Вірус COVID-19 став реальною загрозою для здоров’я людей по всьому світу. Він змінив повсякдення і став випробуванням для бізнесу. Але не варто впадати у відчай і опускати руки, вихід можна знайти навіть в такій скрутній ситуації.
Найважче зараз доводиться авіаперевізникам, готельному бізнесу, транспортним компаніям і подібним сферам діяльності. Великі фірми можуть мати у своєму розпорядженні достатню кількість запасів, щоб перечекати складний час і рухатися далі, але з малим і середнім бізнесом ситуація складніша. Для молодих проєктів вона зовсім може стати критичною.
Контекстна реклама в кризу – це відмінне рішення, адже багато людей не залишають своїх будинків, замовляючи усі товари в Інтернеті. За останній час обсяги трафіку в мережі зросли приблизно на 30%. Зростає і кількість онлайн продажів.
Користувачі, які раніше не робили покупок в інтернеті або робили це рідко, тепер активно займаються пошуком товарів і послуг. Якщо Вашої реклами немає або вона відображається на низьких позиціях, то дохід виросте тільки у конкурентів. Причому нові користувачі запам’ятають ті сайти, які вони зараз відвідують.
Останні події, пов’язані з пандемією COVID-19 і світовою економічною кризою, призвели до появи паніки. Багато бізнесменів вже домовляються з орендарями на канікули, співробітники йдуть у неоплачувану відпустку, а деякі зовсім залишаються без роботи. Це крайні заходи, на які змушені йти компанії, щоб не зазнати банкрутства. Ми хочемо вберегти Вас від подібних помилок, які можуть стати фатальними і привести до краху того, чого Ви домагалися протягом багатьох років.
Головна помилка – зниження витрат на маркетинг і залучення клієнтів. Паніка щодо курсу валют і фінансової кризи тільки зростає, багато ринків занурилися в стагнацію, готуючись до гірших сценаріїв від падіння курсу гривні. У багатьох виникає питання – що робити з контекстною рекламою? Як скоротити витрати, при цьому зберігши кількість нових клієнтів?
Причини, за яких не потрібно відключати контекстну рекламу під час карантину
- Контекстна реклама під час кризи дозволить отримати більше продажів, адже вона показується користувачеві тільки в той момент, коли він займається пошуком певного товару або послуги. Якщо кількість продажів скорочується під час пандемії, то втрати компенсуються інвестиціями в майбутнє і наявністю відкритого бізнесу;
- Люди знаходяться вдома на час самоізоляції, що змушує їх замовляти речі і продукти через Інтернет. У ситуації, що склалася з’явилися дефіцитні товари, які стає все складніше знайти. Багато заводів призупинили або зменшили обсяги виробництва. У зв’язку з цим не вийде прийти в магазин купити все необхідне, проте потрібні товари можна придбати в Інтернеті. Людям набридне сидіти вдома, дивитися фільми і серіали. У них виникне бажання урізноманітнити свої будні і отримати нові емоції, з чим допоможе впоратися шопінг. Тому не варто зупиняти рекламну кампанію Google AdWords в кризовий час – люди продовжують відчувати потребу в товарах і послугах;
- Епідемія призведе до того, що перестануть працювати багато Ваших конкурентів. Складна економічна ситуація в багатьох сферах призвела до зменшення конкуренції. Багато компаній припинили свою діяльність або скоротили витрати на маркетинг, тим самим звільняючи місце для конкурентів. Скористайтеся цією можливістю, щоб Ваша компанія стала більш впізнаваною і збільшила дохід з продажів;
- Вірус не існуватиме вічно і поступово ситуація прийде в норму, а ви вже будете готові до цього. Життя нормалізується, а контекстна реклама Google Ads як і раніше буде одним з найбільш ефективних методів залучення нових покупців на сайт. Якщо ви продовжите рекламну діяльність, то будете готові до зростання активності і досягнете найкращих результатів, коли епідемія закінчиться. Вона допоможе пережити складні часи і забезпечити процвітання свого бізнесу.
Як збільшити віддачу від контекстної реклами під час економічної кризи?
- Попрацюйте над текстами оголошень. Під час кризи гонитва за високим CTR і низькою вартістю кліка є не найкращим рішенням. Під час кризи 2014 року у тих рекламодавців, чия діяльність тісно пов’язана з валютою, почала падати конверсія. Виправити ситуацію допомагає інший підхід до складання тексту оголошень. Першочергова задача – відсікти нецільову аудиторію. Для цього переписуються тексти оголошень, в яких повинні бути перераховані всі фактори, які можуть стати перешкодою на шляху до покупки. Якщо ви продаєте дорожче ринку, то сміливо говорите про це. Якщо доставляєте продукцію тільки в певних регіонах, то додайте цю інформацію в заголовок. Якщо працюєте під замовлення або за повної передоплати, то розкажіть про це. Ймовірно, зросте вартість кліків і впаде CTR, але загальна конверсія від реклами зросте;
- Працюйте з «теплою» аудиторією в КММ. Багато вебмайстрів недооцінюють можливості Google AdSense. Рекламу можна налаштувати таким чином, щоб вона відображалася на певних сайтах. Виберіть з них ті, на яких найбільше Вашої цільової аудиторії. У будь-якій галузі існують професійні форуми, каталоги та інформаційні портали, де можна знайти безліч потенційних клієнтів. Перевірте, можливо на них присутня реклама від Гугл. На це вкажуть банери і оголошення з іконкою «i» та хрестиком, розташованим у правому верхньому кутку банера.Якщо сайт підходить по тематиці і на ньому є реклама Google, то вносьте його в список «Місця публікації, обрані вручну», який знаходиться на вкладці «Контекстно-медійна мережа».
Криза – це час нових можливостей
Економічна криза – складний період, але не слід переоцінювати його негативні наслідки. Якщо Ваш бізнес пов’язаний з Інтернетом – перед Вами навпаки відкриваються нові можливості, що дозволяють збільшити охоплення ринку. Поки конкуренти йдуть з ринку або знижують витрати на маркетинг можна зайняти нішу, що звільнилася.
Чим менше конкуренція, тим більших висот можна досягти. Це правило актуально і онлайн, при торгівлі і наданні послуг в інтернеті. Якщо Ваш бізнес живе окремо від інтернету, то зараз найкращий момент для того, щоб освоювати сферу онлайн продажів. Поріг входу зараз знижений.
Контекстна реклама під час кризи під час карантину відрізняється тим, що багато конкурентів скорочують бюджет або зовсім відмовляються від неї, що відкриває нові можливості по залученню клієнтів.
Зниження рівня конкурентності призводить до зменшення вартості кліка по вибраних запитах, відповідно при незмінному рекламному бюджеті можна отримати більшу кількість переходів. Багато людей сидять вдома під час пандемії, вони не мають чим зайнятися, і вони більше часу проводять онлайн. Відвідування міських магазинів є небезпечним, у зв’язку з чим вони замовляють багато товарів в Інтернеті. Завдяки цьому витрати на маркетинг зараз себе повністю виправдовують.
Коли епідемія піде на спад, і всі повернуться до звичного життя, Ваша частка ринку збережеться, компанія отримає впізнаваність, а ось конкурентам доведеться зробити нелегкий шлях по поверненню втрачених позицій.