Як встановити GA 4 на Horoshop?

Horoshop
 

Всім привіт. Мене звати Яна Ляшенко і я Google логіст. І в сьогоднішньому відео ми почнемо серію відео про те як налаштовувати Performance Max, щоб вони відразу у вас запрацювали на різних платформах сайтів. І сьогодні це у нас буде Хорошоп.

Інші відео з налаштування реклами на Horoshop
Настройка фида google merchant center на хорошоп 2023| 2 языковых версии фида Яна ЛяшенкоНастройка фида google merchant center на хорошоп 2023| 2 языковых версии фида Яна Ляшенко
Performance Max настройка з 0 ХОРОШОП (з  Merchant Centre) частина 3 Google Shopping Performance MaxPerformance Max настройка з 0 ХОРОШОП (з Merchant Centre) частина 3 Google Shopping Performance Max
 

Що врахувати перед запуском реклами на Хорошоп?

Що потрібно враховувати перед тим як ви будете запускати рекламу на Хорошоп? Ви можете її запустити завдяки трьом сервісам. Перше – це налаштування аналітики. Тобто система аналітики Google – це не тільки GA4 і конверсія Google Ads, ми до цього дойдемо. Друге – це обов’язково зареєструватися в сервісі Merchant Center, залити туди свою інформацію про свої товари. Це два. Третє – це обов’язково запустити рекламні кампанії.

Аналітика вам потрібна для того, щоб система розуміла, що, по-перше… Для чого вам потрібна аналітика? Для того щоб розуміти, який результат генерують ці рекламні кампанії. Друге, це для того, щоб зрозуміти в принципі окупність своєї реклами. І третє, це для того, щоб дати поведінкові характеристики про поведінку ваших покупців на сайті, щоб система, розумний інтелект Google, міг знаходити схожу аудиторію. Це обов’язково.

Merchant Center вам потрібен для того, щоб ви пройшли перевірку як унікальний інтернет магазин. І за допомогою цього сервісу ви, в принципі, зможете запустити Google шопінг. Ну і сама Google реклама. Сервіс Google Ads – це для того щоб уже проводити саму механіку налаштування рекламних кампаній.

Сьогодні ми почнемо з налаштування саме аналітики. Я пробіжусь по цьому блоку досить бігло для того, щоб не зупинятися ні на яких нюансах, умовно, щоб це було зжато. Якщо у вас виникнуть ще якісь запитання, то їх можна окремо десь розглянути.

Створення акаунту Гугл аналітики

Так. З чого ми починаємо? Ми починаємо з налаштування аналітики. З того, що спочатку ви створюєте акаунт Google аналітики. Ну і друге, безпосередньо, відкриваєте адмінку Хорошопа.

Що ж, як створюється акаунт Google аналітики? Я не знаю чи у когось були з цим проблеми, чи не будуть проблеми. Умовно, ви переходите на сайт analytics.google.com і створюєте акаунт під е-мейлом, безпосередньо вашим Gmail-ом.

Створення ресурсу в Гугл аналітиці

Ну я з вами зараз пробіжусь на прикладі створення ресурсу. Тут насправді не досить все і складно буде в вашому випадку. Перше, що вам потрібно – це задати інформацію про свою аналітику. Я це проведу на власному сайті trafflogist.myshopify.com. Нехай це буде умовно для Хорошопа. Я вам рекомендую завжди в інформаціях, в назвах різних потоків ресурсів та інше, використовувати власні доменні імена.

Чому? Тому що, якщо у вас буде декілька інтернет магазинів, вам так зручно буде їх знаходити. Ну і в принципі, якщо ви спеціаліст по налаштуванню реклами, то тим паче вам так буде набагато зручніше, ніж коли ви будете їх називати там «Пром зделай меня багатим» чи щось типу такого. Це з тим, що я зіштовхувалася, в плані. Так, вибираємо Україну чи вашу країну, місто, безпосередньо в якому ви знаходитесь. Валюту – гривні, безпосередньо, обираємо. Йдемо далі.

Далі тут вибираєте те, що вам подобається, я виберу «Покупки», «Невелика компанія». Можете зазначити «Велика», без проблем. Це більше для інфи Google потрібно.

Далі обираємо «Веб», вписуємо своє домене ім’я, сюди також вписуємо. Я назву «тест – хорошоп», щоб воно в мене ніде не загубилось. Нажимаємо «Создать поток». В моєму випадку воно буде виглядати так. У мене або відразу вискочить інструкція по установці або треба буде нажимати оцю кнопочку безпосередньо в інструкції тега ось.

Вставка коду аналітики на сайт Хорошоп

Що нам потрібно в цій інструкції тега? Нам потрібна по суті оця стрічечка кода і особливо оцей шматочок кода.

Я вам покажу декілька форматів його постановки на сайт. Зараз покажу як це може виглядати в вашій адмінці Хорошопу. Тобто, ви зайшли в свою адмінку Хорошоп. Знаходите ось отут обов’язково «Маркетинг» – «Маркетингові сервіси». Знаходите ось отакий блок, який називається Google Tag. Бачите він так називається UA, GA4, AW (gtag.js).

Що ми тут будемо робити? Нам треба в першу чергу поставити отут ідентифікатор відслідковування. Цей ідентифікатор у нас береться ось звідси j, ось, тра-та-та. Скопіювали його, сюди вставили. І ще можна це саме зробити, що я дуже настойчиво рекомендую, поставити його сюди. Ось ми знаходимо ось отут після коми, запятою. Ставимо наш курсор. Нажимаємо Enter. Заходимо в наш код аналітики. Копіюємо gtag ось оцей. Повертаємося. Вставляємо. Зберігаємо. Це перше, що ми обов’язково робимо.

Перегляд результатів в аналітиці

Що ми тільки що з вами зробили? Ми з вами налаштували дуже швидко, поставили Google аналітику четверту на сайт. Плюс до цього ми ще налаштували одночасно розширену електронну торгівлю. Зручно на Хорошопі. Правда?

Такс, зараз я перезавантажу сторінку. Назад. Тому що чомусь у мене сьогодні Google аналітика відбиває помилку. «Сбор данных». Ой, «Потоки данных». Ось, ось це моя аналітика. Ось ці потоки даних. В принципі у вас аналітика повинна виглядати приблизно ось в такому вигляді. Обов’язково звертаємо увагу на потоки даних. Тут назва повинна збігатися з тим, що ви вводили. І ось наша ось також аналітика.

Де знайти код аналітики для вставки?

Якщо вам потрібно також знайти цей код, який ми бачили безпосередньо на попередньому етапі. Треба зайти в налаштування тега, «Інструкції по установці» і тут буде примірно плюс таке саме.

Тут іще вкладочка «Установка з помощью там інтеграторів наприклад, але в нас Shopify. Ой, Shopify. У нас Хорошоп ще, не Shopifу. Маю надію що стане таким як Шопіфай, то безпосередньо також можна знайти цей код, якщо десь загубилися, потерялися, – то ось будь ласка шестерночка «Адміністратор», «Потоки даних», раз, два. У нас є ця, строчка кода. Все, будь ласка.

Перевірка набору фіксації обов’язкових подій

Що ми таким чином з вами зробили, безпосередньо? Тепер наша задача з вами перевірити набір фіксації обов’язкових подій для розширеної електронної торгівлі, щоб вони йшли з начинкою. Це обов’язково треба перевіряти, щоб ви були впевнені, що у вас все вірно зафіксовано і все відпрацьовано.

Для цього нам треба обов’язково зайти в «Адміністратор» – «DebugView» і на нашому сайті відкрити якийсь з сервісів «Режима отладки». Цей режим отладки може бути в декількох форматах. По-перше, це може зробити, наприклад, отаке ось розширення, яке називається Google Analytics debugger. Або це може зробити ось отаке також розширення, яке, так перебиває на нього, називається у мене Tag Assistant Companion. Це типу заміна оцього плагіну. Якщо хтось уже в курсі, який називається Google Tag Assistant Legacy, умовно.

Що нам потрібно зробити, безпосередньо? Це відкрити наш сайт. Я тут перезавантажу сторіночку собі, безпосередньо. Нажати цю штучку. Нажати «Add domain». Скопіювати моє доменне ім’я. Сюди перенести. Нажати «Connect». Це буде режим отладчика у нас в якому ми повинні в аналітиці отут незабаром побачити набор подій. В принципі тут може йти якась певна затримка в передачі даних, безпосередньо. Може йти саме перебой в цій, в даних. Не перебой, а трішки він з запізненням.

Тому на всякий випадок, щоб ви були впевнені, що у вас все окей, ви можете зайти в «Отчет в режиме реального времени». І якщо ви знаходитесь на сайті… Ось я тут одна людинка. Ось я сиджу. У мене єсть тут набір подій. Все чудово. Значить у нас тут зафіксовано те, що я присутня на сайті своєму ось, безпосередньо, я ось існую. Ну тому що четверта аналітика вона не супер ідеальна в плані швидкості реакції на те, що відбувається у вас на сайті безпосередньо.

Коротше, от цей кружечок повинен заповнитися повністю. Ви перебуваєте на сайті. І потім почнеться ось така ось картинка, історія. Тут щось почнеться відбуватися, якісь події.

Ваша задача що зробити? Ваша задача відвідати карточку товару, понажимати, там «Купити», сюди нажати, «Оформити», зробити тестове замовлення. Для чого? Для того, щоб ось отут побачити набір відповідних подій. Що ми повинні будемо побачити? Оскільки ми тільки-тільки щойно зробили оцю четверту аналітику. Я не знаю, сьогодні вона в мене трішки бажить. Не все я фіксує. Тому я зараз поперезавантажую сторіночки для того, щоб для себе прояснити цей момент, що все окей фіксується.

Перевірка набору фіксації з допомогою Google Tag Assistant Legacy

Ще як варіант чи ви можете перевірити чи аналітику, яку ви поставили стоїть на сайті, ви можете ще скачати, якщо ще дає вам скачати таке розширення Google Tag Assistant Legacy. Воно вже стареньке, його не буде підтримувати Google. Але ви точно можете знайти тут свою власну аналітику. От я ставила ось під таким кодом аналітику ось. І якщо ось звідси скопіювати, перейти наприклад на аналітику. Ось я відкрила. Оце вона ще стоїть в мене на сайті точно, а в цій потрібно ще трішки почекати.

Перевірка набору події «View item»

Що я роблю? Я зайшла ось на головну сторіночку. Я хочу вибрати якусь товарну позицію. Я її вибираю. Ці полички. У мене обов’язково на цій сторінці на карточці товару повинна фіксуватися подія, яка називається View item. Я ось чекаю поки тут дозавантажиться оцей кружечок. Це я вам примітивно поясню. Можливо там по курсах аналітики вам щось будуть розповідати таке супер класне. Я чекаю поки завантажаться безпосередньо мої події, особливо на View item. Ось, нарешті прийшло це View item. Тобто перше з чого я починаю, відкривається View item.

Що я хочу тут побачити? Шукаємо value, щоб воно сходилося з тим, що я дивилася на сайті. Curency, обов’язково з тим, що було і «Елементи», щоб були обов’язково. Вони повинні бути у вас. Price тут завжди відображається в такому ось неадекватному форматі. Це ок. Перевіряєте, щоб вся начиночка була.

Перевірка набору події «Add to cart»

Далі. View item в мене є. Далі я нажимаю «Купити». В мене тут уже багато чого наклацано. «Купити». У мене повинна обов’язково піти в аналітику подія «add to cart». Я її перевіряю. Враховуєте те, що як тільки ви поставите аналітику, вона може трішки бажати в плані відображення інформації, якщо через Google Таg Manager це робити. Це вже для прокачаних, умовно, користувачів. Це вже через Google Таg Manager більш ясніше приходить. Ми ж чекаємо наш «add to cart».

Його ось тут немає. Треба почекати значить. Знайти ще одну товарну позицію. «Добавити». Але повинен прийти нам «add to cart». Почекаємо. Не приходить. Шукаємо ще одну товарну позицію. Нажимаємо «Купити», бо в нас стовідсотково «add to cart» тут є. Зараз покажу вам. Ось у цьому сервісі, якщо ми виберемо свою четверту аналітику, тут точно є отака ось, бачите, подія «add to cart», то вона вам обов’язково повинна зайти в цю аналітику.

Тобто так можна побачити, якщо ви там, наприклад, не дуже розумієтесь з аналітикою, тут можна злякатися і забутися в цих кодах, умовно. Але, умовно, ось тут я впевнена що воно це «add to cart» є. Просто четверта аналітика трішки бажить. Ось нарешті «add to cart» нам прийшов. Тут така сама історія, шукаємо value, currency шукаємо, «Елементи».

Перевірка набору події «Begin checkout»

Далі. Наступне. Що ми повинні зробити? Ну я зараз тут поприбираю оці всі товари. Вони мені не треба. Треба зробити тестове замовлення. Тобто ви оформлюєте повністю свій тестовий заказ. Нажимаєте «Оформлення замовлення». До речі, тут в Хорошопі, що прикольно, тут навіть передається інформація про те, що у вас там щось видалялося умовно з.

Якщо загально дивитися історію тут навіть є те, що видалили remove_from_cart і воно також в аналітику може передаватися, але умовно. Ось у нас є begin_checkout. «Begin checkout» – це начало оформлення замовлення. Воно також, може десь пригаю, ну умовно у вас, коли оце відкрилися два віконечка – ми дивимося. Спочатку ми дивилися з вами той самий «add to cart». Я зараз знайду ось «add to cart».

Ми вибрали нашу четверту аналітику. Тут хіт стовідсотково повинен бути. У вас можуть бути два-три «add to cart». Неважливо. Ось «add to cart». Ми якщо його відкриємо, ми точно знайдемо нашу оцю аналітику. Ось бачите, я навіть через Ctrl+F, Ctrl+V ось знаходжу, «Пошук», цю аналітику, яку я поставила. Далі я шукаю. Можна той самий «remove from cart» знайти так само. Ось він точно пішов в четверту аналітику. Далі обов’язково треба знайти «begin checkout». Тому що на товарі ще в Хорошопі він є. «Begin checkout». Тут ось він другий «begin checkout». Ось він є, він пішов тут.

На жаль, чомусь він дуже може з запізненням приходити. Ось бачите «remove from cart» у нас тут пішов. Бо я ж декілька разів видаляла. Ви можете його використовувати для якихось там оптимізаційних для себе дій. Я тепер ж чекаю «begin checkout», бо він з запізненням підвантажується.

Перевірка набору події «Purchase»

І ще у нас задача повністю зробити тестове замовлення. Для чого? Для того, щоб перевірити чи уходить purchase. Я з вами це те саме буду проходити. Є. Нажимаю «Оформити замовлення». Ой, у мене щось тут уже збилося. Tag assistant збився. Дивимося на всякий випадок. Ось тут в мене щось злетіло. Дивимося чи purchase той був чи не був. Щось тут у мене злетіло. Аналітика в мене тут стоїть.

Скоріше всього цей purchase пішов, але щось у мене злетіло. Ну, на жаль, це четверта аналітика. Наша задача побачити той самий purchase. Якщо ні, то робите ще раз попитку. Для того, щоб зробити це тестове замовлення і його відслідкувати, щоб воно в вас було, цей purchase. У мене непередбачені якісь події відбулися. І поки що для мене не зрозуміло, що саме відбулося, чому збилося. Але повторно зараз буду робити тестове замовлення. Так у мене знову збивається Tag assistant. Тому я мабуть оцей ненадійний плагін…

Тому я вам мабуть буду показувати як ще можна відслідкувати конверсії, щоб вони дійсно пішли в необхідну аналітику. Для цього треба буде поставити оцей Google analytics debugger. Зробити оформлення замовлення. Зараз нажму «Дополнительные» такс, «Инструменты разработчика», «Консоль» і мені треба знайти той purchase. Просто по кнопці відпрацьовуємо. Purchase. Так. Гарненько в мене не вийде це зробити.

Тому ми з вами зробимо наступним чином. Ви або дочекаєтеся свого purchase. Ось отут він підвантажиться. Да, з запізнення він підвантажився, але він буде. Тут треба обов’язково перевірити value, дохід на який ви замовили. І ID транзакції обов’язково перевірити.

Ну податки тут не передаються. Currency, щоб вона відповідала. «Елементи», обов’язково, якщо тут декілька позицій, щоб все співпадало. Це обов’язково. Або якщо тут дуже довго для вас не підвантажується. Тому що в мене збивається цей Tag assistant на цій історії. В мене чомусь дуже сьогодні багато глюків, але неважливо.

Контроль подій в режимі реального часу

Показую варіант як ви можете це ще проконтролювати. «Отчет в режиме реального времени», знаходимо «Названия событий». Гортаємо сюди. Знаходимо purchase, відкриваємо його і тут стовідсотково повинна бути інформація. Ось transaction_id, він повинен співпадати з тим що у вас вийшло.

Обов’язково 267 в моєму випадку. Обов’язково я перевіряю currency, щоб валюта сходилася. До речі, якщо ви не знали, раніше в третю аналітику currency, валюта, передавалася в доларах з Прома. На Хорошопі я такого не бачила. 2100 ось будь ласка, сума мого замовлення, якщо воно повністю співпадає з вашим. Все чудово. Все окей. Значить все працює так як треба.

І далі ваша задача тільки контролювати чи воно відпрацьовує чи ні. Тобто ви зараз таким чином налаштували головну конверсію, яка відповідає просто покупці. Вона в вас тут автоматично завжди включена як основна конверсія. Вона буде відпрацьовувати. Тестове замовлення у нас пішло. Все чудово, все окей. В нас інструмент який це фіксує трішки з багами зараз проходить.

Ех, на жаль, така у нас ситуація. Нічого ми зробити не можемо. Головне, що він сюди прийшов, ми його побачили. Можна ще його тут цей purchase знайти. І обов’язково перевіряйте, щоб було ще в режимі «Реального времени», оскільки ви це перевірили, зробили тестове замовлення. Воно стовідсотково повинно у вас бути. Тобто тут у нас фіксація в принципі іде ідеальна з точки зору того, що в нас конверсія зафіксована.

Анонс наступного відео по вставленню Тег покупка

Наступне, що нам потрібно буде зробити – це те, що я рекомендую всім зробити. Це ви зробили для того, щоб бачити картинку поведінки на сайті та де те інше. А тепер щодо тих конверсій, які вам дійсно будуть потрібні для і поки що доступні для рекламного акаунту Google Ads. Що нам для цього потрібно зробити? Нам буде потрібно з вами доставити декілька кодів.

Але я думаю, що це виділю, мабуть, в окреме відео як поставити тег покупки Google Ads. Тому що це буде для сайтів на Хорошопі більш принципово, ніж оце, що ми налаштували. Це нам потрібно. Це наш резервний варіант. Ми його залишаємо. Він у нас працює, але ще додатково ми з вами поставимо тег покупки Google Ads. Це буде вже в наступному відео.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї