Що краще за Squarespace або BigCommerce: порівняння платформ

Squarespace vs BigCommerce CMS

Вибір платформи для ведення електронної комерції є одним з найважливіших рішень при створенні інтернет-магазину. Від цього залежатимуть функціональність, продуктивність, можливості оптимізації для пошукових систем майбутнього сайту, безпека платежів та багато іншого.

Дві популярні SaaS платформи, BigCommerce та Squarespace мають свої плюси та мінуси, в яких дуже важливо розібратися перед прийняттям остаточного рішення.

Далі порівняємо ціноутворення, можливості для кастомізації дизайну, інтеграції, маркетингові інструменти та інші особливості, що має допомогти Вам вибрати відповідну систему управління контентом та розібратися в тому, що краще, Squarespace або BigCommerce.

Що краще для інтернет-магазину: BigCommerce vs Squarespace

Щоб визначити, що краще для eCommerce, Squarespace або BigCommerce, і яке рішення підійде саме для Вашого інтернет-магазину, необхідно оцінити функції та можливості двох платформ, які безпосередньо впливають на ефективність ведення онлайн-бізнесу.

Конструктор сторінок

Цей інструмент дозволяє створювати та налаштовувати сторінки, що продають, на сайті без навичок програмування. Конструктор Squarespace відрізняється інтуїтивним інтерфейсом та працює за принципом drag-and-drop. Всі елементи (текст, зображення, відео, кнопки тощо) перетягуються в потрібні області сторінки. Є широкий вибір шаблонів дизайну та блоків контенту.

При цьому складніший функціонал обмежений. Змінити загальну структуру сторінки досить складно. Для SEO оптимізації доводиться встановлювати додаткові програми. Також немає вбудованого редактора для мобільної версії сайту.

Конструктор сторінок платформи Squarespace

А ось на BigCommerce конструктор має ширший функціонал. При цьому, розібратися з його налаштуваннями зможе далеко не кожен користувач-початківець:

Візуальний редактор в інтернет-магазинах на BigCommerce

Сторінки тут збираються з окремих віджетів та блоків коду. У БігКоммерс легше досягти високої продуктивності за рахунок підтримки кешування та CDN. Також «з коробки» підтримується створення персонального контенту для різних сегментів користувачів.

Зручність використання

Для ефективної роботи бізнесу панель управління CMS має бути інтуїтивно зрозумілою та простою в освоєнні. З цієї точки зору Squarespace виграє за рахунок дуже продуманого та візуального інтерфейсу. Усі налаштування доступні в кілька кліків, а менеджеру не потрібно попередньо вивчати документацію, щоб розпочати роботу:

Інтерфейс адмінпанелі Squarespace

Однак, у міру зростання проєкту базових налаштувань може стати недостатньо.

У BigCommerce інтерфейс не настільки інтуїтивно зрозумілий та зручний. Проте всі опції доступні в широкому обсязі без необхідності встановлювати додаткові програми:

Інтерфейс панелі керування BigCommerce

У міру освоєння платформи налаштування стає швидшим і зручнішим. Також є готові інструкції та навчальні матеріали для нових користувачів.

Служба технічної підтримки

Надійна техпідтримка є вкрай важливою для безперебійної роботи бізнесу. У Squarespace базова технічна підтримка включена у всі тарифи. Можна поставити запитання електронною поштою та отримати відповідь протягом 24 годин. Також є база знань із готовими інструкціями:

Технічна підтримка сервісу Squarespace

Але для швидкого вирішення проблем у телефонному режимі потрібно придбати окремий пакет підтримки за додаткову плату.

У BigCommerce технічна підтримка телефону та електронної пошти включена до стандартного пакета послуг. Крім бази знань, є відеоуроки від експертів:

База знань платформи BigCommerce

Середній час відповіді технічних фахівців електронною поштою менш як 1 година. У критичних випадках надається індивідуальний менеджер для оперативного вирішення питання.

Можливості eCommerce

Функції електронної торгівлі безпосередньо впливають на конверсію та зручність покупців. Squarespace дозволяє приймати плату картами прямо на сайті через Stripe або PayPal. Також реалізовано інтеграцію з соціальними мережами для синхронізації каталогу товарів з магазинами на Facebook та Instagram.

При цьому платформа не оптимізована для міжнародної торгівлі — за замовчуванням тут немає підтримки мультимовності та мультивалютності. Також система не підтримує розміщення відгуків на товари та рейтингів.

А ось БігКоммерс орієнтований на великий міжнародний бізнес, тому тут реалізовано всі вищезгадані функції. Ця система підтримує необмежену кількість валют та мов інтерфейсу.

Окрім цього, тарифи на доставку від популярних міжнародних поштових операторів підтягуються до замовлення у режимі реального часу. Крім того, CMS може надсилати покупцям повідомлення про кинутий кошик для підвищення конверсії.

Плагіни та програми

Розширити можливості сервісу електронної комерції допомагають сторонні модулі та програми. Так, у маркетплейсі Squarespace представлено понад 300 програм:

Розширення для CMS Squarespace

Серед них можна знайти модулі для інтеграції з популярними CRM, системами email-маркетингу, аналітики, службами доставки та іншими сервісами. Однак за рахунок малої кількості доступних програм можна не знайти в каталозі деяких корисних інтеграцій, наприклад, там немає доповнення для зв’язування магазину з 1С.

А ось у магазині додатків BigCommerce представлено понад 1500 плагінів:

Магазин додатків BigCommerce

Тут можна знайти офіційні доповнення від MailChimp, Google Analytics та багато іншого. Більшість ключових інтеграцій є безкоштовними. Користувачам також доступні програми для автоматизації багатьох бізнес-процесів.

Комісія за транзакції

Squarespace стягує 2,9% плюс 30 центів за кожну транзакцію під час використання Stripe або PayPal. Додатково платіжні системи беруть свою комісію. Таким чином, загальна комісія може становити близько 3-5% суми замовлення. Для інтернет-магазинів з великим обсягом продажів ці витрати дуже помітні.

А ось у БігКоммерс діє прогресивна шкала, коли комісія знижується зі збільшенням обороту. На старті комісійні становлять 2,9% + 30 центів, а мінімальний розмір може становити 0,5% – 1% при обороті понад $150 000 на місяць. Це дозволяє оптимізувати витрати на великі проєкти.

Підключення дропшипінгу

Дропшипінг — популярна бізнес-модель, коли продавець розміщує товари від постачальників у своєму онлайн-магазині, не маючи при цьому власного складу.

У Squarespace не передбачені вбудовані інструменти для роботи з постачальниками за моделлю дропшипінгу. Доводиться встановлювати сторонні програми, налаштовувати імпорт бази товарів з Excel-таблиць чи додавати товари вручну. Це займає багато часу та не масштабується.

BigCommerce підтримує інтеграцію з популярними дропшипінговими платформами (Spocket, Modalyst та ін.). Ви можете імпортувати до 10000 товарів одним кліком за допомогою API. Також передбачено автоматичну синхронізацію каталогу з постачальниками, керування залишками на складах, відправлення замовлень постачальникам безпосередньо з адміністративної панелі магазину.

Яка платформа краща для просування, BigCommerce або Squarespace?

Щоб визначитися з тим, яка платформа краща, Squarespace або BigCommerce, обов’язково звертайте увагу на можливості для просування інтернет-магазину, адже від цього залежатиме економічна ефективність проєкту.

Ведення блогу

Блог на комерційному сайті підвищує лояльність аудиторії та покращує позиції у пошуку. Конструктор Squarespace від початку орієнтований на створення контентних проєктів і блогів. Тут передбачені готові шаблони, візуальний редактор, додавання автора до кожного посту. Всі нові матеріали доступні для індексації пошукових систем.

Блог на платформі Squarespace

На БігКоммерс також можна вести свій блог, додаючи нові SEO-оптимізовані статті та займаючи топові позиції в інформаційній видачі за Вашою тематикою. Також у такі матеріали можна вставляти блоки із популярними товарами на сайті:

Контент-менеджмент на БігКоммерс

Однак, конструктор Squarespace все ж простіше в освоєнні для початківців.

SEO-оптимізація

SEO оптимізація сайту – ключ до органічного трафіку з пошукових систем. І в цьому плані конструктор Squarespace суттєво відстає від свого конкурента. Наприклад, тут не можна налаштовувати метатеги та CNC URL. Також є проблеми з індексацією динамічних сторінок.

А ось у магазинах на BigCommerce реалізовані всі необхідні можливості для успішного просування. Адміністратор може налаштовувати заголовки, мета опису, alt-теги для зображень, карту редиректів. Також сайти на цій платформі досить “швидкі” і завантажуються дуже швидко. Все це дозволяє досягати високих позицій в органічному пошуку без екстраординарних зусиль.

Email-маркетинг

Розсилання електронних листів — потужний інструмент для просування та утримання аудиторії інтернет-магазину. До Squarespace можна підключити сторонні сервіси розсилки — наприклад, MailChimp або Klaviyo. Також передбачена синхронізація контактів та сегментації.

При цьому тут не передбачено створення автоматизованих розсилок, які спрацьовують при виникненні певного тригера. Також рекламодавцю не доступно спліт-тестування — для цього доводиться використовувати окремі інструменти.

У CMS BigCommerce, своєю чергою, інструменти email-маркетингу вбудовані у базовий функціонал. Вони працюють на базі SMTP провайдера Elastic Email, який підтримує створення тригерів, автоматизацію, A/B тестування та аналітичні зведення – все в одному зручному інтерфейсі.

Системи аналітики

Внутрішня аналітика дозволяє відстежувати ефективність роботи магазину та оптимізувати конверсію. Squarespace має вбудовану систему аналітики для моніторингу трафіку, джерел, поведінки користувачів на сайті. Дані представлені у вигляді графіків та таблиць:

Аналітика продажів в інтернет-магазинах на Squarespace

При цьому можливості інструменту дещо обмежені. Ви не зможете глибоко сегментувати цільові дії відвідувачів або налаштовувати події. Для розширення можливостей до сайту краще підключити Google Analytics.

У БігКоммерс «з коробки» налагоджено інтеграцію з Google Analytics. Тут можна налаштувати розширену електронну торгівлю, відстежувати переміщення клієнта всередині вирви продажів, моделі атрибуції:

Системи аналітики в BigCommerce

Порівняння тарифів Squarespace та BigCommerce

Порівняння Squarespace та BigCommerce буде не повним, поки Ви не дізнаєтесь про ціни на використання сервісів. Розглянемо докладніше тарифи щодо кожного з них.

Тарифні плани BigCommerce

Тарифи сервісу БігКоммерс

  1. Standard – $39 щомісяця. Ідеальний варіант для стартапів та невеликих онлайн магазинів. Тут доступні базові можливості для запуску сайту — набір шаблонів, конструктор сторінок, що продають, налаштування оплати та відсутні обмеження за кількістю товарів у каталозі.
  2. Plus – $105 щомісяця. Тут забезпечується розширений функціонал для бізнесу, що швидко зростає — розширені права доступу для великих команд, додаткові опції для B2B сегмента і т.д. Цей тарифний план також дозволяє створювати кілька магазинів на різних доменах.
  3. Pro – $399 щомісяця. Його використання є доцільним лише для великих компаній з унікальними завданнями. Тут є пріоритетна VIP-підтримка по email, телефону, а також в онлайн-чаті, доступ до API для глибокої інтеграції та автоматизації, а також передбачений вищий щорічний загальний оборот магазину (до $400 000).
  4. Enterprise – ціна визначається індивідуально. Передбачає налаштування персональної інтеграції із власними системами компанії. Кожному клієнту на цьому тарифі платформа надає виділеного менеджера технічної підтримки.

Також можлива знижка на всі пакети при оплаті на рік уперед.

Вартість використання Squarespace

Ціни на використання Squarespace

Система також пропонує користувачам кілька тарифних планів:

  1. Personal – $23 на місяць. Відмінно підійде для запуску найпростіших проєктів. Можливості електронної торгівлі тут обмежені, тому цей пакет актуальніший для односторінкових сайтів, лендінгів або портфоліо. У тариф включено доступ до хмарного хостингу та набір тем для візуального оформлення.
  2. Business — $33 на місяць. Чудове рішення для невеликих сайтів послуг та магазинів, стартапів та зростаючого бізнесу. Включає можливості створення купонів, а також дозволяє підключати інтеграцію з популярними службами доставки. Також у цьому тарифному плані відсутні обмеження щодо кількості товарів, що додаються.
  3. Commerce Basic – $33 на місяць. У цьому плані відсутня комісія за кожну транзакцію, що робить його відмінним вибором для онлайн-магазинів, що швидко зростають. Також тут передбачено просунуту вебаналітику та прийом оплати на своєму домені, без переходу на сторонні платформи.
  4. Commerce Advanced — $65 на місяць. Рішення для проєктів з високим трафіком та навантаженням. Включає пріоритетну підтримку, а також додаткові опції безпеки та масштабування, крім усіх переваг інших тарифних пропозицій.

Також доступний безкоштовний пробний період на 14 днів для тестування сервісу.

Що вибрати Squarespace чи BigCommerce?

Щоб прийняти остаточне рішення та визначитися з тим, що вибрати, BigCommerce або Squarespace, важливо також розуміти переваги та слабкі сторони обох CMS.

Параметри та недоліки Squarespace

Ряд важливих переваг робить Squarespace досить популярною та затребуваною серед власників бізнесу:

  1. Зручність у використанні та налаштуванні. Інтуїтивний конструктор зі зручним інтерфейсом drag-and-drop дозволяє буквально в пару кліків створювати готові сторінки, що продають, без навичок у вебдизайні або програмуванні.
  2. Широкий вибір шаблонів. Є готові варіанти для будь-яких сфер діяльності – магазинів, ресторанів, фотографів тощо. Візуальний редактор дозволяє настроювати кольори, шрифти, логотип та інші елементи.
  3. Висока швидкість роботи. Всі сайти швидко завантажуються за рахунок використання CDN, за рахунок чого сторінки генеруються за частки секунди. Це дозволяє досягати високих позицій у пошуку, а сайти працюють стабільно навіть за великих навантажень.
  4. Надійний захист від DDoS атак. Інтернет-ресурс розміщується на хмарних серверах, а значить власнику гарантовано безвідмовну роботу, захист від DDoS та шкідливого трафіку. Крім того, резервні копії конфігурації зберігаються на декількох серверах.
  5. Якісна підтримка 24/7. Розробники надають оперативне оновлення системи та виправлення можливих помилок, а служба техпідтримки допоможе з питаннями та налаштуваннями, що виникли.

Але важливо пам’ятати й про недоліки цієї CMS:

  • Обмежені можливості для масштабування та зростання онлайн-бізнесу. Ця платформа підходить в основному для невеликих проєктів та стартапів. При значному збільшенні трафіку та продажів можуть виникнути проблеми з продуктивністю.
  • Мінімальні можливості з управління товарами та замовленнями. Тут передбачено лише базові інструменти для роботи з асортиментом, управління цінами та проведення маркетингових акцій.
  • Обмеження щодо інтеграції зі службами доставки та онлайн-оплати. Передбачено синхронізацію в основному для компаній, що працюють у США. Для європейських та інших ринків доведеться шукати додаткових рішень.

Плюси та мінуси BigCommerce

Платформа BigCommerce більш просунута, порівняно з конкурентом, і має багато переваг:

  1. Масштабованість. Відмінно підійде для бізнесів із великим товарним каталогом — усі тарифні плани підтримують додавання необмеженої кількості товарів. При цьому продуктивність системи дозволяє витримувати великі навантаження та забезпечувати стабільну роботу сайту при зростанні трафіку, а дата-центри по всьому світу для кращої швидкості завантаження.
  2. Автоматизація процесів. Передбачено створення правил ціноутворення, поповнення товарів, email-розсилки в автоматизованому режимі, а також сегментацію клієнтської бази та автоматичні знижки для оптовиків.
  3. Широкі можливості щодо інтеграції. Можна підключити найпопулярніші CRM та ERP системи. Також є модулі для інтеграції з eBay, Amazon та іншими маркетплейсами.
  4. Багато варіантів прийому оплат. Підтримуються різні платіжні шлюзи для будь-яких країн, у тому числі й локальні. Система підтримує різні валюти, сума перераховується в автоматичному режимі.

Загалом ця CMS є цілком гідним вибором, але й тут не обходиться без недоліків:

  • Для кастомізації потрібні навички програмування. Систему можна повністю налаштувати під свої завдання, проте для цього буде потрібна допомога технічного фахівця або знання HTML, PHP, розбиратися в API та інших технічних аспектах.
  • Ціна. Вартість використання досить висока порівняно з багатьма конкурентами. Особливо б’ють по кишені тарифні плани для великих магазинів. Також потрібно буде оплачувати модулі від сторонніх розробників, якщо потрібний додатковий функціонал.
  • Інтерфейс адміністративної панелі є досить складним. Новачку буде непросто розібратися з усіма налаштуваннями та внутрішніми інструментами, а значить на освоєння роботи з системою знадобиться час.
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї