мерчант центру. Нескладно тут робити.

Якщо нас питають, чи ми продаємо онлайн – «так». Чи ми маємо – нам потрібно ввести сюди наш, безпосередньо, сайт. Далі, чи ми маємо фізичний магазин? Так/ні, в мене його немає. Я вибираю «далі» продовжити. Далі, нам говорить, що ми можемо, правила.

Ми продовжуємо, «continue» і далі заповнюємо базову інформацію. Перше – це обов’язково ім’я вашого магазину. Його бажано зробити таким, щоб його дуже легко було таким самим продубльованим знайти на вашому сайті. Тобто, якщо ваш логотип або назва бренду якось відрізняється, можете вписати доменне ім’я, як в даному випадку зробила, і нічого критичного не буде.

Далі. Обираєте країну, в якій ви будете запускатись. В мене автоматично підтягнулась Україна. Ви вибираєте з тих списків, які вам потрібно. Єдиний такий нюанс, який я хочу відмітити, краще цей Мерчант центр для вашого магазину створювати в тій країні, в якій ви хочете запускатися, щоб всі IP-шники, всі адреси та інше, всі дані про ваш комп’ютер, по локації збігалися з тією країною, в якій ви будете продавати. Такий своєсвоєрідний лайфхак в легкості проходження модерації. Так, я хочу і е-мейли отримувати, invitations. Тут гірше вам точно нічого не буде, конфіденційного в даному форматі. Краще погодьтесь, вам щось цікаве буде надіслано.

Що дозаповнити в Merchant Center Next?

Тож, у мене зараз створився профіль Google Merchant Center Next. Що мені потрібно зробити? Дуже зручно в цьому Merchant Center Next, що нам відразу показує, що нам потрібно сюди заповнити. Тож, ми почергово по цим всім пунктам будемо проходитись. Єдина відмінність у мене полягає в тому, що якщо раптом ви будете запускати рекламу на Сполучені Штати Америки, вам добавиться ще один пункт про податки. Пізніше можу показати, де ці податки можна буде знайти або просто включити в цьому функціоналі.

Вказання бізнес-адреси

Нам треба додати бізнес-адресу. Тут нічого складного у вас не буде. Вам потрібно заповнити всю адресу з ZIP-кодом, в якому ви знаходитеся. Чому це супер важливо заповнити оці всі дані? Тому що це все повинно сходитися з тими даними, які є у вас на сайті. У вас є розділ контакти і бажано, щоб це все співпадало з тим, що у вас заведено на сайті. Тому що система буде це перевіряти і ручний модератор також буде це перевіряти. Нічого складного, ви тут з цим справитеся.

Вказання номеру телефону

Номер телефону перевірити також не супер складно. Вам потрібно вибрати свій код країни, ввести номер телефона і підтвердити. Вам запропонується або СМСка, або дзвінок, в якому продиктують код, який ви просто підтвердите.

Підтвердження прав на сайт

Далі. Функціонал стосується більше підтвердження того, що цей Merchant Center належить певному сайту. На що це впливає? Важливо, щоб був лише один активний Merchant Center. Активний, тобто яким ви будете користуватись, який буде схвалений. І ми говоримо Гуглу, що цей Мерчант центр наш, і він належить нашому сайту через те, що ми будемо його певним чином підтверджувати. Як відбувається це підтвердження? Підтвердження відбувається декількома шляхами.

Ось дивіться, нам тут пропонує що? Ми можемо використати якусь автоматичну інтеграцію, але тут OpenCart-а немає. Нам потрібно або добавити HTML-код, або, наприклад, завантажити якийсь HTML-файл на наш FTP для цієї всієї історії. Або можна використати Google Tag Manager для того, щоб підтвердити що цей Merchant Center належить нам.

Яким чином ми будемо з вами підтверджувати права на сайт? Найоптимальніше для вас усіх – це завантажити на ваш FTP файлик. Як він завантажується? Вам потрібно перейти по цьому посиланню, вам відразу запропонує скачати файлик. Цей файлик вам потрібно завантажити на FTP, де вам буде зручно. І після цього вам потрібно просто перейти по цьому посиланню.

Підтвердження прав на сайт через Google Tag Manager

Можна використати ще формат Google Таг менеджера для підтвердження. Єдине, що в нас його зараз немає в даному форматі, тому потрібно трішки з ним буде зараз погратися, якщо ви маєте бажання. Я зараз покажу відео, як може відбуватися підтвердження через Google Таг менеджер для того, щоб ви розуміли формат подачі. Заходжу в Google Таг менеджер. Обов’язково буду зараз логінитися в мою нову пошту. Зараз буду створювати новий акаунт Google Таг менеджера. Це не дуже складно. Сервіс цей також ми будемо з вами використовувати для того, щоб доналаштувати цілі ті ж самі на OpenCart-і. Країну вибираєте та, яка вам підходить.

Наприклад, я вже почала Україну створювати, але не принципова різниця. Тут взагалі немає кореляції якщо виберете Штати чи якусь іншу країну. Взагалі не грає ролі. Так, ось у нас є під цим е-мейлом створений Google Таг менеджер.

Потенційно ми зараз можемо нажати перевірити наш сайт і воно нам віддає, що бачите Таг менеджер не присутній на нашому сайті. Тобто, нам треба поставити цей GTM на сайт.

Як це будемо робити? Навіть встановлення всіх інших цілей буде відбуватися наступним чином, через такий ось модуль. Я залишу на нього посилання і добавлю промокод на знижку на нього, на покупку. Дуже класний модуль. Вирішує дуже багато питань на OpenCart-і з точки зору комунікації з гугловськими сервісами. Називається він приблизно ось так.

Нажимаю «Коригувати». І далі, що нам потрібно буде зробити? Переходимо в блок, який називається «Скрипти».

Ось оцей. Нам потрібно буде поставити цей Google Tag Manager. Нажимаємо на ось оцей ось блок. Копіюємо спочатку перший скрипт.

Тут ідемо сюди. Знаходимо блок тега head. Вставляємо. І ще нам треба блок body обов’язково. Ось він другий код. Нажимаю «копіювати». Вставляємо. Обов’язково зберігаємо цю всю історію.

Можна ще перевірити ще раз, чи дійсно у вас він з’явився на сайті цей Google Tag Manager. Перевіряється він наступним чином. Ви в Google Tag Manager нажимаєте preview. У вас відкривається ось таке ось вікно.

Ви сюди вставляєте ваш домен, нажимаєте наступну кнопку і далі ми бачимо ось таке ось віконечко. Тут повиннен бути надпис «Debug information for this page is viewable», тобто переглядається. Це значить, що GTM у нас опублікований на сайті.

Що ми далі робимо? Повертаємося в наш Merchant Center, нажимаємо «перевірити». Далі все, що нам залишилось, це або ще раз нажати «Claimed», ось оцю. Бачите, в нас відразу галочки з’явилися «verified». Нажимаємо «Continue».

В даному випадку у мене онлайн магазин підтверджений, Google вже бачить, що цьому Мерчант Центру належить певний сайт і немає інших якихось активних Мерчант Центрів. Це для Гугла досить принципово, важливо.

Вказання бізнес-адреси

Далі, що ми робимо? Ми вводимо нашу бізнес-адресу. Для цього я переходжу на наш сайт, дивлюся цю адресу, ввожу її сюди.

Скільки дзвінків і продажів я отримаю замовивши у Вас контекстну рекламу?

Мені потрібно порахувати конверсію мого сайту Описати
завдання
у заявці

Розрахувати потенційний прибуток від реклами Калькулятор
контекстної реклами Гугл

Вказання інформації про доставку

Далі нам потрібно додати інформацію про доставку наших товарів. В даному випадку для OpenCart-а для нас буде найприйнятніший варіант – це задати якусь стандартну вартість для всіх товарів. Якщо ви користуєтесь прямою інтеграцією з якимись сервісами, то можливо краще через них це зробити. Але в даному випадку ми задамо одну універсальну вартість доставки на всю цю країну. Це не буде проблемою. Вибираємо «Всі продукти».

Вибираємо час обробки замовлення. В нашому Випадку це до 8 вечора. Обов’язково правильний час обирайте, часовий пояс. Обов’язково правильно вказуйте час обробки замовлення. Це час, за який ви обробляєте оце замовлення. В даному випадку це замовлення 0-1. Далі доставка, у нас іде десь приблизно до трьох днів. Подякувати Новій пошті нашій, що вона це все правильно робить.

І таким чином нам потрібно ще правильно вказати вартість цієї доставки. Якщо вона тут вказана на сайті, було би дуже добре. Оплачується… Способи оплати. Бачите, у нас тут нічого не дозаведено. Так, оплачується, Новою поштою, щоденно. Ми зараз заведемо якусь базову вартість доставки. Бажано, щоб вона була адекватною. Ми виберемо «Flat rate», задамо 80 гривень Flat rate. «Save». Так, доставка у нас заведена. Наступне.

Вказання політики повернення

Нам треба задати нашу політику повернення. Для цього ми нажимаємо «Додати», але політику повернення не супер обов’язково задавати. Так, умови використання. В нас тут політики повернення нема на цей сайт. Бажано було б добавити, тому я це кенселю поки що.

Додавання товарів в Мерчант Центр

Далі нам залишилося що зробити? Додати наші товари для того, щоб почалася першопочаткова перевірка нашого магазину. Без цього рухатися далі ми з вами не зможемо. Ні запускати не Google shopping, нічого зробити по факту ми не зможемо. Що для цього потрібно зробити? Повертаємося в наш модуль. Ось оцей, який був на OpenCart-і, знаходимо такий ось блок, який називається Feed для Google Merchant.

Тут він для Фейсбуку і навіть ТікТоку є. Що нам потрібно зробити? Правильно проставити для нього налаштування. Тобто, перше статус «включено», ми включаємо його. Обов’язково правильно вибираємо валюту, Product identifier ідентифікатор товару звідки взяти, чи з модельної, чи з product id.

Далі можна задати навіть ключ безпеки. В нас відразу є посилання, які можна генерувати відповідно для цього Мерчант центру. Ми візьмемо перше посилання.

Далі нам можна заповнити оці блоки інформації, якщо вони в нас є. Оскільки тут в мене агропродукція, то мені тут особливо ні GTIN, ні MPN не потрібно задавати. Продукт хайлайтів у мене немає.

Тут можна з цим всім погратися і задати. Ідеально, звичайно, щоб ви це все позадавали, але якщо у вас раптом немає і ви хочете щось по-іншому зробити, можна це пізніше зробити. Далі. Інше. Additional SQL нам не потрібна. Мінімальна, максимальна ціна нам не потрібна. Статус, який ми тут беремо, статус «Out of Stock (force)». Чи не треба нам добавляти ці всі товари? Тут дуже багато різних таких ось нюансів, які можете добавити в даному форматі. Навіть UTM мітку можете поставити. В даному випадку мені багато з цього нічого не потрібно. Я обов’язково переходжу по цьому посиланню. Перейшовши бачу такі ось фід XML-ки. У мене не так на цьому сайті багато товарів, тому їх тут дуже мало.

Наступне, що я роблю, беру це посилання. Тут обов’язково можна нажати «Зберегти» для того, щоб наш фід був активованим. Переходимо в Merchant Center. Переходимо в блок «Додати товари».

Вибираємо «Додати з файла». Вставляємо посилання на цей файл. Спочатку я вам рекомендую поставити місячне оновлення.

Спочатку ви проходите перевірку цій всій історії, ваша задача буде пройти перевірку за 72 години. Якщо все окей, тоді можете виставити собі графік оновлення, чи там кожні 24 години, чи тижнево, в залежності від того, коли ви вносите зміни до своїх товарів.

Спочатку я пропоную це зробити місячне для того, щоб ви спокійно пройшли перевірку, щоб там дуже інтенсивно не мінялась інформація про товари. Це буде навіть краще. Зберігаємо.

Далі тут цей дуже прихований блок. Вибираєте країну, де ви продаєте. Обов’язково, правильно обираєте мову цього фіда. У мене в даному випадку – російська мова. Я вибираю російську. Бачите, в мене поки що в маркетингових методах ще Free listings.

Це безкоштовні оголошення. Коли ми дойдемо до створення рекламного кабінету, тут автоматично добавиться ще платна реклама. Тобто ми добавляємо, нажимаємо «Продовжити» обов’язково.

Підключення додаткових можливостей і вказання додаткової інформації

І вже зараз нам запропонує дозаповнити певні деталі. О, навіть не запропонувало, автоматично створило. Все. Далі ми чекаємо, поки ця вся інформація почне завантажуватися в цей Мерчант центр. Вона буде завантажуватися не дуже до довго. Цей Merchant Center Next трішки буває інколи глючить. За 15-30 хвилин у вас повинна вже з’явитися інформація про товари в розділі «Продукти».

Далі нам обов’язково було б бажано важено відразу перейти в Add-ons і довключити ще декілька пунктів. Обов’язково Advanced data source management.

Обов’язково відразу включайте динамічний ремаркетинг. Обов’язково відразу включаємо його.

Наступне. Promotions. Google API. Так, тут ми поки що завершили, цього поки що буде достатньо для того, щоб ми що зробили? Заповнили базову інформацію про наш магазин. Ми заповнили інформацію про доставку. Ви можете, безперечно, добавити ще політику повернення на модерацію. Вона поки що не впливає.

Можете заповнювати, можете не заповнювати. Якщо це для вашого Мерчант центру країни буде критично, Google вам запропонує. За поки що не критично. Доставка у нас заповнена, бізнес-інформація у нас поки що базово заповнена. Сайт у нас підтверджений і товари ми зараз залили.

Контроль процесу відображення товарів

Бачите, в мене вже з’являється інформація про товари. Вони зараз в статусі «Under review», тобто вони будуть ще перевірятися.

Якщо раптом ви хочете бачити загальну якусь картинку по тому, що як там іде динаміка підливу товарів чи ще щось типу такого, ви можете нажати оце «View history». Тут скоро з’явиться така ось красива діаграма. Я пізніше покажу, як тільки вони завантажиться, для того, щоб ви бачили скільки товарів пройшло модерацію, не пройшло модерацію, в загальній карточки. По цьому посиланню завжди ми можемо знайти якісь глобальні проблеми нашого акаунту Мерчант центр.

Тобто, поки що з Мерчант центром ми завершили. Нам ще поки що каже, що додайте політику повернення. Можете поки що, як я сказала, добавляти, не добавляти. Нам критично саме пройти першочергову перевірку. Якщо раптом у вас з нею виникають проблеми, пишете мені. Ми знайдемо варіант, як вам допомогти з проходженням модерації, тому що це окрема історія. Якщо ваш магазин неправильно дооформлений чи якісь сторінки відсутні, як в даному випадку, – політика повернення на сайті клієнта відсутня, тому я тут нічого не можу з цим зробити.

Висновки

Це базове чого поки що достатньо щоб ми створили Мерчант центр, заповнили налаштування, залили інформацію про товар. Підтвердили, звичайно, права на сайт і чекаємо зараз апрува. Паралельно вже можна налаштовувати цілі, налаштовувати рекламний кабінет, що ми будемо розглядати в наступних частинах цього відео.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї