Налаштування таргетингу на YouTube

Таргетинг на YouTube Відеореклама

Відеореклама власниками бізнесу, як правило, сприймається скептично. Існує думка, що вона необґрунтовано дорога і низькоефективних, тому використовувати її слід тільки для просування бренду.

Насправді рекламні ролики в YouTube не тільки сприяють підвищенню привабливості бренду, але також допомагають в пошуку нових клієнтів і сприятливо позначаються на показнику конверсії. Додатковою перевагою таких відео є точний таргетинг, що дозволяє залучати цільову аудиторію.

Важливо! Щоб таргетинг приносив результати, його необхідно правильно налаштувати. Це впливає на ефективність всієї кампанії.

В цій статті ми розглянемо основні види таргетингу на YouTube. Ми також зупинимося на методах їх налаштування.

Які існують типи таргетинг на YouTube?

Для показу відеооголошень на певну аудиторію існують такі типи таргетинг на YouTube:

  1. На користувачів. Налаштувавши показ роликів, націлених по ключових запитах, місцем розташування, тематиці майданчиків, типу пристрою або мови інтерфейсу користувача, Ви можете заощадити бюджет, виділений на рекламну кампанію. Так ви привернете тільки тих відвідувачів, які з найбільшою ймовірністю дійдуть до етапу укладання угоди;
  2. На аудиторії. Тут для налаштування доступні інтереси, демографічні характеристики, наміри користувача, а також можливий вибір схожих адрес. Ці параметри дозволяють найбільш точно визначити цільову аудиторію;
  3. Ремаркетинг. Інструмент застосовується при створенні рекламних кампаній, спрямованих на тих, хто недавно кликав по банерах, дивився вашу відеорекламу, заходив на сайт або YouTube-канал. Ви також можете навпаки відключити рекламу для цих людей. Скориставшись пунктом «Схожі аудиторії», зручно запустити покази для тих користувачів, дії яких в інтернеті схожі на поведінку аудиторії з переліку ремаркетингу;
  4. За майданчиками. Застосовується з метою обмеження списку майданчиків для показу реклами на задану тематику або змістом сторінок сайтів-партнерів. Є можливість скласти список з певних попередньо відібраних майданчиків.

Перераховані параметри задаються в процесі формування груп оголошень при створенні рекламної кампанії.

Як зорієнтувати аудиторію в YouTube на користувачів?

Таргетувати аудиторію на YouTube можна кількома способами:

  • За мовою інтерфейсу. Вибір цільових користувачів здійснюється за мовною ознакою. Якщо, наприклад, ваш веб-ресурс або відеоролик призначені для російськомовної аудиторії, то показувати рекламу у Франції марно: ті, для кого рідною є французька, або не зможуть її зрозуміти, або швидше за все відразу закриють;
  • За ключовими словами. Перш ніж налаштовувати рекламу з таким націлених, необхідно визначити фрази, які вводять користувачі при пошуку того чи іншого відеоролика. Наприклад, для реклами тортів можна орієнтуватися на запити «йогуртовий торт», «торт наполеон», «торт медовик». Коли маються на увазі рецепти випічки, корисно використовувати ключ “як зробити йогуртовий торт» і навіть додавати в нього епітети («як зробити смачний йогуртовий торт»). Правда епітетів не повинно бути занадто багато – пари штук в розрахунку на одну фразу цілком достатньо. Іноді можна використовувати додаткові дієслова та іменники («як зробити йогуртовий торт з фруктами»). Якісно підібрані ключові фрази – запорука високої ефективності контекстної реклами;
  • По місцях розміщення. Мова йде про майданчики і контент, де буде демонструватися відеореклама: ролики на YouTube, канали, онлайн-ресурси, додатки в КММ. В процесі налаштування місць розміщення на YouTube ви можете додати покази реклами в КММ, і навпаки;
  • Геотаргетинг. Просуваючи салон краси в Харкові, немає ніякого сенсу показувати ролики тим, хто проживає в Києві або Львові;
  • За тематикою. В Google Ads кожна тематика об’єднує декілька напрямків інтересів. Наприклад, блок «Відпочинок і туризм» включає як тури в Єгипет, так і екскурсійні поїздки до Києва. І це абсолютно різні інтереси;
  • За типом пристрою. Зручний інструмент, наприклад, для магазинів, які займаються продажем аксесуарів для мобільних гаджетів. В налаштуваннях можна вказати тільки ті пристрої, власники яких побачать рекламу. В рамках однієї рекламної кампанії всі типи таргетинг можна поєднувати один з одним, а для сегментації відібраної групи користувачів зручно застосовувати таргетинг на аудиторії.

Види таргетингу на аудиторії в Ютубі

Таргетинг на Ютубі дозволяє задати максимально точні критерії вибору аудиторії для показу реклами. Для цього можна використовувати вибірку по аудиторіях:

  • Аудиторія по інтересах. Ролики побачать тільки ті, чиї інтереси збігаються із зазначеними в налаштуваннях кампанії. Принцип роботи інструменту досить простий: рекламувати спорядження для віндсерфінгу або відпочинок на Сейшелах того, хто захоплюється рукоділлям і облаштуванням дачі, вкрай неефективно;
  • Аудиторія з особливими інтересами. Це більш суворий фільтр за додатковими ознаками тієї аудиторії, яка описана в попередньому пункті. Як приклад: користувачі вводять в пошуковий рядок певні слова, заходять на веб-ресурси заданої тематики, відвідують відповідні місця або завантажують конкретні програми. Таким способом можна, наприклад, виділити спортсменів-професіоналів серед усіх, хто захоплюється спортом хоча б на рівні любителя;
  • Аудиторія щодо подій. Така налаштування часто використовується для показу роликів тим, у кого зміна інтересів відбувається через якої-небудь події: народження дитини, одруження, навчання в університеті і т.п.;
  • Аудиторія зацікавлених покупців. Корисний інструмент для пошуку потенційних покупців – вони поки не збираються купувати товар, але при цьому регулярно знайомляться з продуктами, що входять в ту ж категорію. Включайте цю налаштування, якщо хочете підвищити продажі шляхом реалізації супутніх товарів;
  • Особлива аудиторія по намірах. Налаштування дозволяє адресувати рекламне повідомлення користувачам, які використовують задані пошукові фрази.
  • Демографічні групи. Молоді мами, пенсіонери, школярі, підлітки старше 16 років – це лише невеликий перелік можливих характеристик для вибірки. Цей вид таргетингу працює тільки в комбінації з іншими вибірками аудиторії;
  • таргетинг по списку e-mail. Скориставшись цією функцією, можна залучити клієнтів, вже укладали з Вами угоди і знайомих з якістю продукту.

Як націлити на YouTube?

YouTube – один із сервісів Google, тому всі параметри настроюються в Google Ads.

Порада! Для розміщення рекламних роликів слід зареєструвати окремий канал. У довідковому розділі сервісу можна знайти опис дій, які необхідно вжити для цього.

Вхід можливий через кабінет Google, який, наприклад, використовується для роботи з поштою Gmail. Після авторизації створіть нову кампанію, після чого перейдіть на режим експерта для налаштування відеореклами:

Переходимо в режим експерта

Потім клікніть на рядку «Створити кампанію, що не вказуючи мета» і задайте тип кампанії:

Створюємо нову кампанію в Ютубі

Далі потрібно ввести назву РК, встановити ліміти витрачання коштів і тривалість кампанії. Система пропонує досить детальні налаштування – обмежити показ можна навіть до однієї години або гривні.

Далі визначитеся, чи потрібно брати аудиторію на партнерських майданчиках Google в КММ.

Важливо! Якщо крім відеохостингу для показу реклами будуть обрані інші майданчики, то немає гарантії того, що відвідує їхня аудиторія зацікавиться продуктом.

На наступному етапі стануть доступні параметри таргетування на користувачів.

Налаштовуємо таргетинг на користувачів

Спершу потрібно налаштувати розташування і мову. Є можливість задати конкретний регіон або країну, а також вибрати довільну область на карті:

Налаштування таргетингу в YouTube за місцем розташування

Якщо це необхідно, вкажіть операційну систему, тип гаджета користувача і його підключення.

Потім задайте число показів ролика одному відвідувачу, і при необхідності обмежте період його демонстрації. Наприклад, день тижня, точно зазначені години або хвилини. Можна, також, залишити їх без змін.

Порада! Часовий пояс в системі за замовчуванням – той, який встановлений у Вас. Врахуйте це, якщо налаштовуєте кампанію для інших регіонів.

Вибираємо аудиторії

Налаштування таргетинг на YouTube за демографічними критеріями дозволяють дуже детально описати портрет цільового споживача, задавши діапазон його доходів, гендерну приналежність, факт наявності дітей і вікову групу.

Таргетинг аудиторії по демографії

Щоб вказати необхідні параметри, скористайтеся формою «Аудиторії», вибравши вкладку «Огляд»:

  • Взаємодії;
  • Інтереси;
  • Зацікавленість.

Ви можете комбінувати обрані критерії між собою.

Резюме

Точний таргетинг на аудиторії допомагає направляти рекламні кампанії на вузький сегмент користувачів і мотивувати їх до покупки.

Чим більш продуманими будуть критерії вибірки аудиторії, тим з більшою ймовірністю такі відвідувачі стануть реальними покупцями. Але не слід забувати, що кожна додаткова ознака зменшує групу потенційних клієнтів, тому будь-яке налаштоване обмеження повинно бути обґрунтованим.

Таргетинг на YouTube має різну ефективність для різних сфер бізнесу. Крім цього, аудиторія з однаковими параметрами може давати різним рекламодавцям відрізняється результат.

Для розуміння особливостей своєї цільової аудиторії проводите тестування різних сполучень налаштувань і уважно аналізуйте отримані дані.

Сергей Шевченко
Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї