Порівняння Shopify та Shopify Plus

Порівняння Shopify та Shopify Plus CMS

Shopify — одна з найпопулярніших і найнадійніших платформ для інтернет-магазину, в якій поєднано безліч корисних функцій та інструментів для створення і масштабування онлайн-проєкту.

При цьому всередині екосистеми існує дві основні версії платформи. У цій статті розберемося, в чому різниця між Shopify та Shopify Plus, щоб допомогти Вам визначитись із вибором.

Ключові відмінності Shopify від Shopify Plus

Відмінності Shopify від Shopify Plus

Дві версії платформи суттєво відрізняються між собою. Основні відмінності Shopify Plus від Shopify відіграватимуть роль для великого бізнесу, дрібному в більшості випадків буде достатньо базового функціонала.

Ціни

Тарифи на використання Shopify

Вартість Shopify та Shopify Plus відрізняється в рази, але для великих компаній ціна покращеного тарифу може бути виправдана завдяки більшому функціоналу, технічної підтримки та можливостей масштабування.

Так, у Shopify є три тарифи, різниця між якими полягає в наборі доступних функцій:

  1. Basic – $29 на місяць. Підходить для невеликих компаній з обмеженим бюджетом. Включає основні функції управління онлайн-магазином і продажами.
  2. Shopify – $79 на місяць. Підійде зростаючим бізнесам, яким потрібна професійна аналітика, використання подарункових карток та інші додаткові функції.
  3. Advanced – $299 на місяць. Буде ідеальний для середніх та великих підприємств із великою кількістю замовлень. У цьому плані мінімальна комісія за обробку платежів та розширена аналітика.

Ціноутворення на Shopify Plus індивідуальне і починається від $2000 на місяць. Фактична вартість залежить від обороту компанії, специфічних потреб бізнесу та необхідних додаткових функцій.

Міжнародний продаж

Shopify Plus особливо привабливий для компаній та брендів, націлених на глобальний ринок внаслідок розширеного функціонала для роботи з різними країнами:

  • Кілька магазинів. Ви можете створити до 10 додаткових магазинів (копій основного) з одного облікового запису. Так можна для кожної країни чи регіону зробити свій окремий онлайн-магазин з урахуванням місцевих вимог, податків та валют.
  • Установки мультивалютності. Функціонал просунутої версії дозволяє встановлювати різні ціни для товарів у різних валютах, а також визначати специфічні правила округлення цін.
  • Локалізація варіантів оплати та доставки. Тариф Plus підтримує інтеграцію із широким спектром сервісів прийому онлайн-платежів, а також локальних служб доставки, що допомагає оптимізувати процес покупки для міжнародних клієнтів та знижує показник відмов на сайті.
  • Індивідуальний дизайн для різних регіонів. У версії «Плюс» можна використовувати різне візуальне оформлення та функціонал для покупців з різних країн.

Додаткові теми та шаблони

У системі Шопіфай доступні як безкоштовні, так і платні варіанти тем для оформлення дизайну магазину. При цьому, в тарифі Plus Ви отримуєте доступ до ексклюзивних тем (понад 20 штук), створених спеціально для великих і швидкозростаючих брендів.

Також преміальний план дозволяє використовувати окремі шаблони для різних типів сторінок — картки товару, категорії, статті з блогу тощо. Так можна зробити унікальним макет розділів сайту, щоб він був несхожим на інші.

Додатково Ви можете налаштовувати блоки користувача, без необхідності внесення змін до її програмного коду. Ця можливість також не передбачена у безкоштовному тарифному плані.

Додаткові ресурси API

API (Application Programming Interface) полегшує взаємодію Космосу з зовнішніми сервісами та розширює функціональність платформи. У Shopify Plus передбачені додаткові ресурси API для великих та швидкозростаючих бізнесів:

  • Gift Card. Використовуючи його, можна налаштувати взаємодію між подарунковими картами та іншими системами.
  • Multipass. Дозволяє проходити автентифікацію через сторонні сервіси та програми.
  • User API. Використовується для конфігурації облікових записів користувачів (додаванням, видаленням, зміною ролей та дозволів).

Крім того, абоненти «Плюс» отримують пріоритетну підтримку API та збільшені ліміти на використання, що особливо важливо для великих ресурсів з великою кількістю продукції та замовлень.

Техпідтримка Merchant Success

Merchant Success — це виділена команда експертів, яка надає персоналізовану та пріоритетну техпідтримку. До послуг абонентів покращеного тарифу Шопіфай — виділений менеджер, підтримка позачергово, а також доступ до ексклюзивних навчальних матеріалів, семінарів, заходів та інших ресурсів.

Безлімітна кількість облікових записів співробітників

Якщо в стандартних планах Shopify кількість облікових записів співробітників обмежена 15, то у підписці Plus їх число необмежене. Це відкриває додаткові можливості для масштабування та делегування, що дозволяє більш ефективно розподіляти завдання та відповідальність між членами команди.

Додаткові функції Shopify Plus у порівнянні з Shopify

Порівнюючи Shopify та Shopify Plus зазвичай ключову роль відіграє набір додаткових можливостей, які відкриває розширена версія. Розглянемо їх нижче.

Shopify Flow

 Shopify Flow

Застосовуючи його, можна оптимізувати робочі процеси — автоматично виконувати завдання з керування магазином. Такі процеси ґрунтуються на певних тригерах, умовах та діях. Для їх створення не потрібне знання мов програмування, оскільки програма використовує простий та інтуїтивний інтерфейс «drag-and-drop».

Flow дає адміністратору такі переваги:

  • Ефективність. Прискорюється безліч повсякденних завдань — інвентаризація, відстеження замовлень та взаємодія із замовниками, завдяки чому можна зосередитися на розвитку бізнесу, звільнившись від рутини.
  • Сумісність. Завдяки інтеграції з іншими додатками та сервісами можна автоматизувати завдання та процеси на різних платформах.
  • Підвищення конверсії. Flow надає можливість надавати персоналізовані пропозиції, знижки та рекомендовані продукти на основі історії покупок або поведінки відвідувача.
  • Масштабованість. Завдяки автоматизації бізнес-завдань компанія може рости та розвиватися без значного збільшення операційних витрат.

POS Pro

POS (Point of Sale) Pro – це просунута версія системи, призначена для інтеграції онлайн-магазину з торговими точками офлайн. У POS Pro передбачена глибша інтеграція та синхронізація даних, порівняно з базовою POS. Наприклад:

  1. Омніканальність. Забезпечує синхронізацію залишків та замовлень по всіх активних каналах (інтернет-магазин, офлайн-пункти видачі, мобільні додатки, соціальні мережі).
  2. Персоналізація. Ви можете створювати синхронізовані профілі замовників та відстежувати їхню історію покупок, щоб у майбутньому пропонувати персоналізовані пропозиції та знижки.
  3. Обробка повернень та обмінів. Такі транзакції по кожному каналу відразу відображаються у загальній базі, що робить простіше роботу менеджера.
  4. Аналітика. Для отримання повної картини ефективності Вашого бізнесу до звітності буде підключено статистику і за офлайн-замовленнями.
  5. Управління співробітниками. Ви можете підключати облікові записи для співробітників з індивідуальними правами доступу, відстежувати робочий час та продаж.

Редактор скриптів

Script Editor — потужний інструмент, доступний лише для передплати «Плюс». За допомогою нього можна створювати та редагувати власні скрипти мовою програмування Ruby, які допомагають автоматизувати деякі процеси інтернет-магазину.

Застосовуючи редактор скриптів, можна:

  • Налаштовувати знижки та акції. Алгоритм може активувати спеціальну пропозицію при додаванні до кошика товарів на певну суму, позицій із вибраних товарних категорій, або за певного поєднання продукції в кошику.
  • Модифікувати вартість доставки. Вона може автоматично змінюватись в залежності від розташування покупця, ваги товарів, суми покупки та інших критеріїв.
  • Змінювати способи оплати. Ви можете активувати певні способи оплати для різних груп покупців, регіонів або інших умов.
  • Налаштувати зовнішній вигляд сторінки оформлення замовлення. Наприклад, можна максимально спростити покупку, прибрати зайві поля з форми й таким чином максимізувати конверсію.

Застосовуючи Script Editor, Ви можете впроваджувати й інші логічні сценарії, які виконуються за потрібних умов. При цьому для використання редактора скриптів необхідно мати певні навички програмування Ruby. Якщо у Вас таких навичок немає, доведеться звернутися до відповідних фахівців.

Launchpad

Інструмент Launchpad в Shopify Plus

Це ексклюзивний інструмент управління подіями та маркетинговими кампаніями для абонентів із преміальною підпискою. Він дозволяє планувати, автоматизувати та відстежувати маркетингові події та кампанії, розпродажі чи тематичні акції в єдиному інтерфейсі. Ось основні можливості Launchpad:

  • Планування подій. Ви можете встановити початок та закінчення розпродажу або акції, автоматично змінюючи ціни, включаючи або виключаючи товари з акційної пропозиції.
  • Автоматизація завдань. Перед будь-якою подією (Чорна п’ятниця, Новий рік) Launchpad може в автоматичному режимі змінити візуальне оформлення проєкту, опублікувати нові товарні позиції або змінити вартість та умови доставки.
  • Аналітика у реальному часі. Адміністратор отримує доступ до детальної статистики на замовлення, конверсії, середній чек та інші ключові показники.

ShopifyQL

Це ще одна з функцій, доступна виключно у підписці «Плюс». Використовувати її можна в розділі «Звіти» адмінпанелі або через API для автоматизації запитів та інтеграції із зовнішніми системами.

ShopifyQL (Query Language) — це мова запитів, розроблена Шопіфай для створення звітів користувача та аналізу даних. Query Language ґрунтується на мові запитів SQL і надає простий та зрозумілий синтаксис для обробки статистики.

Використовуючи цю мову, можна:

  1. Отримувати доступ до даних. Сюди відноситься інформація про замовлення, товари, покупців, трафік та інші ключові метрики майданчика.
  2. Створювати звіти користувача. У такий звіт можна включати потрібну Вам інформацію, агреговану і відсортовану за певними критеріями.
  3. Інтегруватися із зовнішніми інструментами. Система дозволяє налаштовувати інтеграцію з інструментами аналітики та візуалізації даних — Google Looker Studio, Microsoft Power BI або Tableau, для створення набагато більш просунутих аналітичних звітів.

Headless E-Commerce

Це підхід до розробки проєкту, при якому фронтенд (інтерфейс користувача) і бекенд (серверна частина) розділені один від одного.

Таким чином, Ви можете вибрати будь-який фреймворк або технологію для створення інтерфейсу користувача та інтегрувати його з бекендом Шопіфай. Так можна прискорити завантаження, зменшити час відповіді сервера та покращити поведінкові фактори на сайті.

Також, при завантаженні оновлень у бекенді, інтерфейс користувача не торкається. Отже, можна оновити CMS проєкту без переривання його роботи для відвідувачів.

Що вибрати, Shopify чи Shopify Plus?

Перед відкриттям інтернет-магазину у власників компаній закономірно виникає питання — що вибрати Shopify чи Shopify Plus. Звичайно, для більшості дрібних та середніх бізнесів в інтернеті буде достатньо базової версії Шопіфай. При цьому є багато ситуацій, у яких краще себе показує Plus:

  • Великий обсяг продажів. Покращена версія може обробляти більше одночасних запитів, що робить його ідеальним рішенням для великих компаній та брендів із високим обсягом трафіку та продажів.
  • Велика команда, що швидко розвивається. Якщо у стандартному Шопіфай кількість облікових записів обмежена, то тарифний план «Плюс» дозволяє створювати необмежену кількість акаунтів для співробітників.
  • Індивідуальний корпоративний стиль. Якщо Ви хочете, щоб магазин був максимально несхожий на інші, Shopify Plus має розширені можливості для кастомізації зовнішнього вигляду.
  • Робота у кількох країнах. Якщо Ваш бізнес орієнтований на міжнародний ринок, Ви обов’язково оціните по заслугах багатомовність, мультивалютність та можливість створювати копії магазину для різних країн.
  • Необхідність професійної техпідтримки. Особистий акаунт-менеджер та команда Merchant Success допоможуть розробити стратегію довгострокового розвитку, впровадити найкращі маркетингові практики та оперативно вирішити операційні завдання.

Як перейти з Shopify на Shopify Plus?

Під час переходу з Shopify на Shopify Plus ресурс може продовжувати працювати, тому Ви можете не хвилюватися про простої або втрату клієнтів. Зазвичай перехід відбувається у кілька етапів:

  1. Оформлення заявки. Насамперед заповніть форму на сайті. Співробітники сервісу уточнять Ваші вимоги до функціонала, нададуть цінову пропозицію та дадуть відповіді на запитання.
  2. Підписання угоди. Вам надішлють угоду про використання сервісу, де буде зафіксовано ціну та умови використання. Його потрібно буде підписати.
  3. Призначення особистого менеджера. Вам буде виділено індивідуального спеціаліста з команди Merchant Success, який буде Вашим основним контактом і допоможе на всіх етапах міграції.
  4. Технічна частина. Ваша команда розробників за підтримки технічних фахівців Шопіфай перенесуть дані на нову платформу, встановлять та налаштують потрібні програми, створять тему та налаштують шаблони для основних сторінок, а також підключать необхідний функціонал, після чого проєкт можна буде запускати в роботу.

Перехід зазвичай може займати від кількох тижнів до декількох місяців і повністю залежить від складності проєкту і вимог, що висуваються до нього. При цьому особистий менеджер супроводжуватиме Вас протягом усього процесу.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї