Послуга: Контекстна реклама
Тематика: брендове взуття
Регіон: Україна
Тривалість: 9 місяців
Бюджет на рекламу: 83 тис. грн.
Завдання:
– збільшити трафік з контекстної реклами за рахунок нової аудиторії;
– збільшити обсяг транзакцій;
– збільшити частку ринку в порівнянні з основними конкурентами.
Вихідні дані:
До звернення в агентство АДВСЕВРІС, клієнт самостійно налаштовував рекламу і вів її. Тривалість самостійного ведення – 8 місяців. Витрати – 26 тис. грн. Конверсій – 51. Ціна за транзакцію – 516 грн. (це з урахуванням конверсій за 2015 і 2016 рік., коли конкуренція не настільки висока була). Ключі, які запускалися останніми і приносили конверсії – пов’язані з розпродажем. Результати ведення його РК представлені на скріншоті:
Кількість транзакцій не перевищувала позначку 15 за ті місяці, поки йшла рекламна кампанія.
Виявлені проблеми:
- Невеликий обсяг конверсій
- Обмежена кількість нового трафіку на сайт
- Висока вартість конверсії
Перед командою стояло 3 базові цілі:
- Збільшення нового трафіку на сайт
- Залучення цільової аудиторії на сайт
- Зростання кількості конверсій
Для просування в контекстній рекламі використані:
- Пошукові рекламні кампанії
- Ремаркетинг (в т.ч. динамічний)
- Медійні рекламні кампанії
Завдання в листопаді стояло максимально збільшити охоплення нових користувачів на сайт звичайно не без урахування отримання більше транзакцій
Динаміка відвідувань і транзакцій Гугл АдВордс.
Запущено в перший місяць:
Пошукові рекламні кампанії по бренду, за цільовим трафіком, близькоцільові запити у вигляді суміжних брендів (в тому ж ціновому сегменті).
Структура акаунту опрацьована дуже докладно, що дозволяло оперативно реагувати на зміни та вводити коригування при необхідності.
Всього пошукових рекламних кампаній 142 в обліковому записі. У нас фахівці фанати деталізації.
Медійних – 26 шт.
Кампаній по ремаркетингу – 20.
Запущена також медійна кампанія, за ключовими словами, місцями розміщення, темами та інтересами.
А також куди ж без цього – ремаркетинг. Без реклами переслідування запускати рекламу для інтернет-магазину неможливо. У процесі супроводу кампанії ремаркетингу постійно вдосконалювалися. Люди були розділені не тільки за віком, статтю та часу перебування на сайті. Ще окремо була вибудувана стратегія по ремаркетингу з метою поділу людей на гарячих, теплих і тих, кому можна допродати певні товари. Під кожен з типів аудиторій створювалися свої окремі медійні оголошення. Більшість банерів створювали за допомогою Галереї Гугл, що дозволяло максимально оперативно вносити зміни та запускати акції.
Створено свої власні списки мінус-слів, які постійно оновлювалися.
Під час роботи, щодня оброблялися пошукові запити, трафік чистився регулярно.
В результаті є 12 загальних списків мінус-слів
Також важливо завжди відмінювати списки мінус-слів, оскільки АдВордс не завжди розуміє морфологію слів.
Структура пошукових рекламних кампаній: 1 група – 1 ключ – 3 оголошення.
Така структура дозволила максимально точно опрацювати кожен ключовик і працювати постійно над підвищенням показника якості ключових слів. Що в підсумку дозволило утримувати в середньому показати якість з пошуку в районі 9-10.
Це дозволило отримувати максимально низьку підсумкову ціну за клік. З графіка видно, що в деяких місцях ціна за клік трохи підросла (ми додавали нову семантику і пробували нові варіанти оголошень).
Складність роботи над проєктом полягала ще в тому, що взуття брендове. На сайті продається всього один бренд взуття та люди знають його як один бренд. Начебто все зрозуміло скажете Ви і немає проблеми, але … У клієнта дуже потужне SEO. Тому було відхилено рішення показу реклами по брендовому трафіку. Брендовий запускався на період, коли дуже активно рекламувалися конкуренти по нашим брендовим запитам.
Стратегія розроблялася наступна:
– пошук нових користувачів
– перетворення нових користувачів в тих, що повернулися
– з тих, що повернулися в лояльних (лояльні визначалися по загальним рисам, що мали люди, які здійснювали транзакції на сайті)
– перетворення з лояльних в покупку.
Що в підсумку вийшло:
За кількістю транзакцій в перший час основна частина була у пошуку, потім провідні місця зайняв ремаркетинг.
Частку пошуку поступово зменшили, оскільки за першої взаємодією в більшій частині превалювала медійка, було прийнято рішення залишити її як генератор нових користувачів. Плюс, дуже швидко вдавалося повідомити про надходження нової колекції, розпродажі та інше за допомогою банерки ненав’язливо.
З графіка видно, що є значно просідання по переходах в травні.
Це пов’язано в першу чергу з тим, що рекламувалися лише 10 днів з 20 робочих. Це пора відпусток і відпочинку, і з метою економії бюджету було прийнято рішення обмежити максимально витрати в цей період. Також з таблиці нижче видно, що вартість конверсії в травні також була більше.
Ціну за конверсію також вдалося значно урізати.
В результаті ми маємо наступну картинку за результатами роботи рекламного акаунту:
В перший місяць крім отримання конверсій стояло завдання залучити нових користувачів.
Візьмемо листопад 2016 і порівняємо з жовтнем 2016:
Бачимо ріст відсотків нових користувачів.
Порівняння базових показників в порівнянні з попереднім роком за 10 місяців:
В результаті:
Ліди/транзакції: 365
Середня ціна за лід або транзакцію 229,72 грн
Коефіцієнт конверсії 0,51% за період в 10 місяців.
А з січня 2017 0,63%
Бюджет на рекламу 83847,94 грн.
До цього коефіцієнт конверсії становив всього 0,20% при брендовому трафіку і ремаркетингу
При цьому кількість нових користувачів зросла в рази, показник відмов практично залишився на тому ж місці, кількість сторінок за сеанс зросла і тривалість сеансу також. Це означає, що аудиторія, яку ми приводили, була не тільки новою, але і зацікавленою в покупці даного товару.