Планувальник ключових слів у рекламі Google

Планувальник ключових слів Контекстна реклама

Якщо у сферу ваших інтересів входить налаштування контекстної реклами та SEO, то напевно Ви знаєте про такий зручний інструмент від Google, як планувальник ключових слів. У цій статті зупинимося на його функціональних можливостях та розповімо, як його застосовувати на практиці.

Що таке планувальник ключових слів?

Цей сервіс дозволяє підбирати релевантні пошукові фрази та проводити аналіз інтересів аудиторії. Використовувати планувальник ключових слів Google Ads можна безкоштовно.

Інструмент робить зручним виконання таких завдань:

  • складання переліку ключів для запуску нової або оптимізації чинної рекламної кампанії;
  • здійснення групування словосполучень за тематиками;
  • вивантаження створеного списку ключових слів в РК;
  • формування групи об’яв на базі створеного списку запитів;
  • оцінка результативності кожної пошукової фрази за кількістю запитів та прогнозованим обсягом переходів;
  • прогнозування приросту трафіку у межах окремого продукту, території або інших критеріїв;
  • оцінка очікуваної витрати рекламного бюджету на день;
  • уточнення ставок конкурентів на аукціоні.

Порада! Ви зможете скористатися всіма перерахованими можливостями, якщо пройдете процес реєстрації в AdWords і витратите достатньо часу на вивчення інтерфейсу користувача.

Як працювати з планувальником ключових слів у Google Ads?

Щоб розпочати роботу з планувальником ключових слів в AdWords, натисніть відповідний пункт у списку блоку «Інструменти»:

Як використовувати планувальник ключових слів?

У системі передбачено 2 режими роботи:

  1. Знайти нові ключові слова. Дає можливість вивантажити статистичні дані щодо певних пошукових словосполучень та підібрати найбільш релевантні Вашій сфері діяльності варіанти. Цей режим буде зручним для тих, хто розпочав формування семантики або бажає її розширити.
  2. Погляньте кількість запитів та прогнози. Дозволяє проаналізувати статистичну інформацію за певними ключовими словами – очікуване число переходів і конверсій. Ці дані можуть стати в пригоді як для вже діючої, так і для нової РК. Вони дозволяють спрогнозувати ефективність переліку пошукових запитів при фіксованих значеннях ставки та бюджету. Додатково Ви зможете оцінити необхідність коригування цих значень.

Перед використанням будь-якого з перерахованих режимів необхідно задати кілька маркерів, які визначають тематику семантичного ядра.

Інформація! Одного або двох словосполучень буде достатньо для підбору тисячі або більше варіантів пошукових запитів.

Як використовувати Keyword Planner для пошуку ключових слів?

Клікніть на відповідний блок, якщо плануєте використовувати Google Keyword Planner для пошуку цільових запитів:

Знайдіть нові ключові слова

Вкажіть ключі, які визначають Вашу тематику. Уявіть себе у ролі потенційного покупця та подумайте, що він може вбити у рядок пошуку, щоб знайти Ваш продукт.

Порада! Не слід застосовувати ні дуже широкі (наприклад, «побутова техніка»), ні занадто вузькі («де замовити недорогу пральну машину Indesit з фронтальним завантаженням та сушінням у Києві») фрази.

Ви можете додати до 10 словосполучень. Система дозволяє виключати з вибірки результати під назвою брендів або, навпаки, включати їх:

Підбираємо пошукові запити

Потім уточніть мовні налаштування та обмежте географічне охоплення для отримання коректного результату в аналізованій локації.

Вкажіть URL-адресу веб-ресурсу та скористайтеся «Показати результати» — система переадресує Вас на основну сторінку звіту. Розглянемо її інтерфейс детально.

Панель зверху — це налаштування, за допомогою яких можна вибрати локацію, мову, пошукову мережу (окремо пошук Google або, зокрема, партнерські ресурси КММ) та інтервал часу:

Налаштування інтерфейсу Keyword Planner

Важливо! Застосовувати наосліп всі надані системою ключі не слід. Рекомендуємо керуватися здоровим глуздом і застосовувати лише цільові та не дуже широкі словосполучення.

Під панеллю налаштувань розміщуються задані нами пошукові фрази та підібрані системою як найбільш відповідні запити:

Таблиця зі статистикою за запитами

Зупинимося на стовпцях таблиці та дамо трактування даних, що містяться в них.

  1. СР. кількість запитів на місяць — показує усереднену кількість запитів протягом одного місяця за пошуковою фразою її варіацій.
  2. Рівень конкуренції — якісний показник популярності ключа серед інших рекламодавців у заданому регіоні та пошукових мережах.
  3. Відсоток отриманих показів — у стовпці відображаються відомості про запити, які вже використовуються в кампанії, що працює. Показник визначається як відношення показів об’яв до сумарного числа запитів на заданій території та у вибраних мережах.
  4. Ставка для показу вгорі сторінки (мінімум та максимум) — вартість кліку для оголошень, що знаходяться у спецрозміщенні.

Важливо! Сервіс дозволяє встановлювати фільтри для виключення певних значень. Так, наприклад, якщо необхідно прибрати зі списку всі чоловічі пальта, достатньо включити фільтрацію: «Текст ключового слова» – «не містить» – чоловіче, чоловіче, чоловіче.

Виключивши зі списку невідповідні запити та залишивши в ньому тільки релевантні ключі, ми можемо завантажити його у форматі CSV або у вигляді Google Таблиці. Якщо потрібно використовувати запити в плані або діючій кампанії, виберіть їх у відповідних вікнах і натисніть «Додати ключові слова», встановивши локацію:

Додати ключові слова до рекламної кампанії

Як користуватися Google Keyword Planner для прогнозування бюджету?

Користуватися планувальником ключових слів Ви можете як для розширення семантики Ваших РК, так і для оцінки популярності запитів та визначення місячного бюджету. Щоб додати пошукові словосполучення до плану, послідовно виконайте такі кроки: «Запланувати», потім «Група оголошень», потім, якщо потрібно, «Тип відповідності» та на завершення «Додати ключові слова».

Поруч із цими фразами з’явиться відповідний статус. Наступна наша мета – «Прогноз».

Тут оцінюється прогнозована кількість показів та переходів, CPC, приблизні щоденні витрати та очікувана середня позиція на наступний період:

Прогноз кліків та денного бюджету

Порада! Ви можете експериментувати із вартістю переходу, щоб зрозуміти, як від її динаміки залежить прогнозована кількість кліків.

Як перенести зібрану семантику з планувальника в Google Ads?

Недостатньо лише підібрати семантику в планувальнику ключових слів у рекламі Google. Необхідно вміти застосовувати отримане ядро у реальній кампанії. Здійснити трансфер зібраної семантики можна за допомогою розділу з варіантами ключових слів або груп оголошень. Вибравши необхідні словосполучення, натисніть «Додати до групи оголошень». Потім позначте відповідну групу:

Додаємо словосполучення до групи оголошень

Випадне меню «Запланувати» дозволяє зробити перенесення зібраної семантики в потрібну РК:

Переносимо семантику в рекламну кампанію

Інформація! Якщо кампанії ще немає, Ви можете створити її, використовуючи підібрані ключі. Для цього скористайтеся відповідним пунктом меню «Група оголошень».

Поради щодо роботи з планувальником ключових слів

  • Використовуйте планувальник при необхідності оперативного тестування ніші або у разі відсутності часу на детальне опрацювання семантики. Інструмент не завжди підбирає всі можливі словосполучення, тому якщо Вашим пріоритетом є якість, краще запускайте кампанії з розширеною семантикою і вже потім відключайте низькоефективні ключі за результатами роботи.
  • Оцінюйте показник середньомісячної кількості запитів за статистичними даними за рік. Інакше Ви отримаєте викривлену інформацію через особливості внутрішніх механізмів системи.
  • Вірогідність похибки щодо частотності пошукового запиту тим вище, що стоїть сама частотність. Підбираючи ключі, слід пам’ятати, що фактичні показники можуть істотно відрізнятися від очікуваних.
 
Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї