Що вибрати: Wix чи Shopify?

Порівняння Wix та Shopify CMS
 

У сучасному світі електронна комерція стає дедалі популярнішою. Ось чому вибір відповідної платформи для створення та управління інтернет-магазином є найважливішим рішенням для підприємця чи власника бізнесу.

Сьогодні на ринку представлено безліч CMS, серед яких Wix та Shopify особливо популярні та використовуються найчастіше. Виходячи з цього, у користувачів виникає закономірне питання – що краще за Wix або Shopify?

Далі розберемося з тим, яка з них зручніша, порівняємо їх переваги та недоліки, а також дамо рекомендації щодо вибору найбільш відповідної системи управління контентом для eCommerce проекту.

Що краще для інтернет-магазину: Wix vs Shopify

Щоб зрозуміти, що краще для eCommerce, Wix чи Shopify, важливо порівняти ключові критерії – зручність використання, уніфікацію дизайну, підключення платіжних сервісів тощо. Порівнявши ці фактори, можна зрозуміти, яка із запропонованих CMS зможе краще забезпечити всі потреби Вашого бізнесу.

Керування залишками на складі

Від ефективності цього процесу залежить оперативність обробки замовлень, контроль над товарними запасами та мінімізація витрат. Важливо вибрати CMS, яка надає надійні та зручні інструменти для обліку залишків на складі.

У рамках Wix представлений базовий функціонал, за допомогою якого можна відстежувати наявність товарів, актуальні залишки та надсилати повідомлення за низького рівня запасів. При цьому для великих проектів цього може бути недостатньо за рахунок обмеженості функціоналу та відсутності підтримки сторонніх логістичних систем.

Shopify спеціалізується саме на електронній комерції, тому тут можливостей набагато більше. Тут можна настроювати різні варіанти товарів, керувати запасами на кількох складах, а також синхронізувати залишки з іншими логістичними сервісами.

Наявність товарів у Шопіфай

Купони та знижки

На Вікс можна створювати купони знижок на певний відсоток від замовлення або фіксовану суму. Також можна задати мінімальну суму замовлення, від якої буде нараховуватись знижка та обмежити кількість використань для кожного купона. Також можна активувати акцію на певні позиції чи категорії.

Купони та знижки у WixStores

У Shopify можливості ширші. Ви можете створювати купони на безкоштовну доставку, знижки при купівлі певної кількості продукції або за певної суми чека. Крім того, за рахунок підтримуваних плагінів можна суттєво розширити асортимент знижкових та акційних пропозицій.

Типи товарів для продажу

Загалом Wix – це універсальна платформа. Ви можете використовувати її для створення онлайн-магазину, але це не основна її спеціалізація. Система підійде для продажу як фізичних, так і цифрових продуктів (електронні книги, музика чи відео).

Шопіфай же дозволяє розширити базовий продуктовий асортимент за рахунок продажу підписок або створення товарів з опціональними характеристиками (вибір кольору, розмір та інших деталей, від яких може змінюватися ціна або умови доставки). Також можливе встановлення модулів для адаптації до будь-яких видів продуктів і бізнес-моделей, що продаються.

Підключення онлайн-оплати

Онлайн оплата на Вікс

У Wix не передбачено власного платіжного шлюзу, проте реалізовано підтримку інших платіжних провайдерів (PayPal, Stripe, Square тощо). Залежно від обраного тарифу та країни, де працює проект, перелік платіжних шлюзів та комісія за використання можуть змінюватись.

Система прийому оплат Shopify Payments

Shopify має свій власний шлюз для прийому оплат. За допомогою нього можна приймати кредитні та дебетові картки безпосередньо, без необхідності підключати інших провайдерів та залишати сайт для переходу до оплати, що позитивно позначається на конверсії. Крім того, платформа інтегрується з багатьма альтернативними провайдерами – PayPal, Stripe, Authorize.Net, 2Checkout і т.д.

Шаблони дизайну

На Wix Ви можете вибрати з понад 800 варіантів дизайну, у тому числі спеціально розроблені для онлайн-торгівлі. Всі теми є адаптивними, що забезпечує коректне відображення сайту на різних пристроях.

Однією з сильних сторін також є інтуїтивно зрозумілий і потужний візуальний редактор, який дає можливість розташовувати окремі елементи в будь-якому місці екрана шляхом перетягування. Також можна змінювати фон, шрифт та кольорову гаму. Однак, після того, як тема обрана, її не вдасться замінити без втрати внесених змін.

На Shopify кількість тем обмежена (їх близько 70), але всі вони розроблені спеціально для електронної комерції, а також ретельно та якісно промальовані. Більшість шаблонів адаптивні та оптимізовані для різних типів пристроїв.

Візуальний редактор тут не такий гнучкий, але його цілком достатньо для конфігурації зовнішнього вигляду ресурсу. Крім того, важливою перевагою є заміна теми без втрати даних, що полегшує процес оновлення дизайну.

Оформлення замовлень та кошик

На Wix кошик покупок відображається у вигляді спливаючого вікна, яке дозволяє клієнтам швидко переглянути вибрані товари або змінити їх кількість. Процес оформлення включає кілька кроків – введення адреси та особистих даних, визначення способу доставки та оплати.

Незважаючи на те, що тут передбачені лише базові конфігурації для кошика та оформлення замовлення, цього може бути цілком достатньо для більшості простих магазинів.

У Shopify форма також представлена у вигляді спливаючого вікна, але налаштувань та опцій набагато більше. Процес оформлення покупки оптимізований для зручності покупця, оформлення відбувається у межах однієї сторінки.

Крім того, тут можна підключати спеціальні сервіси підвищення конверсії. Це можуть бути готові рішення для розрахунку цін на доставку від кур’єрських служб, спеціальні калькулятори тощо.

Розширення та плагіни

На Wix передбачено свій магазин додатків – App Market, у якому представлено понад 300 розширень, розроблених як програмістами цієї системи, так і непов’язаними з нею розробниками.

Додатки в App Market

Всі плагіни поділені на категорії: маркетинг, продаж, соціальні мережі тощо. Незважаючи на те, що тут Ви знайдете чимало плагінів для розширення базового функціоналу, їх кількість все ж таки обмежена і не може зрівнятися з Шопіфай.

Так, у спеціалізованому розділі Shopify App Store представлено понад 6000 плагінів, що дозволяють додати розширення для інвентаризації, відгуки, знижки, підключити сторонні сервіси та багато іншого. Завдяки цьому забезпечується велика гнучкість для адаптації проекту під різні види бізнесу та вимоги.

Модулі в App Store

Багатомовність

Wix підтримує вбудовану мультимовність, тому можна легко налаштувати кілька мовних версій для виведення контенту. Використовуючи інструмент Multilingual, можна перекласти текстові елементи шаблону, меню, налаштувати різні URL-адреси та метатеги для кожної мови.

Крім того, доступний автоматичний переклад текстів для категорій та опису продуктів за допомогою Google Translate. Також можна редагувати переклади вручну. Після активації багатомовного інтерфейсу у шапці з’явиться перемикач мови, щоб користувачі змогли вивчати товарні пропозиції у зрозумілій їм мовній версії.

Ресурс на Shopify Ви також можете перекласти іншою мовою, однак для цього необхідно використовувати додаткові модулі — Langify, Weglot або Panda Language Translate (їх можна встановити в App Store).

Вони інтегруються з магазином та надають можливість автоматичного або ручного перекладу контенту. Залежно від вибраного модуля може змінюватися конфігурація та кількість мов, що підтримуються. Варто зазначити, що за цей функціонал потрібно доплачувати.

Що вибрати для інтернет-маркетингу: Shopify чи Wix?

Інтернет-маркетинг є ключовим елементом успіху будь-якого онлайн-бізнесу, і вибір відповідної платформи для управління та просування інтернет-магазину може суттєво вплинути на його ефективність.

Розглянемо особливості пошукової оптимізації, e-mail маркетингу та інтеграцію із соціальними мережами для обох CMS. Наша мета – надати інформацію, яка допоможе вибрати найкращий варіант, виходячи з потреб Вашого бізнесу.

Інтеграція з соціальними мережами

Для збільшення охоплення аудиторії, зміцнення репутації бренду та залучення нових клієнтів із соцмереж Вікс дає можливість завантажувати утиліти Social Media Stream, Facebook Pixel, Instagram Feed, що дозволяють легко інтегрувати інтернет-магазин із Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest тощо. .

Також у наявності вбудовані інструменти, які дозволяють додавати кнопки «Поділитися» на сторінку з товаром, а також коментарі та віджети соцмереж.

У стандартному арсеналі Шопіфай забезпечено інтеграцію з Facebook та Instagram для забезпечення продажу безпосередньо через ці майданчики. Крім того, тут можна додати кнопку “Поділитися” та віджетів соцмереж. Також можна встановити сторонні розробки в App Store.

Отже, за цим критерієм немає явного лідера. Обидва варіанти дають широкі можливості для роботи з усіма популярними соціальними мережами як через внутрішні інструменти, так і за рахунок плагінів з додатків.

E-mail маркетинг

В онлайн-магазинах на Вікс є внутрішній сервіс для e-mail маркетингу – ShoutOut. Він дозволяє створювати, відправляти та відстежувати розсилки через простий та інтуїтивний інтерфейс. У ShoutOut можна вибирати шаблони для листів, підключати свою базу передплатників, аналітику та налаштовувати автоматичні розсилки.

При цьому, для більш розвинених поштових розсилок, можна підключати розширення Mailchimp або GetResponse, які можна завантажити з App Market.

А ось у Шопіфай немає власного рішення для e-mail маркетингу — Вам доведеться використовувати сторонні плагіни для організації розсилки. У App Store можна встановити програми для роботи з Mailchimp, Klaviyo, Omnisend, SendinBlue та ін.

Ці сервіси забезпечують створення та налаштування розсилок, автоматизацію e-mail маркетингу, аналіз даних, сегментацію контактів та багато іншого. Варто зазначити, що більшість плагінів від альтернативних розробників платні, а значить, піднімуть загальну абонплату за використання магазину.

SEO-оптимізація

Адміністратори Wix можуть прописати метатеги, прописати ЧПК (людиназрозумілі URL-адреси), створити sitemap, налаштовувати редиректи та інтегрувати сайт з Google Analytics. Однак, тут не передбачено більш просунутих SEO-налаштувань — структурованих даних або канонічних посилань.

На відміну від Вікс, Shopify гарантує гнучкіші можливості для просунутої SEO-оптимізації. Тут можна налаштовувати мікродані, призначати канонічну сторінку у межах базового функціоналу. Також підтримуються SEO-плагіни з App Store.

Контент-маркетинг

Блог для сайту на Wix

Вбудований інструмент Wix Blog дозволяє додавати та редагувати статті, медіаконтент, категорії та теги, а також налаштовувати ЧПК та метатеги для кожної статті. Можна відредагувати шаблони для виведення контенту, а також інтегрувати блог із соціальними мережами та іншими сервісами.

У Шопіфай також є вбудований розділ для ведення блогу. Тут можна додавати та редагувати статті, картинки та відео, категорії та теги, налаштовувати ЧПК та метатеги для кожної інформаційної статті.

Хоча в Shopify Blog і не передбачений такий широкий асортимент тем оформлення, як у Вікс, дизайн можна поміняти за допомогою редактора тем або вибрати відповідний шаблон із Theme Store.

Аналітика та звітність

Внутрішній сервіс Wix Analytics надає базові статистичні дані про відвідуваність, джерела трафіку, поведінку користувачів та конверсії.

Крім того, можна підключити Google Analytics для більш докладної статистики. В App Market також доступні плагіни для деталізації аналітики та звітності.

Shopify Analytics включає набагато більше показників. Тут представлені деталізовані звіти про продаж, трафік, конверсію, джерела трафіку, середній чек, повторні купівлі та інші ключові показники.

Ви також можете експортувати звіти у форматі CSV для детального аналізу. В App Store також надається можливість інтеграції з Google Analytics та аналітичними системами від інших розробників.

Порівняння цін Wix та Shopify

Ціна – один із визначальних факторів, які власники інтернет-магазинів враховують при виборі CMS. Далі проведемо порівняння Wix та Shopify за вартістю передплати, оцінимо додаткові витрати на плагіни, а також комісії за транзакції та інші можливі витрати.

Тарифи Wix

Тарифні плани Wix

Сервіс пропонує різні тарифні плани, які поділені на дві категорії: для звичайних сайтів та для eCommerce. Тарифи для онлайн-комерції трохи вищі, але вони забезпечують більше функцій – ремаркетинг, дропшипінг, інтеграція з маркетплейсами тощо.

Для інтернет-магазинів тарифи такі:

  1. Business Basic. Забезпечує базовий набір конфігурацій для функціонування інтернет-магазину – налаштування онлайн-оплати, 20 ГБ місця для зберігання інформації, необмежену кількість товарів, що додаються, прив’язка домену і безкоштовний SSL-сертифікат. Також в цей план входить можливість завантажити до 5 годин відео на хостинг та цілодобову підтримку.
  2. Business Unlimited. Пропонує покращені можливості порівняно з Business Basic – 35 гігабайт на хостингу, 10 годин завантаженого відео, додаткові eCommerce-функції (автоматичний розрахунок податків, додавання різних валют, підключення торгових майданчиків та соцмереж, а також аналітики та звітності).
  3. Business VIP. Тут забезпечено максимальний набір можливостей – сховище на 50 гігабайт, завантаження відео в необмеженій кількості, пріоритетна технічна підтримка.

Важливо зазначити, що ціни можуть змінюватися з часом, тому перед тим, як визначитися з відповідним варіантом, рекомендується відвідати офіційний сайт для отримання актуальних розцінок.

Тарифи Shopify

 Розцінки Shopify

У Шопіфай є три базові плани для інтернет-магазинів:

  1. Включає всі необхідні функції для запуску інтернет-магазину: прив’язку доменного імені, сертифікат безпеки, необмежену кількість товарних пропозицій, два облікові записи для співробітників, знижки та подарункові картки, а також інтеграція із зовнішніми сервісами та додатками. Також передбачається комісія за транзакції у розмірі 2,9% для отримання платежів через сторонніх провайдерів.
  2. Забезпечує більше функцій порівняно з Basic – професійні звіти, 5 акаунтів для співробітників, розрахунок вартості доставки на основі інформації від транспортної компанії та комісію за транзакції у розмірі 2,6%.
  3. Тут очікується найповніший набір функцій, включаючи 15 менеджерських облікових записів, розширену аналітику, інтеграцію із зовнішніми системами ERP та найнижчу комісію за транзакції – 2,4%.

Крім перелічених тарифів, у Shopify є два варіанти передплати – Lite та Plus. Якщо Lite буде достатньо для більшості невеликих eCommerce проектів, Plus орієнтований на великі компанії і пропонує масштабовані рішення з індивідуальним розрахунком вартості.

Яка платформа краща: Shopify vs Wix?

Обидві платформи є лідерами на ринку і користуються заслуженою довірою у багатьох користувачів по всьому світу. Далі розберемося, що вибрати, Shopify або Wix, оцінивши переваги та недоліки кожної з них.

Переваги та недоліки Shopify

Плюси

Мінус

Простота використання та налаштування

Висока вартість

Спеціалізація на eCommerce

Комісії за транзакції під час використання сторонніх платіжних провайдерів

Великий вибір шаблонів дизайну

Важко редагувати тему без знання HTML

Багатомовність та локалізація

Більшість додатків потребують додаткової оплати

Великий вибір плагінів

Складніше створювати контент для блогу

Легке підключення платіжних систем

 

Потужні інструменти для SEO-оптимізації

 

Плюси та мінуси Wix

Переваги

Недоліки

Простий інтерфейс

Немає спеціалізації на eCommerce

Універсальність

Менше опцій для масштабування

Великий вибір шаблонів

Менше налаштувань для SEO оптимізації

Зручний візуальний редактор

Не всі плагіни доступні безкоштовно

Наявність безкоштовного тарифу

Обмежений вибір модулів

Легке підключення сторонніх шлюзів для отримання платежів

Швидкість завантаження зазвичай менша

Дешевше за вартістю

 
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї