Кейс: оббивка меблів або як збільшити обсяг лідів в 2 рази і зменшити вартість конверсії на 120грн

Кейси

Тип послуги: Контекстна реклама

Тематика: Ремонт і перетяжка м’яких меблів

Регіон: Київ

Тривалість: 3 місяці (01.06-31.08)

Бюджет на рекламу: 60 000 грн.

Вихідні дані:

До звернення до нас клієнт самостійно налаштовував контекстну рекламу протягом 1 року і 9 місяців.

Що було добре: Структура аккаунта була опрацьована досить непогано: кампанії розділені за категоріями товарів (перетяжка меблів, диванів, крісел, чохли для меблів і т.д.) ремаркетинг працював по розумному списку і списку «тривалість понад 30 секунд».

Що було погано: В акаунті все ще використовувалися стандартні текстові оголошення (а не розширені). На 1 групу оголошень доводилося кілька ключів (від 2 до 48 на групу). Не всі ключі адекватно «поєднувалися», тому релевантність оголошень досить низька. В кінцевому підсумку, менше кліків і менше лідів за високою вартістю. Багато ключових слів отримали статус «мало запитів». Клієнт практично не переглядав пошукові запити, тому трафік був досить брудний.

На момент старту РК на сайті клієнта вже був встановлений колл-трекінг Binotel. В процесі була допрацьована правильна фіксація лідів з форм сайту (3 кнопки: «отримати знижку», «уточнити вартість», «чекаю дзвінка».) На момент старту РК ми відстежували практично всі ліди з сайту. Процентне співвідношення дзвінків по всім лідам: 76%.

Основна мета, яку поставив клієнт, – збільшення кількості лідів при заданому бюджеті.

Для просування в контекстній рекламі використовувалися кампанії:

– Пошукові кампанії за категоріями послуг (перетяжка диванів, крісел, стільців, чохли для меблів).

– Ремаркетинг.

– Медійна кампанія.

Кампанії на пошуку були оптимізовані, відкоригована наявна семантика, перероблена структура акаунту, додані нові ключові слова. Ну звичайно протягом 3-х місяців проводилася щоденна робота над ставками, показниками якості, чистка трафіку та ін. Для медійних кампаній акцент був зроблений на постійному відборі дешевих і робочих місць розміщення. Також банерка була розділена на 2 групи: «Ремонт і Перетяжка» з ключами «реставрація меблів, оббивка дивана, ремонт меблів» і т.д., і «Каталог Диванів» з ключами «м’які меблі, замовити меблі, меблі де купити» і т.д. Гіпотеза про те, що український користувач, який хоче купити новий диван, все ж дасть шанс старому і замовить перетяжку – повністю виправдалася.

РЕЗУЛЬТАТИ

У пошуковій мережі вартість конверсії впала з 801,05 грн. до 181,32 грн.

 

Найнижча вартість ліда припала на КММ кампанію «Ключі» (Таргетинг на ключові слова). Вартість конверсії – 61,95 грн. Отримано 119 лідів (79 з них – з групи «каталог диванів»). CTR для каталогу – 0,25%, для перетяжки – 0,42%. Різниця пояснюється тим, що для групи  ремонт і перетяжка» вже сформована і визначена проблема-рішення, а для «каталог диванів» пропонується альтернатива.

За каталогом диванів ціна за клік була вище, тому я конкурувала з інтернет-магазинами диванів за показ.

В медійці було протестовано 11 банерів.

Найбільш ефективний банер використовувався і в ремаркетингу, і в кампанії з ключовими словами. Загалом, він приніс 84 конверсії. У КММ були виключені списки ремаркетингу – для того, щоб банер не «замилювати» і для кращого впливу на аудиторію.

Примітним було те, що, хоча ремаркетинг не приніс значну кількість лідів, вартість конверсії впала з 93 грн. в первісному періоді до 54 грн.

Ще один вдалий банер приніс 15 конверсій за середньою вартістю 62,21 грн.

Іншою вдалою гіпотезою було збільшення ставки в пошуковій мережі для користувачів, які вже були на сайті (пошуковий ремаркетинг). На жаль, експеримент був впроваджений за 7 днів до завершення використання клієнтом контекстної реклами.

Вартість конверсії нижче середньої для пошуку (при тому, що гіпотеза тестувалася на кампанії з найдорожчими ключами). CTR в 31,03% вважаю дуже вдалим. Середня ціна за клік висока через коригування в + 15%.

Разом, за 3 місяці роботи було витрачено 60418,22 грн., Отримано 448 конверсій. Середня вартість конверсії – 134,33 грн.

У порівнянні з 3 місяцями ведення реклами безпосередньо клієнтом: 57365,89 грн., 77 конверсій, вартість конверсії – 738,25 грн.

ПІДСУМКИ:

Ліди/транзакції: 448

Середня ціна за лід або транзакцію: 134,33 грн.

Коефіцієнт конверсії: 6,42%

Бюджет на рекламу: 60 418,22 грн

Яна Ляшенко
Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї