- Які типи рекламних кампаній є в Google AdWords?
- Види рекламних кампаній в Google пошуку
- Текстові оголошення
- Оголошення з телефонним номером
- Динамічні пошукові оголошення
- Товарні оголошення Google Shopping
- Ремаркетинг в пошуку AdWords
- Рекламні кампанії в Медійній мережі Google Ads
- Динамічний ремаркетинг
- Реклама в Gmail
- Відео реклама в YouTube
- Реклама мобільних додатків
Компанія Google надає можливість рекламувати свій бізнес за допомогою своїх численних інструментів. Мільярди користувачів щодня використовують платформи компанії для пошуку корисної інформації та медійного розважального контенту.
Реалізація рекламного потенціалу дала поштовх поширенню інформації про товари і послуги. Щодня величезна кількість відвідувачів використовує в особистих цілях безкоштовну пошту, карти, пошукову систему, переглядає ролики Youtube і відвідує сайти-партнери медійної мережі.
Будь-який майданчик з цього переліку є відмінним полем для розміщення контекстної реклами.
Довідка! AdWords є платформою для розміщення оголошень в сервісах компанії, результати Гугл пошуку, в програмних додатках для гаджетів і на партнерських онлайн майданчиках медійної мережі. Охоплення Google Ads перевищують всі можливі уявлення. Кожен з таких всім відомих сервісів, як Гугл пошук, Карти, Youtube, Gmail, Play Market щодня використовується більш ніж мільярдом людей. В рамках КММ працює понад два мільйони сайтів-партнерів.
Google Ads володіє величезною різноманітністю налаштувань таргетингу, завдяки якому кожен замовник зможе знайти свою аудиторію. Для кращого розуміння процесу зручніше буде коротко розглянути кожен з типів рекламних кампаній в Google Adwords.
Які типи рекламних кампаній є в Google AdWords?
Налаштування контекстної реклами в Google Ads може бути досить складним завданням через специфічний інтерфейс. Крім цього, необхідно створити аналітичне зведення і відібрати ключові запити, розпланувати, якою буде гео-локалізація показів, де розмістити оголошення, ЦА перегляду і масштаби самої рекламної кампанії.
Якщо розглядати в цілому всі типи рекламних кампаній Google AdWords, стає зрозуміло, що вони поділені на дві великі групи: пошукова реклама і медійна мережа. Кожен з цих варіантів включає кілька напрямків з можливістю підбору типу кампанії Google Ads під конкретний продукт. Вони визначають, де транслюватиметься реклама, і який функціонал можна буде під’єднати.
Види рекламних кампаній в Google пошуку
Стандартний інтернет-серфінг націлений в основному на три завдання: розв’язувати проблему, знайти відповідь на поставлене запитання і відшукати певний продукт. Запуск контекстної реклами дозволяє просунути необхідний продукт по потрібним пошуковим запитам.
Важливо! Регламентувати необхідні характеристики відвідувачів можна за допомогою зручного фільтра – таким чином регулюється трансляція для потрібного регіону, віку, статі та інші. Також установки прямо взаємопов’язані з результатом, який хоче отримати користувач: звантаження додатків або інформації, телефонні дзвінки за номером компанії або відвідування інтернет-ресурсу.
Для досягнення результату застосовують п’ять видів рекламних кампаній Google Ads, представлених нижче.
Текстові оголошення
Принцип роботи: рекламна інформація висвічується при запиті за обраним замовником списком ключових слів. Застосовуються для всіх типів гаджетів. Налаштування універсальні під вимоги замовника.
Де використовувати: пріоритетний варіант просування для товарів і послуг, купівельний попит на які стабільний і давно відомий. Для просування нового типу продукції можна взяти близько-цільові запити, але віддача від них нижче.
Оголошення з телефонним номером
Принцип роботи: при введенні в пошуковий рядок ключових слів з’являється речення із заголовком, інформаційним текстом і телефоном компанії. Зручно для мобільних пристроїв, де можна зателефонувати, просто натиснувши на номер. Таргетинг налаштовується за ключовими словами.
Де використовувати: для рекламодавців, що приймають заявки в телефонному режимі, для всіх випадків, коли клієнту необхідно терміново зв’язатися і замовити послугу (евакуація авто і т.д.). Перехід по кліку здійснюється безпосередньо до виклику, відповідно для виміру ефективності краще під’єднати IP-телефонію.
Динамічні пошукові оголошення
Принцип роботи: цей тип Гугл реклами формує оголошення в автоматичному режимі на підставі вмісту проіндексованих сторінок сайту рекламодавця. Покази відбуваються, за ключовими словами, які зустрічаються в метатегах і контенті сторінки.
Де використовувати: для просування обраних проіндексованих пошуковою системою сторінок. Відмінно працює з онлайн-магазинами, які пропонують велику кількість різних категорій товарів. Не підходить для нових сторінок і ресурсів з частими оновленнями асортименту.
Товарні оголошення Google Shopping
Принцип роботи: формуються на базі фіда товарів, який завантажують в акаунт Merchant Center. Являють собою картку товару з його фото, ціною, назвою. Демонструються вгорі або праворуч від пошукової видачі.
Де використовувати: відмінно працює для великих онлайн магазинів. Демонструє конкретні товарні позиції, тому підійде для гуртового і роздрібного продажів. Конверсія таких оголошень вище, ніж текстових.
Ремаркетинг в пошуку AdWords
Принцип роботи: після відвідування сайту аудиторія зі списку ремаркетингу зможе переглядати рекламу Вашої організації на партнерських сайтах і у видачі пошукової системи. Дозволяє показувати більш адресні пропозиції для тих, хто вже раніше відвідував цільову сторінку.
Де використовувати: підійде для сайтів та інтернет-магазинів з високою добовою відвідуваністю з інших джерел (мінімальна кількість користувачів у списку ремаркетингу – від 1000 відвідувачів за останні 30 днів).
Рекламні кампанії в Медійній мережі Google Ads
Контекстно-медійна мережа включає понад 2 мільйони майданчиків. Величезні охоплення дозволяють розглядати даний вид реклами в Google як один з найбільш ефективних та дієвих. КММ включає різні варіанти таргетування, які дозволяють демонструвати оголошення в потрібний час і в потрібному місці.
Величезна кількість варіантів налаштувань адаптивних медійних оголошень дає можливість визнати їх одними з найбільш універсальних. AdWords підлаштовує формат, розмір і зовнішній вигляд рекламного блоку автоматично, потрібно тільки завантажити картинку і ввести текст. КММ дає широку вибірку параметрів для створення портрета користувача, зацікавленого в придбанні продукту. Правильно налаштувавши таргетинг, можна реалізовувати практично будь-які дозволені товари для будь-якої ЦА.
Можливі такі види таргетингу:
- За інтересами відвідувачів. З готового списку категорій підбираються кілька груп, схожих за інтересами, або створюється нова аудиторія, що володіє певними властивостями. Групування може бути згідно з електронними адресами, географічним положенням, завантаженим додаткам і іншим категоріям інтересів;
- За намірами відвідувачів. Налаштовуючи таргетування, вибираються саме ті продукти, до яких проявили інтерес відвідувачі. Можна застосовувати для рекламування подібних продуктів і допоміжних послуг;
- Стандартний ремаркетинг. Демонструється людям, які переходили на конкретний вебсайт останнім часом. Працює тільки за умови відвідуваності ресурсу понад 1000 осіб за останні 30 днів;
- З певних демографічних груп. Реклама демонструється тільки відібраним категоріям відвідувачів. Вибірка здійснюється за статтю, віковим цензом, наявності відносин, сім’ї та дітей, і іншим параметрам. Під’єднавши інші таргетинги, можна домогтися більш прицільного формування аудиторії для перегляду рекламних пропозицій;
- За цільовими запитами. Покази активуються лише при наявності на майданчику пропозицій, відповідних заданому ключовому запиту;
- За тематикою майданчику. Оголошення в КММ показуються тільки на майданчиках з обраної заздалегідь тематики;
- По місцях розміщення. Рекламодавці можуть розміщуватися на чітко підібраних майданчиках. При цьому вибрати можна і місце, де будуть здійснюватися покази (цільову сторінку, відеоролик, додаток для Apple або Android, певні блоки контенту);
- Автоматичний таргетинг. Штучний інтелект враховує дані браузера і цільовий портрет користувача, щоб спрогнозувати його подальші дії та показати рекламу тільки тим, хто з більшою ймовірністю зробить покупку або замовлення послуги.
Існує чотири базових типи рекламних кампанії Гугл в медійній мережі, які надані до розгляду далі.
Динамічний ремаркетинг
Як працює: демонструється тим, хто раніше вже відвідав конкретний ресурс. При цьому формат адаптується під зовнішній вигляд ресурсу, на якому відбувається розміщення. Оголошення може містити зображення або текст.
Де застосувати: добре підходить для розміщення публікацій про товари інтернет-магазину, доданих в акаунт Google Merchant Center.
Реклама в Gmail
Як працює: розміщується в верхньому розділі вкладки «Промоакції». Для демонстрації потрібно натиснути на публікацію, і вона розкриється в форматі листа. Можна включати всі варіанти таргетування, доступні для звичайного розміщення в КММ.
Де застосувати: промо-акції будь-яких сервісів і продуктів. Дуже зручно виконувати налаштування показів на необхідну аудиторію.
Відео реклама в YouTube
Як працює: короткі ролики можуть показуватися користувачам YouTube і партнерських відео хостингів. Величезні можливості вибору різних типів націлювання (за інтересами, ключовими словами, демографії, гео-локації і т.д.). Можливе застосування відео ремаркетингу для показу лише тій аудиторії, яка переглядає конкретний ютуб-канал.
Де застосувати: для промоушена нових пропозицій, яких ще немає на ринку, а також підвищення лояльності вже наявної аудиторії за допомогою відеореклами.
Реклама мобільних додатків
Як працює: реклама додатків для iOS і Андроїд, націлена на їх звантаження і установку. Покази здійснюються при взаємодії з КММ майданчиком зі смартфона, на Ютубі і інших сервісах Google. Оголошення генерується автоматично на базі інформації з магазину додатків і заданого рекламодавцем тексту.
Де застосувати: підходить для популяризації будь-яких додатків для смартфона, доступних до завантаження в Play Market або App Store.