Як налаштувати конверсії на Хорошоп?

Веб-аналітика
 

Всім привіт. Мене звати Яна Ляшенко. І я Google логіст. І в сьогоднішньому відео ми за допомогою сервісу окремого Google Tag Manager поставимо з вами тег покупка на сайт по Хорошопу. Що таке тег покупка? Це окремий вид конверсії, який повинен фіксувати більше і краще конверсії для рекламного акаунту, ніж четверта аналітика.

Інші відео з налаштування реклами на Horoshop
Настройка фида google merchant center на хорошоп 2023| 2 языковых версии фида Яна ЛяшенкоНастройка фида google merchant center на хорошоп 2023| 2 языковых версии фида Яна Ляшенко
Performance Max настройка з 0 ХОРОШОП (з  Merchant Centre) частина 3 Google Shopping Performance MaxPerformance Max настройка з 0 ХОРОШОП (з Merchant Centre) частина 3 Google Shopping Performance Max
 

Як вставити Google Tag Manager на Хорошоп?

З чого ми починаємо? Вам потрібно буде створити цей менеджер тегів і поставити його на сайт. Як його ставити на сайт? Заходимо в розділ Маркетинг – Маркетингові сервіси. Знаходимо два отаких блока Google Tag Manager (head) і Google Tag Manager GTM це body. Тому що в них написано внутри тега <head>, внутри тега <body>.

Ми створили рекламний акаунт. Нажимаємо на ось оцей значок. Копіюємо звідси цей номер GTMу і, відповідно, сюди його вставляємо. Спочатку в цей блок налаштувань. Виділили, вставили сюди. Обов’язково зберегли. Він у мене вже вставлений. І GTM в тег body. Так само в цей блок ви вставили цей код, той самий. Не забутьте зберегти.

Оформлення тестового замовлення

Після цього заходимо в наш Google Tag Manager. Нажимаємо кнопочку «Попередній перегляд». В ось у цьому віконечку ви обов’язково вставляєте посилання на ваш сайт. Я завжди вставляю карточку товара. Тобто посадкову на карточку товару, щоб мені було швидше зробити тестове замовлення. Далі обов’язково треба зробити тестове замовлення. Як ви його робите? Я зараз цю видалю. Повністю проходити весь блок. Заповнюєте оці всі дані там, тра-та-та. Оце все заповнили. Нажали «Оформити замовлення» і після цього ось в оцьому попередньому віконечку шукаєте події, які називаються Purchase отакі. Отак вони виглядають Ось вони.

Перевірка даних події Purchase

Що нам потрібно знайти в цьому Purchase? Обов’язково потрібно зайти в ось оцей Data Layer і подивитися що в нас тут є. У нас є тут дуже багато різноманітних даних. Ось є якими ми будемо користуватися для того, щоб робити цей тег покупка.

Створення конверсії Покупка в Google Ads

Відкриваємо наш рекламний акаунт Google Ads в новому ось віконечку. Обов’язково йдемо «Інструменти й налаштування» – «Конверсії».

Ось у мене вони завантажились. «Нова дія-конверсії». Веб-сайт обираємо. Вводимо сюди доменне наше ім’я. Вставляємо. «Сканувати». Тут Google автоматично запропонує конверсії певні. Але вони по УРЛу, нам вони не підходять. Ну, тобто, по сторінку, а нам треба прям евентом. Тобто подія щоб це була.

Вибираємо «Покупка». Оптимізація буде «Основна дія обов’язкова». Назва конверсії. В мене буде це називатися «Покупка – тест». У вас це буде «Покупка», наприклад. Тому що це вже якийсь дублікат конверсії. Використовуємо окрему цінність для кожної конверсії. Усі. Одна. Одна. В атрибуції на початкових етапах, поки ви не наберете хоча б там 200 конверсій за місяць, бажано використовувати модель атрибуції «Останній клік». Зберегти. Готово. Зараз ми ще раз нажмемо.

Тепер знаходимо в переліку цих конверсій нашу покупку новостворену. Заходимо в неї. Розвертаємо ось оцей блок налаштування тегу. Можна або тег самостійно або менеджером тегів.

Створення конверсії Google Tag Manager

Повертаємося в наш Google Tag Manager. Після цього нажимаємо «Створити тег» – «Конфігурація».

Вибираємо Google Ads, обов’язково. «Відстеження конверсій в Google Ads». Він ще може попросити створити тег зв’язування конверсії, то ви його робите.

Просто всі етапи проходите і все.

Нам потрібно взяти ідентифікатор конверсії. Ось він у нас. Копіюємо, сюди вставляємо. «Мітка конверсії» – це обов’язкові параметри. Мітка конверсії. Виділяємо, копіюємо, вставляємо. Далі нам треба обов’язково задати цінність конверсії, ідентифікатор транзакції, код валюти. Як ми це будемо задавати? За допомогою перемінних.

Як ми будемо брати цінність конверсії? Нажимаємо плюсик. Відкриваємо ще плюсик. Вибираємо «Змінна рівня даних». Повертаємося на оце віконечко. Вибираємо наш Purchase і дивимося де ми можемо взяти цю цінність. Я бачу точно, що в нас є value. Цінність – це дохід. Value в цьому блоці і в цьому блоці. Вони в принципі ідентичні. Тут є тільки Affiliation, Currency.

Але тут нам… Коротше ми візьмемо звідси. Виберете там, звідки вам буде зручно. В даному випадку ви скоріше всього на Хорошопі будете бачити те саме що і я. Що ми робимо? Беремо наш ecommerce. Зразу вставляємо, ставимо точку. Обов’язково точку. Звертаємося далі. Value, Ctrl+C. Data layer variable. Я люблю їх підписувати. Value. Test конверсія. Це в мене буде тест. ecommerce value ми взяли. Чудово.

Далі. Беремо ідентифікатор транзакції. Так само плюсик, «Конфігурація змінної», «Змінна рівня даних». Шукаємо transaction_id ось тут. Знову беремо ecommerce. Ставим точку. Копіюємо transaction_id. Так, копіюємо. Data layer varable. Так. зберегти. Я її називаю «тест», тому що це повторна в мене конверсія покупка.

Код валюти. Так само можна його взять. Раптом у нас там треба його не вручну задати, а взяти. Так знову таки беремо ecommerce. Там точечку, currency взяли, вставили currency, скопіювали. Data layer varable. Тест. Зберегти. Такс, є.

Налаштування надання даних на рівні товару

Можна ще надати дані про продаж на рівні товару. Якщо ви хочете, наприклад, якщо вам дуже, наприклад, хочеться, можна взяти чи з «Рівня даних» чи «Спеціальні поля». Можна взяти «Рівень даних». Треба спробувати «Рівень даних». Якщо ви хочете «Спеціальні поля», то що вам тут треба взяти?

Ідентифікатор продавця – це ідентифікатор вашого Merchant center. Він справа верху в акаунті Merchant center – скопіювали, вставили. Країна фіду – якщо ви в Україні, то це в вас буде просто ua. Якщо десь затірялися, коди території ось відкриваємо і шукаємо відповідно країну. Якщо там дуже прям принципово – Ctrl+F, Ukraine і ось наш ua. Скопіювали звідси.

Якщо вдруг дуже стісняєтесь писати латиницею. Мова фіду яку ви використовуєте. Ну якщо це ua, то ua. Якщо ru, то ru, відповідно. Ну в нас тут можна було б його взяти динамічно щоб він підставлявся, але тут його не витягується, тому можете самостійно виставити.

Знижка. Ну, у вас тут немає. І елементи. Елементи – це треба взяти оці items. Тобто це треба ecommerce, точка, items.

Налаштування тригерів

Такс, наступне – тригери. Тригери, де в нас відпрацьовується подія purchase. Ну, відповідно ми з вами шукали event: “purchasе”, то ваша задача буде створити. Ось нажати плюсик – Конфігурація тригера. Вниз, «Спеціальна подія». В нас вона називається purchase, event: “purchasе”. Ви просто робите, копіюєте так як я ось perchase.

Обзиваєте її «EEC – purchase». Зберегти. Тут ми називаємо, що це в нас покупка. Да? Purchase. Перевіряємо тут заповнено. «Зберегти». Після цього ваша задача зробити ще раз конверсію оцю. Знову клікнути попередній перегляд і пройти ці всі етапи. Зробити знову тестове замовлення.

У вас повинна бути ось така ось картинка. Ви повинні… У мене просто тут вже є конверсія от GADS-conversion вона називається. Вона повинна у вас спрацювати. В мене тут по дві події purchase, ви не звертайте на це. В мене так спеціально зроблено. У вас буде одна подія purchase.

От ви знайшли оцю конверсію, яка у вас працювала. Ви її обов’язково нажимаєте. Далі обов’язково переключаєтесь на value і дивитесь ось тут, що у вас є. У вас обов’язково повинен бути ID транзакції, transaction_id, якій ми взяли, value повинно бути обов’язково. Ну ідентифікатор конверсії, код валюти ми задавали, ярлик конверсії ми також вручну з вами задавали.

В мене тут нема items. Тому що в цей тег, в принципі, їх не задавали. Оцей GADS-conversion, якщо ми зараз розвернемо, то тут просто дані про продаж товару не задавали. А у вас вони будуть, умовно. Ну якщо не будуть, то не супер критично. Я вам розповіла як швиденько їх завести. Все. Якщо отаку ось картинку бачите, ваша задача буде просто потім зробити, що? Нажати кнопочку надіслати.

Тестова покупка для перевірки роботи тегу Покупка на Хорошоп

Тобто повністю опублікувати тег цей на сайті. Це зробити обов’язково. Інакше не буде ця конверсія відпрацьовувати. Потім після старту рекламної кампанії що нам треба зробити? Знайти своє рекламне оголошення обов’язково. Все, так ви налаштували, запустили, пішли покази.

Знайти своє рекламне оголошення. Найпростіше – це взяти повну назву вашого товару – «Знайти». Зробити тестове замовлення самостійно для того щоб на всякий випадок пропали будь-які ось такі ось помилки: «неактивно», щось там «відсутнє», «вирішити проблему». Воно потім щезне. І ви будете впевнені, що вона є. І на протязі десь 48 годин ви точно зрозумієте. Тут, по-перше, з’явиться ця одна конверсія ваша. Точно ви будете впевнені, що у вас все вірно налаштовано.

Як відбувається імпорт готових контейнерів?

Якщо раптом вам потрібен готовий отакий ось контейнер, ну щоб ви просто собі завантажили собі в GTM і просто підмінили свої дані, то ви мені скажіть, я вам зроблю. Тому що тут є можливість імпортувати контейнер. Тобто повністю, наприклад, взяти два налаштованих теги.

Все що вам залишиться – це підставити свій ідентифікатор конверсії і мітку конверсії. Все інше у вас буде ось в такому вигляді зроблено. Вам залишиться лише опублікувати це. Конверсії нам обов’язково потрібні для того щоб все працювало чітко.

Встановлення динамічного ремаркетингу на Хорошоп

І ще нам потрібно з вами поставити обов’язково динамічний ремаркетинг. Як він ставиться? Відкриваємо знову «Маркетинг» – «Маркетингові сервіси». Ідемо обов’язково ось в оцей блок, який називається Google Tag.

Відкриваєте свій Google Ads. Ідете в «Інструменти й налаштування» – «Менеджер аудиторій». Обов’язково вибираєте ваші джерела. У вас ось оцей блок «Тег Google Ads», він може бути як активним так і в режимі налаштування.

Ось отакого типу він може бути. Дивлячись як він у вас буде. Якщо щось, наприклад, у вас там треба змінити, то принцип механіки заповнення цих.., да якщо точніше не змінити, а з нуля його зробити, то принцип механіки такий – «Збирати дані про конкретні дії», обов’язково «Роздрібна торгівля», «Зберегти та продовжити. «Установити» неважливо. Можна скористатися там тегом чи ось оцим, неважливо.

Нам в принципі в цьому блоці «Установити тег вручну» потрібна оця строчечка. Бачите ось gtag, config, оце. Ви її копіюєте повністю в тому вигляді яка вона є і повертаєтесь в свою адмінку. Прокручуєте вниз, знаходите ті поля, коди, які у вас тут є або після SYSTEM_ID ставите пробіл і вставляєте ось оцю строчку. Підрівнюєте її, щоб гарненько було, і зберігаєте. І вона буде працювати у вас.

Заключення

Тобто, у вас динамічний ремаркетинг в базовій якісь комплектації версії буде працювати. Тому що можна налаштувати його більш актуальну частину за допомогою Google Tag Manager. Але я не буду цьому виділяти особливу роль. Вам для старту хватить з головою навіть цього функціоналу. Тобто, оце все що, це все що вам потрібно для того, щоб фіксувати правильні конверсії в Google Ads. Налаштувати динамічний ремаркетинг.

Аналітику ми в окремому відео налаштовували. Це все база для того, щоб ви просто змогли запустити ваш перформанс і ви давали адекватну аналітику штучному інтелекту, машинному обученію Google, для того, щоб він міг адекватно правильно працювати.

Це, в принципі, все.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї