Чому ВАЖЛИВО постійно «допомагати» користувачу здійснювати покупки

Маркетинг

Ви знали, що більшість покупців знаходяться в режимі вибору/підбору і покупки товару постійно?

Подумайте про це: тільки 84% американців роблять покупки в будь-який час і в шести різних категоріях. І майже в чверті випадків покупки кажуть, що спочатку вони звертаються до свого смартфону.

І знаєте в чому більше потребують ці користувачі?

В допомоги. Так-так, вони хочуть, щоб їм допомогли у виборі продукту. Адже сьогодні інтернет просто перевантажений інформацією, а користувач бачить сотні тисяч рекламних оголошень і він хоче зробити кращий вибір для себе.

Подумайте, як знайти спосіб допомогти перевантаженим інформацією покупців відстежити/побачити/вивчити ті продукти, які вони хотіли купити (можливо зараз в процесі вибору або порівняння).

Учасники незалежним від брендів

Це означає, що більшість користувачів не дають більшу перевагу певного бренду на ранній стадії покупок.

Майже 9 з 10 покупців не зовсім впевнені в бренд, який вони хочуть купити, коли тільки починають шукати інформацію в Інтернеті через свої смартфони.

Це відкриває більше можливостей для кожної з компаній.

За останні 2 роки, істотно зросли в динаміці запити в комбінації з словом « бренди »:

« бренди чоловічих годинників »

« кращі бренди сумок »

« бренди косметики »

Що дає ця інформація маркетологам?

Продавці та маркетологи повинні зосередитися на тому, щоб допомогти користувачеві отримати необхідну для прийняття рішення інформацію. Якщо користувач шукає « кращі », то ми повинні розповісти чому конкретний товар кращий.

Контент рулить

Швидкість завантаження сайту – це не єдиний фактор, який впливає на покупку на сайті. інформація про товар неї актуальність має вирішальне значення. Фактично, більше половини користувачів смартфонів придбали той продукт, який відрізнявся від початкового, поскільки інформація інше бренду була більш корисною.

80% користувачів смартфонів частіше купують у компаній, чиї мобільні сайти або додатки допомагають їм легко знаходити відповіді на свої питання.

Що ще важливо для покупця?

Так, в США, 43% покупців, очікують, що зможуть повернутися туди, де зупинилися, коли повернуться на сайт. І 61% очікують, що їх інформація про покупках і виставленні рахунків запам’ятовується і заповнюється автоматично, коли вони повертаються на сайт роздрібної торгівлі, на якому вони робили покупки раніше.

Присутнім і бути корисним на всіх етапах здійснення покупки.

За допомогою контекстної і банерної реклами Google Ads ми можемо бути присутнім практично на будь-якому етапі воронки.

Наприклад, користувач шукає « кращі бренди годин » і бачить нашу рекламу, в якій ми говоримо про це. Він переходить на сайт і там вже вивчає інформацію чому ми кращі і йде з сайту. Далі ми включаємо динамічний ремаркетинг і вирівняний для того, щоб не пропадати з уваги нашого потенційного покупця і в кожному оголошенні повторюємо/пояснюємо чому варто купувати саме у нас. Ми ж з вами пам’ятаємо з минулої статті, що користувач з більшою ймовірністю купить той бренд, який постійно був на виду.

Подібні комунікації можуть бути як простими так і складними (все залежить від конкуренції і сфери бізнесу).

 

Хочете дізнатися, який потенціал вашого рекламного облікового запису Google Ads? Тоді залиште нам заявку і ми надамо вам пораду.

Яна Ляшенко
Яна Ляшенко
Оцініть автора
Adwservice
Додати коментар

Сергій Шевченко Google-логіст
Пакет послуг «90 днів Google реклами», допоможе зробити Вашу рекламну кампанію не тільки вигідною, а й збільшити продажі з неї