Кейс по контекстній рекламі по магазину брендового взуття

Кейси

Послуга: Контекстна реклама

Тематика: брендове взуття

Регіон: Україна

Тривалість: 9 місяців

Бюджет на рекламу: 83 тис. грн.

 

Завдання:

– збільшити трафік з контекстної реклами за рахунок нової аудиторії;

– збільшити обсяг транзакцій;

– збільшити частку ринку в порівнянні з основними конкурентами.

 

Вихідні дані:

До звернення в агентство АДВСЕВРІС, клієнт самостійно налаштовував рекламу і вів її. Тривалість самостійного ведення – 8 місяців. Витрати – 26 тис. грн. Конверсій – 51. Ціна за транзакцію – 516 грн. (це з урахуванням конверсій за 2015 і 2016 рік., коли конкуренція не настільки висока була). Ключі, які запускалися останніми і приносили конверсії – пов’язані з розпродажем. Результати ведення його РК представлені на скріншоті:

Кількість транзакцій не перевищувала позначку 15 за ті місяці, поки йшла рекламна кампанія.

 

Виявлені проблеми:

  • Невеликий обсяг конверсій
  • Обмежена кількість нового трафіку на сайт
  • Висока вартість конверсії

 

Перед командою стояло 3 базові цілі:

  1. Збільшення нового трафіку на сайт
  2. Залучення цільової аудиторії на сайт
  3. Зростання кількості конверсій

 

Для просування в контекстній рекламі використані:

  1. Пошукові рекламні кампанії
  2. Ремаркетинг (в т.ч. динамічний)
  3. Медійні рекламні кампанії

Завдання в листопаді стояло максимально збільшити охоплення нових користувачів на сайт звичайно не без урахування отримання більше транзакцій

Динаміка відвідувань і транзакцій Гугл АдВордс.

 

Запущено в перший місяць:

Пошукові рекламні кампанії по бренду, за цільовим трафіком, близькоцільові запити у вигляді суміжних брендів (в тому ж ціновому сегменті).

Структура акаунту опрацьована дуже докладно, що дозволяло оперативно реагувати на зміни та вводити коригування при необхідності.

Всього пошукових рекламних кампаній 142 в обліковому записі. У нас фахівці фанати деталізації.

Медійних – 26 шт.

Кампаній по ремаркетингу – 20.

Запущена також медійна кампанія, за ключовими словами, місцями розміщення, темами та інтересами.

А також куди ж без цього – ремаркетинг. Без реклами переслідування запускати рекламу для інтернет-магазину неможливо. У процесі супроводу кампанії ремаркетингу постійно вдосконалювалися. Люди були розділені не тільки за віком, статтю та часу перебування на сайті. Ще окремо була вибудувана стратегія по ремаркетингу з метою поділу людей на гарячих, теплих і тих, кому можна допродати певні товари. Під кожен з типів аудиторій створювалися свої окремі медійні оголошення. Більшість банерів створювали за допомогою Галереї Гугл, що дозволяло максимально оперативно вносити зміни та запускати акції.

Створено свої власні списки мінус-слів, які постійно оновлювалися.

Під час роботи, щодня оброблялися пошукові запити, трафік чистився регулярно.

В результаті є 12 загальних списків мінус-слів

Також важливо завжди відмінювати списки мінус-слів, оскільки АдВордс не завжди розуміє морфологію слів.

 

Структура пошукових рекламних кампаній: 1 група – 1 ключ – 3 оголошення.

Така структура дозволила максимально точно опрацювати кожен ключовик і працювати постійно над підвищенням показника якості ключових слів. Що в підсумку дозволило утримувати в середньому показати якість з пошуку в районі 9-10.

Це дозволило отримувати максимально низьку підсумкову ціну за клік. З графіка видно, що в деяких місцях ціна за клік трохи підросла (ми додавали нову семантику і пробували нові варіанти оголошень).

Складність роботи над проєктом полягала ще в тому, що взуття брендове. На сайті продається всього один бренд взуття та люди знають його як один бренд. Начебто все зрозуміло скажете Ви і немає проблеми, але … У клієнта дуже потужне SEO. Тому було відхилено рішення показу реклами по брендовому трафіку. Брендовий запускався на період, коли дуже активно рекламувалися конкуренти по нашим брендовим запитам.

 

Стратегія розроблялася наступна:

– пошук нових користувачів

– перетворення нових користувачів в тих, що повернулися

– з тих, що повернулися в лояльних (лояльні визначалися по загальним рисам, що мали люди, які здійснювали транзакції на сайті)

– перетворення з лояльних в покупку.

 

Що в підсумку вийшло:

За кількістю транзакцій в перший час основна частина була у пошуку, потім провідні місця зайняв ремаркетинг.

Частку пошуку поступово зменшили, оскільки за першої взаємодією в більшій частині превалювала медійка, було прийнято рішення залишити її як генератор нових користувачів. Плюс, дуже швидко вдавалося повідомити про надходження нової колекції, розпродажі та інше за допомогою банерки ненав’язливо.

З графіка видно, що є значно просідання по переходах в травні.

Це пов’язано в першу чергу з тим, що рекламувалися лише 10 днів з 20 робочих. Це пора відпусток і відпочинку, і з метою економії бюджету було прийнято рішення обмежити максимально витрати в цей період. Також з таблиці нижче видно, що вартість конверсії в травні також була більше.

Ціну за конверсію також вдалося значно урізати.

В результаті ми маємо наступну картинку за результатами роботи рекламного акаунту:

В перший місяць крім отримання конверсій стояло завдання залучити нових користувачів.

Візьмемо листопад 2016 і порівняємо з жовтнем 2016:

Бачимо ріст відсотків нових користувачів.

Порівняння базових показників в порівнянні з попереднім роком за 10 місяців:

 

В результаті:

Ліди/транзакції: 365

Середня ціна за лід або транзакцію 229,72 грн

Коефіцієнт конверсії 0,51% за період в 10 місяців.

А з січня 2017 0,63%

Бюджет на рекламу 83847,94 грн.

До цього коефіцієнт конверсії становив всього 0,20% при брендовому трафіку і ремаркетингу

При цьому кількість нових користувачів зросла в рази, показник відмов практично залишився на тому ж місці, кількість сторінок за сеанс зросла і тривалість сеансу також. Це означає, що аудиторія, яку ми приводили, була не тільки новою, але і зацікавленою в покупці даного товару.

Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї