Як збільшити відвідуваність інтернет-магазину?

Як підвищити відвідуваність інтернет-магазину? Трафік

Залучення трафіку — головне завдання для будь-якого онлайн-бізнесу. І сьогодні недостатньо просто створити свій сайт, адже без належної розкрутки клієнти про нього навіть не дізнаються. В умовах жорсткої конкуренції в електронній комерції, без продуманої стратегії залучення відвідувачів навіть найякісніші товари ризикують залишитися непоміченими.

І просте рішення «запустити рекламу» вже також не спрацює. Для стабільного довгострокового зростання трафіку необхідна ціла система просування, що комбінує найрізноманітніші інструменти інтернет-маркетингу.

SEO, контекстна реклама, контент-маркетинг, SMM, email-розсилки, партнерські програми — кожен з цих методів може в рази збільшити відвідуваність онлайн-магазину. Але головне — вибрати саме ті тактики, які максимально підходять під специфіку конкретного бізнесу.

Сьогодні ми розберемося, як підвищити відвідуваність інтернет-магазину — розглянемо конкретні та перевірені на практиці способи підвищення трафіку. Це допоможе перетворити Ваш сайт з «незаселеного острова» на місце, де кипить життя і йде постійний потік покупців.

Як підготуватися до збільшення трафіку інтернет-магазину?

Ще до запуску маркетингових активностей, спрямованих на підвищення відвідуваності інтернет-магазину, обов’язково проведіть аудит сайту і виправте всі виявлені недоліки. В іншому випадку ресурси будуть витрачені даремно.

Перед тим, як збільшити трафік інтернет-магазину:

  1. Проаналізуйте швидкість завантаження. Якщо сторінки завантажуються повільно, навіть найякісніший трафік не конвертується в продажі. Зростатиме лише показник відмов, адже більшість відвідувачів закриють сторінку, не дочекавшись її повного завантаження. Залучайте трафік на майданчик лише переконавшись у тому, що всі недоліки виправлені і швидкість завантаження стабільно висока;
  2. Покращуйте юзабіліті. Відсутність адаптивної версії, погано структурований зміст, нелогічна навігація, програмні помилки — все це формує користувацький досвід, отже, негативно впливає на відвідуваність сайту;
  3. Зробіть свою пропозицію зрозумілою. Перелічіть переваги, які отримує відвідувач, зробивши замовлення у вас. Він не повинен шукати і копатися в деталях, а з першої сторінки зрозуміти, чому ваша пропозиція виграє в порівнянні з іншими;
  4. Приберіть набридливу рекламу. До великої кількості анімованих банерів і спливаючих вікон відвідувачі ставляться негативно. Настирлива реклама може їх відлякати, і тоді вкладені в маркетингові активності інвестиції не окупляться;
  5. Користуйтеся послугами надійного хостинг-провайдера. Якщо Ви очікуєте, що трафік значно зросте, переконайтеся, що Ваш провайдер надає якісний хостинг. Адже навантаження на сервер, де розміщується сайт, буде зростати.

Бонус: 22 способи підвищити трафік онлайн-магазину

 

14 способів підвищити відвідуваність інтернет-магазину

Зростання кількості відвідувачів не завжди супроводжується пропорційним зростанням продажів. Деякі компанії, аудиторія інтернет-магазинів яких обчислюється тисячами, укладають менше десятка угод за добу. Інші ж можуть похвалитися півсотнею замовлень при кількості до 250 відвідувачів на день. Причина такої істотної відмінності пов’язана з різницею в якості трафіку.

Щоб збільшити відвідуваність інтернет-магазину і досягти при цьому необхідного рівня продажів, сконцентруйте свої зусилля на цільовій аудиторії — на тих людях, кому буде цікава Ваша пропозиція. Для цього скористайтеся одним або декількома джерелами:

Контекстна реклама

Найшвидше підвищити відвідуваність інтернет-магазину можна за допомогою платного трафіку. Навіть невеликий бізнес сьогодні має можливість ефективно використовувати рекламні інструменти Google Ads:

Як збільшити відвідуваність інтернет-магазину за допомогою контекстної реклами

Контекстна реклама відображається у вигляді виділеного блоку над основними результатами пошуку Google. Відвідувач відразу бачить пропозицію, будучи при цьому потенційним покупцем, адже він ввів цільовий запит.

Інформація! В основі реклами такого типу лежить модель РРС — оплачуються тільки кліки, дзвінки або перегляди відео.

Рекламна кампанія може бути організована одним із трьох способів:

  • Оголошення в пошуковій видачі. Релевантне посилання на сайт рекламодавця відображається у виділеному блоці, розташованому над органічною видачею. Така реклама відрізняється найкращою конверсією. Вона допомагає не тільки залучити трафік, але й збільшити продажі;
  • Контекстно-медійна мережа. Банери, відео та посилання рекламодавця розміщуються на сайтах-партнерах. За допомогою такого варіанту можна ефективно донести до цільової аудиторії інформацію про компанію або пропозицію;
  • Ремаркетинг. Реклама демонструється тим, хто вже цікавився Вашими продуктами або магазином. За рівнем конверсії цей спосіб залучення трафіку поступається тільки класичним оголошенням у пошуку.

Важливо! Для підвищення віддачі вкладених у рекламу коштів необхідно стежити за показниками ефективності кампаній і регулярно проводити їх оптимізацію.

Якщо для Вас контекстна реклама — новий напрямок і попереднього досвіду в цій сфері немає, то для якісного налаштування кампанії потрібно буде докласти багато зусиль і витратити час на навчання. Пам’ятайте, що отримання досвіду для новачка може коштувати витраченого даремно рекламного бюджету.

Тому, якщо Ви ніколи не працювали з Google Ads, пройдіть навчальний курс з контекстної реклами або укладіть договір з професійним агентством.

Google Покупки

Якщо ніша, в якій Ви працюєте, відрізняється високою конкуренцією, при цьому Ви пропонуєте товари за привабливою ціною, скористайтеся товарними оголошеннями в пошуку Google. В даному випадку це найбільш ефективний спосіб збільшення кількості відвідувачів і замовлень.

Товарні оголошення в Google Shopping

Торгові оголошення досить інформативні і привертають увагу. Переходи по рекламі обходяться досить дешево і відрізняються хорошою конверсією. Сервіс дозволяє створювати оголошення в автоматичному режимі і використовує для цього вміст Вашого онлайн-майданчика. Необхідно лише додати в акаунт Google Merchant Center відповідний товарний фід.

SEO-оптимізація

Щоб на сайт приходили користувачі з органічної пошукової видачі, він повинен бути оптимізований з урахуванням певних вимог.

Важливо відстежувати такі позиції:

  1. Унікальність. Будь-які описи, характеристики товарів або категорій, статті та тексти повинні бути унікальними. Існує безліч сервісів для перевірки сайту за цим критерієм. Якщо унікальність контенту знаходиться на низькому рівні, просунутися на перші позиції в пошуку Ви не зможете;
  2. Семантика. Текстове наповнення, мета-дані та інші елементи веб-ресурсу повинні створюватися з урахуванням семантичного ядра, яке представляє собою систематизований перелік ключових запитів. У процесі його збору використовується інформація з різних баз, яка потім перевіряється на актуальність і сортується. За відсутності розподілу запитів по сторінках, повноцінне просування сайту неможливе;
  3. Мета-дані. У всіх сторінок веб-ресурсу, будь то головна, сторінка певної товарної категорії або картка товару, повинні бути прописані мета-теги (title, description);
  4. Ключові фрази. У статті, описи, метадані та заголовки необхідно включати слова і словосполучення з семантичного ядра, яке повинно бути розбито на кластери. Не слід забувати і про зображення, заповнюючи для них тег alt;
  5. Логічна структура. Структура онлайн-магазину повинна бути продумана до дрібниць, кожному товару повинна відповідати певна категорія. Якщо продукти на сайті відрізняються між собою за рахунок певних характеристик – зробіть зручні фільтри за ними. Наприклад, для магазину меблів можна створити фільтр «білі дивани». На сторінці з таким фільтром користувач побачить тільки дивани білого кольору, що дуже зручно, якщо він шукає саме такий.

Ведення акаунта в соціальних мережах

Багато продавців паралельно з веб-сайтом розвивають профілі в соціальних мережах. І не дарма, адже це надійний спосіб підвищення відвідуваності інтернет-магазину. Соцмережі дозволяють додавати товарний асортимент на сторінку магазину, розповідати про різного роду акції та конкурси. Правда, для здійснення покупки користувачам все одно доведеться перейти на сайт.

Сторінка інтернет-магазину в Instagram

Крім залучення додаткового трафіку, соціальні мережі допоможуть сформувати навколо бренду лояльну спільноту. Але просто час від часу публікувати фото товарів недостатньо. Необхідна продумана контент-стратегія. Зараз допоможемо Вам її сформувати.

Яку соціальну мережу вибрати?

Вибір певної соціальної мережі залежить від специфіки ніші, цільової аудиторії та формату контенту:

  • Instagram ідеально підходить для візуально привабливих товарів — модного одягу, косметики, гаджетів. Акцент робиться на якісних фото та відео.
  • Facebook підходить для сегмента B2C. Тут ефективно працюють продажі через спільноти, таргетована реклама та активна взаємодія з клієнтами в коментарях.
  • TikTok — відносно нова, але дуже перспективна платформа. Запорука успіху — створення нативного розважального контенту без явної реклами.
  • Pinterest варто вибрати компаніям, пов’язаним з дизайном, модою, інтер’єром і схожими візуальними нішами. Користувачі приходять сюди за натхненням та ідеями.

Який контент публікувати?

Підписники хочуть бачити на сторінці компанії в соціальній мережі щось дійсно цінне і цікаве. Ось кілька форматів, які добре працюють:

  • Закулісся. Показуйте процес створення продукту, пакування замовлень, знайомте аудиторію з командою. Людям подобається заглядати «за лаштунки» бізнесу.
  • Вирішення проблем клієнтів. Замість закликів купити товар, створюйте корисний контент. Наприклад, серія постів «Як вибрати ідеальний ноутбук для школи» або «5 помилок при виборі електрочайника» принесуть набагато більше користі, ніж банальні огляди товарів.
  • Інтерактиви. Конкурси, розіграші призів, опитування, челенджі підвищують залученість і приваблюють нових підписників.
  • Актуальні тренди та меми (якщо цей формат доречний для Вашого бренду). Компанії з хорошим почуттям гумору часто викликають більше довіри.
  • Користувацький контент. Фото та відео від реальних покупців — потужний соціальний доказ, що підвищує лояльність.

У чому переваги просування в соціальних мережах?

  • Величезне охоплення потенційних клієнтів. У соціальних мережах зосереджена багатомільйонна аудиторія.
  • Не вимагає залучення сторонніх фахівців. Розвивати соціальні мережі може штатний маркетолог або власник невеликого онлайн-магазину.
  • Додаткове безкоштовне джерело трафіку на сайт. Переходи з соціальних мереж можуть давати істотний відсоток від загального обсягу продажів.

Таргетована реклама в соціальних мережах

Популярні соціальні мережі відвідують мільйони користувачів, яких можна мотивувати здійснити конверсійну дію, виділивши групи, що відповідають практично будь-якому портрету потенційного покупця.

Таргетована реклама допоможе підвищити відвідуваність магазину

Успіх такої рекламної кампанії безпосередньо залежить від того, наскільки грамотно підібрана аудиторія (за статтю, віком, сімейним статусом, місцем проживання, участю в спільнотах, інтересами, володінням мовою тощо). Крім цього, значення мають і використовувані креативи — чи будуть вони позитивно сприйматися відібраними групами користувачів.

Порада! Влучити точно в ціль відразу у Вас навряд чи вийде, тому, щоб знайти найбільш ефективні комбінації, необхідно протестувати кілька форматів, CTA, лендінгів. Це обов’язково роблять навіть професійні маркетологи з великим досвідом.

У таких сервісах, як Facebook та Instagram, закладено механізм самонавчання. Вони оптимізують активні кампанії в постійному режимі. Проте на першому етапі необхідно встановити на сторінки сайту піксель (систему аналітики), задати цілі та виділити певний бюджет на тестування трафіку.

E-mail розсилки

На відміну від реклами, де Ви платите за кожен клік, при запуску поштової розсилки Ви працюєте з базою підписників, які вже проявили інтерес до Вашого бренду. Однак важливо не просто закидати їх однотипними листами, що продають — це вірний шлях до папки «Спам».

Щоб користувачі дійсно хотіли прочитати Ваші e-mail повідомлення, скористайтеся нашими рекомендаціями.

Не потрібно купувати готові бази e-mail адрес

У більшості випадків такий підхід — марна трата грошей. Такі підписники не зацікавлені у Вашій пропозиції. Більш того, масові відписки та скарги можуть призвести до блокування домену. Замість цього зосередьтеся на органічному побудові бази лояльних підписників.

Ось кілька перевірених тактик:

  • Додайте форму підписки на сайт. Мотивуйте відвідувачів залишити email, пропонуючи цінний бонус — знижку на перше замовлення, безкоштовний чек-лист або корисний гайд.
  • Використовуйте спливаючі вікна з пропозицією підписатися на розсилку. Але не перестарайтеся — агресивні спливаючі вікна швидше дратують, ніж конвертують трафік.
  • Створюйте якісний контент. Якщо Ви ведете експертний блог або проводите навчальні вебінари, запропонуйте ексклюзивні матеріали в обмін на підписку.
  • Інтегруйте збір підписної бази на сторінках оформлення замовлення, у форми зворотного зв’язку, віджети онлайн-консультанта.
  • Організуйте розіграші та конкурси, де обов’язково потрібно вказати email для участі. Призи повинні бути цікавими і представляти цінність для Вашої аудиторії.

Лист повинен зацікавити одержувача

Щоб email-маркетинг реально працював, важливо, щоб одержувачі з цікавістю відкривали розсилку і знаходили там дійсно цінний контент. Замість нав’язливої реклами надсилайте корисну інформацію — і люди будуть чекати Ваших листів і охочіше робити покупки.

Ось кілька порад, як зробити розсилки цікавими та ефективними:

  1. Продумайте тему листа. Замість кричущих заголовків у стилі «Мегарозпродаж! Все по 99 гривень!» використовуйте інтригуючі та корисні теми, наприклад: «5 способів продовжити життя Вашого смартфона» або «Як вибрати ідеальну сукню для літньої вечірки».
  2. Персоналізуйте контент. Додавайте в лист ім’я одержувача, враховуйте його попередні покупки та поведінку на сайті. Персоналізований контент сприймається як більш цінний і релевантний.
  3. Робіть акцент на користі. Ваші листи повинні не тільки продавати, але й допомагати підписникам. Діліться експертними порадами, лайфхаками, добірками найкращих товарів. Такий контент підвищує лояльність і довіру до бренду.

Налаштуйте автоматизацію розсилки

Щоб заощадити час і зусилля, налаштуйте серію автоматичних листів для основних тригерів:

  • Вітальний лист відразу після підписки. Подякуйте користувачеві, розкажіть про переваги підписки, порадуйте невеликим бонусом.
  • Нагадування про покинутий кошик. Це один з найбільш конвертуючих тригерів. Якщо відвідувач щось додав до кошика, але не завершив покупку — делікатно нагадайте йому про це через деякий час.
  • Розсилка після покупки. Надішліть клієнту інструкцію з використання товару, додаткові поради або пропозицію залишити відгук. Це допоможе зберегти лояльність покупця в майбутньому.
  • Реактивація «сплячих» підписників. Якщо користувач давно не відкривав Ваші листи — спробуйте підбадьорити його спеціальною пропозицією, корисним контентом або персональною знижкою.

Прайс-агрегатори

Прайс-агрегатори акумулюють дані про товари різних продавців. Використовуючи ці сервіси, покупці можуть порівняти ціни, уточнити наявність товару та умови доставки, а також ознайомитися з відгуками. Власникам інтернет-магазинів прайс-агрегатори допомагають залучати додатковий трафік.

Споживачі, які користуються такими системами, як правило, точно знають, що хочуть придбати. Вони вже підготовлені до покупки і планують її здійснити. Потрібно тільки визначити місце для укладення угоди, тобто знайти відповідного продавця.

В Україні популярністю користуються системи Freemarket, Hotline, Nadavi, Price.ua, E-katalog та ін. Розмістивши на них інформацію про свій продукт, ви отримаєте максимальне охоплення користувачів прайс-агрегаторів.

Порада! Не всі подібні системи забезпечать Вам однаковий ефект. Продажі через деякі з них можуть не покривати навіть тих коштів, що були витрачені на розміщення в базі. У зв’язку з цим рекомендується оцінити проміжний результат через деякий час після початку роботи з майданчиком.

Кількість переходів і конверсія — найбільш інформативні показники, але важливо враховувати і вартість кліка. Розрахуйте, у скільки обходиться залучення одного клієнта в кожній системі, і порівняйте отримані цифри, щоб визначити майданчики, які працюють найкраще.

Дошки оголошень

Забезпечити якісний трафік з дошок оголошень виходить не з усіма товарами. Однак для онлайн-каталогів меблів, сантехнічного обладнання або будматеріалів ресурси Olx.ua або Izi.ua можуть стати хорошим джерелом нових цільових відвідувачів:

Підвищення трафіку забезпечать дошки оголошень

У деяких випадках інтернет-магазини використовують такі майданчики, публікуючи платні оголошення про товар. Визначити, наскільки ефективним буде таке розміщення, складно, але випробувати канал варто.

Ведення блогу

Сьогодні блог для інтернет-магазину — вже не модний тренд, а необхідність. Пошукові системи віддають перевагу сайтам з якісним і актуальним контентом. А користувачі цінують ресурси, які допомагають визначитися з вибором.

Перш ніж купити товар, люди зазвичай шукають інформацію про нього. І, якщо Ваша стаття про вибір джерела безперебійного живлення потрапить їм у пошук — великі шанси, що вони перейдуть на сайт і зроблять покупку.

Якщо публікувати дійсно корисний і цікавий контент, блог може стати основним джерелом відвідувачів для інтернет-магазину. В якості контенту можна використовувати огляди товарів, лайфхаки щодо їх застосування, поради щодо вибору продукції.

Так, трафік з блогу зазвичай конвертується гірше, ніж комерційний. Але його обсяги можуть бути в рази вищими. Тому при грамотному підході ведення блогу однозначно виправдовує себе. Головне — регулярно додавати нові статті. Так пошукові системи побачать, що сайт постійно оновлюється, і будуть вище ранжувати його у видачі. А випадкові відвідувачі поступово стануть постійною аудиторією.

Якщо Ви вирішите вести блог, намагайтеся дотримуватися наступних порад.

Знімайте та розміщуйте відео

Багатьом користувачам зручніше дивитися ролики, ніж читати довгі тексти. Відео можна сприймати фоном, займаючись іншими справами. Так, створення якісних відео вимагатиме більше часу і ресурсів, ніж написання статей. Але ці зусилля окупляться підвищенням трафіку і залученості аудиторії.

Поки конкуренти обмежуються текстовим контентом, спробуйте робити огляди товарів у форматі коротких відео на YouTube, Instagram або TikTok. Такі ролики працюють як магніт для продажів. Люди охочіше переглянуть хвилинне відео, де наочно показано процес взаємодії з товаром, ніж читатимуть довгий опис.

Припустимо, Ви продаєте товари для кухні. Замість сухих текстів на 1000 знаків, зніміть відео в стилі «Які 3 види ножів обов’язкові на кожній кухні?». Такий контент не тільки приверне більше трафіку, але і простимулює продажі.

Просувайте особистий бренд

Розвивайте особистий бренд автора контенту. Нехай творець статей і відео для блогу стане впізнаваним експертом у своїй ніші. Для цього публікуйте ім’я, фото та коротку біографію автора на початку кожного матеріалу. Не забудьте налаштувати відповідну мікророзмітку Schema.org на сайті. У відеороликах розміщуйте фото або зображення ведучого на обкладинці.

У міру підвищення впізнаваності, автор буде сприйматися аудиторією як експерт. Його думці будуть більше довіряти, а рекомендації — сприймати як керівництво до дії. Особливо це актуально для вузьких тематик, в яких контенту та експертів не так багато.

Додавайте контент від користувачів

Контент, створений самими користувачами, часто працює ефективніше за будь-яку рекламу. Люди більше довіряють думці інших покупців, а не брендам. Тому вкрай важливо не просто збирати відгуки та історії клієнтів, а й активно використовувати їх у своєму контент-маркетингу.

Ось кілька практичних ідей, як інтегрувати користувацький контент (UGC) у блог і відео:

  1. Заведіть рубрику «Протестовано клієнтами», де будете показувати реальний досвід використання Ваших товарів. Попросіть покупців зняти короткий відгук на відео або зробити розпакування продукту.
  2. Запустіть конкурс на кращий огляд товару з цінними призами для переможців. Чітко визначте критерії та терміни, активно анонсуйте конкурс через email-розсилки та соцмережі.
  3. Робіть добірки відгуків та історій покупців у форматі статей та відеороликів. Додавайте до них свої коментарі, але акцент робіть саме на думках клієнтів.
  4. Розміщуйте фото та відео від клієнтів у картках товарів. Автентичний контент від реальних людей підвищить довіру до продукту та підштовхне до покупки.
  5. Заохочуйте клієнтів залишати відгуки бонусами та знижками.

Користувацький контент не тільки зміцнює довіру до Вашого бренду, але й створює додаткові точки контакту з аудиторією. Адже люди будуть частіше заходити на Ваш сайт, щоб подивитися нові відгуки та огляди.

Інтеграція з блогерами

Співпраця з блогерами в соціальних мережах або на блог-платформах допоможе підвищити відвідуваність інтернет-магазину:

  • Гостьові пости. Знайдіть відвідуваний блог у вашій ніші та запропонуйте їм статтю від вашого експерта в штаті. Стаття повинна бути якісною, об’ємною і цікавою. Тоді є ймовірність, що блогер погодиться безкоштовно – адже розміщення якісного контенту корисно для рейтингу сайту в пошукових системах. Розмістіть в статті посилання на свій інтернет-магазин. Таким чином можна залучити аудиторію блогера.
  • Огляди продукції. Запропонуйте блогерові свій товар або послугу безкоштовно. Попросіть його натомість розмістити огляд у своїх соціальних мережах. Це може спрацювати дуже ефективно, особливо якщо Ви співпрацюєте з лідерами думок.
  • Нативна інтеграція. Блогер викладає на канал відеоролик, в якому використовує Ваш продукт – наприклад, замовляє авіаквитки через Ваш додаток або доставку їжі. Така реклама сприймається нейтрально користувачами, до неї немає банерної сліпоти і її складно перемотати.

Ведення каналу на YouTube

Сьогодні майданчик YouTube в Україні має величезну аудиторію – щодня його відвідують близько 20 мільйонів користувачів з нашої країни. Безумовно, серед них є цільова аудиторія Вашого онлайн-магазину.

Створіть свій канал на відеохостингу і викладайте туди тематичні відео: огляди нових товарів, інструкції з використання, розпакування, інформаційний контент, пов’язаний з темою. В опис до ролика можна вставити посилання на сайт інтернет-магазину.

Канал на YouTube для підвищення відвідуваності онлайн-магазину

Аудиторія, яка ще не знайома з Вашим продуктом, може знайти такий ролик у пошуку на YouTube, зацікавитися, перейти на сайт і здійснити покупку. У коментарях глядачі будуть задавати питання, на які можна відповідати на сайті або прямо під відео.

Порада! Пам’ятайте, що для успіху на YouTube, крім змісту відеоролика, важливі якість звуку та зображення. Придбайте якісне сучасне обладнання, фон для зйомки. Ідеально, якщо є можливість орендувати студію. Це не дешеве джерело трафіку, але дуже прибуткове в перспективі.

SMS-розсилки

Ви можете надсилати SMS за базою своїх клієнтів, які вже зробили замовлення в інтернет-магазині. Повідомте їх про нові знижки та акції. Попередьте про новорічний розпродаж або Чорну п’ятницю.

Для автоматизації процесу можна використовувати спеціальні сервіси, які розсилають повідомлення як по SMS, так і в Viber або Telegram. Тут важливо чітко потрапити в свою аудиторію – розсилка по широкій базі буде працювати дуже погано і не принесе ніякого ефекту.

У такого способу комунікації з клієнтами маса переваг:

  • дешево (у порівнянні з іншими способами просування);
  • великі охоплення – телефонний номер є практично у кожного громадянина України, а у деяких навіть по два;
  • інформативно – якщо розсилка відбувається в Viber, можна крім тексту надіслати фото.

Реферальні програми

Суть цього способу просування полягає в тому, щоб запустити програму лояльності, де клієнти отримують бонуси або знижки за кожного приведеного друга. Це стимулює сарафанне радіо і допомагає підвищити відвідуваність онлайн-магазину без величезних витрат на рекламу.

Щоб запустити реферальну програму, продумайте систему винагород. Це можуть бути знижки на наступну покупку, безкоштовні товари за певну кількість рефералів або кешбек за покупки запрошених друзів. Головне — щоб винагорода була дійсно цінною і мотивувала клієнтів активніше рекомендувати Ваш онлайн-магазин.

Реферальний маркетинг чудово працює в нішах, де покупки здійснюються регулярно: косметика, аксесуари, підписки на сервіси, спорттовари. Якщо клієнти повертаються до Вас знову і знову, їм буде вигідно запрошувати друзів і отримувати бонуси.

Партнерський маркетинг

Його суть полягає в тому, що Ви надаєте партнерам унікальні посилання або промокоди, а вони отримують відсоток з кожного приведеного клієнта. Цей підхід особливо добре працює в нішах з високим середнім чеком або регулярними повторними покупками (косметика, електроніка, одяг, онлайн-освіта).

Щоб запустити партнерську програму, насамперед потрібно визначитися з розміром і умовами винагороди. Комісія повинна бути досить привабливою для партнерів, але при цьому посильною при Вашій маржинальності. Також продумайте, за що саме будете платити — за клік, заявку, продаж або відсоток від виручки.

Далі залишається тільки знайти надійних партнерів для просування Вашого інтернет-магазину. Ось кілька перевірених каналів:

  1. Нішеві блогери та інфлюенсери. Запропонуйте їм протестувати Ваші товари та поділитися чесним оглядом з аудиторією. В якості мотивації можна використовувати ексклюзивний промокод на знижку для їхніх підписників.
  2. Сайти з оглядами та підбірками товарів. Багато майданчиків регулярно публікують матеріали в стилі «Кращі смартфони 2025 року». Домовтеся про включення Вашого продукту в такі списки з партнерським посиланням.
  3. Тематичні форуми та спільноти. Знайдіть майданчики, де вже зібрана ваша цільова аудиторія, і обережно запропонуйте співпрацю найактивнішим учасникам. Але будьте обережні — агресивна реклама може бути негативно сприйнята користувачами.
  4. Афілійовані мережі. Якщо у Вас немає часу і ресурсів на самостійний пошук партнерів — підключайтеся до спеціалізованих платформ, таких як Admitad, Leadbit тощо. Вони беруть на себе всю організаційну роботу, пов’язуючи між собою рекламодавців і веб-майстрів.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї