Методи підвищення конверсії для інтернет-магазину на Shopify

Підвищення конверсії інтернет-магазину на Shopify Shopify
 

Підвищити конверсію на Shopify — непросте завдання, яке потребує глибокого розуміння UX/UI-дизайну, вебаналітики, SEO та контент-маркетингу. Далі розберемося з основними інструментами, які можуть дати Вам просте рішення щодо підвищення коефіцієнта конверсії.

Наша мета — надати Вам актуальні та ефективні методики, які можна використовувати для покращення поведінкових факторів на сайті, збільшення релевантності контенту та підвищення видимості бренду у пошукових системах. Всі ці елементи разом дають розуміння про те, як збільшити конверсію на Shopify і прибуток Вашого бізнесу.

Як підвищити конверсію інтернет-магазину на Shopify?

Розглянемо основні методики, які дозволяють як підвищити конверсію на Shopify, так і загалом зробити свій інтернет-магазин більш привабливим для клієнтів.

Перехресний продаж

 Перехресні продажі

Перехресні продажі — ефективний спосіб збільшення середнього чека та коефіцієнта конверсії. Використовуючи цей метод, Ви пропонуєте клієнту товари, які є доповненням до його основної купівлі (наприклад, тому, хто придбав смартфон може знадобитися чохол або захисна плівка для екрана). Блоки рекомендацій можуть виводитись у картці товару, у кошику або на етапі оформлення замовлення.

Реалізація перехресного продажу на Shopify може бути здійснена за допомогою розширень, що аналізують поведінку користувачів і на підставі цього пропонують релевантні товари.

Також можна самостійно додавати набори товарів, які зазвичай купують разом. Однак, враховуйте, що перехресні продажі мають бути корисними для клієнта. Рекомендації мають бути релевантними та ненав’язливими.

Оптимізуйте процес оформлення замовлення

Односторінкова форма для підвищення конверсії на Shopify

Оптимізація процесу оформлення замовлення може суттєво підвищити конверсію в інтернет-магазині на Shopify. Важливо зробити процес максимально простим і скоротити кількість полів у формі, так що Ви істотно знизите відсоток кинутих кошиків. Для цього:

  • Спростіть введення інформації. Використовуйте автозаповнення форм, де це можливо, та впровадьте можливість збереження даних для майбутніх покупок.
  • Зменшіть кількість полів. Чим швидше клієнт зможе перейти від вибору товару до оплати, тим вища ймовірність покупки.
  • Підключіть кілька способів оплати. Використання PayPal, Google Pay, Stripe та інших шлюзів збільшує шанси на успішне завершення транзакції.
  • Виразно позначте вартість доставки. Непередбачені додаткові витрати є однією з основних причин відмови від покупок.

Замовлення без реєстрації на сайті

Деякі клієнти не хочуть витрачати час на реєстрацію на сайті, а інші не хочуть вказувати особисті дані. І в тому, і в іншому випадку це є причиною падіння коефіцієнта конверсії. Щоб уникнути цієї неприємної ситуації, можна налаштувати опцію Guest Checkout, яка дозволяє зробити замовлення без створення облікового запису.

Використовуйте ремаркетинг

Підвищення конверсії за допомогою ремаркетингу

Цей маркетинговий інструмент дозволяє показувати персоналізовану рекламу тим відвідувачам, які не придбали після візиту на сайт. Для підключення ремаркетингу можна використовувати Google Ads або таргетовану рекламу Facebook. Обидві платформи легко інтегруються з Шопіфа.

Цільовою аудиторією можуть бути ті, хто додав товар у кошик, але не завершив купівлю. Відстежуйте ефективність ремаркетингу за допомогою аналітичних систем, щоб оптимізувати стратегію та збільшувати ROI.

Впроваджуйте акції з обмеженням часу

Створення ілюзії терміновості – це перевірений прийом стимулювання конверсії. Акції з обмеженням часу підштовхують покупців до швидкого прийняття рішень замість того, щоб відкладати покупку на невизначений час.

Таймер зворотного відліку до кінця дії знижки або повідомлення про те, що вибраних товарів на складі за цією ціною залишилася всього пара штук товару може збільшити ефективність Вашої акції на порядок. Однак, не забувайте, що після того, як період акції добіг кінця, ціна на сайті повинна знову збільшуватися, інакше ви ризикуєте втратити довіру клієнтів.

Підключіть онлайн-чат

Онлайн чат на Шопіфай

Онлайн-чат дозволяє відповідати на запитання клієнтів у режимі реального часу. Це потужний інструмент збільшення конверсії на Шопіфай. Використовуючи онлайн-чат, Ви не тільки можете довше утримувати користувача на сайті, але й створюєте можливість активного продажу.

Вибираючи плагін для онлайн чату, звертайте увагу на те, чи є можливість відстеження історії повідомлень, автоматичні відповіді та інтеграція з Вашою CRM-системою.

Підвищуйте довіру до інтернет-магазину

Якщо відвідувачі ще не знайомі з Вашим брендом, їхню довіру потрібно завойовувати. Для цього допоможуть:

  1. Відгуки клієнтів. У Shopify представлені вбудовані можливості та сторонні програми для збирання та публікації відгуків. Будьте відкритими до критики та швидко реагуйте на зворотний зв’язок – це демонструє Вашу залученість та увагу до проблем. Якщо покупцеві все сподобалося, попросіть його залишити хороший відгук та запропонуйте знижку на наступну покупку за це.
  2. SSL-сертифікат. Це технологія шифрування, яка захищає дані відвідувачів сайту – номери кредитних карток, контактну інформацію, імена та прізвища. Shopify впроваджує безкоштовний SSL-сертифікат для всіх магазинів, що гарантує безпеку транзакцій та збільшує рівень довіри до бренду.
  3. Реальна контактна інформація. Важливо надати клієнтам прозору та легко доступну контактну інформацію. Обов’язково заповніть сторінку “Контакти” на сайті реальною інформацією. Розмістіть там актуальний номер телефону компанії, графік роботи та адресу. Додайте сторінку «Про нас», де можна написати про історію бренду та розмістити фото команди.

Розміщуйте фото товару у високій якості

 

Якісні зображення відіграють важливу роль для конверсії інтернет-магазину. Вони допомагають клієнтам візуалізувати продукт та прийняти більш усвідомлене рішення про покупку. Ось що можна зробити:

  • Використовуйте професійне освітлення та обладнання для отримання чітких та детальних знімків.
  • Уявіть товар з різних ракурсів і покажіть усі основні характеристики на малюнку.
  • Використовуйте функцію Zoom для демонстрації деталей.
  • Якщо можливо, додайте фотографії продукту у використанні – це допоможе клієнтам побачити, як він виглядає у реальному житті.

Створіть розділ «Гарантія»

На цій сторінці додайте наступну інформацію:

  1. Перелічіть умови повернення або обміну. Вкажіть, протягом якого терміну покупець може повернути товар, у якому стані він має бути, та хто оплачує вартість доставки у цьому випадку.
  2. Докладно опишіть процес повернення або обміну. Куди клієнт має звернутися, якщо йому не підійде покупка, яку інформацію надати та як він зможе отримати гроші.
  3. Описуйте гарантійні умови. Які проблеми чи дефекти покриває гарантія, скільки вона триває та на які випадки поширюється.

Використовуйте e-mail маркетинг

Поштові розсилки — потужний інструмент для збільшення конверсії, який дозволяє підтримувати зв’язок із клієнтами, збільшувати інтерес до продукції магазину та стимулювати повторні покупки. Його можна використовувати для:

  • Розсилки новин. Повідомте клієнтів про актуальні акції та знижки, вихід нової колекції, спеціальні пропозиції.
  • Сегментація аудиторії. Створюйте персоналізовані пропозиції для різних груп цільової аудиторії на основі їхніх інтересів та поведінки.
  • Автоматизація. Автоматичні розсилки допоможуть створити якийсь аналог ремаркетингу, коли потенційному замовнику на пошту надходить лист із переліком товарів, які він додав у кошик, але не купив. Це допоможе повернути його на сайт та збільшує шанси на здійснення покупки.

Додайте функцію «Повідомити про наявність»

Коли товару немає потенційний замовник може безповоротно залишити інтернет-магазин, і вже ніколи не повернутися. Щоб скоротити такі втрати, можна підключити функціонал «Повідомити про наявність».

На Shopify для цього можна використовувати модуль “Back in Stock Customer Alerts”, який можна знайти в магазині додатків.

Підключіть «Схожі товари»

Функція «Схожі товари» дозволяє збільшити середній чек та знизити показник відмов. Для її активації встановіть програму «Product Recommendations», яка дозволяє відображати у картці товару пропозиції, пов’язані за характеристиками чи категорією. Крім того, цей блок можна виводити також і в кошику онлайн-магазину.

Активуйте оформлення замовлення на одній сторінці

Оптимізація процесу оформлення замовлення відіграє ключову роль у покращенні конверсії магазину на Shopify. Покупцям набагато зручніше оформлятиме замовлення в рамках однієї сторінки — це може суттєво заощадити їх час та зменшити відмови.

Для впровадження цього функціоналу передбачено плагін «One Page Checkout». Після його встановлення попрацюйте над тим, щоб зменшити кількість обов’язкових полів під час заповнення форми, а також зробити сторінку простою та мінімалістичною, щоб нічого не відволікало від основної дії — покупки.

Підключіть оплату PayPal

Прийом оплат PayPal

PayPal – одна з найпопулярніших платіжних систем у світі, яка користується практично загальною довірою, завдяки своїй надійності та зручності. У Шопіфай налаштувати оплату через PayPal можна у розділі «Провайдери платежів» в адмінпанелі.

При цьому важливо знати, що за використання сторонніх платіжних шлюзів Шопіфай бере додаткову комісію. Крім того, не варто забувати і про комісію за транзакцію в самому PayPal.

Використовуємо програми для підвищення конверсії на Shopify

Додатки допоможуть не тільки додати нові функції, але й сприяють підвищенню конверсії інтернет-магазину на Shopify. За допомогою них можна збільшити рівень довіри до бренду, підвищити середній чек та кількість заявок.

Privy

Privy

Це багатофункціональна платформа, яка містить інтегровані рішення для створення спливаючих вікон (Pop Up), збору email-адрес, створення Landing Page та автоматизації поштових розсилок.

Можна прив’язати появу спливаючого вікна до певних дій на сайті, наприклад, коли відвідувач хоче закрити сторінку, відкриває певну категорію або картку товару, щоб ефективно збирати контактну інформацію та підписну базу.

Yotpo Product Reviews

Yotpo Product Reviews

Інструмент дозволяє в автоматичному режимі збирати відгуки, демонструвати їх на сайті та використовувати в рекламних кампаніях. Розміщення відгуків на сторінках магазину підвищує довіру до бренду та рівень конверсії.

Крім того, вони позитивно впливають на видимість сторінок в органічній видачі пошукових систем. Також, у Yotpo є вбудована інтеграція із соціальними мережами.

Lucky Orange Heatmaps & Replay

Lucky Orange Heatmaps & Replay

За допомогою Lucky Orange можна спостерігати за діями користувачів у режимі реального часу, переглядати в записі їхню поведінку та аналізувати теплові карти кліків.

Отримана інформація допоможе виявити вузькі місця у структурі магазину та виправити їх, щоб збільшити конверсію. Проблеми можуть виникати на будь-якому етапі — від незручної навігації до складнощів при оформленні замовлення.

Recart

Recart

Recart — потужне рішення для відновлення кинутих кошиків. Він дозволяє створювати автоматичні email-повідомлення та push-розсилки для тих, хто додав товари в кошик, але не завершив покупку.

Крім того, за допомогою Recart можна проводити аналіз та оптимізацію вирви продажів, що своєю чергою підвищує ефективність маркетингових кампаній.

ReCharge

ReCharge

Додаток ReCharge дає можливість запровадити підписку з помісячною оплатою для Вашого онлайн-магазину. ReCharge дозволяє впровадити автоматичну доставку із заданою періодичністю, що збільшить лояльність та підвищить частоту повторних покупок.

Ця функція добре показує себе для цифрових товарів або продуктів, які вимагають регулярного поповнення запасів. Це може бути спортивне харчування, корм для тварин, косметика чи побутова хімія.

Smile

 Smile.io

Smile.io – це розширення для створення програми лояльності, що допоможе утримувати клієнтів та мотивувати їх на повторні замовлення. Тут можна підключити бонуси, кешбек, ексклюзивні пропозиції для постійних замовників та організувати реферальну програму, залучаючи нових клієнтів за допомогою існуючих. Це, своєю чергою, дозволяє збільшити охоплення та розширити клієнтську базу.

Shogun Landing Page Builder

Shogun Landing Page Builder

Це інтуїтивно зрозумілий конструктор посадкових сторінок, що дозволяє створювати просунуті лендінги без знань у програмуванні. У цьому допоможе інтерфейс типу drag and drop та велика кількість готових шаблонів.

За допомогою Shogun Landing Page Builder можна красиво оформити як окрему товарну сторінку, так і окрему посадкову для контекстної реклами. За допомогою цього інструменту можна проводити A/B тестування, оптимізуючи дизайн та вміст та домагаючись максимізації конверсії.

AfterShip Order Tracking

AfterShip Order Tracking

Ця програма автоматизує процес відстеження замовлень, надаючи докладну інформацію про статус доставки у зручному вигляді. Можливість для покупця простежити шлях свого замовлення до місця призначення знижує кількість запитань до продавця, а також можливість повернення.

One Click Social Login

Додаток One Click Social Login

Це інструмент, що спрощує процес реєстрації та авторизації користувачів. Для цього можна використовувати акаунти у Facebook, Google, Twitter та інших соцмережах. Дозволяє суттєво знизити відтік відвідувачів на етапі реєстрації, а також підвищити загальний рівень конверсії.

TinyIMG

 Розширення TinyIMG

Плагін може автоматично стискати зображення без втрати якості. Це збільшує швидкість завантаження та знижує показник відмов. Також власнику інтернет-магазину можуть бути цікавими такі додаткові функції TinyIMG, як генерація ALT-тегів, а також виправлення помилок у файлі sitemap.xml для зображень.

Transcy

 Плагін Transcy

Призначений для локалізації та переведення магазинів на платформі Shopify, що дозволяє бізнесу освоювати нові ринки збуту. Transcy автоматично переведе товарні сторінки, категорії, кошик та навіть метатеги для SEO. Точність та повнота перекладу досягаються завдяки технологіям штучного інтелекту.

Можливість обслуговування клієнтів їхньою рідною мовою збільшує конверсію та знижує відмови від покупок через труднощі перекладу. Додатково Transcy може виводити ціни у валюті, що відповідає геолокації відвідувача.

Як відстежувати збільшення конверсії на Shopify?

Відстеження та аналіз статистичних даних є невіддільною частиною успішної онлайн-торгівлі. Завдяки аналітичним системам можна відслідковувати поведінку відвідувачів, оптимізувати маркетингові кампанії та максимізувати ROI, що в результаті обов’язково призведе до збільшення конверсії інтернет-магазину на Shopify.

Google Analytics

Google Analytics — потужний інструмент, який дає змогу відстежувати ключові показники ефективності (KPI) інтернет-магазину. GA надає дані про трафік сайту, поведінку користувачів та багато іншого. Вся ця інформація може суттєво допомогти в оптимізації процесів та зрозуміти, як покращити конверсію на Shopify.

Інструмент дозволяє відстежувати:

  1. Аудиторії. Звідки люди заходять на ресурс, які пристрої використовують, які їхні інтереси та демографічні характеристики. Ці дані допоможуть краще зрозуміти свою цільову аудиторію і налаштувати сегментацію.
  2. Активність користувачів. Включає кількість переглядів сторінок, середній час на сайті, показник відмов.
  3. Поведінка. Цей звіт показує, які сторінки привертають найбільше уваги. Аналізуйте шляхи відвідувачів сайтом, щоб виявити області для поліпшення навігації та простішого шляху до покупки.
  4. Конверсії. Тут можна ставити та відстежувати цілі, щоб зрозуміти, які маркетингові канали приводять до замовлень. Так можна ефективніше розподілити бюджет і підвищити ROI.
  5. E-commerce. Інструменти електронної конверсії дають маркетологу можливість переглядати інформацію про продажі, середній чек, вартість залучення клієнта тощо.

Щоб налаштувати Google Analytics на Shopify, потрібно перейти в розділ «Налаштування» > «Аналітика» в адміністративній панелі, а потім заповнити поле «ID відстеження Google Analytics» та зберегти зміни.

Facebook Pixel

Піксель від Фейсбук дає можливість збирати дані про відвідини цієї соціальної мережі. Всі дані про ефективність реклами та конверсії Піксель передає до рекламного кабінету Facebook Ads.

Pixel надає такий функціонал:

  1. Ремаркетинг. За допомогою інструмента можна створювати аудиторії для ремаркетингу, націлюючи рекламу на користувачів, які вже відвідували інтернет-ресурс або виконували певні дії. Це може значно збільшити ROI ваших рекламних кампаній.
  2. Оптимізація реклами. Pixel збирає дані про те, які дії виконують потенційні покупці після натискання реклами. Це дозволяє Facebook оптимізувати покази об’яв, щоб залучати більше людей, схильних до конверсії.
  3. Створення подібних аудиторій. Використовуючи дані з Facebook Pixel, створювати «схожі аудиторії» (Lookalike). Це користувачі соціальної мережі, які мають схожі характеристики з Вашою поточною аудиторією.

Щоб інтегрувати Facebook Pixel та Shopify, перейдіть до «Менеджера реклами» в особистому кабінеті Фейсбука, створіть новий Піксель і скопіюйте його ID. А далі в адмінпанелі Шопіфай відкрийте «Налаштування» > «Маркетингові дані», вставте туди отриманий ідентифікатор та збережіть зміни.

Сергей Шевченко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст GoogleLogist
GoogleLogist
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї