Як збільшити відвідуваність інтернет-магазину?

Як підвищити відвідуваність інтернет-магазину? Трафік

Щоб почати продавати та показувати стабільний фінансовий результат, недостатньо створити сайт і розмістити його в мережі. Необхідно домогтися певного рівня відвідуваності та популярності веб-ресурсу. Одночасно важливо контролювати бюджет, щоб не піти в мінус, а також стежити за якістю притягається трафіку.

Визначити, які способи залучення відвідувачів на сайт підійдуть саме для Вашого бізнесу, не завжди можна швидко і легко. Однак в кожній ніші точно є такі способи. У цій статті Ви можете прочитати як підвищити відвідуваність інтернет-магазину і вибрати джерело трафіку, який підходить саме для Ваших завдань.

Як підготуватися до підвищення трафіку інтернет-магазину?

Ще до запуску маркетингових активностей, спрямованих на підвищення відвідуваності інтернет-магазину, обов’язково проведіть аудит сайту і виправте всі виявлені недоліки. В іншому випадку ресурси будуть витрачені даремно.

Перед тим, як збільшити трафік інтернет-магазину:

  1. Проаналізуйте швидкість завантаження. Якщо сторінки завантажуються повільно, навіть найякісніший трафік не конвертується в продажу. Рости буде тільки показник відмов, адже більшість відвідувачів закриють сторінку, не дочекавшись її повного завантаження. Залучайте трафік на майданчик тільки переконавшись в тому, що всі недоліки виправлені та швидкість завантаження стабільно висока;
  2. Поліпшуйте юзабіліті. Відсутність адаптивної версії, погано структурований зміст, нелогічна навігація, програмні помилки – все це формує призначений для користувача досвід, отже, негативно впливає на відвідуваність сайту;
  3. Зробіть свою пропозицію зрозумілим. Перерахуйте вигоди, які отримує відвідувач, зробивши замовлення у вас. Він повинен не шукати та копатися в деталях, а з першої сторінки зрозуміти, чому Ваша пропозиція виграє в порівнянні з іншими;
  4. Приберіть набридливу рекламу. До великої кількості анімованих банерів відвідувачі ставляться негативно. Настирлива реклама може їх відлякати, і тоді вкладені в маркетингові активності інвестиції не окупляться;
  5. Користуйтеся послугами надійного хостинг-провайдера. Якщо Ви очікуєте, що трафік зросте значно, переконайтеся, що Ваш провайдер надає якісний хостинг. Адже навантаження на сервер, де розміщується сайт, буде зростати.

Як збільшити відвідуваність інтернет-магазину?

Зростання числа відвідувачів не завжди супроводжується пропорційним зростанням продажів. Деякі компанії, аудиторія інтернет-магазинів яких обчислюється тисячами, укладають менше дюжини угод за добу. Інші ж можуть похвалитися півсотнею замовлень при кількості до 250 відвідувачів в день. Причина такої істотної відмінності пов’язана з різницею в якості трафіку.

Щоб збільшити відвідуваність інтернет-магазину і досягти при цьому необхідного рівня продажів, сконцентруйте свої зусилля на цільової аудиторії – на тих людях, кому буде цікава Ваша пропозиція. Для цього скористайтеся одним або кількома джерелами:

Контекстна реклама

Швидше за все підняти відвідуваність інтернет-магазину можна за допомогою платного трафіку. Навіть невеликий бізнес сьогодні має можливість ефективно використовувати рекламні інструменти Google Ads:

 Як збільшити відвідуваність інтернет-магазину за допомогою контекстної реклами

Контекстна реклама відображається у вигляді виділеного блоку над основними результатами пошуку Google. Відвідувач відразу бачить пропозицію, бувши при цьому потенційним покупцем, адже він ввів цільовий запит.

Інформація! В основі реклами такого типу лежить модель РРС – оплачуються тільки кліки, дзвінки або перегляди відео.

Рекламна кампанія може бути організована одним з трьох способів:

  • Оголошення в пошуковій видачі. Релевантне посилання на сайт рекламодавця відображається в виділеному блоці, розташованому над органічною видачею. Така реклама відрізняється найкращою конверсією. Вона допомагає не тільки залучити трафік, але і збільшити продажі;
  • Контекстно-медійна мережа. Банери, відео та посилання рекламодавця розміщуються на сайтах-партнерах. За допомогою такого варіанту можна ефективно донести до цільової аудиторії інформацію про компанію або пропозиції;
  • Ремаркетинг . Реклама демонструється тим, хто вже цікавився Вашими продуктами або магазином. За рівні конверсії цей спосіб залучення трафіку поступається тільки класичним оголошенням в пошуку.

Важливо! Для підвищення віддачі вкладених в рекламу коштів необхідно стежити за показниками ефективності кампаній і регулярно проводити їх оптимізацію.

Якщо для Вас контекстна реклама – новий напрямок і попереднього досвіду в цій сфері немає, то для якісного налаштування кампанії потрібно буде докласти багато зусиль і витратити час на навчання. Пам’ятайте, що отримання досвіду для новачка може коштувати витраченого марно рекламного бюджету.

Тому, якщо Ви ніколи не працювали c Google Ads, пройдіть навчальний курс по контекстній рекламі або укладіть договір з професійним агентством.

Google Shopping

Якщо ніша, в якій Ви працюєте, відрізняється високою конкуренцією, при цьому Ви пропонуєте товари за привабливою вартістю, скористайтеся товарними оголошеннями в пошуку Google. В такому випадку це найбільш ефективний спосіб збільшення числа відвідувачів і замовлень.

 Товарні оголошення в Google Shopping

Торгівельні оголошення досить інформативні та привертають увагу. Переходи з реклами обходяться досить дешево і відрізняються гарною конверсією. Сервіс дозволяє створити оголошення в автоматичному режимі та використовує для цього вміст Вашої онлайн-майданчики. Необхідно всього лише додати в акаунт Google Merchant Center відповідний товарний фід.

SEO-оптимізація

Щоб на сайт приходили користувачі з органічної пошукової видачі, він повинен бути оптимізовано з урахуванням певних вимог.

Важливо відстежувати такі позиції:

  1. Унікальність. Будь-які описи, характеристики товарів або категорій, статті та тексти повинні бути унікальними. Існує безліч сервісів для перевірки сайту за цим критерієм. Якщо унікальність контенту знаходиться на низькому рівні, просунутися на перші позиції в пошуку Ви не зможете;
  2. Семантика. Текстове наповнення, мета-дані та інші елементи веб-ресурсу повинні створюватися з урахуванням семантичного ядра, яке являє собою систематизований перелік ключових запитів. У процесі його збору, використовується інформація з різних баз, яка потім перевіряється на актуальність і сортується. При відсутності розподілу запитів по сторінках, повноцінне просування сайту неможливо;
  3. Мета-дані. У всіх сторінок веб-ресурсу, будь то головна, сторінка певної товарної категорії або картка товару, повинні бути прописані мета-теги (title, description);
  4. Ключові фрази. У статті, опису, мета-дані та заголовки необхідно включати слова і словосполучення з семантичного ядра, яке повинно бути розбите на кластери. Не слід забувати і про зображення, заповнюючи для них тег alt;
  5. Логічна структура. Структура онлайн-магазину повинна бути продумана до дрібниць, кожному товару повинна відповідати певна категорія. Якщо продукти на сайті відрізняються між собою внаслідок певних характеристик – зробіть зручні фільтри по ним. Наприклад, для магазину меблів можна створити фільтр “білі дивани”. На сторінці з таким фільтром користувач побачить тільки дивани білого кольору, що дуже зручно, якщо він шукає саме такий.

Таргетовану рекламу в соцмережах

Популярні соціальні мережі відвідують мільйони користувачів, яких можна мотивувати зробити конверсійне дію, виділивши групи, відповідні практично будь-якого портрета потенційного покупця.

 таргетовану рекламу допоможе підняти відвідуваність магазину

Успіх такої рекламної кампанії безпосередньо залежить від того, наскільки грамотно підібрана аудиторія (за статтю, віком, сімейним статусом, місцем розташування, участі в спільнотах, інтересам, володіння мовою та ін.). Крім цього, значення мають і використовуються креативи – чи будуть вони позитивно сприйматися відібраними групами користувачів.

Порада! Потрапити точно в ціль відразу у Вас навряд чи вийде, тому, щоб знайти найбільш ефективні комбінації, необхідно протестувати кілька форматів, CTA, Лендінзі. Це обов’язково роблять навіть професійні маркетологи з великим досвідом.

В таких сервісах, як Facebook і Instagram закладений механізм самонавчання. Вони оптимізують активні кампанії в постійному режимі. Проте на першому етапі необхідно встановити на сторінки сайту піксель (систему аналітики), задати мети та виділити певний бюджет на тестування трафіку.

E-mail розсилки

Розсилку електронних листів у багатьох джерелах відносять до застарілих методів. Однак з її допомогою досі можна успішно залучати трафік на сайт і конвертувати його в продажу. Для запуску кампанії e-mail маркетингу:

  • Визначте мета розсилки. Інформувати потенційних клієнтів про акції або розповісти про надходження в продаж нової колекції товару – розсилка обов’язково повинна мати чітку мету;
  • Підберіть сервіс для запуску розсилки. Наприклад, прості платформи з налаштованим шаблонами MailChimp або Unisender;
  • Введіть питання. Саме на підставі того, наскільки вона лаконічна, цікава і переконлива, користувач приймає рішення, чи варто йому ознайомитися з пропозицією більш детально;
  • Продумайте зміст. У лист важливо поміщати корисні дані, воно повинно чіпляти увагу і мотивувати користувача перейти на сайт;
  • Використовуйте заклики до дії. Текст і зображення зв’яжіть з рекламованим веб-ресурсом, також слід розмістити добре помітну кнопку із закликом;
  • Доповнюйте свій список розсилки. Щоб стимулювати користувача повідомити Вам адресу свого ящика, запропонуйте йому знижку на покупку;
  • Візуалізуйте інформацію. Покупці не люблять вибирати наосліп, тому використовуйте фото товару, який ілюструє текст, щоб привернути увагу потенційного клієнта.

Прайс-агрегатори

Прайс-агрегатори акумулюють дані про товари різних продавців. Використовуючи ці сервіси, покупці можуть зіставити ціни, уточнити наявність товару та умови доставки, а також ознайомитися з відгуками. Власникам інтернет-магазинів прайс-агрегатори допомагають залучати додатковий трафік.

Споживачі, які користуються такими системами, як правило, точно знають, що хочуть придбати. Вони вже підготовлені до покупки та планують її здійснити. Потрібно лише визначити місце для укладення угоди, тобто знайти відповідного продавця.

В Україні популярністю користуються системи Freemarket, Hotline, Nadavi, Price.ua, E-katalog і ін. Розмістивши на них інформацію про свій продукт, ви отримаєте максимальне охоплення користувачів прайс-агрегаторів.

Порада! Не всі подібні системи забезпечать Вам однаковий ефект. Продажі через деякі з них можуть не покривати навіть тих коштів, що були витрачені на розміщення в базі. У зв’язку з цим рекомендується оцінити проміжний результат через якийсь час після початку роботи з майданчиком.

Число переходів і конверсія – найбільш інформативні показники, але важливо враховувати та вартість кліка. Розрахуйте, у скільки обходиться залучення одного клієнта в кожній системі, і порівняйте отримані цифри, щоб визначити майданчики, які працюють краще за все.

Дошки оголошень

Забезпечити якісний трафік з дощок оголошень виходить не з усіма товарами. Однак для онлайн-каталогів меблів, сантехнічного обладнання або будматеріалів ресурси Olx.ua або Izi.ua можуть стати хорошим джерелом нових цільових відвідувачів:

 Підвищення трафіку забезпечать дошки оголошень

В деяких випадках інтернет-магазини використовують такі майданчики, публікуючи платні оголошення про товар. Визначити, наскільки ефективним буде таке розміщення, складно, але випробувати канал варто.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї