- Що краще для інтернет-магазину: Ecwid vs BigCommerce
- Зручність інтерфейсу
- Додаток для смартфона
- Налаштування дизайну та шаблонів
- Функції eCommerce
- Прийом оплат
- Служба підтримки
- Інтеграції зі сторонніми сервісами
- Яка платформа краща для просування, Ecwid або BigCommerce?
- Контент-маркетинг
- SEO просування
- Порівняння тарифів Ecwid та BigCommerce
- Тарифні плани Ecwid
- Ціни на використання BigCommerce
- Що вибрати BigCommerce чи Ecwid?
- Переваги та недоліки BigCommerce
- Плюси та мінуси Ecwid
Ринок платформ для створення власного інтернет-магазину продовжує активно розвиватися. З кожним роком з’являються нові рішення та хмарні сервіси, що дозволяють підняти новий сайт буквально на кілька кліків. Серед багатьох варіантів дуже популярні сьогодні Ecwid і BigCommerce (особливо на західному ринку).
Ecwid — хмарне рішення, яке дозволяє легко додати функціонал онлайн-магазину до існуючого сайту. А ось BigCommerce це вже повноцінна платформа (CMS) для створення інтернет-магазинів. Обидва ці сервіси мають свої переваги та недоліки.
Далі розберемося з тим, що краще, BigCommerce або Ecwid і розглянемо можливості цих систем керування контентом для онлайн-бізнесу.
Що краще для інтернет-магазину: Ecwid vs BigCommerce
Щоб зрозуміти, що краще для eCommerce, Ecwid або BigCommerce, важливо визначитися з пріоритетами — що для Вас важливіше, низька ціна за використання платформи, її можливості щодо просування чи зручність адміністративної панелі? Розберемося з ключовими моментами докладніше.
Зручність інтерфейсу
Інтерфейс платформи для інтернет-магазину відіграє ключову роль, адже від його зручності безпосередньо залежить швидкість та якість роботи менеджерів магазину.
Панель управління Ecwid відрізняється мінімалізмом та простотою. Усі функції згруповані у кілька розділів: «Каталог», «Продажі», «Маркетинг», «Звіти» тощо. Це дозволяє швидше освоїтися і розпочати роботу:
Крім того, адмінка автоматично адаптує інтерфейс під розмір екрана – зручно працювати як із комп’ютера, так і зі смартфона.
Інтерфейс BigCommerce більш насичений. Тут представлено більше можливостей з налаштування та персоналізації магазину. При цьому, для непідготовленого користувача це може здатися складним та заплутаним:
Такий багатий функціонал більше підійде для досвідчених користувачів, які готові витратити час на вивчення додаткових можливостей, але не завжди буде затребуваний серед новачків в електронній торгівлі.
Додаток для смартфона
Можливість керувати онлайн-магазином з мобільного пристрою – важлива перевага сучасної eCommerce платформи. Ecwid має власні безкоштовні програми для iOS та Android. Вони дозволяють у режимі реального часу відстежувати та керувати замовленнями, працювати з каталогом товарів, обробляти повідомлення від клієнтів:
А ось для BigCommerce додаток доступний лише у версії Enterprise за додаткову плату. У найдешевших тарифах його функціонал сильно урізаний. При цьому додатковий інтерфейс досить складний і вимагає часу на освоєння:
Налаштування дизайну та шаблонів
Візуальне оформлення сайту дуже важливе для залучення покупців та збільшення конверсії. У репозиторії Ecwid представлено близько 10 безкоштовних адаптивних шаблонів із простим та непомітним дизайном. Усі теми оформлення оптимізовано під мобільні пристрої.
Кожен шаблон дозволяє використовувати кілька колірних схем. Також можна змінювати шрифти, додавати свої логотипи та банери. Також доступні інструменти для базового налаштування основних блоків на сторінках:
А ось у розпорядженні користувачів BigCommerce — понад 100 готових шаблонів. Таким чином, Ви можете бути впевнені, що навіть не замовляючи послуги дизайнера Ваш магазин відрізнятиметься від інших в аналогічній ніші.
Адміністратор також може змінювати колірну гаму, шрифти, розташування блоків на сторінці через вбудований візуальний редактор:
Додатково можна придбати преміальні теми від сторонніх веброзробників. Це буде доречним для любителів нестандартних дизайнерських рішень і кастомізації.
Функції eCommerce
Обидві платформи дозволяють створювати необмежену кількість товарів із докладними описами, фото, варіантами модифікацій. Можна настроювати категорії та фільтри для зручної навігації. Є інструменти для управління цінами та проведення акцій. Реалізовано інтеграцію з популярними платіжними системами.
У цьому контексті одна з ключових відмінностей Ecwid – готове рішення для інтеграції онлайн та офлайн продажів. Вбудований функціонал дозволяє синхронізувати інтернет-магазин із роздрібними точками через POS.
Отже, Ecwid за допомогою POS-інтеграції дозволяє швидше запустити торгівлю в інтернеті для вже існуючого бізнесу. А ось у BigCommerce цієї функції немає, він краще підходить для старту з нуля та подальшого масштабування.
Прийом оплат
У панелі керування Ecwid можна налаштувати інтеграцію з популярними платіжними системами – PayPal, Stripe, Payoneer, PayU тощо. Підтримується оплата картками Visa, MasterCard, Maestro, JCB. Також реалізовано можливість оплати при отриманні замовлення.
У BigCommerce також передбачена інтеграція основних платіжних шлюзів, а ось для підключення локальних та регіональних систем з прийому оплат потрібно під’єднання більш дорогого тарифного плану Enterprise або встановлювати сторонні платні рішення.
Ще одна важлива відмінність Ecwid в тому, що він дозволяє приймати оплату в різних валютах без переведення в базову. Це суттєво розширює можливості виходу на міжнародні ринки, а також здешевлює загальну вартість транзакції для покупця.
Служба підтримки
Оперативна кваліфікована підтримка – важливий аспект при виборі CMS для eCommerce проєкту. Ecwid техпідтримка надається електронною поштою та в онлайн-чаті.
Саппорт володіє різними мовами, у тому числі можна отримати відповідь і російською. Середній час реакції фахівців на запит становить близько 15 хвилин, а вони працюють у режимі 24/7. Також є розділ з відповідями на запитання, що часто ставляться.
У БігКоммерс підтримка здійснюється за телефоном та на email. Відповіді російською можна отримати тільки в робочий час. Середній час реакції становить близько 2:00. На сайті є велика база знань та система тікетів.
Інтеграції зі сторонніми сервісами
Використовуючи вбудований функціонал платформи Ecwid, власник бізнесу може інтегрувати онлайн-магазин з більшістю популярних сервісів. Серед них:
- Системи аналітики Google Analytics, Facebook Pixel для відстеження даних про продаж та клієнтів.
- Міжнародні сервіси доставки (DHL, UPS, FedEx) для зручної та швидкої доставки замовлень.
- Системи email-маркетингу Unisender або SendPulse для email-розсилок клієнтам.
- Месенджери Viber, Telegram, WhatsApp для оперативного зв’язку з покупцями.
BigCommerce також можна синхронізувати зі сторонніми програмами, але цей функціонал не доступний на базовому тарифі.
Яка платформа краща для просування, Ecwid або BigCommerce?
Одним із ключових моментів на який потрібно звертати увагу, щоб зрозуміти, яка платформа краща, BigCommerce або Ecwid, є можливості для просування онлайн-бізнесу.
Контент-маркетинг
Ecwid має убудований функціонал для створення повноцінного блогу на сайті інтернет-магазину. Тут Ви можете публікувати статті, огляди, новини компанії, корисні поради щодо використання товарів. Всі матеріали в блозі добре індексуються пошуковими системами і прямо потрапляють до sitemap.
Також передбачені готові віджети для виведення останніх записів із блогу на сторінках магазину. Також Ви можете налаштувати email-розсилку нових статей передплатникам. У текстовому редакторі легко додати фото та відео контент, за допомогою чого можна підвищити залучення аудиторії та впізнаваність бренду.
Це забезпечує значні переваги платформи перед БігКоммерс, яка не має вбудованого функціонала для ведення блогу на сайті. Для його підключення доведеться використовувати сторонні сервіси або створювати блог на окремому домені, що є менш зручним.
SEO просування
Ecwid «з коробки» підтримує генерацію ЛЗУ URL, а також метатегів шаблонів для сторінок будь-якого типу. Це значно спрощує просування у пошукових системах.
Також є вбудовані інструменти для налаштування мікророзмітки schema.org, ручної оптимізації заголовків та описів на вибраних сторінках. Можна додавати структуровані дані про компанію, товари, відгуки – це підвищує релевантність контенту для пошукових систем.
Для магазинів на BigCommerce існують деякі обмеження щодо SEO-функціонала для базового тарифу. А ось у дорожчих планах можливості оптимізації можуть бути навіть кращими, ніж у конкурента.
Порівняння тарифів Ecwid та BigCommerce
При порівнянні Ecwid та BigCommerce вартість використання сервісу є одним із ключових факторів. Далі розглянемо основні тарифні плани для кожної CMS та можливості, які вони надають.
Тарифні плани Ecwid
Ecwid пропонує кілька тарифів для створення інтернет-магазинів різного масштабу — є рішення як для підприємців-початківців, так і для великих компаній.
- Free (безкоштовний назавжди). Ідеально підходить для тестування можливостей платформи. Ви можете додати до 10 товарів, а також підключити сайт до існуючого магазину на Facebook або Instagram.
- Venture ($19 на місяць). Оптимальний для невеликих онлайн-бізнесів, що продають до 100 товарів. У цьому плані доступне управління продукцією та наявністю через офіційний мобільний додаток, додано можливість продавати цифрові товари та реалізовано підтримку через онлайн-чат. Підприємець також може налаштувати процес оформлення замовлення.
- Business ($39 на місяць). Це вже повноцінний магазин, розрахований на середній та великий бізнес. Сюди можна додати 2500 товарних пропозицій. Крім того, можна використовувати купони та подарункові сертифікати, продавати на Amazon та eBay, перекласти сайт кількома мовами.
- Unlimited ($129 на місяць). Таке рішення рекомендовано для бізнесів з оборотом понад $50 000 на місяць. Сюди включено необмежену кількість товарів, доступ до API, інтеграцію POS та безлімітну кількість менеджерських облікових записів для продавців та іншого персоналу.
В усіх тарифах передбачена знижка при внесенні оплати одразу за рік.
Ціни на використання BigCommerce
На сайті BigCommerce представлено 4 тарифні плани для створення онлайн-магазинів, які відрізняються як за доступним функціоналом, так і за вартістю:
- Standard ($39/міс.). Підходить для невеликих проєктів і має обмеження за обсягом продажу $50 000 на рік. В план входять основні функції для запуску інтернет-магазину, а також великий вибір шаблонів оформлення проєкту та підтримка 24/7.
- Plus ($105/міс.). Включає додаткові опції для маркетингу, роботи з базою клієнтів і розширені можливості інтеграції. Його можуть використовувати компанії з оборотом до $180 000 за рік.
- Pro ($399/міс.). Орієнтований на бізнес. Надає доступ до VIP-підтримки, розширених опцій для створення мультимовного магазину та запуску міжнародних продажів.
- Enterprise. Це індивідуальна пропозиція для великих компаній, які потребують персональної розробки додаткового функціонала. Його ціна розраховується індивідуально залежно від складності завдань.
А ось безкоштовного плану у БігКоммерс не передбачено, зате можливий пробний період тривалістю 15 днів.
Що вибрати BigCommerce чи Ecwid?
Щоб остаточно визначитися з тим, що вибрати, BigCommerce або Ecwid, сумуємо всі переваги та недоліки обох систем.
Переваги та недоліки BigCommerce
Платформа має велику популярність і має безліч плюсів:
- Гнучкі тарифи. Платформа підходить як для стартапів, так і великого бізнесу. Є пропозиції для різних завдань та бюджету.
- Вбудовані маркетингові та аналітичні інструменти. Є готові рішення для проведення email-розсилок, сегментації аудиторії, аналізу джерел трафіку та лідів.
- Зручне керування товарами та каталогом. Адміністратор може додавати фільтри для товарів, доступні масове завантаження та оновлення даних про продукти.
- Широкі можливості для інтеграції. До системи можна підключити найпопулярніші платіжні шлюзи, служби доставки, 1С, великі маркетплейси.
- Можливості масштабування в міру зростання. У більш дорогих планах доступна підтримка кількох мов, мультивалютності, а також підключення додаткових облікових записів для кількох менеджерів.
Але важливо знати та про мінуси:
- Щодо високої мінімальної вартості. Безкоштовно користуватися магазином не вийде. Крім того, базовий тариф вже обійдеться в $39 щомісяця. Занадто дорого для стартаперів та малого локального бізнесу.
- Порівняно невеликий вибір готових плагінів. Розширення функціонала проєкту, що виходить за рамки базових можливостей, вимагатиме залучення програміста для розробки індивідуального рішення, оскільки готових плагінів та модулів не так багато, як у конкурентів.
- Щодо невисоких обмежень щодо щорічного обороту. При масштабуванні буде потрібно перехід на дорожчий тариф.
Плюси та мінуси Ecwid
Популярний сервіс для створення інтернет-магазинів має безліч переваг:
- Простота використання. Інтуїтивно зрозумілий інтерфейс та мінімум необхідних дій для створення та налаштування сайту. Адміністратори не потрібні навички з веброзробки для запуску проєкту.
- Проста інтеграція. Магазин на Ecwid легко додати будь-який сайт через спеціальний віджет або API. Є й готові плагіни для популярних CMS, а також інтеграція із соціальними мережами.
- Мобільний додаток. Ви зможете повноцінно керувати магазином зі смартфона, а також отримувати push-сповіщення про нові замовлення та відгуки клієнтів.
- Безкоштовний тарифний план. На відміну від конкурентів, тут є безкоштовний пакет, який дозволяє додати до 10 товарів і протестувати можливості перед покупкою або використовувати платформу без обмежень за часом.
Але не варто забувати й про недоліки. У порівнянні з БігКомерс, Ecwid має:
- Більше обмежений функціонал. Наприклад, платформа не має вбудованих можливостей для маркетингу та аналітики, які вкрай необхідні для просування бізнесу.
- Менше можливостей для персоналізації дизайну. Шаблонів досить мало, а глобальних змін внести не вийде, адже це хмарна платформа, яка має певні обмеження.
- Нижча продуктивність. Сайти на Ecwid найчастіше завантажуються повільніше, ніж на BigCommerce, що може стати перешкодою для ефективного просування.